Tips tegen overgeven
vrijdag 13 april 2018 om 02:30
Ben een lange tijd niet ziek geweest.... vandaag aan het werk geweest en voelde mij goed. Had alleen keelpijn... toen ik vanavond op bed ging, nog niks aan de hand. Wordt ik een uur later wakker, en voelde mij echt niet lekker. Diaree, in een uur tijd 3 keer. En misselijk. Op een gegeven moment ook overgeven, meer iets van gal. Het kwam er maar niet uit. Zat gewoon echt dwars. steeds eem weeig gevoel in de maag, rommelend en rugpijn en buikpijn.
Uiteindelijk kwam alles er weer uit. En.niet zo.beetje ook... Dat luchtte wel even op. Echt al jaren niet meer ziek geweest.
Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten. En weet denk ik ook wel wat. Mijn zusje had dinsdag eten gemaakt, had nog wat over, en vroeg of ik het wou hebben. Maar daar zat ook kip in en ik weet dat je daar voorzichtig mee moet zijn.... dat zal waarschijnlijk de boosdoener zijn geweest...
En zin aan eten heb ik echt niet... slapen lukt ook al niet, steeds een raar gevoel in maag...
Wat kun je het beste eten als je misselijk ben of moet overgeven? Durf niet veel te eten op het.moment
Dat rare gevoel in mijn maag blijft..... heb mij in tijden nog nooit zo gevoeld... gelukkig heb ik nu weekend...
Uiteindelijk kwam alles er weer uit. En.niet zo.beetje ook... Dat luchtte wel even op. Echt al jaren niet meer ziek geweest.
Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten. En weet denk ik ook wel wat. Mijn zusje had dinsdag eten gemaakt, had nog wat over, en vroeg of ik het wou hebben. Maar daar zat ook kip in en ik weet dat je daar voorzichtig mee moet zijn.... dat zal waarschijnlijk de boosdoener zijn geweest...
En zin aan eten heb ik echt niet... slapen lukt ook al niet, steeds een raar gevoel in maag...
Wat kun je het beste eten als je misselijk ben of moet overgeven? Durf niet veel te eten op het.moment
Dat rare gevoel in mijn maag blijft..... heb mij in tijden nog nooit zo gevoeld... gelukkig heb ik nu weekend...
vrijdag 13 april 2018 om 10:12
nee hoor https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17536679
lilalinda wijzigde dit bericht op 13-04-2018 10:16
2.48% gewijzigd
vrijdag 13 april 2018 om 10:15
Oh sorry, verkeerd begrepen dan. Bij haar werkte het goed in elk geval, maar als ze al diaree heeft is het geen goed plan inderdaad. Verkeerd gelezen.
vrijdag 13 april 2018 om 10:16
oh grappig, ik had dus wijn moeten drinken!
vrijdag 13 april 2018 om 11:54
vrijdag 13 april 2018 om 11:56
heb je dit nooit eerder gehad??famke87 schreef: ↑13-04-2018 11:54Net terug gebeld door de huisarts. Het hoort er allemaal bij en moet vanzelf overgaan. En ors poeder was voldoende.
Het gaat nu denk iets beter. 20 voor 6 laatste keer overgegeven en krijg iets meer zin in eten. Heb wel steeds dat rommelende gevoel in mijn maag, beetje weeeig....
vrijdag 13 april 2018 om 15:35
zaterdag 14 april 2018 om 09:16
Ik voel mij gelukkig wel iets beter dan gisteren. Gisteravond nog behoorlijk misselijk. Gemberthee gehad. Viel als een blok in slaap. En hele nacht door geslapen. Vanochtend eindelijk weer wat zin in eten, kwark gehad en thee.
Voel me nog wel moe en slap, soms nog beetje kramp in buik en rommelende darmen. Gelukkig geen diarree meer. Dus hopen dat het zo blijft. Dacht gisteren namelijk ook dat het eerst wat beter ging.
Voel me nog wel moe en slap, soms nog beetje kramp in buik en rommelende darmen. Gelukkig geen diarree meer. Dus hopen dat het zo blijft. Dacht gisteren namelijk ook dat het eerst wat beter ging.