Kan haar niet peilen

08-04-2018 23:47 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.

Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)

Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.

Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.

Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.

Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
VariousVirtues schreef:
15-04-2018 18:38
Ik zou een mooie valentijnskaart gekocht hebben, de omtrek van mijn penis op de kaart getekend hebben en daar een datum en een tijd voor een spannende 1ste date gezet hebben. 100 % slagingskans. Succes! :A:
als ik daarna daar gelijk weg wil met werken had ik dat zeker gedaan!
aangezien ze een paar keer om een valentijns cadeautje heeft gevraagd nu maar wat gekocht.
ze wilde eerst een tegoedbon van de mac maar beiden dachten we dat die niet bestonden. dus zei ze chocola.
dus chocolade gekocht.
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

a.s zaterdag werken we samen en sluiten we samen de winkel met anderen.
ik zeg dan iets van ik heb nog dat valentijns cadeautje voor je.
ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen. en en of ze dan iets wilt drinken.
daarna geef ik ze.

EDIT: en als ze alleen aandacht wilt heb ik echt geen flauw idee hoe je kan zien dat een meisje je wel leuk vind.
Aangezien zij best vaak naar me lacht(en andere dat niet doen)
ik werk er nu een jaar en ze doet het sinds een maand nadat ik er begon te werken. maar als ze niet genoeg aandacht zou krijgen zou ze denk al gestopt zijn.
ze dus ook wel over arm wrijven en tik op me vingers geven als ik op me tel zit b.v.

dit was aan het begin niet van wrijven maar is later pas gekomen.
Vraag eens aan klasgenoten, of een oudere broer of zo, of zij je wat tips kunnen geven.
lise1985 schreef:
15-04-2018 20:06
Vraag eens aan klasgenoten, of een oudere broer of zo, of zij je wat tips kunnen geven.
ik zit in een klas met alleen jongens waar ervan geen 1 een vriendin heeft.
en ik ben enigst kind. en vrienden van mij zijn ook allemaal single.
Weywey123 schreef:
15-04-2018 20:55
ik zit in een klas met alleen jongens waar ervan geen 1 een vriendin heeft.
en ik ben enigst kind. en vrienden van mij zijn ook allemaal single.
Je ouders dan, of je therapeut.
Weywey123 schreef:
15-04-2018 19:48
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen.
Die bonnen zijn er ook voor €7,50

Niet netjes trouwens dat ze om een valentijnscadeautje vraagt.
ava75 schreef:
16-04-2018 00:11
Die bonnen zijn er ook voor €7,50

Niet netjes trouwens dat ze om een valentijnscadeautje vraagt.
Klopt alleen 7.50 vond ik beetje te weinig dus heb er 2 gehaald
lise1985 schreef:
15-04-2018 23:19
Je ouders dan, of je therapeut.
Met mijn ouders dit bespreken is awkward af.
En therapeut heb ik niet...
Ik zou die bonnen voor de mac even zelf houden. Een kleinigheidje oke maar dit is al best wel veel.

En idd vragen om een valentijnscadeautje vind ik echt not done...
Trien30 schreef:
16-04-2018 07:50
Ik zou die bonnen voor de mac even zelf houden. Een kleinigheidje oke maar dit is al best wel veel.

En idd vragen om een valentijnscadeautje vind ik echt not done...
Kloptvalleen die macdonalds bonnen wilde ze heel graag. Nog liever dan chocola.

Ik zit er nogsteeds over te denken waarom ze dat zegt van 2 collega's die hebbem gezegd dat ze iets met mij moet nemen.
Ikzelf zou dat alleen zeggen als ik iets met dat meisje zou willen en anders niet
Vraag haar gewoon uit. En je hoeft niet alles meteen te geven. Ga eerst op date, is het dan nog steeds leuk dan heb je gelegenheid genoeg voor bonnen van de Mcdonalds op de 2e date.

Als je teveel in een keer geeft komt het een beetje overdreven en benauwend over,of je lijkt een gekkie zonder ruggengraat.
Flirt gewoon een beetje en als ze om een cadeau vraagt zeg je gewoon dat je niet alles zomaar weggeeft, maar eerst even wil kijken of ze echt zo leuk is als ze lijkt. Dikke knipoog erbij, moet kunnen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Een meisje die om kado's vraagt en de jongen die dan als een afgericht hondje die kado's gaat kopen ?

Omdat zij naar hem lacht en hem teast op het werk ?

Ze weet je wel te bespelen he?

Ik zou zo zelf geen relatie beginnen hoor.
Als zij jou leuk vind, en jij haar , dan gaan jullie daten. Zonder kado's . Gewoon omdat het leuk is om tijd met elkaar door te brengen.
Que Sera Sera
Je kan die Mac donalds bonnen beter gebruiken om Samen daar wat te gaan eten in plaats van deze aan haar kado te doen .

Dan heb je en een date en je trakteert haar . De chocola geef je maar aan je moeder .

Als ze jou echt leuk vind , geeft ze niet om kado's.
Que Sera Sera
ik zou een beetje uitkijken om die bonnen te geven, straks is dit een grap van haar en andere collega's of haar vriend en gaat ze met iemand anders van jouw bonnen eten bij de mac... (dus zonder jou)

dat kan niet he, dat snap je?

overigens, geef die chocolade gewoon want he, maakt het uit, vraag of ze wat wil drinken na werk
en als je dan alsnog ergens heen gaat gewoon of betalen voor haar of samsam doen, maar niet met bonnen gaan wapperen want dat is pas awkward af
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
16-04-2018 09:01
ik zou een beetje uitkijken om die bonnen te geven, straks is dit een grap van haar en andere collega's of haar vriend en gaat ze met iemand anders van jouw bonnen eten bij de mac... (dus zonder jou)

dat kan niet he, dat snap je?

overigens, geef die chocolade gewoon want he, maakt het uit, vraag of ze wat wil drinken na werk
en als je dan alsnog ergens heen gaat gewoon of betalen voor haar of samsam doen, maar niet met bonnen gaan wapperen want dat is pas awkward af
Juist wel met die bonnen wapperen , dat is fun .

Zij dacht : ik krijg die bonnen omdat ze er naar vroeg.

Maar in plaats daarvan krijgt ze een date , door middel van die bonnen .

:flirting:
Que Sera Sera
TO : als ze gezegd had dat ze graag een zilver armbandje als kado wilde hebben, had jij dat dan gekocht voor haar ?
Que Sera Sera
Leonietmachine schreef:
16-04-2018 09:15
TO : als ze gezegd had dat ze graag een zilver armbandje als kado wilde hebben, had jij dat dan gekocht voor haar ?
nee ik wilde tot 20 euro gaan.

toen mijn leidinggevende mij probeerde te koppelen omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad vroeg die leidinggevende aan haar wil je iets met (mijn naam) toen kwam die terug en zei die als jij wilt wilt zij ook.

toen kwam dat meisje later ook naar me toe en zei je dan moet je wel een valentijnscadeautje kopen.

maar als ik allemaal opsom wat ze doen kan ik mij dus bijna niet voorstellen dat ze het alleen om aandacht vragen doet. bij andere jongens doet ze dit niet namelijk en als je er na bijna een jaar niet echt iets uithaalt ga je denk wel over naar iemand anders.

eergisteren dus zeggen dat ze van 2 werknemers van woonwarenhuis had gehoord dat zij met mij een relatie moest nemen zij ze gewoon.

eergisteren toen ik op mijn telefoon zat terwijl het eigenlijk niet mag maar dat terzijde kwam ze van de andere kan aanlopen pakte mijn arm en gaf een tik op mijn vingers.

toen ik een burger aan het maken was deed ik iets niet goed en wreef ze over mijn arm of zij het even mocht doen.

vaak lachen als we langs elkaar lopen of tegen over elkaar staan in het restaurant.

pas moest ik omkleden en een oudere vrouw floot. zei zij dus (mijn naam ) is mijn vriend.

ook als ze achter de kassa staat vaak even kijken.
Weywey123 schreef:
16-04-2018 09:30

toen mijn leidinggevende mij probeerde te koppelen omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad vroeg die leidinggevende aan haar wil je iets met (mijn naam) toen kwam die terug en zei die als jij wilt wilt zij ook.

heel fout van jouw leidinggevende
Echt never nooit niet die waardebonnen geven. Je bent toch geen geldautomaat.

Ze gaat maar samen met jou mee naar de Mac (kinderachtige locatie). Chocolaatjes zou kunnen als opening om haar mee uit te vragen naar een plek waar je beter eten kunt krijgen voor minder geld, zoals bijna elk eetcafe.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
lilalinda schreef:
16-04-2018 09:34
heel fout van jouw leidinggevende
Inderdaad... beetje vreemd.

En ook niet handig voor het bedrijf. Ik heb best wat scholieren in dienst waar er eentje echt een 'mooiboy' van is. Het is dat hij een ontzettend goede medewerker is, ik had hem anders toch laten gaan uit teambelang. Ik moet elke keer de meiden uit zijn pad jagen om weer aan het werk te gaan. Snap niet waarom je dat zou gaan motiveren.
jaw schreef:
16-04-2018 09:36

Ze gaat maar samen met jou mee naar de Mac (kinderachtige locatie). Chocolaatjes zou kunnen als opening om haar mee uit te vragen naar een plek waar je beter eten kunt krijgen voor minder geld, zoals bijna elk eetcafe.
Mac Donald's echt een superromantische lokatie .
Voor pubers .

Dat eten vind ik echt bagger , bij een normale snackbar ben je nog beter af.
Maar ja, zij wilde graag die bonnen en houdt er blijkbaar van.
Mij niet gezien :nooo:
Que Sera Sera
:facepalm:
LoVaKo schreef:
16-04-2018 09:39
Inderdaad... beetje vreemd.

En ook niet handig voor het bedrijf. Ik heb best wat scholieren in dienst waar er eentje echt een 'mooiboy' van is. Het is dat hij een ontzettend goede medewerker is, ik had hem anders toch laten gaan uit teambelang. Ik moet elke keer de meiden uit zijn pad jagen om weer aan het werk te gaan. Snap niet waarom je dat zou gaan motiveren.
ik ben verre van een mooiboy hoor.
als ik een mooiboy was geweest had ik niet op mijn 21ste nooit een vriendin gehad.
jaw schreef:
16-04-2018 09:36

ja zo ga ik het doen denk ik.

ik was er vandaag omdat ik een nieuw contract moest tekenen

zij stond achter de kassa en ze vroeg ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.
Kwalijk bericht rapporteren Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat reageren Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht
Weywey123 schreef:
16-04-2018 19:56
ik ben verre van een mooiboy hoor.
als ik een mooiboy was geweest had ik niet op mijn 21ste nooit een vriendin gehad.
Ah dus je bent gewoon wanhopig en hoopt dat de kadootjes je een vriendin opleveren. Nou, dat gaat dus niet gebeuren. Je zal hooguit geld kwijt zijn. Want iemand die jou echt leuk vind, en die komt vast wel een keer op je pad, hoeft geen kadootjes van je. Maar die geniet gewoon van je gezelschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven