Ongerust! Geïnjecteerd kan dat?
maandag 16 april 2018 om 21:26
maandag 16 april 2018 om 21:28
maandag 16 april 2018 om 21:31
maandag 16 april 2018 om 21:34
normandina schreef: ↑16-04-2018 21:31Neee...niet jij weer! Godsamme, heb je nu nog geen adequate hulp??
Euh.... de voorlaatste keer dat TO heeft gereageerd was in 2015. Waar heb jij last van?
enn wijzigde dit bericht op 16-04-2018 21:35
22.48% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik begrijp dat je nog niet bij het consultatieburo bent geweest voor vaccinaties....als je een baby prikt met een naald krijsen ze het uit. Dus ongemerkt kan niet nee. De persoon die toen thuis was met de baby moet een andere huil dan normaal hebben gehoord.
Verander je sloten zodat de ex van je partner er niet meer in kan en ga eens met je huisarts praten over je gedachtes
Verander je sloten zodat de ex van je partner er niet meer in kan en ga eens met je huisarts praten over je gedachtes
Hier ging inderdaad ook al een belletje rinkelen.normandina schreef: ↑16-04-2018 21:31Neee...niet jij weer! Godsamme, heb je nu nog geen adequate hulp??
Ik ben benieuwd, zal wel weer op hetzelfde uitdraaien.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dit. Voor je eigen gemoedsrust kun je natuurlijk de sloten vervangen. Maar het is ook goed om dit bizarre idee eens op realiteitsgehalte te toetsen. Bijvoorbeeld door vragen die hier ook al zijn gesteld:
- hoe heeft zijn ex dat ongezien kunnen doen, zelfs met een sleutel?
- waarom zou ze dat doen?
- waarmee dan?
- is je baby ziek? Of vertoont ze ander gedrag?
- wat zegt je partner hiervan?
Serieus, misschien heb je wel een postnatale psychose. Ik wil je niets aanpraten, maar je hele gedachtengang is paranoïde en gespeend van elke logica. Ga eens langs je huisarts. Praat erover.
maandag 16 april 2018 om 21:37
Er zijn wel meer topics geweest door een moeder die doodsbenauwd was dat haar kind(eren? ) AIDS zouden hebben opgelopen doordat iemand ze gestoken zou hebben met een besmette naald.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.