Ongerust! Geïnjecteerd kan dat?
maandag 16 april 2018 om 22:31
maandag 16 april 2018 om 22:38
Misschien is ze wel niet ziekelijk jaloers, maar gewoon jaloers - of baalt ze er in ieder geval van dat de vader van haar kinderen een kind heeft met een nieuwe partner, waardoor hun gezamenlijke kinderen waarschijnlijk aan aandacht zullen moeten inleveren. De familie van je vriend lijkt me niet echt objectief. Volgens mij laat jij je vreselijk opnaaien door hun mening.
Heeft ze je ooit lastiggevallen? Heeft ze je bedreigd, of schreeuwend voor de deur gestaan, of tijdens je zwangerschap dingen gedaan waardoor je je bedreigd voelt?
Zoals je het nu vertelt vind ik het eerder overkomen alsof de familie van je vriend veel te partijdig is en jij je daar gruwelijk in mee laat slepen.
Heeft ze je ooit lastiggevallen? Heeft ze je bedreigd, of schreeuwend voor de deur gestaan, of tijdens je zwangerschap dingen gedaan waardoor je je bedreigd voelt?
Zoals je het nu vertelt vind ik het eerder overkomen alsof de familie van je vriend veel te partijdig is en jij je daar gruwelijk in mee laat slepen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 16 april 2018 om 22:40
Deze gedachte is zó vreemd en irreëel en je hebt het zelf niet eens door. Dat vind ik behoorlijk zorgelijk.
Het zou bizar zijn als een ex een baby iets aan wil doen. Er zijn heel veel vervelende mensen op de wereld, maar al zijn ze vervelend, doen ze niet dit. Dat komt echt bijna tot niet voor. Daarnaast kán ze de sleutel hebben, maar dat hoeft niet. Als ze de sleutel al had en 's nachts binnen zou komen is de kans aanwezig dat je dat hoort, het is een enorm risico dat ze zou nemen, dus niet waarschijnlijk. Als je het niet zou horen zou je kind sowieso zijn gaan huilen bij een prik en had je dat wel gehoord en haar horen vertrekken. En zelfs als dat niet zo was geweest en ze was geïnjecteerd met iets gevaarlijks, was er nu wel in gedrag en gezondheid iets flink mis geweest. Je gaat dus wel héél ver in vreemde onrealistische gedachten. Zóveel 'zelfs al was dit zo's achter elkaar dat het gevaar van jouw doemscenario gewoon uit te sluiten is. Wat je zou beseffen als je rationeel nadacht.
Je denkt dus waanachtig en dat is echt een slecht teken en gevaarlijk. Zoek alsjeblieft hulp voordat het mis gaat.
Het zou bizar zijn als een ex een baby iets aan wil doen. Er zijn heel veel vervelende mensen op de wereld, maar al zijn ze vervelend, doen ze niet dit. Dat komt echt bijna tot niet voor. Daarnaast kán ze de sleutel hebben, maar dat hoeft niet. Als ze de sleutel al had en 's nachts binnen zou komen is de kans aanwezig dat je dat hoort, het is een enorm risico dat ze zou nemen, dus niet waarschijnlijk. Als je het niet zou horen zou je kind sowieso zijn gaan huilen bij een prik en had je dat wel gehoord en haar horen vertrekken. En zelfs als dat niet zo was geweest en ze was geïnjecteerd met iets gevaarlijks, was er nu wel in gedrag en gezondheid iets flink mis geweest. Je gaat dus wel héél ver in vreemde onrealistische gedachten. Zóveel 'zelfs al was dit zo's achter elkaar dat het gevaar van jouw doemscenario gewoon uit te sluiten is. Wat je zou beseffen als je rationeel nadacht.
Je denkt dus waanachtig en dat is echt een slecht teken en gevaarlijk. Zoek alsjeblieft hulp voordat het mis gaat.
maandag 16 april 2018 om 22:41
Ik had afgelopen januari ook 2 insectensteken hoor. 1 muggenbult en 1 plek van een daasvlieg.Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:38Lig er al weken wakker van het is gewoon een vervelend gevoel dat je het meest kostbaarste bezit dat je hebt, niet hebt kunnen beschermen. Daar ga je letterlijk kapot aan.
Maar ik hoop dat het inderdaad een muggenprikje was wat onwaarschijnlijk is in januari maar goed.
Had alleen gehoopt dat er misschien iemand hier was die er verstand van heeft en weet of zoiets mogelijk is.
Zodat ik enigszins gerustgesteld ben.
Je wilt iemand die 'er verstand van heeft', maar dat helpt je nu niet. Ga álsjeblieft naar de huisarts toe en vertel dit verhaal. Je hebt namelijk een verantwoordelijkheid als moeder om op je eigen gezondheid te letten, zowel fysiek als mentaal.
maandag 16 april 2018 om 22:43
Je bent nu al zo ver dat je het hebt over 'het meest kostbare bezit dat je niet hebt kunnen beschermen', alsof het voor jou al een vaststaand feit is dat dit is gebeurd. Terwijl het zo, zo ontzettend onwaarschijnlijk is dat dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Muggen in januari kunnen er zijn.
Maar dat bestempel je dan als onwaarschijnlijk.
Nee, jouw scenario is waarschijnlijk, denk je?
Ik denk dat de kans dat je een mug ziet in januari echt oneindig keer zo groot is als dat er een ex binnensluipt met een injectienaald om jouw kind te prikken en dat jij helemaal niets merkt.
Muggen in januari kunnen er zijn.
Maar dat bestempel je dan als onwaarschijnlijk.
Nee, jouw scenario is waarschijnlijk, denk je?
Ik denk dat de kans dat je een mug ziet in januari echt oneindig keer zo groot is als dat er een ex binnensluipt met een injectienaald om jouw kind te prikken en dat jij helemaal niets merkt.
Don't waste your time on jealousy,
maandag 16 april 2018 om 22:47
Onze zoon had best veel vlekjes en puistjes en schilfers en zo. Volgens mij is dat normaal. Is het niet zoiets geweest? Ze kunnen je nog niets vertellen en dat is soms hartstikke moeilijk. Als je dit niet los kunt laten zou ik naar je huisarts gaan. Hopelijk kan hij of zij je geruststellen en ook even in de gaten houden hoe het met jou gaat.
maandag 16 april 2018 om 22:51
Ik denk dat je je vermoedens aan de huisarts noet voorleggen en moet vragen om jouw baby te onderzoeken. Als de huisarts niets vindt, ben je gerustgesteld!!
Ik denk dat de huisarts dan ook kijkt of je misschien niet te weinig slaap krijgt en je daarom zoveel zorgen maakt.
Ik wil je dringend verzoeken naar de huisarts te gaan en te vertellen wat je hier ook verteld. Als je echt goed voor je baby wil zorgen dan vertel je je vermoedens en laat je je kindje onderzoeken, en wel zo snel mogelijk!
Ik denk dat de huisarts dan ook kijkt of je misschien niet te weinig slaap krijgt en je daarom zoveel zorgen maakt.
Ik wil je dringend verzoeken naar de huisarts te gaan en te vertellen wat je hier ook verteld. Als je echt goed voor je baby wil zorgen dan vertel je je vermoedens en laat je je kindje onderzoeken, en wel zo snel mogelijk!
maandag 16 april 2018 om 22:58
Goed, we kunnen jou nu niet geruststellen. Dit kan niet omdat wat jij denkt/voelt niet heel realistisch is en wat wij ook zeggen zal niet overkomen. Een muggenbeet in januari kan prima, ik heb al maanden een heel vervelende mug in huis.Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:38Lig er al weken wakker van het is gewoon een vervelend gevoel dat je het meest kostbaarste bezit dat je hebt, niet hebt kunnen beschermen. Daar ga je letterlijk kapot aan.
Maar ik hoop dat het inderdaad een muggenprikje was wat onwaarschijnlijk is in januari maar goed.
Had alleen gehoopt dat er misschien iemand hier was die er verstand van heeft en weet of zoiets mogelijk is.
Zodat ik enigszins gerustgesteld ben.
Mijn advies is om morgen gelijk naar je ha te gaan. Jij hebt hulp nodig. Je al zo lang zorgen maken is niet goed. Er niet meer van slapen nog slechter... hierdoor wordt het doemscenario in je hoofd alleen maar groter en groter. Ga morgen alsjeblieft naar ja huisarts toe. Deze kan je op weg helpen van die rotgevoelens af te komen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 16 april 2018 om 23:02
Wat verwacht jij van je ha?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 16 april 2018 om 23:03
Kortom: niemand mag tot je doordringen en je kunt en wilt niet proberen van een afstandje te kijken naar je overtuigingen. Nog enger. In dat geval hoop ik dat je man je goed in de gaten houdt en actie onderneemt wat jouw gezondheid betreft als dat nodig is. Wens je oprecht heel veel sterkte en wijsheid toe.Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.
maandag 16 april 2018 om 23:04
TO, je hebt nu echt iets compleet waanzinnings in je hoofd gehaald en het gaat met je op de loop. Dat is niet goed. Ik snap het kersvers moederschap veel teweeg brengt. Maar alsjeblieft, als je met meer van dit soort dingen rondloopt, praat er dan over met iemand. Dit kan ontsporen. Wat zegt je partner hierover?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.
maandag 16 april 2018 om 23:05
Waarom mogen die niet?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 16 april 2018 om 23:09
maandag 16 april 2018 om 23:09
Weet je man dat je dit denkt?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.
maandag 16 april 2018 om 23:10
Je hebt dus vaker dit soort gedachten: ZOEK HULP, ZEG HET TEGEN JE MAN EN GA NAAR DE HUISARTS!!!!!!Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:59De reden dat ik niet naar de huisarts gaat is door dit soort reacties.