Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat is die Noor met d’r nieuwe nick toch een naar, zuigend mens. In werkelijk elk bericht verdraait ze de waarheid totaal.
Moiren’ schreef:
17-04-2018 13:22
Wat is die Noor met d’r nieuwe nick toch een naar, zuigend mens. In werkelijk elk bericht verdraait ze de waarheid totaal.
Waar schrijft ze nu weer?
Als het gras groen is is het volgens haar rood,
Je doelde vast op actueel over overtoerisme?
8102 schreef:
17-04-2018 13:28
Ja, daar. Net gevonden.
8102 schreef:
Dat topic staat onder 'reizen'. ;-)
Life is short. Eat dessert first.
Elfje112 schreef:
Waar schrijft ze nu weer?

Waar niet kun je beter vragen :proud:
Scratte schreef:
17-04-2018 14:16
Waar niet kun je beter vragen :proud:
Als jullie bedoelen wie ik denk dat jullie bedoelen, daar heb ik maar 1 woord voor... zucht.

En stiekumpjes moet ik zeggen dat ik het ook wel heel amusant vind :$
Wel naar voor de TO die zich hierdoor aangevallen voelen, wiens topic daardoor ontspoort etc. Maar goed, het is eigenlijk wel een talent om zo te kunnen reageren, toch?
8102 schreef:

Nou inderdaad! Ik wilde hier al komen posten. Niet alleen als het om kinderen gaat heeft ze het perfecte leven zonder problemen, maar ook met reizen heeft ze helemaal nooit ergens last van.

Forummen moet voor haar toch een bijzondere ervaring zijn. Al die mensen met al die onbegrijpelijke issues.
RégineFilange schreef:
17-04-2018 14:32
Nou inderdaad! Ik wilde hier al komen posten. Niet alleen als het om kinderen gaat heeft ze het perfecte leven zonder problemen, maar ook met reizen heeft ze helemaal nooit ergens last van.

Forummen moet voor haar toch een bijzondere ervaring zijn. Al die mensen met al die onbegrijpelijke issues.
Voordeel ze hoeft dus niet meer op vakantie, er gaat hier een hele wereld voor haar open...
8102 schreef:
17-04-2018 13:23
Als het gras groen is is het volgens haar rood,
Dat mens is altijd in de contramine. Ik heb haar onder de negeer lekker rustig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vraag: als iemand een permaban (alsof dat enige zin heeft, maar goed...) krijgt vanwege te jonge leeftijd, vervalt deze dan met het bereiken van een volwassen leeftijd, of blijf je voor het leven van Viva verbannen???

En checken ze ook of iemand toestemming heeft van de ouders? Want dan mag het weer wel....
Moiren’ schreef:

O is de grote Lilou-show weer bezig?
charlottew88 schreef:
17-04-2018 14:37
Dat mens is altijd in de contramine. Ik heb haar onder de negeer lekker rustig.

De negeerknop werkt bij mij niet :'(
GenieInABottle schreef:
17-04-2018 15:49
Vraag: als iemand een permaban (alsof dat enige zin heeft, maar goed...) krijgt vanwege te jonge leeftijd, vervalt deze dan met het bereiken van een volwassen leeftijd, of blijf je voor het leven van Viva verbannen???

En checken ze ook of iemand toestemming heeft van de ouders? Want dan mag het weer wel....
Ik vind t altijd zo dom dat ze erbij schrijven dat ze 14 zijn. Ze kunnen immers ook gewoon liegen en dan krijgen ze geen ban. Volgens mij kunnen ze gewoon een nieuwe nickname aanmaken na een tijdje.
GenieInABottle schreef:
17-04-2018 15:49

Hoe zouden ze die toestemming kunnen controleren dan en hoe kunnen ze weten wanneer iemand meerderjarig is? Diegene zal dat zelf moeten aantonen, in dat geval zullen ze de ban best willen opheffen.
Star² schreef:
17-04-2018 15:51
Hopen dat ze snel bevalt.
En dan hopen dat ze voorlopig haar handen vol heeft aan de beeb.
Maar zij zal wel weer de perfecte kraamzorg hebben en de beeb slaapt meteen door.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
17-04-2018 16:46
Maar zij zal wel weer de perfecte kraamzorg hebben en de beeb slaapt meteen door.
Oh ik dacht dat die baby er al was?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
17-04-2018 16:48
Ow, volgens mij niet, maar ik volg het niet op dagelijkse basis.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Scratte schreef:

Bij mij ook niet! Er staat dan wel "berichten van (geblokkeerde nick) toch tonen?"
Maar daaronder staat dan gewoon de post van die forummer. Zo heb ik er nog niks aan.
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 16:59
1.25% gewijzigd
Oudblond schreef:
17-04-2018 16:48

Nee wondertje nr 2 is nog onderweg.
Scratte schreef:
:hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
17-04-2018 16:46
En het wondertje groeit goed. En de arts die het wondertje ter wereld heeft gebracht kon meteen al zien dat het wondertje nu al hoogbegaafd is.
charlottew88 schreef:
17-04-2018 17:04
En het wondertje groeit goed. En de arts die het wondertje ter wereld heeft gebracht kon meteen al zien dat het wondertje nu al hoogbegaafd is.
Wil je niet je aluhoedje methode toe passen? :whip:
Star² schreef:
Heb ik iets gemist? (O) (O)
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven