Date loopt mis

21-04-2018 17:14 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.

Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.

Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.

Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.

Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.

Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.

Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.

Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan! :( Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!

Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
En wat denk jij dat er na dat bakkie gaat gebeuren? Jij geeft nu ook weer ruimte en dubbele signalen.

Als je slim bent zet je die kleding in een vuilniszak voor zijn deur.
En die kleren is natuurlijk een flut excuus, je wil hem graag zien en verwacht weer dingen.
Redrose91 schreef:
22-04-2018 06:18
Ik ben ook weer een goed persoon om keurig terug te appen. Heb zonet terug gestuurd dat ik me er niet goed bij voel, ookal had ik het ontzettend leuk en mis ik je. Het is beter dat we hier niet mee doorgaan, want ik wil me goed voelen bij iemand en ik denk niet dat wij op 1 lijn zitten. Van de week kan je heus wel even gewoon een bakkie halen om je kleren dan op te halen.

Pff wat was dit moeilijk!
Dit was ook weer een wanhopig apje terug.. sorry

Vertaald, doe me dit niet aan geef me nog een kans ik wil bij je zijn, zullen we het goedmaken als je je kleding komt halen please :'(
Waarom gaat iedereen er van uit dat vrijheid betekent dat hij anderen wil neuken? Zowel mijn vriend als ik willen vrijheid in onze relatie, omdat we beiden vrienden van het andere geslacht hebben en daar ook wel eens mee willen afspreken zonder gezeik. En ja, blijven slapen hoort daar ook bij, zonder gezeik.

Dus vraag hem eens wat hij bedoelt met vrijheid willen, kan prima zoiets zijn, niet iedere man is een klootzak!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
lucky82 schreef:
22-04-2018 06:29
En die kleren is natuurlijk een flut excuus, je wil hem graag zien en verwacht weer dingen.
Ik verwacht helemaal niet meer. Ik vind hem leuk, ontzettend leuk, maar dan alleen hoe het is als we samen zijn en er dan niks aan de hand lijkt te zijn. Maar ik wil me goed voelen bij iemand en het moet vertrouwd zijn. Dit lukt mij gewoon niet.
Dreamchild schreef:
22-04-2018 07:42
Waarom gaat iedereen er van uit dat vrijheid betekent dat hij anderen wil neuken? Zowel mijn vriend als ik willen vrijheid in onze relatie, omdat we beiden vrienden van het andere geslacht hebben en daar ook wel eens mee willen afspreken zonder gezeik. En ja, blijven slapen hoort daar ook bij, zonder gezeik.

Dus vraag hem eens wat hij bedoelt met vrijheid willen, kan prima zoiets zijn, niet iedere man is een klootzak!
Dat had ik hem gevraagd. Hij gaf aan gewoon niet overal drama van te willen. Als hij wil stappen, dan gaat hij stappen en dan moet ik hem vertrouwen, en andersom net zo. Als hij even niet wil appen, dan appt hij niet. Gewoon geen geclaim of drama zoals hij het noemde en dat begrijp ik ook best goed. Maar voor mijn gevoel kloppen er dingen niet vandaar mijn gedrag, wat ik absoluut niet goed wil praten want ik weer dat dit niet zo hoort.
Ik wil sterk zijn en niet terug gaan. Dat hij zegt er over na te moeten denken en ondertussen steeds op die datingsapp zit zegt mij wel genoeg. En dan nog die strings van zijn “goede vriendin die bleef slapen met haar vriend”.

Hij heeft mij ook wat dingen verteld wat mij onzeker maakte. Zoals: ik heb seks gehad met een hele knappe dame, zij had 2 kinderen. Had nooit verwacht dat ik haar kon pakken. Toen was ik even stil en zei ohh zo ben jij dus? Toen draaide hij het verhaal gauw bij. Of dat ie zo 5 meiden wel even kon appen als het hem wel om seks ging, dan kwamen zij er zo aan. Want een week ervoor werd ie zomaar gebeld of iemand bij hem kon slapen vertelde hij al lachend... en wel tot 3x aan toe in de week tijd vertellen dat zijn ex een klein dametje was met cup F.

Door dit soort gesprekken ben ik onzeker geworden. Want waarom vertel je iemand zoiets? En alsmaar zeggen ik hoef niet meteen seks, daar gaat het mij niet om blabla. Als we samen waren leek het zo leuk. Gewoon samen knuffelend op de bank tv kijken, geen gedoe gewoon ontzettend gezellig.

Het kan allemaal zo leuk lijken. En ik weet dat ik door mijn eigen angststoornis ook gewoon te ver kan gaan. Ligt het nou echt allemaal aan mij dat ik iemand weg duw met mijn gedrag? Voordat ik zo deed was hij al stiller.
Redrose91 schreef:
22-04-2018 07:47
Dat had ik hem gevraagd. Hij gaf aan gewoon niet overal drama van te willen. Als hij wil stappen, dan gaat hij stappen en dan moet ik hem vertrouwen, en andersom net zo. Als hij even niet wil appen, dan appt hij niet. Gewoon geen geclaim of drama zoals hij het noemde en dat begrijp ik ook best goed. Maar voor mijn gevoel kloppen er dingen niet vandaar mijn gedrag, wat ik absoluut niet goed wil praten want ik weer dat dit niet zo hoort.
Ga eens aan je zelf werken, zo vind je nooit iemand. Ga eens naar een therapeut,
8102 schreef:
22-04-2018 07:58
Ga eens aan je zelf werken, zo vind je nooit iemand. Ga eens naar een therapeut,
Ben ik een hele tijd geweest. Ze zeggen dat ik een angststoornis heb en last heb van verlatingsangst. Waar dit weg komt weet ik niet, mijn ouders zijn altijd samen gebleven en als kindzijnde was er niks aan de hand. Het gekke is dat ik dit alleen heb met liefde, mensen uit mijn omgeving zullen me raar aankijken als ik ze vertel hoe onzeker ik van binnen ben op dit gebied.

Ik weet dat ik er wat aan moet doen..
Klinkt echt niet best hoor dat je je aangetrokken voelt tot dit soort mannen, ik zou ook therapie zoeken, hij klinkt als een loverboy en dat je niet gelijk opstapte toen hij ging opscheppen over die andere meiden in jou onzeker te maken heeft hem duidelijk gemaakt dat je jou zo in kunt pakken.

En dan ook nog gezellig een bakkie doen als smoes en hem weer terug willen :facepalm:

Echt Ik krijg plaatsvervangende schaamte, gedraag je even als een grote meid zeg.

Ik ben hem alleen nog gestuurd ik zet je kleding binnenkort in je tuin en verder ben je eigenlijk best een lul, succes met al je vriendinnen.
"Ik wil er over nadenken" hangt als het zwaard van Damocles boven jouw hoofd. Zolang het leuk is en jij hem niet lastig valt, hebben jullie een relatie. Als jij niet voldoet aan de voorwaarden die hij in dat bericht noemt, kan hij altijd de beslissing nemen om te stoppen. Jij zal je dus aan moeten passen. Niet erg gelijkwaardig.

Vrij onzeker ook, want hoe lang kan jij op je tenen lopen als het vertrouwen er niet is? En wat krijg je daarvoor terug? Een relatie met iemand die niet gebonden wil zijn en om dat te bereiken jou aan banden legt. Wil je dat? Je zit niet op 1 lijn. Je voelt je niet goed bij hem.

Jouw reactie is er trouwens ook één met voorwaarden, maar minder stellig.
Bedankt voor jullie reacties.

Ikzelf blijf het maar raar vinden dat als je al een aantal weken intensief met iemand date, je uitspreekt voor elkaar te willen gaan dat diegene nog steeds aldoor op die datingsapp zit. Ookal beweerd hij dat ie te vertrouwen is en ik niet gelijk van alles moet denken. Het zal wel de tijd van tegenwoordig zijn dat je gewoon verder mag kijken ondanks je zowat bijna dagelijks bij elkaar bent en slaapt. Ik zal wel anders in elkaar steken.

Ik ben blij met jullie reacties. Het voelt hard voor mij, maar ik besef dat ik ook veel fouten maak met mijn gedrag. Ik wil hier aan gaan werken voor mezelf en voor de toekomst, want zo rent elke man kei hard weg als ik me zo gedraag. Maar even voor alle duidelijkheid, ik ben me zo gaan gedragen nadat ik signalen kreeg dat het niet klopte. Ik had misschien gewoon moeten weglopen en niet zo obsessief met hem bezig moeten gaan.

Ik ben ook maar een mens.
MissMaran schreef:
22-04-2018 08:13
Klinkt echt niet best hoor dat je je aangetrokken voelt tot dit soort mannen, ik zou ook therapie zoeken, hij klinkt als een loverboy en dat je niet gelijk opstapte toen hij ging opscheppen over die andere meiden in jou onzeker te maken heeft hem duidelijk gemaakt dat je jou zo in kunt pakken.

En dan ook nog gezellig een bakkie doen als smoes en hem weer terug willen :facepalm:

Echt Ik krijg plaatsvervangende schaamte, gedraag je even als een grote meid zeg.

Ik ben hem alleen nog gestuurd ik zet je kleding binnenkort in je tuin en verder ben je eigenlijk best een lul, succes met al je vriendinnen.
Nouja, ik wil hem daarmee niet terug maar ik wil ook geen herrie schoppen. Heb eigenlijk ook geen zin om die kleren naar hem toe te brengen.
safrat schreef:
22-04-2018 08:17
"Ik wil er over nadenken" hangt als het zwaard van Damocles boven jouw hoofd. Zolang het leuk is en jij hem niet lastig valt, hebben jullie een relatie. Als jij niet voldoet aan de voorwaarden die hij in dat bericht noemt, kan hij altijd de beslissing nemen om te stoppen. Jij zal je dus aan moeten passen. Niet erg gelijkwaardig.

Vrij onzeker ook, want hoe lang kan jij op je tenen lopen als het vertrouwen er niet is? En wat krijg je daarvoor terug? Een relatie met iemand die niet gebonden wil zijn en om dat te bereiken jou aan banden legt. Wil je dat? Je zit niet op 1 lijn. Je voelt je niet goed bij hem.

Jouw reactie is er trouwens ook één met voorwaarden, maar minder stellig.
Hij wou wel gebonden zijn maar daarnaast wel wat vrijheid willen met elkaar wat los laten omdat hij altijd geclaimt is door zijn ex en omdat zij alles samen wilde doen. Maar we zitten inderdaad niet op 1 lijn en voel me zo ook niet goed bij hem. Het gekke is dat het altijd goed voelde als we samen waren... en daarom denk ik aldoor dat ik me dingen in mn hoofd haal. Maar er zijn genoeg signalen dat het niet is wat het leek.
Redrose91 schreef:
22-04-2018 08:18
Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben blij met jullie reacties. Het voelt hard voor mij, maar ik besef dat ik ook veel fouten maak met mijn gedrag. Ik wil hier aan gaan werken voor mezelf en voor de toekomst, want zo rent elke man kei hard weg

Ik ben ook maar een mens.
Dit stukje er even tussenuit gehaald, je zegt anders rent elke man keihard weg, je snapt echt niet wat er gezegd wordt hoor..
Jij had hem keihard weg moeten laten rennen, of zelf snel weg moeten zijn toen die creap over andere vrouwen begon, vind je jezelf echt niks waard?

Hij zegt ik hou van je en ondertussen date ie lekker verder, hij vergeet zelfs de strings op te ruimen die door zijn huis slingeren, kijk een naar daden ipv de praatjes die hij ophangt.
MissMaran schreef:
22-04-2018 08:29
Dit stukje er even tussenuit gehaald, je zegt anders rent elke man keihard weg, je snapt echt niet wat er gezegd wordt hoor..
Jij had hem keihard weg moeten laten rennen, of zelf snel weg moeten zijn toen die creap over andere vrouwen begon, vind je jezelf echt niks waard?

Hij zegt ik hou van je en ondertussen date ie lekker verder, hij vergeet zelfs de strings op te ruimen die door zijn huis slingeren, kijk een naar daden ipv de praatjes die hij ophangt.
Je hebt gelijk. Ik geloofde zijn verhalen... dat was in het begin en hij klonk zo overtuigend. Een goede vriendin woonde bij hem in tijdelijk en hij zei van te voren al voordat ik bij hem sliep dat zij nog wel eens bleef slapen met haar nieuwe vriend, dat ze gingen borrelen en hun op het logeerbed gingen slapen. Dat zij zo strings bij zn was gooit en dan doodleuk vraagt of hij haar strings heeft gewassen. Die 2 die op zijn slaapkamer lagen had hij gewassen en lag dus bij zijn schone was. Ik wou niet gelijk achterdochtig zijn dus probeerde het toen te geloven. Maar achteraf.... bedoel als je weer dat je nieuwe scharrel blijft slapen dan ruim je dat op lijkt mij!
Redrose91 schreef:
22-04-2018 08:33
Je hebt gelijk. Ik geloofde zijn verhalen... dat was in het begin en hij klonk zo overtuigend. Een goede vriendin woonde bij hem in tijdelijk en hij zei van te voren al voordat ik bij hem sliep dat zij nog wel eens bleef slapen met haar nieuwe vriend, dat ze gingen borrelen en hun op het logeerbed gingen slapen. Dat zij zo strings bij zn was gooit en dan doodleuk vraagt of hij haar strings heeft gewassen. Die 2 die op zijn slaapkamer lagen had hij gewassen en lag dus bij zijn schone was. Ik wou niet gelijk achterdochtig zijn dus probeerde het toen te geloven. Maar achteraf.... bedoel als je weer dat je nieuwe scharrel blijft slapen dan ruim je dat op lijkt mij!
Plus hij date nog steeds verder, plus hij laat je na alle mooie praatjes in bed gewoon zitten, hij stuurt amper nog wat.. Ik zie veel rode vlaggen hoor maar ik snap dat als je erg zit te hopen op iets dat je blind bent voor de overduidelijke signalen..

Wij hadden ook een vriendin die als een date haar slecht behandelde ze zich ook aan zijn voeten wierp met liefdes brieven, of via spullen die nog rondslingerende contact proberen te houden of ineens als verassing zijn lieveling chocola naar zijn huis sturen met de letters ik mis je..
Het werd vaak erg gênant en als een andere vriendin dan ook zoiets deed dan noemden we zo'n actie naar haar..
Zo van wat sneu je deed echt een sandra'tje, (niet haar echte naam) dat stond voor een labiele te opvallende domme ik wil je terug actie.. en jij kunt er ook wat van hoor to haha :facepalm:
Ik probeer alleen te begrijpen waarom dit gebeurde. Waarom was hij ineens stiller en ging hij weer op die datingsapp? Vorige week vertelde hij me nog dat hij het zijn ouders heeft verteld over ons en dat een aantal collega’s het ook wisten. Hij wou me zelfs even meenemen naar zijn moeder haar huis om wat op te halen, maar dat heb ik niet gedaan (hij is toen even snel alleen gegaan). Wel had ik al die goede vriendin van hem ontmoet met haar vriend. Ik dacht gewoon echt dat het serieus was, anders doe je dit soort dingen toch niet?

Ik begrijp van mezelf ook niet dat ik hier zo in blijf hangen. Vind het ontzettend moeilijk om iemand los te laten en blijf maar denken.

Ben blij dat ik mijn verhaal hier kwijt kan, en dat ik weet dat ik nu echt aan mezelf moet gaan werken. Ik wil niet dat ik weer zo obsessief me iemand bezig ben!
MissMaran schreef:
22-04-2018 08:39
Plus hij date nog steeds verder, plus hij laat je na alle mooie praatjes in bed gewoon zitten, hij stuurt amper nog wat.. Ik zie veel rode vlaggen hoor maar ik snap dat als je erg zit te hopen op iets dat je blind bent voor de overduidelijke signalen..

Wij hadden ook een vriendin die als een date haar slecht behandelde ze zich ook aan zijn voeten wierp met liefdes brieven, of via spullen die nog rondslingerende contact proberen te houden of ineens als verassing zijn lieveling chocola naar zijn huis sturen met de letters ik mis je..
Het werd vaak erg gênant en als een andere vriendin dan ook zoiets deed dan noemden we zo'n actie naar haar..
Zo van wat sneu je deed echt een sandra'tje, (niet haar echte naam) dat stond voor een labiele te opvallende domme ik wil je terug actie.. en jij kunt er ook wat van hoor to haha :facepalm:
Ja ik weet het dondersgoed! Maar met die koffie wil ik hem echt niet terug. Beter doe ik dat dan ook maar niet. Ik heb het er moeilijk mee, en misschien word het met een kop koffie wel erg ongemakkelijk. Ik denk dat hij gewoon zn spullen op moet halen en dat hij dan meteen weer weg gaat. En wie weet komt hij het niet halen, geen idee hoeveel werk tshirts hij heeft. Anders ligt het volgende week in de container :).
Redrose91 schreef:
22-04-2018 07:57
Ik wil sterk zijn en niet terug gaan. Dat hij zegt er over na te moeten denken en ondertussen steeds op die datingsapp zit zegt mij wel genoeg. En dan nog die strings van zijn “goede vriendin die bleef slapen met haar vriend”.

Hij heeft mij ook wat dingen verteld wat mij onzeker maakte. Zoals: ik heb seks gehad met een hele knappe dame, zij had 2 kinderen. Had nooit verwacht dat ik haar kon pakken. Toen was ik even stil en zei ohh zo ben jij dus? Toen draaide hij het verhaal gauw bij. Of dat ie zo 5 meiden wel even kon appen als het hem wel om seks ging, dan kwamen zij er zo aan. Want een week ervoor werd ie zomaar gebeld of iemand bij hem kon slapen vertelde hij al lachend... en wel tot 3x aan toe in de week tijd vertellen dat zijn ex een klein dametje was met cup F.

Door dit soort gesprekken ben ik onzeker geworden. Want waarom vertel je iemand zoiets? En alsmaar zeggen ik hoef niet meteen seks, daar gaat het mij niet om blabla. Als we samen waren leek het zo leuk. Gewoon samen knuffelend op de bank tv kijken, geen gedoe gewoon ontzettend gezellig.

Het kan allemaal zo leuk lijken. En ik weet dat ik door mijn eigen angststoornis ook gewoon te ver kan gaan. Ligt het nou echt allemaal aan mij dat ik iemand weg duw met mijn gedrag? Voordat ik zo deed was hij al stiller.
Meid, jouw gevoel is verliefd en jouw verstand zegt dat deze man niet goed voor jou is. Ik ken jullie allebei niet maar als ik dit allemaal lees durf ik gerust te stellen dat deze man niet goed voor jou is.

Zorg ervoor, zeker met je problemen met verlating en angst, dat je jezelf beschermt. Je kunt bijvoorbeeld als hij komt de deur open doen en zijn kleren geven. Dan kun je zeggen dat dat bakkie helaas niet door kan gaan. Je bedankt hem en doet de deur dicht. Je kunt dit gewoon oefenen en oefenen en oefenen zodat je straks weet wat je gaat zeggen en je je minder snel overvallen voelt.

Maar loop alsjeblieft weg van deze gast. Hij klinkt alsof hij precies weet hoe hij jou kleiner kan laten voelen in plaats van groter en sterker!!

Dus: deur open, riedeltje, kleren geven, deur dicht, weglopen, diep ademhalen en dan eventueel lekker een potje janken.

Ik wil je echt dringend adviseren om bovenstaande te doen en jezelf in bescherming te nemen door even niet te daten. Je bent momenteel denk ik vooral aantrekkelijk voor de mannen die jij juist niet wil.
Redrose91 schreef:
22-04-2018 06:18
Ik ben ook weer een goed persoon om keurig terug te appen. Heb zonet terug gestuurd dat ik me er niet goed bij voel, ookal had ik het ontzettend leuk en mis ik je. Het is beter dat we hier niet mee doorgaan, want ik wil me goed voelen bij iemand en ik denk niet dat wij op 1 lijn zitten. Van de week kan je heus wel even gewoon een bakkie halen om je kleren dan op te halen.

Pff wat was dit moeilijk!
Ik zou het opvatten als dat er nog een opening is, als ik bovenstaande tekst zou krijgen. Lijkt net alsof je niet echt nee wilt zeggen en hoop houdt.
Het klinkt alsof hij je aan het lijntje houd en ondertussen verder "shopt" voor ene leukere vrouw. Zijn gedrag is niet oké, maar jouw onzekerheid en reactie erop gaan ècht te ver. Langs zijn huis rijden en continu kijken naar zijn aanwezigheid op app voedt ten eerste alleen jouw onzekerheid (er zijn nl altijd dingen als je er zo onwijs naar zoekt) en ten tweede is het een onwijze afknapper voor die kerel.

Het klinkt ook alsof je er aanvallend, met gestrekt been in gaat als je erover praat met hem. Jij hebt al voor jezelf besloten dat wat hij doet fout is en niet klopt. Welke reden hij dan ook aandraagt is verkeerd. Waarom was je online maar praat je niet tegen mij? Online zijn is geen verplichting om elk bericht a la minute te reageren.. Waarom zit je nog op de datingapp? Nieuwsgierigheid, berichten verwijderen, swipen, whatever.. Waarom zei je dat je ging slapen als je nog bezoek hebt? Ehm zodat je mss even rustig bent op de app en hij gewoon kan praten met zijn bezoek.

Ik denk wel dat je bij een angststoornis niet online moet zoeken naar een relatie. Er zitten zoveel randzaken aan waardoor die angst en onzekerheid gevoed kan worden. Dat alle mannen alleen neukertjes willen is niet helemaal waar. Ik ben ondertussen getrouwd met mijn online ontmoette kerel.
Dat appje was ook erg goed voorbereid waarschijnlijk, na uren wikken en wegen een soort dit vindt ik niet leuk maar neem me terug spelletje en hij snapt dat dondersgoed hoor, het is alleen erg gênant.

Ik had alleen een duim of middelvinger teruggestuurd, om maar even een vergelijking te trekken, dat was een passend antwoordt geweest na al zijn mooie praatjes.

Praatjes vullen geen gaatjes, alhoewel praatjes vullen misschien alleen gaatjes als je een fwb zoekt maar dit gaat niet over liefde van zijn kant.
Marte007 schreef:
22-04-2018 08:43
Meid, jouw gevoel is verliefd en jouw verstand zegt dat deze man niet goed voor jou is. Ik ken jullie allebei niet maar als ik dit allemaal lees durf ik gerust te stellen dat deze man niet goed voor jou is.

Zorg ervoor, zeker met je problemen met verlating en angst, dat je jezelf beschermt. Je kunt bijvoorbeeld als hij komt de deur open doen en zijn kleren geven. Dan kun je zeggen dat dat bakkie helaas niet door kan gaan. Je bedankt hem en doet de deur dicht. Je kunt dit gewoon oefenen en oefenen en oefenen zodat je straks weet wat je gaat zeggen en je je minder snel overvallen voelt.

Maar loop alsjeblieft weg van deze gast. Hij klinkt alsof hij precies weet hoe hij jou kleiner kan laten voelen in plaats van groter en sterker!!

Dus: deur open, riedeltje, kleren geven, deur dicht, weglopen, diep ademhalen en dan eventueel lekker een potje janken.

Ik wil je echt dringend adviseren om bovenstaande te doen en jezelf in bescherming te nemen door even niet te daten. Je bent momenteel denk ik vooral aantrekkelijk voor de mannen die jij juist niet wil.
Bedankt voor je advies! :) en wat nou als ik vd week niks hoor over wanneer hij zijn kleren ophaald? Ik hoef er toch niet achteraan te gaan appen wanneer hij had ophaald?

Ik wil sterk zijn en ga je advies zeker opvolgen. Dat daten laat ik nu ook wel even een tijdje achterwege, eerst aan mezelf werken!!
Redrose91 schreef:
22-04-2018 07:57

Beste TO....kom op....alleen dit was toch al reden om heel HEEL hard weg te rennen? Zo onaantrekkelijk dit soort mannen. Ik had hem stom verbaasd aangekeken, mijn boeltje gepakt en weg wezen. Oftewel TO effe wat meer ego kweken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven