Date loopt mis
zaterdag 21 april 2018 om 17:14
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 10:34
Ik heb geen idee hoe dit was verder gegaan, hij was sowieso al stiller maar kwam afgelopen week nog wel langs “op zijn verjaardag”. Ben in ieder geval blij dat ik het nu weet ipv dat dit nog wekenlang verder was gerommelt.Donna1971 schreef: ↑22-04-2018 10:30Niet alles gelezen.
Je voor gevoelens klopte, dat hij niet belde, stiller was, niet kon afspreken was omdat hij inderdaad anderen ziet en jij niet meer belangrijk bent..
Als je niet zo goed had opgelet en hebt gecheckt, al dan wel niet op een fanatieke manier dan had hij je nu nog bedrogen dus vind het goed dat je 'bewijs' hebt en je niet voor de gek laat houden en dit dus echt niet pikt.
Met stille trompf het erbij laten had ook gekund maar die eikel laten weten hoe hij niet met dates om moet gaan vind ik super gedaan.
zondag 22 april 2018 om 10:37
Gewoon heel eerlijk. Jij hebt echt een groot probleem, hoor. Mooier kan ik het niet maken.
Hij spoort ook niet, overigens. Waarschijnlijk daarom ook naar mekaar toegetrokken. Wippen met een zogenaamde mama is geen overwinning. Integendeel. Als hij niets beters kon krijgen dan dat.. Wat een afknapper.
Hoop dat je veilig naar bed ging met hem en dat er niet een ziekte of andere ellende
uit voort komt.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 10:50
31.21% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 10:42
Heb jij geen moeder?Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 10:29Klopt, en dan maar eens hopen op een goede psycholoog. Want mijn laatste haalde alles uit een boekje, zat onderuit gezakt op haar bureaustoel al gapend te luisteren. Daar heb je nogal wat aan. Ik hoop dat ik dan eens een goeie tref, die mij echt advies kan geven waarmee ik aan de slag kan.
zondag 22 april 2018 om 10:50
waarom ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 22 april 2018 om 10:53
Ze heeft gelijk. Eigenlijk is het ook heel simpel. Al snap ik dat het voor jou fijner zou zijn als ze er wat meer over zou zeggen.
Maar nou eerlijk, he. Kijk eens hoeveel reacties er zijn op die idioot van je. Dan ligt het toch aan jou dat je hem nog steeds wil? Hij is echt niets waard, hoor. Ik denk dat je ooit blij zult zijn dat je niets met die mafklapper te maken hebt. Want hij is ziek in zijn hoofd, geloof me.
zondag 22 april 2018 om 11:04
Mee eens.MissPientje schreef: ↑22-04-2018 09:07Beste TO....kom op....alleen dit was toch al reden om heel HEEL hard weg te rennen? Zo onaantrekkelijk dit soort mannen. Ik had hem stom verbaasd aangekeken, mijn boeltje gepakt en weg wezen. Oftewel TO effe wat meer ego kweken.
Wat een afknapper zeg!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 22 april 2018 om 11:05
kennelijk veranderd hij snel van mening TORedrose91 schreef: ↑22-04-2018 06:16Dan had ie dat eerlijk moeten zeggen. In het begin zei hij aldoor dat hij iets serieus wilde. Hij wou niet meer alleen zijn en was ook toe aan een relatie om iets moois op te bouwen blabla. Hij gaf mij echt de indruk dat wij een stel gingen worden. In bed pakte hij me vorige week nog vast en zei: ik ben verliefd! Ik hou van je! En nee dat was niet om een potje seks te hebben.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 22 april 2018 om 11:06
Daar heeft ze ook wel gelijk in met dat gezegd te hebben.
"Weg met zo'n vent".
eslarealidad wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:08
0.68% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 22 april 2018 om 11:07
Valt mij echt op dat veel vrouwen hun schouders maar ophalen als hen zoiets overkomt en het 'normaal' vindt als een man zo doet...
Begrijp mannen misschien dan iets beter in deze...het kan allemaal, het mag want geen vrouw die er wat van zegt of doet bij wijze van.
Als je er wel een punt van maakt dan ben je een stalker, echt belachelijk..
Als mannen, dates o.i.d. weten dat er niet te spotten valt dan zullen ze wel anders piepen.
Maar op deze manier wordt het ze wel makkelijk gemaakt.
Als iemand mij 'lekker loopt te maken' en/of in de waan laat om samen iets leuks te beginnen en vervolgens niks meer laat horen na wat sex of niet dan krijgt hij van mij ook de wind van voren.
Mannen worden zo gecreëerd vind ik als het zo easy gaat allemaal, of je moet zelf alleen op zoek zijn naar sex o.i.d.
Komt er een man in mijn doos of sterker nog, met zijn tong in mijn mond dan mag hij proberen me te balazeren, kom nou.
Zoen pas als ik verliefd ben en mocht ik hem dan toestaan om mijn heilige graal te betreden dan verwacht ik niet dat hij elders nog verder rondneust.
Zo ja dan kan ie een heilige graal op zijn oog krijgen...bij wijze dan.
En exclusiviteit afspreken, tsjongejonge dames, jij bent al exclusief, hij mag blij zijn dat hij met zijn handen aan je mag zitten, of niet dan?
Beetje eergevoel en meer mag wel
Begrijp mannen misschien dan iets beter in deze...het kan allemaal, het mag want geen vrouw die er wat van zegt of doet bij wijze van.
Als je er wel een punt van maakt dan ben je een stalker, echt belachelijk..
Als mannen, dates o.i.d. weten dat er niet te spotten valt dan zullen ze wel anders piepen.
Maar op deze manier wordt het ze wel makkelijk gemaakt.
Als iemand mij 'lekker loopt te maken' en/of in de waan laat om samen iets leuks te beginnen en vervolgens niks meer laat horen na wat sex of niet dan krijgt hij van mij ook de wind van voren.
Mannen worden zo gecreëerd vind ik als het zo easy gaat allemaal, of je moet zelf alleen op zoek zijn naar sex o.i.d.
Komt er een man in mijn doos of sterker nog, met zijn tong in mijn mond dan mag hij proberen me te balazeren, kom nou.
Zoen pas als ik verliefd ben en mocht ik hem dan toestaan om mijn heilige graal te betreden dan verwacht ik niet dat hij elders nog verder rondneust.
Zo ja dan kan ie een heilige graal op zijn oog krijgen...bij wijze dan.
En exclusiviteit afspreken, tsjongejonge dames, jij bent al exclusief, hij mag blij zijn dat hij met zijn handen aan je mag zitten, of niet dan?
Beetje eergevoel en meer mag wel
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 11:44
0.19% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 11:20
Nou inmiddels de hele topic gelezen
TO
deze man is een vrijbuiter, heeft meerdere vrouwelijk contacten die dan ook met hem naar bed gaan, hij wilt geen relatie met je en als hij die wel wilt kan het geen lang "gelukkig" leven hebben
hij zei ik hou van je, ben verliefd op je, om wel seks met je te hebben
de string, en de vrouwen die hij beschreef, ik begrijp niet dat je daar niet vanaf knapte,
sommige mensen noemen hem daarvoor ziek in zijn hoofd en ander denkt. als hij zo wilt leven dan doet hij dat toch,
voor de rest denk ik therapie voor jou nog wel baat kan hebben
jij kan schijnbaar meerdere keren obsessief bezig houden met mannen, en stalker gedrag vertonen, op deze manier kan je een eventuele goede man voor jou ook wegjagen,
TO
deze man is een vrijbuiter, heeft meerdere vrouwelijk contacten die dan ook met hem naar bed gaan, hij wilt geen relatie met je en als hij die wel wilt kan het geen lang "gelukkig" leven hebben
hij zei ik hou van je, ben verliefd op je, om wel seks met je te hebben
de string, en de vrouwen die hij beschreef, ik begrijp niet dat je daar niet vanaf knapte,
sommige mensen noemen hem daarvoor ziek in zijn hoofd en ander denkt. als hij zo wilt leven dan doet hij dat toch,
voor de rest denk ik therapie voor jou nog wel baat kan hebben
jij kan schijnbaar meerdere keren obsessief bezig houden met mannen, en stalker gedrag vertonen, op deze manier kan je een eventuele goede man voor jou ook wegjagen,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 22 april 2018 om 11:33
zondag 22 april 2018 om 11:47
Ik had ook aangegeven niet meteen seks te willen. Dat gebeurde ook niet en hij gaf aan dat ik maar moest beginnen ermee, ookal zou die 2 maanden moeten wachten bijwijze van. Het was denk ik een tactiek, want ik voelde me door deze “woorden” vertrouwd bij hem waardoor het bij de 3e nacht samen slapen toch gebeurde. Ik begrijp je volkomen om mannen hier niet mee weg te laten komen. Maar ik denk dat wij er dan weer energie in steken en hun lachen er om, want wij zijn dan stalkerig of panisch in hun ogen. Zij lachen er om, wij zitten er mee. Dus misschien zoals de meesten zeggen om het gewoon te laten rusten.Donna1971 schreef: ↑22-04-2018 11:07Valt mij echt op dat veel vrouwen hun schouders maar ophalen als hen zoiets overkomt en het 'normaal' vindt als een man zo doet...
Begrijp mannen misschien dan iets beter in deze...het kan allemaal, het mag want geen vrouw die er wat van zegt of doet bij wijze van.
Als je er wel een punt van maakt dan ben je een stalker, echt belachelijk..
Als mannen, dates o.i.d. weten dat er niet te spotten valt dan zullen ze wel anders piepen.
Maar op deze manier wordt het ze wel makkelijk gemaakt.
Als iemand mij 'lekker loopt te maken' en/of in de waan laat om samen iets leuks te beginnen en vervolgens niks meer last horen na wat sex of niet dan krijgt hij van mij ook de eind van voren.
Mannen worden zo gecreëerd vind ik als het zo easy gaat allemaal, of je moet zelf alleen op zoek zijn naar sex o.i.d.
Komt er een man in mijn doos of sterker nog, met zijn tong in mijn mond dan mag hij proberen me te balazeren, kom nou.
Zoen pas als ik verliefd ben, en mocht ik hem dan toestaan om mijn heilige graal te betreden dan verwacht ik niet dat hij elders nog verder rondneust.
Zo ja dan kan ie een heilige graal op zijn oog krijgen...bij wijze dan.
En exclusiviteit afspreken, tsjongejonge dames, jij bent al exclusief, hij mag blij zijn dat hij met zijn handen aan je mag zitten, of niet dan?
Beetje eergevoel en meer mag wel
zondag 22 april 2018 om 11:50
Klopt, ik moet ook hulp zoeken want straks jaag ik een juiste persoon weg. Het is gewoon onwerkelijk, iedereen denkt er waren zoveel signalen. Maar als je hier in staat ervaar je dit zo anders, als alles verder leuk lijkt en je zijn praatjes eerst geloofd.mamsvan schreef: ↑22-04-2018 11:20Nou inmiddels de hele topic gelezen
TO
deze man is een vrijbuiter, heeft meerdere vrouwelijk contacten die dan ook met hem naar bed gaan, hij wilt geen relatie met je en als hij die wel wilt kan het geen lang "gelukkig" leven hebben
hij zei ik hou van je, ben verliefd op je, om wel seks met je te hebben
de string, en de vrouwen die hij beschreef, ik begrijp niet dat je daar niet vanaf knapte,
sommige mensen noemen hem daarvoor ziek in zijn hoofd en ander denkt. als hij zo wilt leven dan doet hij dat toch,
voor de rest denk ik therapie voor jou nog wel baat kan hebben
jij kan schijnbaar meerdere keren obsessief bezig houden met mannen, en stalker gedrag vertonen, op deze manier kan je een eventuele goede man voor jou ook wegjagen,
zondag 22 april 2018 om 11:52
Ook nog een optie! Het is lastig. Ik wil het gewoon afsluiten en er niet meer te veel over nadenken. Dus als ik zijn kleren aan zijn deur hang hoef ik daar niet meer over na te denken en kan ik de deur dicht trekken en hem er niet meer in laten. Maar aan de ene kant ben ik gek als ik zijn kleren ook nog eens even langs breng.Djessy schreef: ↑22-04-2018 11:33Even over zijn kleding... Dat zou ik dus niet gaan brengen hè. Als hij er zelf om vraagt mag 'ie het komen halen (en dan hang je het in een zakje aan jouw deurklink, aan de buitenkant van je huis dus) en vraagt hij er niet om, lekker in de kliko gooien. Toedeloe zeg.
zondag 22 april 2018 om 11:54
Dan gooi je ze weg, snel en opgeruimd.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 11:52Ook nog een optie! Het is lastig. Ik wil het gewoon afsluiten en er niet meer te veel over nadenken. Dus als ik zijn kleren aan zijn deur hang hoef ik daar niet meer over na te denken en kan ik de deur dicht trekken en hem er niet meer in laten. Maar aan de ene kant ben ik gek als ik zijn kleren ook nog eens even langs breng.