Date loopt mis
zaterdag 21 april 2018 om 17:14
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 11:59
Ik ben het hier helemaal mee eens! Als hij zijn spullen nog nodig heeft, komt ie ze maar halen. Ik zou ze echt niet naar hem toe brengen. Zijn probleem, zijn oplossing.Djessy schreef: ↑22-04-2018 11:33Even over zijn kleding... Dat zou ik dus niet gaan brengen hè. Als hij er zelf om vraagt mag 'ie het komen halen (en dan hang je het in een zakje aan jouw deurklink, aan de buitenkant van je huis dus) en vraagt hij er niet om, lekker in de kliko gooien. Toedeloe zeg.
zondag 22 april 2018 om 12:00
Helemaal mee eens. Er zijn meer vormen van vrijheid en ze zijn zeker niet allemaal schadelijk voor je eigen gevoel en relaties.Dreamchild schreef: ↑22-04-2018 07:42Waarom gaat iedereen er van uit dat vrijheid betekent dat hij anderen wil neuken? Zowel mijn vriend als ik willen vrijheid in onze relatie, omdat we beiden vrienden van het andere geslacht hebben en daar ook wel eens mee willen afspreken zonder gezeik. En ja, blijven slapen hoort daar ook bij, zonder gezeik.
Dus vraag hem eens wat hij bedoelt met vrijheid willen, kan prima zoiets zijn, niet iedere man is een klootzak!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
zondag 22 april 2018 om 12:06
Ach, je weet toch wie het zegt. Totaal geen aandacht aan besteden.
zondag 22 april 2018 om 12:12
Wij zouden dit kunnen, de vraag is of TO dat kan zonder zich in een hele kwetsbare positie te zetten. Dan moet ze de lijnen openhouden on afspraken te maken, appen, de deur opendoen.. ik vraag me werkelijk af of TO dit kan.
Dus normaliter; zijn probleem, zijn oplossing. Klopt! In dit geval denk ik dat het anders ligt.
zondag 22 april 2018 om 12:21
Als hij me wel appt om zijn kleren kan ik hem natuurlijk ook zeggen dat ik het aan mijn eigen voordeur hang. Maar dan is het misschien toch verleidelijk om toch de deur open te doen of dat ik het gevoel heb dat ik wacht tot hij het ophaald.Marte007 schreef: ↑22-04-2018 12:12Wij zouden dit kunnen, de vraag is of TO dat kan zonder zich in een hele kwetsbare positie te zetten. Dan moet ze de lijnen openhouden on afspraken te maken, appen, de deur opendoen.. ik vraag me werkelijk af of TO dit kan.
Dus normaliter; zijn probleem, zijn oplossing. Klopt! In dit geval denk ik dat het anders ligt.
Ik heb voor mezlf besloten dat ik nu geen contact zoek. Hij appt mij deze week maar over zijn kleren en dan zeg ik hem dat ik het aan zijn deur hang. Als ik niks hoor dan gooi ik het volgende week in de container.
Ik wil mezelf geen hoop meer geven door zo’n vent. Eerder zou ik er echt weer achteraan gelopen hebben door het te brengen of hem te bellen/appen.
zondag 22 april 2018 om 12:35
Ik zou juist als je geen daden meer ziet het afkappen.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 11:47Ik had ook aangegeven niet meteen seks te willen. Dat gebeurde ook niet en hij gaf aan dat ik maar moest beginnen ermee, ookal zou die 2 maanden moeten wachten bijwijze van. Het was denk ik een tactiek, want ik voelde me door deze “woorden” vertrouwd bij hem waardoor het bij de 3e nacht samen slapen toch gebeurde. Ik begrijp je volkomen om mannen hier niet mee weg te laten komen. Maar ik denk dat wij er dan weer energie in steken en hun lachen er om, want wij zijn dan stalkerig of panisch in hun ogen. Zij lachen er om, wij zitten er mee. Dus misschien zoals de meesten zeggen om het gewoon te laten rusten.
Je weet dan toch genoeg?
Je ziet het en merkt de afstandelijkheid.
Ik snap als je verliefd bent dat het moeilijk is. Toch zit ook bij jou de kracht erin om dat te kunnen doen.
Zoals je al eerder schreef aan hem.
Dan zonder bakkie doen.
Hang die kleding aan je deur.
Denk dan, je bent gewoon een kontkrummeltje, iemand aan het lijntje houden doe je maar in je eigen tijd.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 22 april 2018 om 12:50
Ja dat bakje koffie ga ik ook niet meer doen, kan inderdaad wanhopig overkomen en dat wil ik niet. Ik trap hier ook niet meer in, met zijn ik wil nadenken. Iemand gaat voor je of niet denk ik dan! Mezelf maar het beste gunnen.Eslarealidad schreef: ↑22-04-2018 12:35Ik zou juist als je geen daden meer ziet het afkappen.
Je weet dan toch genoeg?
Je ziet het en merkt de afstandelijkheid.
Ik snap als je verliefd bent dat het moeilijk is. Toch zit ook bij jou de kracht erin om dat te kunnen doen.
Zoals je al eerder schreef aan hem.
Dan zonder bakkie doen.
Hang die kleding aan je deur.![]()
Denk dan, je bent gewoon een kontkrummeltje, iemand aan het lijntje houden doe je maar in je eigen tijd.
zondag 22 april 2018 om 13:24
Zo is dat!
Gun jezelf het beste!
En je ziet, overal leer je van.
Ook ik heb geleerd in het leven.
Ook dat ik zelf de verliefdheid in mijn hoofd heb aanmaakt.
En dat er ook weer uit kan krijgen, als een kerel zich niet gedraagt.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 22 april 2018 om 13:36
Klinkt alsof het kwartje is gevallen, gelukkig ik gun je echt een leuke vent die je niet belachelijk maakt!
zondag 22 april 2018 om 14:18
Zo is dat, en ben er wel achter gekomen dat het niet aan mij ligt. Als je dagelijks zo 3 tot 5 fb vrienden erbij hebt en bijna elke meid haar foto liked. Zelfs het buurmeisje van mijn ouders heeftie er op, vroeg hem nog of hij haar kende maar nee alleen via fb.
Bij mij is het kwartje nu echt gevallen ja. Ik dacht dat het aan mij lag, en mijn gedrag is niet goed maar dit is ook een foute man.
Ben er wel harder in geworden, ook dankzij jullie advies! Ben zo blij dat ik even mijn verhaal kwijt kon hier.
zondag 22 april 2018 om 17:47
Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 14:18Zo is dat, en ben er wel achter gekomen dat het niet aan mij ligt. Als je dagelijks zo 3 tot 5 fb vrienden erbij hebt en bijna elke meid haar foto liked. Zelfs het buurmeisje van mijn ouders heeftie er op, vroeg hem nog of hij haar kende maar nee alleen via fb.
Bij mij is het kwartje nu echt gevallen ja. Ik dacht dat het aan mij lag, en mijn gedrag is niet goed maar dit is ook een foute man.
Ben er wel harder in geworden, ook dankzij jullie advies! Ben zo blij dat ik even mijn verhaal kwijt kon hier.
Met internet daten heb je alleen je intuïtie. Meestal probeer je de alarmbellen te negeren omdat er geen bewijs is alleen kleine dingen. Ik ben jaren single geweest en nu weer helemaal gelukkig.
Ik heb toen door schade en schande geleerd te vertrouwen op mijn eigen gevoel.
Er komt vast wel weer een leukere man voorbij TO.
zondag 22 april 2018 om 17:51
Je was niet gelukkig als single?
Nirakkam schreef: ↑22-04-2018 17:47Met internet daten heb je alleen je intuïtie. Meestal probeer je de alarmbellen te negeren omdat er geen bewijs is alleen kleine dingen. Ik ben jaren single geweest en nu weer helemaal gelukkig.
Ik heb toen door schade en schande geleerd te vertrouwen op mijn eigen gevoel.
Er komt vast wel weer een leukere man voorbij TO.
zondag 22 april 2018 om 17:53
Sorry maar dit kun je nu wel zo zeggen, maar je wordt natuurlijk niet binnen twee dagen harder in iets. Jou gedrag is idd niet goed, ga je daar nog iets mee doen of leg je de schuld bij hem?Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 14:18Zo is dat, en ben er wel achter gekomen dat het niet aan mij ligt. Als je dagelijks zo 3 tot 5 fb vrienden erbij hebt en bijna elke meid haar foto liked. Zelfs het buurmeisje van mijn ouders heeftie er op, vroeg hem nog of hij haar kende maar nee alleen via fb.
zondag 22 april 2018 om 17:54
zondag 22 april 2018 om 18:03
Ik bedoel het niet rot, hoop dat je dat begrijpt. Dingen komen via internet soms anders over dan wanneer je ze uitspreekt.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 14:18Zo is dat, en ben er wel achter gekomen dat het niet aan mij ligt. Als je dagelijks zo 3 tot 5 fb vrienden erbij hebt en bijna elke meid haar foto liked. Zelfs het buurmeisje van mijn ouders heeftie er op, vroeg hem nog of hij haar kende maar nee alleen via fb.
Als ik jou was, zou ik overwegen te verdwijnen uit dit topic. Zo lang je hem nog controleert en hij nog in je gedachten zit (wat uit bovenstaande blijkt) geef je het aandacht. En elke vorm van aandacht voor hem, is m.i. teveel en lijkt jou ook geen goed te doen.
zondag 22 april 2018 om 18:04
Ik ga zeker werken aan mezelf als je mijn eerdere berichten gelezen hebt!
zondag 22 april 2018 om 18:21
Morgen even naar het postkantoor rijden en met betaalservice van PostNL de spullen opsturen naar hem. Mag hij aan de deur bij ontvangst even de verzendkosten betalen (krijg jij terug min een klein deel commissie) en ben jij af van het hele spullen ophalen gedoe. Ik zou geen minuut meer aan deze player verspillen.
Zodra je hem op de datingsite actief zag had je eigenlijk al je conclusie kunnen trekken. Sterker nog, bij dat bullshit verhaal over die string had je dat al moeten doen. Ik denk dan ook dat je veel te goed van vertrouwen bent, een geweldig prooi voor dit soort mannen.
Voortaan de roze bril thuis laten en de date niet meer romantiseren. Niet dat je meteen gigantisch achterdochtig moet zijn, maar ook niet te goed van vertrouwen. Daar zou ik wel aan gaan werken voordat je verder date anders blijf je dat dwangmatige gecontroleer houden.
Zodra je hem op de datingsite actief zag had je eigenlijk al je conclusie kunnen trekken. Sterker nog, bij dat bullshit verhaal over die string had je dat al moeten doen. Ik denk dan ook dat je veel te goed van vertrouwen bent, een geweldig prooi voor dit soort mannen.
Voortaan de roze bril thuis laten en de date niet meer romantiseren. Niet dat je meteen gigantisch achterdochtig moet zijn, maar ook niet te goed van vertrouwen. Daar zou ik wel aan gaan werken voordat je verder date anders blijf je dat dwangmatige gecontroleer houden.
zondag 22 april 2018 om 18:26
Ja achja maar hij vertelde van te voren al dat zij wel eens haar strings liet slingeren en die vriendin beb ik zelfs ontmoet. Ik zocht er toen nog niet zo veel achter. En met die datingsapp zo’n domme smoes dat hij berichten aan het verwijderen was. Maar hij wou geen moeite doen om de app te verwijderen want volgende week heeftie toch een nieuwe telLiveLoveLaugh2 schreef: ↑22-04-2018 18:21Morgen even naar het postkantoor rijden en met betaalservice van PostNL de spullen opsturen naar hem. Mag hij aan de deur bij ontvangst even de verzendkosten betalen (krijg jij terug min een klein deel commissie) en ben jij af van het hele spullen ophalen gedoe. Ik zou geen minuut meer aan deze player verspillen.
zondag 22 april 2018 om 18:45
Er komen vast nog genoeg mannen voorbij met mooie praatjes, aan jou om daar doorheen te prikken. Probeer kritisch te zijn bij uitspraken. Als voorbeeld dat string verhaal. Optie 1: bedenk je eens hoe jij zou reageren als een vriendin met dit verhaal bij je kwam? Optie 2: bedenk je eens of jij samen met je partner bij een mannelijke vriend zou blijven slapen, én daarbij je ongewassen string zou laten liggen? Dit kan je toepassen op alle vreemde dingen die je eerder schreef, maar ook nog de dingen die je ongetwijfeld gaat horen de komende tijd.Redrose91 schreef: ↑22-04-2018 18:26Ja achja maar hij vertelde van te voren al dat zij wel eens haar strings liet slingeren en die vriendin beb ik zelfs ontmoet. Ik zocht er toen nog niet zo veel achter. En met die datingsapp zo’n domme smoes dat hij berichten aan het verwijderen was. Maar hij wou geen moeite doen om de app te verwijderen want volgende week heeftie toch een nieuwe tel. HAHA! Belachelijk gewoon eigenlijk... wel moeite doen om berichten te verwijderen maar de app zelf kost moeite. Slechtste smoes ooit... Ik wacht even een tijdje met daten en idd ik zet die roze bril af! En wil ook niet iemand meteen wantrouwen. Hij had trouwens vaak mooie praatjes zodat ik het geloofde maar er kwam steeds meer bij.
Wat betreft deze man, zodra je dat van die dating app hoorde zou ik zelf niet eens meer de moeite nemen om verhaal te halen maar er zelf al geen energie meer in steken. Weinig mannen zouden namelijk zeggen dat ze weer aan het vissen waren, toch? Zo’n 99,99% kans dat hij het zou gaan ontkennen.
Het komt op mij over alsof je bevestiging van hem wilde hebben dat hij zich als een eikel naar je had gedragen anders had je hem niet continue geconfronteerd met zijn gedrag. Zelf kon je de conclusie niet trekken en de situatie zelf stoppen. Toen het al overduidelijk was kwam je ook nog bevestiging vragen op het forum.
Maar je hebt zijn en onze bevestiging helemaal niet nodig om hem een eikel te vinden, dat mag je al vinden uit eigen beweging. Hoe een ander zou reageren in deze situatie is ook niet belangrijk, jij voelt je niet serieus genomen en dat is genoeg om te stoppen met hem. Je intuïtie heeft je al gewaarschuwd anders was je niet gaan graven. Je kan dus heel goed zelf de situatie inschatten! Vanuit die overtuiging verder gaan daten en laat je niet in slaap sussen door mooie praatjes. Als iets niet goed voelt dit rustig aankaarten zodra je die persoon weer ziet. Krijg je voor jou gevoel geen goed antwoord mag je er een punt achter zetten. En nee, dan vergaat de wereld echt niet, jullie zaten dan alleen niet op dezelfde golflengte.
Succes en je komt vast een leuke partner tegen
zondag 22 april 2018 om 20:34
Een beetje off topic
Nee. In de jaren dat ik single was heb ik ook tijden lang niet gedate omdat ik het op gaf om nog een leuke man te vinden en daten me soms tegen stond. . Ik was niet echt ongelukkig in mijn eentje maar miste het om samen te zijn met iemand. Ik was lid van een single vereniging en ging op single vakanties (super leuk) en heb een grote groep vriendinnen. Dus ik had wel een vol leven naast mijn drukke baan.
Maar de scheiding na een lange relatie was niet mijn keuze en ik miste een partner. Uiteindelijk ben ik op zoek gegaan naar een leuke scharrel omdat ik de seks miste. En dat is nu mijn man
Dingen lopen soms anders dan je verwacht.
zondag 22 april 2018 om 20:48
Gewoon niet meer ervanuitgaan dat iedereen het beste met je voor heeft, zeker niet met daten!
Ook niet omdat je het zo graag wil, er zitten veel rare kwibussen met slechte bedoelingen tussen, de kat uit de boom kijken tot ie zich stukje bij beetje bewijst, waarom zou je hem dan niet vertrouwen vanaf het begin denk je, nou ja waarom wel?
Het is een vreemde vent wat dat betreft mag je van alles verwachten en sceptisch zijn tot het tegendeel bewezen in.
Ook niet omdat je het zo graag wil, er zitten veel rare kwibussen met slechte bedoelingen tussen, de kat uit de boom kijken tot ie zich stukje bij beetje bewijst, waarom zou je hem dan niet vertrouwen vanaf het begin denk je, nou ja waarom wel?
Het is een vreemde vent wat dat betreft mag je van alles verwachten en sceptisch zijn tot het tegendeel bewezen in.
zondag 22 april 2018 om 21:33
Ik snap het allemaal niet zo goed. Je gooit alles weg, wegens online contact? Toen je bij hem was, was alles toch prima?
Daarnaast is dit natuurlijk jouw kant van het verhaal en gezien je angstoornis en verlatingsangst is dat ook bepalend voor de context van de gesprekken die jij beschrijft.
Ik vind het bizar hoeveel vrouwen zo’n “alle mannen zijn klootzakken” houding hebben hier, want wat ik lees is dat het fijn was, hij je zelfs aan z’n moeder wilde voorstellen etc. Maar dat hij niet zo snel wilde gaan als jij. Dat hij op die datingsapp zit, hoeft niks te zeggen. Evenals dat hij je niet 24/7 appt.
Kwa “echt” contact, heeft hij eigenlijk zich nooit afstandelijk of iets gedragen? Wat ik lees is dat je iets hebt weggegooid wat eigenlijk fijn was. Seks hebben en gevoelens betekend niet dat je je gelijk moet binden. Dat jullie seks hebben gehad, hoeft ook niet te betekenen dat het voor hem gelijk klaar is. Ik heb ook wel eens dat na de 1e paar x seks het wat stiller valt, omdat er gewoon wat minder seksuele spanning is. Dat heeft eigenlijk nooit het einde betekent. Hij heeft ook altijd naar jou gecommuniceerd het fijn te vinden met jou. Je moet het jezelf ook gunnen.
Dat hele verhaal van woorden en daden slaat ook nergens op, want hoe kan online contact nou zwaarser wegen dan de momenten die jullie samen hadden?
Terugkomend op die gesprekken, misschien is dat zijn manier van indruk proberen te maken en is hij ook gewoon onzeker. Hij wilt wel iets serieus, maar in een ander tempo, omdat hij niet dezelfde fouten wilt maken als met zijn ex. Misschien ging het even iets te snel, betekent niet het einde.
Moet jij wel daten als je eerlijk tegen jezelf bent? Gun jij jezelf liefde? Want daar moet je eerst het juiste antwoord op geven voor je überhaupt moet gaan daten.
Daarnaast is dit natuurlijk jouw kant van het verhaal en gezien je angstoornis en verlatingsangst is dat ook bepalend voor de context van de gesprekken die jij beschrijft.
Ik vind het bizar hoeveel vrouwen zo’n “alle mannen zijn klootzakken” houding hebben hier, want wat ik lees is dat het fijn was, hij je zelfs aan z’n moeder wilde voorstellen etc. Maar dat hij niet zo snel wilde gaan als jij. Dat hij op die datingsapp zit, hoeft niks te zeggen. Evenals dat hij je niet 24/7 appt.
Kwa “echt” contact, heeft hij eigenlijk zich nooit afstandelijk of iets gedragen? Wat ik lees is dat je iets hebt weggegooid wat eigenlijk fijn was. Seks hebben en gevoelens betekend niet dat je je gelijk moet binden. Dat jullie seks hebben gehad, hoeft ook niet te betekenen dat het voor hem gelijk klaar is. Ik heb ook wel eens dat na de 1e paar x seks het wat stiller valt, omdat er gewoon wat minder seksuele spanning is. Dat heeft eigenlijk nooit het einde betekent. Hij heeft ook altijd naar jou gecommuniceerd het fijn te vinden met jou. Je moet het jezelf ook gunnen.
Dat hele verhaal van woorden en daden slaat ook nergens op, want hoe kan online contact nou zwaarser wegen dan de momenten die jullie samen hadden?
Terugkomend op die gesprekken, misschien is dat zijn manier van indruk proberen te maken en is hij ook gewoon onzeker. Hij wilt wel iets serieus, maar in een ander tempo, omdat hij niet dezelfde fouten wilt maken als met zijn ex. Misschien ging het even iets te snel, betekent niet het einde.
Moet jij wel daten als je eerlijk tegen jezelf bent? Gun jij jezelf liefde? Want daar moet je eerst het juiste antwoord op geven voor je überhaupt moet gaan daten.
zondag 22 april 2018 om 21:52
Het ging echt niet alleen om online contact. Afspraken met mij op het laatste moment afzeggen als ik al op hem wachtte en zelfs een keer eten aan het koken was, de strings die ik in zijn slaapkamer zag liggen, de stoere praat over seks wat ie had gehad met een dame waarvan hij dacht haar niet te kunnen krijgen. Allemaal van dat soort dingetjes, terwijl het naast die kleine dingen wel ontzettend fijn was. Het klopt allemaal niet hoor, ookal heb ik een angststoornis en vat ik soms misschien bepaalde situaties sterker op, dit zijn allemaal signalen dat er iets mis is.Perkele schreef: ↑22-04-2018 21:33Ik snap het allemaal niet zo goed. Je gooit alles weg, wegens online contact? Toen je bij hem was, was alles toch prima?
zondag 22 april 2018 om 21:54