Date loopt mis
zaterdag 21 april 2018 om 17:14
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.
Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.
Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.
Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.
Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.
Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.
Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan!
Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
dinsdag 24 april 2018 om 09:01
Sommige dingen zijn echt anders dan dat ze lijken.
Zijn gedrag was niet wat bij jou past en oke die strings waren wel een huge red flag maar wat nu als je er achter komt dat hij op de dateapp nog wel met vrouwen sprak maar dat hij die dames vertelde dat hij een geweldig leuke vrouw had ontmoet?
Welnee. Soms zijn de dingen gewoon wat ze zijn. TO voelde dat het niet pluis was en dat heeft ze goed aangevoeld. Wat ze daar vervolgens mee heeft gedaan was natuurlijk niet in de haak.
Afgezien van het feit dat ze te stalkerig heeft gereageerd, is die vent natuurlijk gewoon een rokkenjager die het ook met andere vrouwen doet, veel vriendinnen heeft, de een na de andere vrouw toevoegt op fb, en niet genoeg geïnteresseerd is in TO. Laten we ons nou niet in bochten gaan wringen om daar verklaarbare redenen voor te gaan zoeken. Een rode string die hij moest wassen voor een vriendin die haar met haar vriend sliep
En het is allemaal prima hoor, wat die man doet. Moet hij zelf weten. Maar geen man die je achterna moet lopen of waar je een relatie mee zou willen (in het geval van TO).
Zijn gedrag was niet wat bij jou past en oke die strings waren wel een huge red flag maar wat nu als je er achter komt dat hij op de dateapp nog wel met vrouwen sprak maar dat hij die dames vertelde dat hij een geweldig leuke vrouw had ontmoet?
Welnee. Soms zijn de dingen gewoon wat ze zijn. TO voelde dat het niet pluis was en dat heeft ze goed aangevoeld. Wat ze daar vervolgens mee heeft gedaan was natuurlijk niet in de haak.
Afgezien van het feit dat ze te stalkerig heeft gereageerd, is die vent natuurlijk gewoon een rokkenjager die het ook met andere vrouwen doet, veel vriendinnen heeft, de een na de andere vrouw toevoegt op fb, en niet genoeg geïnteresseerd is in TO. Laten we ons nou niet in bochten gaan wringen om daar verklaarbare redenen voor te gaan zoeken. Een rode string die hij moest wassen voor een vriendin die haar met haar vriend sliep
En het is allemaal prima hoor, wat die man doet. Moet hij zelf weten. Maar geen man die je achterna moet lopen of waar je een relatie mee zou willen (in het geval van TO).
dinsdag 24 april 2018 om 09:56
dinsdag 24 april 2018 om 10:24
Ik snap je helemaal
Leuk, een successtory!
Leuk, een successtory!
Nirakkam schreef: ↑22-04-2018 20:34Een beetje off topic
Nee. In de jaren dat ik single was heb ik ook tijden lang niet gedate omdat ik het op gaf om nog een leuke man te vinden en daten me soms tegen stond. . Ik was niet echt ongelukkig in mijn eentje maar miste het om samen te zijn met iemand. Ik was lid van een single vereniging en ging op single vakanties (super leuk) en heb een grote groep vriendinnen. Dus ik had wel een vol leven naast mijn drukke baan.
Maar de scheiding na een lange relatie was niet mijn keuze en ik miste een partner. Uiteindelijk ben ik op zoek gegaan naar een leuke scharrel omdat ik de seks miste. En dat is nu mijn man
Dingen lopen soms anders dan je verwacht.
dinsdag 24 april 2018 om 11:00
Eh..zo zie ik het niet. Door zijn gedrag heeft hij haar laten zitten. Hij heeft haar wijsgemaakt dat hij een relatie wilde, maar vervolgens niet appen, zogenaamd te druk, datingsites, rondslingerende strings, rust willen hebben. Allemaal signalen dat hij er klaar mee was.
dinsdag 24 april 2018 om 12:39
dinsdag 24 april 2018 om 15:29
De (psychologen dokter) gaf mij het advies om hem toch kort een appje te sturen om te vragen of hij zijn spullen voor volgende week wil komen ophalen, en dat ik het anders weg gooi. Zodat ik voor mezelf een termijn stel en er niet op blijf wachten. Dit heb ik gedaan, hij heeft het wel gelezen maar niet geantwoord. Kan natuurlijk zijn dat ie later nog appt, maar ga er niet van uit. Dus als ik niks hoor gooi ik het volgende week gewoon weg.
Morgen ga ik er even tussenuit met mijn moeder. Even een nachtje naar een hotel en de volgende dag shoppen. Gelukkig zakt mijn boze telleurstellende gevoel al wel een beetje. Maar baal er nog steeds van, want het had ook leuk kunnen zijn zoals het eerst was.
dinsdag 24 april 2018 om 15:30
Klopt, en ik liep er eerst nog als een hondje achteraan. Hem appen en bellen, naar hem toe gaan terwijl ik al vernam dat het ineens meer van mijn kant uit kwam. Het houd een keer op he!Fizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 11:00Eh..zo zie ik het niet. Door zijn gedrag heeft hij haar laten zitten. Hij heeft haar wijsgemaakt dat hij een relatie wilde, maar vervolgens niet appen, zogenaamd te druk, datingsites, rondslingerende strings, rust willen hebben. Allemaal signalen dat hij er klaar mee was.
dinsdag 24 april 2018 om 15:37
rondslingerende strings waren er al toen ze volop aan daten waren en ze nog volop aandacht kreeg van hem,Fizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 11:00Eh..zo zie ik het niet. Door zijn gedrag heeft hij haar laten zitten. Hij heeft haar wijsgemaakt dat hij een relatie wilde, maar vervolgens niet appen, zogenaamd te druk, datingsites, rondslingerende strings, rust willen hebben. Allemaal signalen dat hij er klaar mee was.
de rest klopt maar hij wou vast er nog wel een keer op dus hij heeft hij haar niet laten zitten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 24 april 2018 om 15:46
jij ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 24 april 2018 om 16:02
Afgelopen vrijdag hoefde ik ineens niet meer te komen en dat hoorde ik pas om 20:00. Hij had me die maandag ervoor ook ineens afgezegd, omdat ie moe was. En als ik aangaf moe te zijn wou hij dat ik wel kwam, want wat maakte dat uit? Als we ooit zouden gaan samenwonen blabla waren zijn woorden... en ik kon dan wel gewoon fijn rustig op de bank hangen. Hij gaf eigenlijk al wel aan flauw van mij te zijn, maar ik probeerde het nog. Als ik hem ging vragen of er iets was dan was dat niet zo en hij zal dat wel aangeven als er wel wat zou zijn. Ik ben dan weer te goed gelovig en accepteer het dan ook, en ik bleef mn best maar doen. Maar ik vernam dat het niks hielp. Hij ging steeds minder tegen me praten, en ik hield me stil. En met afspreken kwam hij ook laat er aan, er was ineens aldoor wel wat. Niet dat ik het vermoedden heb dat er dan een ander zat, want hij was gewoon aldoor online op whatsapp, en op die datingsapp.
Ik kreeg gewoon het gevoel dat hij me als reserve wilde houden. Het leek allemaal zo leuk he, als ik bij hem was keken we amper op onze telefoon. Zaten fijn op de bank te genieten. Hij vroeg me altijd zn rug te kriebelen en hing daarna tegen mij aan zo een uur lang. Ik moet het maar loslaten, maar als ik aan die momenten terug denk dan snap ik het gewoon echt niet.
dinsdag 24 april 2018 om 16:05
dinsdag 24 april 2018 om 16:17
Voor wat het waard is: misschien betekende jij wel degelijk heel veel voor hem, maar kon hij dat gewoon niet aan.
Sommige mensen zijn zo beschadigd dat ze echte intimiteit niet meer aankunnen, ze er voor terugschrikken en hard weglopen.
Het zou zo maar kunnen zijn dat je te dicht bij zijn hart kwam.
Is dit een reden om alsnog terug te gaan? Nee, absoluut niet. Als wat ik zeg klopt, heeft deze man eerst nog heel veel uit te zoeken met zichzelf voordat hij in staat is een relatie aan te gaan met iemand. Dat kan zo maar jaren duren. Als hij het probleem al ziet. Daar moet jij vooral niet op gaan zitten wachten. Zonde van je mooie jaren.
Vergeet hem. Sterkte!
Sommige mensen zijn zo beschadigd dat ze echte intimiteit niet meer aankunnen, ze er voor terugschrikken en hard weglopen.
Is dit een reden om alsnog terug te gaan? Nee, absoluut niet. Als wat ik zeg klopt, heeft deze man eerst nog heel veel uit te zoeken met zichzelf voordat hij in staat is een relatie aan te gaan met iemand. Dat kan zo maar jaren duren. Als hij het probleem al ziet. Daar moet jij vooral niet op gaan zitten wachten. Zonde van je mooie jaren.
Vergeet hem. Sterkte!
dinsdag 24 april 2018 om 16:25
Precies!
dinsdag 24 april 2018 om 16:27
Nee zo is hij absoluut niet. Het is een man die wel wat durft te zeggen en verder ook wel open is en veel verteld. Hij had gewoon te mooie praatjes, en het ging eigenlijk allemaal te snel. Want hij begon al over als we ooit samenwonen of kinderen hebben... en daar schrok ik al erg van na een paar weken! Toen we bijv seks hadden vroeg hij ook of ik aan de pil was en zei “ja”. Hij zei oh maakt mij niet uit hoor, als het gebeurd dan gebeurd het! Maar ik ben gelukkig wel zo verstandig geweest om een rubbertje mee te nemen!Dymphnatam schreef: ↑24-04-2018 16:17Voor wat het waard is: misschien betekende jij wel degelijk heel veel voor hem, maar kon hij dat gewoon niet aan.
Vergeet hem. Sterkte!
dinsdag 24 april 2018 om 16:31
Dit was mijn advies ook al, heb je geen 'psychologen dokter' voor nodig.
Redrose91 schreef: ↑24-04-2018 15:29De (psychologen dokter) gaf mij het advies om hem toch kort een appje te sturen om te vragen of hij zijn spullen voor volgende week wil komen ophalen, en dat ik het anders weg gooi. Zodat ik voor mezelf een termijn stel en er niet op blijf wachten. Dit heb ik gedaan, hij heeft het wel gelezen maar niet geantwoord. Kan natuurlijk zijn dat ie later nog appt, maar ga er niet van uit. Dus als ik niks hoor gooi ik het volgende week gewoon weg.
Morgen ga ik er even tussenuit met mijn moeder. Even een nachtje naar een hotel en de volgende dag shoppen. Gelukkig zakt mijn boze telleurstellende gevoel al wel een beetje. Maar baal er nog steeds van, want het had ook leuk kunnen zijn zoals het eerst was.
dinsdag 24 april 2018 om 16:33
Redrose91 schreef: ↑24-04-2018 16:27Nee zo is hij absoluut niet. Het is een man die wel wat durft te zeggen en verder ook wel open is en veel verteld. Hij had gewoon te mooie praatjes, en het ging eigenlijk allemaal te snel. Want hij begon al over als we ooit samenwonen of kinderen hebben... en daar schrok ik al erg van na een paar weken! Toen we bijv seks hadden vroeg hij ook of ik aan de pil was en zei “ja”. Hij zei oh maakt mij niet uit hoor, als het gebeurd dan gebeurd het! Maar ik ben gelukkig wel zo verstandig geweest om een rubbertje mee te nemen!![]()
Dus als je open bent en veel vertelt (lees: mooie praatjes hebt en zegt wat de ander wil horen), ben je niet bang voor intimiteit?
Ik schrijf dit niet om mijn gelijk te halen, ik ken die hele beste man niet.
Maar je lijkt niet te snappen wat ik bedoel.
dinsdag 24 april 2018 om 17:06
Haha dat zou wat zijn. 'Ik voel zo veel voor je dat mijn hart het niet aan kan, daarom gedraag ik me als een lul.'Dymphnatam schreef: ↑24-04-2018 16:17Voor wat het waard is: misschien betekende jij wel degelijk heel veel voor hem, maar kon hij dat gewoon niet aan.
dinsdag 24 april 2018 om 17:28
Ik begrijp je wel maar ik weet Inmiddels wel een beetje hoe hij is! En dit is echt niet het geval. Hij wou gewoon vrij gelaten worden en zn ding doen, snap nu wel welk ding.Dymphnatam schreef: ↑24-04-2018 16:33Dus als je open bent en veel vertelt (lees: mooie praatjes hebt en zegt wat de ander wil horen), ben je niet bang voor intimiteit?
Ik schrijf dit niet om mijn gelijk te halen, ik ken die hele beste man niet.
Maar je lijkt niet te snappen wat ik bedoel.
dinsdag 24 april 2018 om 17:32
Achja ik ben nu duidelijk geweest dat als hij zn kleren niet haalt voor volgende week dat ik het weg gooi. Blijkbaar heeft hij het niet echt nodig, maar ik ben nu in ieder geval wel netjes geweest. Dat hij zo’n *** is en er niet op reageerd moet hij maar weten. Vind het zo raar dat je zo met iemand om kan gaan waarvan je zegt dat je er om hebt gegeven.
Pfff, heb even een klaaguurtje, begon net zomaar te huilen. Denk steeds terug aan de “mooie” momenten en dan snap ik het gewoon niet...
Pfff, heb even een klaaguurtje, begon net zomaar te huilen. Denk steeds terug aan de “mooie” momenten en dan snap ik het gewoon niet...
dinsdag 24 april 2018 om 18:06
Ah wat leuk! Geeft ons single meiden weer hoop...Nirakkam schreef: ↑22-04-2018 20:34Een beetje off topic
Nee. In de jaren dat ik single was heb ik ook tijden lang niet gedate omdat ik het op gaf om nog een leuke man te vinden en daten me soms tegen stond. . Ik was niet echt ongelukkig in mijn eentje maar miste het om samen te zijn met iemand. Ik was lid van een single vereniging en ging op single vakanties (super leuk) en heb een grote groep vriendinnen. Dus ik had wel een vol leven naast mijn drukke baan.
Maar de scheiding na een lange relatie was niet mijn keuze en ik miste een partner. Uiteindelijk ben ik op zoek gegaan naar een leuke scharrel omdat ik de seks miste. En dat is nu mijn man
Dingen lopen soms anders dan je verwacht.
dinsdag 24 april 2018 om 18:10
Serieus? Ik hoop dat je nooit een break up meemaakt dan, als je van een date al dagenlang van slag bent. Kom op zeg.Redrose91 schreef: ↑24-04-2018 17:32Achja ik ben nu duidelijk geweest dat als hij zn kleren niet haalt voor volgende week dat ik het weg gooi. Blijkbaar heeft hij het niet echt nodig, maar ik ben nu in ieder geval wel netjes geweest. Dat hij zo’n *** is en er niet op reageerd moet hij maar weten. Vind het zo raar dat je zo met iemand om kan gaan waarvan je zegt dat je er om hebt gegeven.