Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
bethweeter schreef:
22-04-2018 23:13
De term ‘zwart subsidiesponsje’ over Typhoon (in een van de Sylvana-topics) zal wel weer gezellig bedoeld zijn maar ik heb toch maar eens gestaft. Zoiets gaat me echt veel te ver.
En de mods zouden standaard bepaalde topics in Actueel in de gaten moeten houden. Maar dat gebeurt toch niet.
Daarom kom ik nauwelijks meer op actueel, wegens dit soort onnozel gestaf.
redbulletje schreef:
23-04-2018 08:50
Het feit dat je dat onnozel vindt zegt natuurlijk een heleboel.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Rioolpraat inderdaad.
Mag ik ff zeggen dat ik die groen aangelopen TO echt een ontzettende kleuter vind? Ikke-ikke-ikke-en-vooral-niks-naar-diegene-die-stom-is :'(

Het.is.jouw.beslissing.niet. En kom niet met 'hij heeft nog nooit wat gepresteerd'.. Dat weet je helemaal niet! Prestaties zijn helemaal niet altijd meetbaar.
link graag?
BahcoBarbie schreef:
23-04-2018 13:20
Mag ik ff zeggen dat ik die groen aangelopen TO echt een ontzettende kleuter vind? Ikke-ikke-ikke-en-vooral-niks-naar-diegene-die-stom-is :'(

Het.is.jouw.beslissing.niet. En kom niet met 'hij heeft nog nooit wat gepresteerd'.. Dat weet je helemaal niet! Prestaties zijn helemaal niet altijd meetbaar.
Is dit het 'raad het topic' spel?
Ik gok die ene waar de zus het ouderlijk huis wil kopen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik dacht dat een link hier niet nodig was |-)

relaties/kwestie-van-gunnen/list_messages/408887
Bahco :rofl:
Ik was op zoek naar een TO met een groene ava :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Grappig om te zien dat ze alles en iedereen even vertelt dat dat niet vergelijkbaar is, ze ondertussen natuurlijk geen parasiet is, anderen liegen (want al die mensen weten niet waar ze het over hebben want nog niet meegemaakt) en die het wel hebben meegemaakt, die vergelijken appels en peren en ondertussen nog geen enkele post die gaat over de aangeboden oplossingen. En als je dan zegt dat ze blijkbaar alleen wil lezen dat ze gelijk heeft, dan is het ook niet goed. Heerlijk! Ik vermaak me wel. En ik knijp ondertussen heel hard in mijn handjes dat het mij inderdaad geen ruk zal interesseren als dit zo bij ons zou zijn. Was er niet een topic dat wij mensen het ons vaak zelf heel moeilijk maken? Dit vind ik daar wel een voorbeeld van.
GenieInABottle schreef:
23-04-2018 14:00
Ik was op zoek naar een TO met een groene ava :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Grappig om te zien dat ze alles en iedereen even vertelt dat dat niet vergelijkbaar is, ze ondertussen natuurlijk geen parasiet is, anderen liegen (want al die mensen weten niet waar ze het over hebben want nog niet meegemaakt) en die het wel hebben meegemaakt, die vergelijken appels en peren en ondertussen nog geen enkele post die gaat over de aangeboden oplossingen. En als je dan zegt dat ze blijkbaar alleen wil lezen dat ze gelijk heeft, dan is het ook niet goed. Heerlijk! Ik vermaak me wel. En ik knijp ondertussen heel hard in mijn handjes dat het mij inderdaad geen ruk zal interesseren als dit zo bij ons zou zijn. Was er niet een topic dat wij mensen het ons vaak zelf heel moeilijk maken? Dit vind ik daar wel een voorbeeld van.

:biggrin: Nee het is een uitdrukking die wij thuis wel eens gebruiken maar ik weet niet of het een gangbare uitdrukking is..

En wat zal het je aan je reet roesten wat je ouders met hun geld/huis doen? Het.is.jouw.geld.niet. Sowieso die hebberigheid vind ik een nare kant van mensen.
GenieInABottle schreef:
23-04-2018 14:00
Ik ook!
Tja, die TO is gewoon pissig op haar zus. En omdat ik anders in dit soort kwesties sta, ben ik blijkbaar een leugenaar. :P Ik vergat in mijn reactie te posten dat mijn zus die 'bevoordeeld' wordt niet mijn grootste vriendin is. En toch zal het me aan mijn bevallige derrière roesten als mijn moeder besluit om haar geld aan mijn zus te geven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
redbulletje schreef:
23-04-2018 08:50
Als er nou toch ergens een stafje terecht is dan is het deze wel!! Achterlijke post zeg, kom op nou!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oudblond schreef:
23-04-2018 14:54
Ik ook!
Tja, die TO is gewoon pissig op haar zus. En omdat ik anders in dit soort kwesties sta, ben ik blijkbaar een leugenaar. :P Ik vergat in mijn reactie te posten dat mijn zus die 'bevoordeeld' wordt niet mijn grootste vriendin is. En toch zal het me aan mijn bevallige derrière roesten als mijn moeder besluit om haar geld aan mijn zus te geven.
Oh ik ben liever vriendinnen met die zus dan met TO. Dominante mensen zijn zo heerlijk simpel te manipuleren tot gedrag wat wel oké is. Passief-agressieve mensen met een dubbele agenda en een jasje gemaakt van slachtofferschap, mwah, die knikker ik heel snel uit mijn persoonlijke kringen hoor. Zus of niet, dat zijn mensen die zich altijd wel benadeeld voelen en het brengen onder het mom van 'ik wil niet dat mijn ouders benadeeld worden'. Of die een andere ervaring direct in twijfel trekken om dan 3 x te benadrukken 'ik zeg niet dat ze liegen hoor, maar...'

Heerlijk vermaak op een forum, dodelijk vermoeiend in je privé. Maar helaas de plicht roept. Veel plezier nog! En zet maar onder elke post van je +1 van Genie :couple:
BahcoBarbie schreef:
23-04-2018 14:36
:biggrin: Nee het is een uitdrukking die wij thuis wel eens gebruiken maar ik weet niet of het een gangbare uitdrukking is..

En wat zal het je aan je reet roesten wat je ouders met hun geld/huis doen? Het.is.jouw.geld.niet. Sowieso die hebberigheid vind ik een nare kant van mensen.
Groen wordt bij ons ook gebruikt voor gierig, alleen zocht ik iets anders. Ik vind je nick trouwens wel errug leuk, heerlijk contrast!
GenieInABottle schreef:
23-04-2018 15:18
Groen wordt bij ons ook gebruikt voor gierig, alleen zocht ik iets anders. Ik vind je nick trouwens wel errug leuk, heerlijk contrast!

Thanks! Alleen denken sommige forummers dat een Bahco een drankje is :-| Ik word in van die kindertopics nog wel eens aangesproken met zoiets als “nou van jou moet je het aannemen met die dronken nick!” :lol:
BahcoBarbie schreef:
23-04-2018 13:20

O, ik snap haar juist heel goed.
Nouschi schreef:
23-04-2018 14:59
Als er nou toch ergens een stafje terecht is dan is het deze wel!! Achterlijke post zeg, kom op nou!
Ik heb verder nog nooit iets gestaft uit Actueel. Zelfs niet toen er nazi’s verdedigd werden. Maar zo’n overduidelijke racistische term vond ik echt een stafje waard.
Ik hou van originele bewoordingen en had deze nog nooit eerder ergens gelezen. Ik zou er 'n like aan gegeven hebben als ik 'm op social media tegen kwam. Maar goed, ik heb zelf geen lange tenen en als mensen mij beledigen met zo'n originele term zou ik m'n beeldscherm onderproesten.
redbulletje schreef:
23-04-2018 17:40
Ik hou van originele bewoordingen en had deze nog nooit eerder ergens gelezen. Ik zou er 'n like aan gegeven hebben als ik 'm op social media tegen kwam. Maar goed, ik heb zelf geen lange tenen en als mensen mij beledigen met zo'n originele term zou ik m'n beeldscherm onderproesten.
Dan keur je simpelweg racisme goed.
Het blanken provocerend wit noemen wordt hier ook niet geband wegens racisme.
redbulletje schreef:
23-04-2018 17:44
Nee raar he?
redbulletje schreef:
Origineel racisme is ook niet om te lachen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
redbulletje schreef:
Na die waarschuwing ga je lekker door met je racistische opmerkingen. Je komt er zelfs openlijk voor uit. Je moest je schamen. Bah.
redbulletje schreef:
23-04-2018 17:44
Naja, dat is ook wat anders he. Witten zijn nou eenmaal niet altijd systematisch achtergesteld. Leuk om er een semantische kwestie van te maken maar er ligt iets meer aan deze problematiek ten grondslag dan het al dan niet origineel inzetten van een bijvoeglijk naamwoord.
redbulletje schreef:
Originele bewoordingen?
Je bent niet helemaal lekker. Ronduit racistisch is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven