Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 april 2018 om 19:17
Tjsa .. als je gemist hebt dat zowel hats als elle enorme zuigende verschrikkelijk onaardige vervelende egocentrische niks toevoegende forummers waren met het empathisch vermogen van een blok beton in de fundering van de deltawerken .. dan weet ik niet of je dan degene moet zijn om iets te zeggen over de leeskwaliteiten van iemand anders?
dinsdag 24 april 2018 om 19:19
Als die er al zijn komen de azijnstokpaardforummers het wel kapot zuigen.vrouwjagersma schreef: ↑24-04-2018 19:18Ik vind het allemaal maar een beetje naar, de afgelopen dagen. En ik krijg het gevoel dat ik gek ben en dat vind ik geen fijn gevoel.
Misschien moet ik weer eens een ouderwetsch gezellig topic vinden.
Echt grappig of leuk of lief of gezellig of informatief zit er helaas gewoon niet meer in.
dinsdag 24 april 2018 om 19:28
Dat is ook maar een mening hè...shifty schreef: ↑24-04-2018 19:17Tjsa .. als je gemist hebt dat zowel hats als elle enorme zuigende verschrikkelijk onaardige vervelende egocentrische niks toevoegende forummers waren met het empathisch vermogen van een blok beton in de fundering van de deltawerken .. dan weet ik niet of je dan degene moet zijn om iets te zeggen over de leeskwaliteiten van iemand anders?
Ik vind een heleboel forummers die een Hatshekel hebben leuk. En Hatsetats vond ik ook leuk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 24 april 2018 om 19:35
vrouwjagersma schreef: ↑24-04-2018 19:18Ik vind het allemaal maar een beetje naar, de afgelopen dagen. En ik krijg het gevoel dat ik gek ben en dat vind ik geen fijn gevoel.
Misschien moet ik weer eens een ouderwetsch gezellig topic vinden.
Ben ik helemaal met je eens, er hangt een naar sfeertje hier de laatste tijd. Alsof mensen elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen.
Mocht je een gezellig topic hebben gevonden dan hoor ik het graag.
dinsdag 24 april 2018 om 19:40
klopt 't is maar een mening. En waarschijnlijk gooi ik ze ook onterecht samen op één hoop. Ik vond hats namelijk meer een onbetrouwbaar loeder die er op uit was om andere forummers bewust te klieren en frustreren. En elle vond ik meer een volslagen idioot die precies hetzelfde resultaat per ongeluk bereikte. Maar ik ben me er van bewust dat het maar een persoonlijke indruk is. Mogelijk beleefde ik hun inbreng verkeerd en heb ik hun constructieve kant ergens gemist. Het kan natuurlijk he .. kan he .. kan.
dinsdag 24 april 2018 om 19:42
Vind ik ook. Af en toe heb je zo'n golfbeweging. Mensen drammen door om hun gelijk te halen om de kleinste dingen, opmerkingen. Op elke slak wordt zout gelegd.
dinsdag 24 april 2018 om 19:43
shifty schreef: ↑24-04-2018 19:17Tjsa .. als je gemist hebt dat zowel hats als elle enorme zuigende verschrikkelijk onaardige vervelende egocentrische niks toevoegende forummers waren met het empathisch vermogen van een blok beton in de fundering van de deltawerken .. dan weet ik niet of je dan degene moet zijn om iets te zeggen over de leeskwaliteiten van iemand anders?
Gemist. Zo sneu.
Nog nooit een racistische post gelezen door deze posters , maar zij zijn wel geband.
Maar wat heeft hun verhaal te maken met de bouw van de Deltawerken?
Onderbouw je verhaal.
dinsdag 24 april 2018 om 19:46
Hats durfde tenminste wat te zeggen, in the good old days. Was welbespraaktschreven. En ja, als ze je niet mocht , of als ze vond dat je héél erg ongelijk had kon ze best zuigen.
Maar tegenwoordig hebben " we " liever hihihaha gekke racistjes dan mensen die als een Don Quichotte tegen onrecht zijn en daar dan wel eens in door slaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 april 2018 om 19:48
Ik snap niet hoe je onbewust zulke idioterie zou kunnen schrijven, tenzij zwaar aan de paddo's en hard gevallen ofzo.Fizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 19:44Bij Elle leek het altijd alsof ze het niet bewust deed. Daar kwam soms zulke onzin uit. Ergens mocht ik haar wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 april 2018 om 19:49
Ze hield het wel heel consequent vol. Viel nooit uit haar rol.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-04-2018 19:48Ik snap niet hoe je onbewust zulke idioterie zou kunnen schrijven, tenzij zwaar aan de paddo's en hard gevallen ofzo.
dinsdag 24 april 2018 om 19:52
april21042018 schreef: ↑24-04-2018 19:43Gemist. Zo sneu.
Nog nooit een racistische post gelezen door deze posters , maar zij zijn wel geband.
Maar wat heeft hun verhaal te maken met de bouw van de Deltawerken?
Onderbouw je verhaal.
Alsof je alleen geband kan worden vanwege racsime?
Ik vond ze gewoon volslagen rampzalig onaardig en of ze daarnaast ook nog racistisch waren weet ik niet. De rest was gewoon ruimschoots genoeg om geband te worden EN om daar blij om te zijn ook.
Stel je je verder even de warmte en empathie voor van een koud blok beton in kille wateren en de vergelijking wordt misschien duidelijker?
dinsdag 24 april 2018 om 19:52
Zit al een uur op mijn handen, bedankt voor het melden hesam1968 schreef: ↑24-04-2018 16:21Bah dat vervelende perfecte mens is weer terug met haar perfecte man en haar perfecte kinderen en haar perfecte leven en haar irritante mening over van alles en nog wat nog even en ze komt ook weer naar het kinderlozen topic alleen nog even de vrouw van die man met die spierziekte laten weten wat haar man wel en niet zou moeten kunnen/doen de stoom komt uit mijn oren dat mag ik hier toch ventileren he?
Tjezus, wat vals
dinsdag 24 april 2018 om 19:55
JaFizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 19:44Bij Elle leek het altijd alsof ze het niet bewust deed. Daar kwam soms zulke onzin uit. Ergens mocht ik haar wel.