Date loopt mis

21-04-2018 17:14 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al een tijdje erg leuk contact met een man via een datingsapp. Hij woonde maar 10km bij mij vandaan en na een tijdje contact ben ik bij hem langs geweest. Er was meteen een klik en we hebben 3 uur lang op de bank zitten kletsen. Toen ik weer naar huis ging stuurde hij meteen een kusje op whatsapp.

Via whatsapp planden we meteen een nieuwe afspraak voor 2 dagen erna. Wederom was het die avond weer erg gezellig! En de dag erna gingen we lekker touren en eten bij hem achterthuis. De dagen volgden en we zagen elkaar zowat om de dag. We lagen ‘s avonds lekker tegen mekaar aan op de bank en er gebeurde verder niets en dat voelde vertrouwd. Toen besloten we te gaan borrelen, en omdat het zo goed voelde bleef ik slapen en hadden we afgesproken nog geen seks te hebben, pas wanneer ik er klaar voor was. Hij gaf mij alle vertrouwen en ik durfde uit te spreken dat ik kriebels in mijn buik kreeg.

Omdat het zo vertrouwd voelde gebeurde er uiteindelijk toch wel wat, ik dacht wat maakt het uit? We hebben het leuk, kunnen over alles praten en hij wilde tenslotte ook iets serieus weer opbouwen. Dat is 2 keren gebeurd en tussendoor hebben we ook nog 2 nachten gewoon geslapen zonder dat er wat gebeurde.

Begin deze week was hij ineens stiller via whatsapp en belde mij niet meer uit zichzelf. Ik begreep der niks van en hij zei telkens dat hij druk was met werk of andere dingen, maar ik zag hem wel steeds online. Het maakte mij zo onzeker dus ik ging hem controleren. En zei een keer een beetje boos dat ik het niet leuk vond dat ie niets zei terwijl ik hem wel online zag. Ook belde een goede vriendin mij op en vertelde dat ze hem online zag op de datingsapp waar ik hem op had leren kennen, terwijl hij zei er niks meer mee te doen. Toen werd ik verdrietig en dacht zie je nou wel, hij bedonderd mij! Ik hoor bijna niks meer maar hij heeft wel tijd om daar op te zitten.

Ik heb hem toen opgebeld en gevraagd of hij me wel echt serieus leuk vond. Als dat niet zo was dan zou hij dat wel eerlijk zeggen zei hij. Ik heb hem toen geconfronteerd dat ik wist dat ie nog regelmatig op die app online was, en dat ik het ontzettend vreemd vond dat hij bijna geen initiatief meer toonde naar mij toe. Volgens hem was hij berichten aan het verwijderen op die app. En ik moest hem niet zo controleren en hij had geen zin in die drama! Die avond was die niet meer online want hij beweerde dat ie optijd ging slapen. Ik ben langs zijn huis gereden (ja heel stom, onzekerheid) en zag daar een auto bij zijn huis staan van een meid. De volgende dag heb ik nog gevraagd of er een ander was en heb ik verteld dat ik dat heb gezien. Toen zei hij dat het een gewone vriendin was die nog langs kwam voor zijn verjaardag, en tegen mij doodleuk zeggen dat hij ging slapen. Ik geloof er niks meer van, alles leek zo leuk en ik vertrouwde die vent.

Gisteren zou ik naar hem toe gaan en er over praten. Hele dag hoorde ik niks en tegen 20:00 pas een appje dat ik niet hoefde te komen want hij had er even geen zin in. Ik vroeg hem of het klaar was, en dan zegtie ook nog doodleuk dat ie dat niet zegt maar even rust wil. Ik heb die app zelf weer aangemaakt en zie hem constant online. Ik voel me zo bedonderd! Het leek zo leuk en zo serieus tussen ons. Vorige week waren we bijna alle dagen samen zelfs. Ik heb dit vaker mee gemaakt en het maakt me ontzettend onzeker.

Ik heb helaas nog kleren van hem thuis liggen die hij nodig heeft voor zijn werk. Maar ik heb de puf niet meer om contact met hem te zoeken.

Het voelt zo ontzettend rot, weet even niet hoe ik er mee om moet gaan! :( Wat moet ik hiermee? Ik weet dat ik zelf ook niet alles goed heb gedaan door mijn onzekerheid. Hij is zo leuk, maar het maakt mij zo onzeker. Straks had ie wel gelijk dat ik me druk maakte om niets, maar als hij telkens op die datingsapp zit terwijl wij al een tijdje serieus met elkaar afspreken en samen slapen. Ik weet het echt niet en voel me zo verdrietig omdat alles zo leuk leek!!!!

Het liefst bel ik hem op of ga naar zn huis, maar hij wil even rust en ik heb er ook niet meer zo de puf voor. Laten rusten doet ook zo zeer!
redrose91 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 17:19
1.97% gewijzigd
Redrose91 schreef:
24-04-2018 17:28
Ik begrijp je wel maar ik weet Inmiddels wel een beetje hoe hij is! En dit is echt niet het geval. Hij wou gewoon vrij gelaten worden en zn ding doen, snap nu wel welk ding.
Voortaan maar eerst vragen wat iemand daarmee bedoelt. Scheelt een hoop gedoe.
Verkeerde quote
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
24-04-2018 18:11
Voortaan maar eerst vragen wat iemand daarmee bedoelt. Scheelt een hoop gedoe.
Daar was hij wel duidelijk in. Hij wou gewoon serieus een relatie, lekker samen met iemand zijn en een toekomst opbouwen. Zoals dat het eten klaar staat nadat ie uit zn werk komt, nou heb ik 3x gekookt voor hem toen hij bij me zal komen na het werk en daarvan heeftie mij 2x afgezegd op het moment dat ik al aan het koken was. Dat zegt mij ook al genoeg...

Nja blijkbaar was alles niet zo serieus zoals hij eerst beweerde.
Joh, het was een date hè? Balen dat het niets is geworden, even janken en weer doorgaan. Je blijft er behoorlijk in hangen. Hij was het niet. Punt. Kun je wel gaan analyseren, maar je vult vooral heel veel voor hem in.
Redrose91 schreef:
24-04-2018 20:46
Daar was hij wel duidelijk in. Hij wou gewoon serieus een relatie, lekker samen met iemand zijn en een toekomst opbouwen. Zoals dat het eten klaar staat nadat ie uit zn werk komt, nou heb ik 3x gekookt voor hem toen hij bij me zal komen na het werk en daarvan heeftie mij 2x afgezegd op het moment dat ik al aan het koken was. Dat zegt mij ook al genoeg...

Nja blijkbaar was alles niet zo serieus zoals hij eerst beweerde.
Met vrij gelaten worden bedoelde ik. Of was je dat al duidelijk op het moment dat hij dat zei? Lijkt me niet, toch?
Alle reacties Link kopieren
Je doet het prima hoor To, goed gereageerd, goed afgesloten en volgende date alert op de rode vlaggen!

Even balen maar dat ebt ook snel weg, denk aan de opmerking dat ie bij een andere super catch nooit zou denken dat ze daarin zou trappen! Dat is geen tekst voor een leuke liefdevolle man
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
24-04-2018 17:32
Achja ik ben nu duidelijk geweest dat als hij zn kleren niet haalt voor volgende week dat ik het weg gooi. Blijkbaar heeft hij het niet echt nodig, maar ik ben nu in ieder geval wel netjes geweest. Dat hij zo’n *** is en er niet op reageerd moet hij maar weten. Vind het zo raar dat je zo met iemand om kan gaan waarvan je zegt dat je er om hebt gegeven.

Pfff, heb even een klaaguurtje, begon net zomaar te huilen. Denk steeds terug aan de “mooie” momenten en dan snap ik het gewoon niet...
Aah je zat even in je emotie.
Gooi met je tranen gelijk hem uit je leven. ;)
Hoop dat je nu weer in de realiteit bent en ziet hoe het is.
Lekker op stap met je moeder! :heart: :heart:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
24-04-2018 21:07
Je doet het prima hoor To, goed gereageerd, goed afgesloten en volgende date alert op de rode vlaggen!

Even balen maar dat ebt ook snel weg, denk aan de opmerking dat ie bij een andere super catch nooit zou denken dat ze daarin zou trappen! Dat is geen tekst voor een leuke liefdevolle man
Ja, de volgende keer toch maar wat rustiger aan doen en niet te hard van stapel lopen, ookal lijkt het zo leuk..
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
25-04-2018 00:12
Aah je zat even in je emotie.
Gooi met je tranen gelijk hem uit je leven. ;)
Hoop dat je nu weer in de realiteit bent en ziet hoe het is.
Lekker op stap met je moeder! :heart: :heart:
Het gaat vandaag weer goed met me gelukkig! Hij is het niet waard en ik ga zometeen ff lekker genieten met moeders :)
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
25-04-2018 10:24
Het gaat vandaag weer goed met me gelukkig! Hij is het niet waard en ik ga zometeen ff lekker genieten met moeders :)
Gelukkig! 😁
Gedachten komen en gaan.
Herken het als je te erg in een emotie gaat zitten over hem.
En breek de gedachte af.

Veel plezier jullie!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
[Redrose91 post_id=28412617 time=1524375951 user_id=357264]
Ik verwacht helemaal niet meer. Ik vind hem leuk, ontzettend leuk, maar dan alleen hoe het is als we samen zijn en er dan niks aan de hand lijkt te zijn. Maar ik wil me goed voelen bij iemand en het moet vertrouwd zijn. Dit lukt mij gewoon niet.
[/quote]

Erg mosterd, sorry niet alles gelezen voor mijn reactie
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
25-04-2018 10:46
Gelukkig! 😁
Gedachten komen en gaan.
Herken het als je te erg in een emotie gaat zitten over hem.
En breek de gedachte af.

Veel plezier jullie!
Gelukkig was het maar een klein maandje, dus het verdriet en de woede zal ook wel weer snel weg gaan. Het heeft me ontzettend geholpen om even mijn verhaal hier kwijt te kunnen. Vandaag lach ik weer!
Alle reacties Link kopieren
Redrose91 schreef:
25-04-2018 11:26
Gelukkig was het maar een klein maandje, dus het verdriet en de woede zal ook wel weer snel weg gaan. Het heeft me ontzettend geholpen om even mijn verhaal hier kwijt te kunnen. Vandaag lach ik weer!
Yes! :yes:

I like that! ;)
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heerlijke nacht gehad in een hotel met mn mams! Ik had een fotootje openbaar op snapchat gezet van het hotel en ineens werd ik geappt door HEM.

Hij begon met sorry dat ik niks meer heb laten horen, en vroeg met wie ik in het hotel was en me wel een leuke nacht gunde. En toen “maar hoe jij deed ging echt te ver en ik hou niet van geclaim en dat heb ik je van te voren al gezegd. “Ik acht dit niet meteen kansloos maar weet niet hoe jij hier in staat? Dat ik niks liet horen was omdat ik even tot mezelf moest komen maar ben niet meteen zo van laatmaar. Hij weet dat ik het deze week best druk heb en leuke dingen heb gepland dus hij vroeg of ik na deze drukke dagen met hem wil praten, dat hij een keer langskomt. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken hierover..


Ik heb verteld ik gewoon heel erg onzeker ben geworden door bepaalde dingen en dat ik hem echt leuk vond maar het op deze manier niet kan. En dat ik ook dondersgoed weet dat ik te ver ben gegaan en niet zo had moeten doen maargoed.

Eigenlijk moet ik het allemaal afkappen maar ben zelf ook fout geweest natuurlijk. Nu zit ik echt te denken of ik het een kans moet geven? Ik denk dat ik gewoon echt bedonderd was en dat durf ik hem te zeggen ook.

Wat vinden jullie? Kans geven ofniet? Omdat ik zelf ook fouten heb gemaakt..
redrose91 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 14:09
25.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
redrose91 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 14:08
0.00% gewijzigd
Hij is gewoon geil nu en zijn andere neukertjes kunnen niet nu, dus hij checkt of jij zin hebt in een goede beurt.....
Alle reacties Link kopieren
Tja... volg je hart met je verstand.

Hij is duidelijk voor jou een grens over gegaan. Met nadruk voor jou...

En andersom jij bij hem. Dat zijn dus grenzen die jullie niet meer over moeten gaan.

Wil hij 100% voor jou gaan. De dateapp verwijderen en alleen jou en niemand anders in zn bed zou je ervoor kunnen gaan. Het een kans geven vind ik altijd een beetje kansloos klinken.

Je gaat ervoor of niet.
En je zal samen weer vanaf nul moeten beginnen. Maar ook leren vertrouwen. En hij zal open naar je moeten communiceren.

Er zijn denk voor jullie heel veel abstakels te overwinnen en vraag jezelf af of je dit echt wel wil.

Het gesprek aangaan is denk wel goed. Er is nu heel veel ingevuld voor hoe hij misschien wel niet gedacht of gehandeld heeft.
Maar luister goed naar jezelf. Vertrouw je zn antwoord. Is hij oprecht. Maar zoals dat jij je hebt gevoelt dat moet je met hem niet nog eens mee willen maken.
Dus bewaak je gevoelens. En niemand hier kan ie vertellen wat je echt moet doen. Het is jou leven en jou keus. En jij maakt je eigen geluk.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
-
redrose91 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 14:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Sorry ging wat mis aldoor met dubbele posten...
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
26-04-2018 13:53
Hij is gewoon geil nu en zijn andere neukertjes kunnen niet nu, dus hij checkt of jij zin hebt in een goede beurt.....
Ja zal inderdaad kunnen... Ik weet het gewoon niet, ben ik nu naïef?
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
26-04-2018 13:55
Tja... volg je hart met je verstand.

Hij is duidelijk voor jou een grens over gegaan. Met nadruk voor jou...

En andersom jij bij hem. Dat zijn dus grenzen die jullie niet meer over moeten gaan.

Wil hij 100% voor jou gaan. De dateapp verwijderen en alleen jou en niemand anders in zn bed zou je ervoor kunnen gaan. Het een kans geven vind ik altijd een beetje kansloos klinken.

Je gaat ervoor of niet.
En je zal samen weer vanaf nul moeten beginnen. Maar ook leren vertrouwen. En hij zal open naar je moeten communiceren.

Er zijn denk voor jullie heel veel abstakels te overwinnen en vraag jezelf af of je dit echt wel wil.

Het gesprek aangaan is denk wel goed. Er is nu heel veel ingevuld voor hoe hij misschien wel niet gedacht of gehandeld heeft.
Maar luister goed naar jezelf. Vertrouw je zn antwoord. Is hij oprecht. Maar zoals dat jij je hebt gevoelt dat moet je met hem niet nog eens mee willen maken.
Dus bewaak je gevoelens. En niemand hier kan ie vertellen wat je echt moet doen. Het is jou leven en jou keus. En jij maakt je eigen geluk.
Praten is sowieso misschien verstandig. Ik ben zelf ook erg boos geworden naar hem toe, controlegedrag en geclaim. Want ik verwachtte dat hij bijv terug appte als ik hem wel online had gezien meerdere keren per dag en vervolgens om 20:00 pas iets terug hoor of een hele dag niets. Ik verwachtte misschien te veel!

Maar mocht het gesprek goed gaan, dan wil ik gewoon wel duidelijke afspraken maken wat het voorsteld. Als het wel echt is dan kan ik diegene ook makkelijker loslaten. Maarr ik vrees dat het al te beschadigd is tussen ons.
Alle reacties Link kopieren
En jij denkt dit heerschap ook nog weer te kunnen vertrouwen?

Mijn mening: nee, nee en nee!
Bespaar jezelf een lange, vervelende nasleep, bespaar jezelf nog meer frustratie en onnodig verdriet. Praten is helemaal niet verstandig, dat leidt -zo leert de ervaring- alleen maar tot een kansloos vervolg waarna het opnieuw, maar nu extra vervelend- spaakloopt.

Afsluiten, verder gaan met je leven en je openstellen voor iemand die je wèl waard is en waar je wèl blij van wordt.

Soms is het leven zó simpel... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven