Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 april 2018 om 00:08
Dingus?blijfgewoonbianca schreef: ↑25-04-2018 00:01Hé, heeft Dingus je account gejat?
Ik werd geïnspireerd door " blij verheugd " .
Sorry
Niet gezien
Alweer een nieuwe
Pagina.
Ik werd geïnspireerd door jou. Veel leuker!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 april 2018 om 02:15
Het is echt prima te regelen dat er door de dag heen wordt meegekeken. Dat hoeft nog niet eens ontzettend veel geld te kosten.RikM schreef: ↑24-04-2018 12:31Ik vind het eerlijk gezegd niet zo heel gek. Als je zo'n enórme stroom achterlijkheid te verwerken krijgt dan zul je toch iets van een systeem moeten bedenken. Elk bericht individueel beoordelen daar is geen beginnen aan.
Dat Sanoma ook zo'n systeem zou hebben geloof ik niet zo. Het probleem op dit forum is dat er dusdanig veel berichten zijn dat de moderators niet alles mee kunnen lezen. Ze modereren per geval maar doordat ze niet alles mee kunnen lezen missen ze soms de context.
Het stafsysteem moeten ze afschaffen of, zoals iemand laatst suggereerde, elke user maximaal 1 stafje per maand geven. Laat mensen verder maar in het openbaar melden waar ze allemaal aanstoot aan nemen.
woensdag 25 april 2018 om 08:20
Heeft iemand het gekopieerd?
Edit: laat maar. Thank God voor de achterkamertjes.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 25 april 2018 om 09:07
Nou. En dan altijd de dingen die ik wél had willen lezen... Jammer!the_Wicked_Witch schreef: ↑25-04-2018 08:50Ik kom nooit in achterkamertjes.
En het was sneller dan het licht gewist. Dus blijkbaar kúnnen ze het wel, de boel in de gaten houden.
woensdag 25 april 2018 om 10:00
Je kan elke post en iedereen staffen. Of de mods er wat mee doen is iets anders.hebjehaarookweer schreef: ↑25-04-2018 09:59Er zit iemand wel zo verschrikkelijk te zieken in Wat hielp jou tijdens rouw op de Psyche-pijler. Ik heb zo te doen met de anderen die daar meeschrijven. En dan doet de negeerfunctie het ook nog eens niet.
Kun je zo iemand eigenlijk ook staffen? Zal wel niet, he?
woensdag 25 april 2018 om 10:02
Ik bedoelde inderdaad effectief staffenLucifermiauww schreef: ↑25-04-2018 10:00Je kan elke post en iedereen staffen. Of de mods er wat mee doen is iets anders.
woensdag 25 april 2018 om 11:25
Dat zijn spambots die lukraak websites bestoken. Als je dat bij tienduizenden websites doet dan zit er vast wel een keer iemand bij die op een linkje klikt, je product bekijkt, enz.
woensdag 25 april 2018 om 12:45
Misschien zitten ze ook in Word? Er zitten ook speciale tekens in word. Ik weet niet of het dezelfde zijn.redbulletje schreef: ↑25-04-2018 11:45Snap niet dat ze die buitenlandse lettertekens nog niet onmogelijk hebben gemaakt hier op het forum.
woensdag 25 april 2018 om 13:10
Wie denkt er nog meer dat de TO van het topic 'Nieuwe ontwikkelingen' er een hele hoop bij verzint? Bij haar eerste topic werd ze afgebrand omdat ze te jaloers en onzeker zou zijn. Daarna bleek dat vriend ineens bij zijn ex was, en nu kwam hij zijn spullen ophalen en nam ex notabene mee, terwijl hij vorige week nog samenwoonde met TO.
Alsof ze wil bewijzen aan iedereen dat er toch echt wel wat aan de hand was en dat het niet aan haar ligt.
Alsof ze wil bewijzen aan iedereen dat er toch echt wel wat aan de hand was en dat het niet aan haar ligt.