Ze wilt geen contact meer
donderdag 26 april 2018 om 17:09
Ik ben nu 23 jaar en heb nog nooit een vriendin gehad, vandaar dat ik Tinder eens geprobeerd had en hier heb ik een leuk meisje ontmoet.
Ze was alleen erg druk bezig met een cursus en was nog niet toe aan een date maar we hadden wel leuk contact. We deelden veel zoals foto’s etc en vertelde elkaar van alles.
Op een gegeven moment begon ze een beetje ziekjes te worden en ze zat niet lekker in haar vel, waarop ik dacht haar te gaan verassen... en daar ging het mis.
Daarbij zeg ik nog even dat ik een maand heel goed whatsapp contact met haar gehad heb.
Ze had eigenlijk zoveel informatie gegeven dat ik zo kon zien waar ze woonde, dus dacht ik, ik maak een brief met of ze uit eten wilt gaan en doe die bij haar in de brievenbus, dus zo gezegd zo gedaan. (Ik speel zelf Pokémon Go, dat spelletje op de telefoon, dus kon rustig Pokémon spelen en daar rondlopen zoekend naar het juiste adres)
Toen kreeg ik later een appje met of ik dit serieus meende en dat ze het wel een beetje eng vond dat ik wist waar ze woonde (opzich ook begrijpelijk nadat ik er over nadacht).
Ik voelde me zo rot tegenover haar op dat moment dat ik naar de bloemist gereden was, snel bloemen gehaald had en direct naar haar toe gegaan was om mijn excuses aan te bieden en dat ik gewoon het beste voor ons wil en dat we het gewoon rustig aan moeten doen.
Ik heb haar toen dus wel heel even gesproken maar ze wilde verder geen gesprek voeren en zei ik app je zo wel, waarop dus een appje kwam met dat ik te ver gegaan was en dat ik nooit meer contact met haar moet zoeken en dat ze anders de politie ging bellen en ga zo maar door. De bloemen wilde ze ook niet aannemen.
Nu snap ik zelf natuurlijk wel dat dit geen handige zet van mij geweest is want via zo’n dating app ken je de mensen niet goed genoeg om te weten wat hun ervaringen zijn van eerdere relaties.
Later heb ik nog een paar keer contact gezocht en als laatste een kaart via Greetz verstuurd met daarin of ze mijn excuses wilt accepteren en dat het nooit mijn bedoeling geweest was om haar te kwetsen.
Daarop zei ze weer dat al mijn appjes en de kaart naar de politie gingen en als ik nog een keer contact met haar opneem dat ze dan een agent aan de deur laat komen.
Dat dreigen met de politie snap niet helemaal maar dat komt denk ik omdat ze dus nare ervaringen gehad moet hebben met eerdere relaties, maar dat is altijd lastig te bepalen als je iemand niet goed kent. Maar wat is nu verstandig om te doen? Of zeggen jullie van stop maar en op zoek een ander?
Omdat dit dus het eerste meisje is waar ik wat voor voel kan ik het gewoon niet loslaten en vind het zo extreem lastig... Ik ben echt heel zorgzaam en wilde ik er voor haar zijn en dat heeft dus tot nu toe alleen maar tegen me gewerkt. Ik kan volgens mij nu op dit moment niets meer goed doen in haar ogen. Ze is gewoon zo lief, aardig en leuk... Ik weet er even geen raad meer mee en het contact met haar zorgde ervoor dat ik positief werd aangezien ik nu werk heb wat me absoluut niet bevalt en begin volgens mij echt depressief te worden. (ook omdat ik meer nare dingen meegemaakt heb de laatste tijd, dus contact met haar was echt mijn reden om vrolijk te blijven)
Nu ben ik heel chagrijnig, heb stemmingswisselingen en ik ben gewoon helemaal gebroken. Ik woon nog thuis en daar wordt het nu dus ook niet bepaald gezelliger...
Enig advies van jullie kant?
Edit:
Alle tips die jullie mij kunnen geven helpen alleen maar, ik zal het niet negatief opvatten.
Ik heb voor nu in ieder geval het contact ook met haar verbroken.
Ze was alleen erg druk bezig met een cursus en was nog niet toe aan een date maar we hadden wel leuk contact. We deelden veel zoals foto’s etc en vertelde elkaar van alles.
Op een gegeven moment begon ze een beetje ziekjes te worden en ze zat niet lekker in haar vel, waarop ik dacht haar te gaan verassen... en daar ging het mis.
Daarbij zeg ik nog even dat ik een maand heel goed whatsapp contact met haar gehad heb.
Ze had eigenlijk zoveel informatie gegeven dat ik zo kon zien waar ze woonde, dus dacht ik, ik maak een brief met of ze uit eten wilt gaan en doe die bij haar in de brievenbus, dus zo gezegd zo gedaan. (Ik speel zelf Pokémon Go, dat spelletje op de telefoon, dus kon rustig Pokémon spelen en daar rondlopen zoekend naar het juiste adres)
Toen kreeg ik later een appje met of ik dit serieus meende en dat ze het wel een beetje eng vond dat ik wist waar ze woonde (opzich ook begrijpelijk nadat ik er over nadacht).
Ik voelde me zo rot tegenover haar op dat moment dat ik naar de bloemist gereden was, snel bloemen gehaald had en direct naar haar toe gegaan was om mijn excuses aan te bieden en dat ik gewoon het beste voor ons wil en dat we het gewoon rustig aan moeten doen.
Ik heb haar toen dus wel heel even gesproken maar ze wilde verder geen gesprek voeren en zei ik app je zo wel, waarop dus een appje kwam met dat ik te ver gegaan was en dat ik nooit meer contact met haar moet zoeken en dat ze anders de politie ging bellen en ga zo maar door. De bloemen wilde ze ook niet aannemen.
Nu snap ik zelf natuurlijk wel dat dit geen handige zet van mij geweest is want via zo’n dating app ken je de mensen niet goed genoeg om te weten wat hun ervaringen zijn van eerdere relaties.
Later heb ik nog een paar keer contact gezocht en als laatste een kaart via Greetz verstuurd met daarin of ze mijn excuses wilt accepteren en dat het nooit mijn bedoeling geweest was om haar te kwetsen.
Daarop zei ze weer dat al mijn appjes en de kaart naar de politie gingen en als ik nog een keer contact met haar opneem dat ze dan een agent aan de deur laat komen.
Dat dreigen met de politie snap niet helemaal maar dat komt denk ik omdat ze dus nare ervaringen gehad moet hebben met eerdere relaties, maar dat is altijd lastig te bepalen als je iemand niet goed kent. Maar wat is nu verstandig om te doen? Of zeggen jullie van stop maar en op zoek een ander?
Omdat dit dus het eerste meisje is waar ik wat voor voel kan ik het gewoon niet loslaten en vind het zo extreem lastig... Ik ben echt heel zorgzaam en wilde ik er voor haar zijn en dat heeft dus tot nu toe alleen maar tegen me gewerkt. Ik kan volgens mij nu op dit moment niets meer goed doen in haar ogen. Ze is gewoon zo lief, aardig en leuk... Ik weet er even geen raad meer mee en het contact met haar zorgde ervoor dat ik positief werd aangezien ik nu werk heb wat me absoluut niet bevalt en begin volgens mij echt depressief te worden. (ook omdat ik meer nare dingen meegemaakt heb de laatste tijd, dus contact met haar was echt mijn reden om vrolijk te blijven)
Nu ben ik heel chagrijnig, heb stemmingswisselingen en ik ben gewoon helemaal gebroken. Ik woon nog thuis en daar wordt het nu dus ook niet bepaald gezelliger...
Enig advies van jullie kant?
Edit:
Alle tips die jullie mij kunnen geven helpen alleen maar, ik zal het niet negatief opvatten.
Ik heb voor nu in ieder geval het contact ook met haar verbroken.
anoniem_368540 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 22:01
4.90% gewijzigd
donderdag 26 april 2018 om 22:12
Even voor de duidelijkheid: Ik wilde gewoon met wat mensen hierover praten die mij advies konden geven. Ik heb het met haar al afgerond en je hoeft echt niet bang te zijn dat ik weer zoiets ga doen. Dit topic heb ik niet geopend om weer contact met haar te krijgen en ik heb het voor mezelf al afgesloten nu. Het is ook fijn dat je gewoon zo anoniem met nicknames kan praten over je problemen met mensen wat zij er van vinden.
Nadat ik haar beloofd heb dat het klaar was, heb ik geen contact meer met haar gehad. Nadat ik bij haar langs was geweest en dat ze zei dat ze geen contact meer wilde, heb ik dat niet gezegd. Nadat ik mijn excuses aangeboden had door middel van dat kaartje te sturen heb ik alles afgerond. Ik heb haar beloofd niet meer contact op te nemen met haar en ik hou me bij deze beslissing. Ik heb in het laatste berichtje na haar duidelijk gezegd dat ik het heel jammer vind, maar als zij het wilt dat we het zo doen en dat ik nooit meer een bericht naar haar zal sturen.
Je kent me alleen van het verhaal en weet niet hoe ik echt ben. Dus dat jij zomaar een aanname doet dat ik me er niet aan houd mag, maar geloof me. Ik ga geen contact meer met haar zoeken
Ik ben niet gewoon iemand van 23 die er maar op los gaat. Ik ben tegen roken en tegen drugs, ik gebruik geen alcohol en ik wil helemaal niet elk weekend met een ander meisje in bed liggen. Juist omdat ik dit zoveel heb zien gebeuren bij andere wil ik dit niet en ben ik gewoon op zoek naar een serieuze relatie. Dat is alles.
anoniem_368540 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 22:19
9.79% gewijzigd

donderdag 26 april 2018 om 22:16
Ik kies dezelfde benadering? Waar haal je het vandaan? Je komt niet over als iemand met verstand. Die had namelijk allang begrepen en kunnen lezen dat het me helemaal niet gaat over wie er goed of fout zit, maar hoe je met elkaar omgaat en waarom, iemand die ontzettend uitgebreid en netjes zn verhaal op een forum plaatst en om advies/raad vraagt, het verdient om weg te worden gezet als een stalker of engerd. Daar kun je wat respectvoller mee omgaan. Maar nee, er zijn hier een aantal mensen die het niet kunnen begrijpen dat dergelijke vaardigheden er niet bij iedereen met de paplepel zijn ingegoten en daarom maar even een poepie laten ruiken. Dat heet inlevingsvermogen, iets wat jij in dit topic niet laat merken het te bezitten. Jammer hoor.
donderdag 26 april 2018 om 22:17
Superbenn schreef: ↑26-04-2018 22:12Even voor de duidelijkheid: Ik wilde gewoon met wat mensen hierover praten die mij advies konden geven. Ik heb het met haar al afgerond en je hoeft echt niet bang te zijn dat ik weer zoiets ga doen. Dit topic heb ik niet geopend om weer contact met haar te krijgen en ik heb het voor mezelf al afgesloten nu. Het is ook fijn dat je gewoon zo anoniem met nicknames kan praten over je problemen met mensen wat zij er van vinden.
Nadat ik haar beloofd heb dat het klaar was, heb ik geen contact meer met haar gehad. Nadat ik bij haar langs was geweest en dat ze zei dat ze geen contact meer wilde, heb ik dat niet gezegd. Nadat ik mijn excuses aangeboden had door middel van dat kaartje te sturen heb ik alles afgerond. Ik heb haar beloofd niet meer contact op te nemen met haar en ik hou me bij deze beslissing. Ik heb in het laatste berichtje na haar duidelijk gezegd dat ik het heel jammer vind, maar als zij het wilt dat we het zo doen en dat ik nooit meer een bericht naar haar zal sturen.
Je kent me alleen van het verhaal en weet niet hoe ik echt ben. Dus dat jij zomaar een aanname doet dat ik me er niet aan houd mag, maar geloof me. Ik ga geen contact meer met haar zoeken.
Ik ben niet gewoon iemand van 23 die er maar op los gaat. Ik ben tegen roken en tegen drugs, ik gebruik geen alcohol en ik wil helemaal niet elk weekend met een ander meisje in bed liggen. Juist omdat ik dit zoveel heb zien gebeuren bij andere wil ik dit niet en ben ik gewoon op zoek naar een serieuze relatie. Dat is alles.

donderdag 26 april 2018 om 22:21
Vind ik niet aardig van je dat je je OP nu aanpast zodat het lijkt alsof ik gekke Harry ben.
In je oorspronkelijke bericht stond het zo:
.
En net het vetgedrukte deel pas je een kwartier geleden aan. Beetje flauw.
Toevoeging: ik zie dat je sowieso je OP weer aan het aanpassen bent.
Niet erg transparant allemaal.
.
.Dat dreigen met de politie snap niet helemaal maar dat komt denk ik omdat ze dus nare ervaringen gehad moet hebben met eerdere relaties, maar is er nog een mogelijkheid na een bepaalde tijd gewacht te hebben dat ik toch weer contact met haar kan zoeken? Zodat ik haar nu gewoon wat ruimte geef. Of zeggen jullie van stop maar en zoek een ander?
donderdag 26 april 2018 om 22:22
Nog nooit gezien, enkel digitaal contact en dan:
Zie je nou echt niet hoe grensoverschrijdend je bezig bent geweest?
met als uitleg:Ze had eigenlijk zoveel informatie gegeven dat ik zo kon zien waar ze woonde, dus dacht ik, ik maak een brief met of ze uit eten wilt gaan en doe die bij haar in de brievenbus,
Meisje schrikt en wat doe ji?dat ik gewoon het beste voor ons wil en dat we het gewoon rustig aan moeten doen
Meisje zegt dat jeIk voelde me zo rot tegenover haar op dat moment dat ik naar de bloemist gereden was, snel bloemen gehaald had en direct naar haar toe gegaan was om mijn excuses aan te bieden
Maar nee:nooit meer contact met haar moet zoeken en dat ze anders de politie ging bellen en ga zo maar door.
En in plaats van dat je nadenkt over wat jouw acties bij haar voor onveilig gevoel hebben veroorzaakt sluit je af metLater heb ik nog een paar keer contact gezocht en als laatste een kaart via Greetz verstuurd met daarin of ze mijn excuses wilt accepteren en dat het nooit mijn bedoeling geweest was om haar te kwetsen.
ik ben gewoon helemaal gebroken.
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 22:27
60.28% gewijzigd
donderdag 26 april 2018 om 22:24
Courage-- schreef: ↑26-04-2018 22:21Vind ik niet aardig van je dat je je OP nu aanpast zodat het lijkt alsof ik gekke Harry ben.
.
.
Ik heb dit expres gedaan om nog meer van deze reacties te voorkomen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik het anders verwoord zou moeten hebben. Maar omdat je hier toch nog op terug komt heb ik dit dus ook gedaan. Anders had ik het laten staan voor wat het is
donderdag 26 april 2018 om 22:26
Dankjewel, die tip zal ik meenemen. Daar heb ik wat aan.florence13 schreef: ↑26-04-2018 21:58To, je wilde iets leuks doen, dat was nogal onhandig en toen je daar achter kwam heb je het proberen op te lossen en heb je het erger gemaakt. Dat is allemaal geen halsmidaad maar heel vervelend voor dat meisje en niet zo handig van je.
Je realiseert je dat nu en dat is fijn, ni kun je verder. Als ik je een goed advies mag geven: vrouwen vinden het helemaal niet raar als je vraagt of iets mag. Dus: mag ik je bellen? Of mag ik je op werk ophalen, of mag ik je een knuffel geven.
Daarmee laat je zien dat je haar ruimte respecteert. Dus voor de toekomst: als je twijfelt, gewoon vragen.

donderdag 26 april 2018 om 22:30
Ik weet dat ik fout ben geweest, dat realiseer ik me ook. Ook voordat ik dit topic ging starten. Ik vond het gewoon fijn om met mensen over te praten dat helpt heel erg goed om het te verwerken. Ik probeer absoluut niets goed te praten met wat ik gedaan heb bij haar.alkemade schreef: ↑26-04-2018 22:22Nog nooit gezien, enkel digitaal contact en dan:
met als uitleg:
Meisje schrikt en wat doe ji?
Meisje zegt dat je
Maar nee:
En in plaats van dat je nadenkt over wat jouw acties bij haar voor onveilig gevoel hebben veroorzaakt sluit je af met
Ik bedoel met dat ik gebroken ben, niet alleen om haar maar om alles wat me de laatste tijd is overkomen. Zoveel dingen en zij was het enige positieve nog dat ik had. Nu dat over is zag ik het even niet meer zitten als je dat begrijpt..
anoniem_368540 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 22:34
15.22% gewijzigd
donderdag 26 april 2018 om 22:32
Dat was niet de reden, ik vroeg om een optie. Deze optie werd al snel afgeraden en verder had ik niets in mijn gedachten om verder te doen. Als ik dit topic niet was gestart had ik ook gerust geen contact met haar gezocht. Ik heb dat gedeelte afgesloten en zal niet zomaar weer contact met haar opnemen. Ik hou mij aan mijn beloftes en dat heb ik haar beloofd.
donderdag 26 april 2018 om 22:37
Jij in ieder geval bedankt voor je positieve input. Dat heb ik nodig.GenieInABottle schreef: ↑26-04-2018 21:52Inmiddels volgens mij wel hoor, met dank aan onze medeforummers. Hij is 23 Courage, hij gaat het niet meer doen. Komop, een beetje vertrouwen in onze jongere generatie![]()
Ik kan me best voorstellen dat met je neus op de mening van de forummers gedrukt worden best een positieve impact kan hebben.![]()
De laatste tijd zijn negatieve dingen gewoon niet handig voor me.
Natuurlijk kan ik wel tegen een beetje kritiek van hier want niet iedereen denkt er hetzelfde over. Maar dat mensen mij toch moed en succes toewensen doet toch wel wat goeds

donderdag 26 april 2018 om 22:41
Dankjewel, het komt allemaal wel weer goedBblientje schreef: ↑26-04-2018 21:41Kop op.
Je intentie was niet slecht.
Je hebt er gewoon geen rekening mee gehouden wat voor effect jouw acties op haar hadden, maar dat weet je nu inmiddels wel en je hebt ervan geleerd.
Niet rot blijven voelen hoor.
Dit waait wel weer over.
Succes met het vinden van een baan!

Positiviteit heb ik nu hard nodig.
donderdag 26 april 2018 om 22:46
DIT!EvyBlissy schreef: ↑26-04-2018 21:07Ja en toch en toch en toch....
Vraag je in je openingspost: ‘zal ik opnieuw contact met haar opnemen...?’
Ik ga je nu iets heel basaals uitleggen:
Voor vrouwen is de aandacht van mannen prettig en vleiend als ze zich veilig voelen bij een man. En als ze zelf ‘verder’ willen met een man.
Maar vrouwen kunnen aandacht van mannen ook intimiderend vinden. Of eng.
Ik zal maar zeggen hoe dat komt: vrouwen kunnen mishandeld, verkracht of vermoord worden. Mannen zijn fysiek sterker, kunnen hun agressie of seksuele lusten soms niet onder controle houden en vrouwen zijn daar het slachtoffer van.
Mannen realiseren zich niet dat veel vrouwen zich in allerlei situaties (op straat / in uitgaansleven / bij dating / op de werkvloer) onveilig voelen.
Mannen die zoals jij over hun grenzen heen blijven gaan, en nog erger: hun privacy schaden; vrouwen worden daar angstig van.
Dat is de reden dat ze de politie wil bellen. Dat heeft niet te maken met eerdere relaties. Ze is bang voor je.
Ik ben ooit eens met iemand omgegaan (was niet eens romantisch, gewoon een kennis die ik via via kende, praatte ik weleens mee tijdens het uitgaan, een keer samen met hem en andere vrienden concert bezocht etc). Gewoon een aardige vent, sociaal, gezellig, etc. Hij wist niet waar ik woonde, alleen de wijk. Hij had blijkbaar mijn adres achterhaald, want kreeg opeens een 'grappig' appje met iets wat over een object in mijn vensterbank ging. Echt geen idee wat zijn doel was, maar vond het doodeng opeens; hoe komt hij aan mijn adres? Waarom wou hij uberhaupt mijn adres? Staat hij binnenkort opeens op de stoep? Wat zijn zijn bedoelingen? Mijn vrienden weten allemaal dat ik een vriend heb en niet gesteld ben op mensen die mijn gegevens zomaar weggeven, wie heeft mijn adres gegeven, etc etc. Contact meteen afgekapt en hem vanaf toen tijdens het uitgaan ontweken. Als vrouw gaan je alarmbellen gewoon af van sommige dingen en dat was bij mij ook het geval. Lief, zorgzaam en grappig zijn is allemaal leuk, maar er zijn grenzen. Als je over die grenzen gaat voelt iemand zich al snel bedreigd.
donderdag 26 april 2018 om 22:56
Ik weet dat ik fout zat ook al was mijn bodoeling goed. Soms doe je gewoon stomme dingen. Ik heb met haar afgesproken dat ik ook nooit meer ongevraagd bij haar in de buurt kom en dat ik geen contact meer met haar opneem, echt nooit meer. Ik hou me aan deze belofte en dat weet ze. Probeer niets goed te praten hoor maar voor haar en mij is dit gedeelte afgeslotengucciguilty schreef: ↑26-04-2018 22:46DIT!
Ik ben ooit eens met iemand omgegaan (was niet eens romantisch, gewoon een kennis die ik via via kende, praatte ik weleens mee tijdens het uitgaan, een keer samen met hem en andere vrienden concert bezocht etc). Gewoon een aardige vent, sociaal, gezellig, etc. Hij wist niet waar ik woonde, alleen de wijk. Hij had blijkbaar mijn adres achterhaald, want kreeg opeens een 'grappig' appje met iets wat over een object in mijn vensterbank ging. Echt geen idee wat zijn doel was, maar vond het doodeng opeens; hoe komt hij aan mijn adres? Waarom wou hij uberhaupt mijn adres? Staat hij binnenkort opeens op de stoep? Wat zijn zijn bedoelingen? Mijn vrienden weten allemaal dat ik een vriend heb en niet gesteld ben op mensen die mijn gegevens zomaar weggeven, wie heeft mijn adres gegeven, etc etc. Contact meteen afgekapt en hem vanaf toen tijdens het uitgaan ontweken. Als vrouw gaan je alarmbellen gewoon af van sommige dingen en dat was bij mij ook het geval. Lief, zorgzaam en grappig zijn is allemaal leuk, maar er zijn grenzen. Als je over die grenzen gaat voelt iemand zich al snel bedreigd.

vrijdag 27 april 2018 om 01:43
Meesterkees schreef: ↑26-04-2018 22:16Ik kies dezelfde benadering? Waar haal je het vandaan? Je komt niet over als iemand met verstand. Die had namelijk allang begrepen en kunnen lezen dat het me helemaal niet gaat over wie er goed of fout zit, maar hoe je met elkaar omgaat en waarom, iemand die ontzettend uitgebreid en netjes zn verhaal op een forum plaatst en om advies/raad vraagt, het verdient om weg te worden gezet als een stalker of engerd. Daar kun je wat respectvoller mee omgaan. Maar nee, er zijn hier een aantal mensen die het niet kunnen begrijpen dat dergelijke vaardigheden er niet bij iedereen met de paplepel zijn ingegoten en daarom maar even een poepie laten ruiken. Dat heet inlevingsvermogen, iets wat jij in dit topic niet laat merken het te bezitten. Jammer hoor.

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"