Mode & Beauty alle pijlers

Gele kleren ?

29-04-2018 18:38 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er lang mee rondgelopen en ik voelde mij erg eenzaam want de meeste mensen vinden geel lelijk . Maar ik HOU van de kleur geel !

Ik ken bijna geen mensen die deze kleur graag dragen. Ik snap niet waarom dit zo is.

Wat vinden jullie ?
Geel is mooi of geel is lelijk ?
Dragen jullie vaak geel en zo ja : wat dan ?
Zo geel als een kanariepiet
Geel met grijs is ook een mooie combi. Ik heb een heel mooi frisheel blouseje maar toen ik een foto terugzag dacht ik , beter van niet. Staat denk ik alleen echt mooi als je een zongebruind tintje hebt of een tintje van jezelf.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik draag ook geel. Fel geel maar ook zacht geel en okergeel.

Vind ik mooi en t staat me ook nog.

Ik hou wel van felle kleuren. Maar ook de zachtere kleuren staat me goed.

Ik word er iig niet bleek/te wit van.
Er zijn zoveel verschillende tinten geel, ligt echt aan de tint of het iemand wel of niet staat. Ik draag het graag.
Cateautje schreef:
29-04-2018 19:09
You're welcome dear. :lips:

Hoe zit dat met die agressie?

Agressie? Grapje joh. Dacht dat mijn eerste smiley dat wel duidelijk maakte...
Verhip schreef:
29-04-2018 19:14
Agressie? Grapje joh. Dacht dat mijn eerste smiley dat wel duidelijk maakte...
Hoeihoei, niet zo zwaar op de hand, dat ben ik ook niet.
Ik heb ooit gelezen dat mensen die geel dragen, zich erg bewust zijn van hun eigen schoonheid... :$ daar moet ik altijd aan denken als ik iemand iets geels zie dragen. Maar ik vind het mooi! Wel alleen 's zomers.
Niet alle tinten staan me, maar vind het wel leuk. Vooral in combinatie met zwart. Je ziet het nu ook weer meer in de winkels hangen
Geel vind ik fantastisch.
Veel mooier dan die afschuwelijke pastelkleuren waarin de meesten nu lopen, omdat het zogenaamd een trend zou zijn. Hoe meer geel op straat hoe beter!
Zeker!! Ik draag alle kleuren, ook geel. Zo blij dat al die kleuren nu weer in de mode komen. Fantastisch.
Ben nu fan van rood en geel, (natuurlijk niet gecombineerd ;) ) vooral oker geel staat mij echt gaaf. Nu de felle kleuren geel vind ik ook fantastisch. Maar moet nog ff checken of ik de kleur kan hebben. Heb in elk geval zo'n mooie pantalon gezien!
Bohemia schreef:
29-04-2018 18:41
Ligt aan de kleur geel. Okergeel vind ik dan wel weer leuk, maar niet voor mezelf maar voor mijn dreumes.

Maar de meeste gele kleuren zijn afgrijselijk.
Nee hoor, dat is geen feit. Ik vind geel soms erg leuk. Geen vroeger ontzettend veel geel gedragen, tot jassen aan toe.
Bblientje schreef:
29-04-2018 19:01
Knalgeel bij een donkere huid : :heart:
Ja ! en bij vrijwel niemand anders staat het mooi, vind ik. Sommige héél licht-blonde mensen kunnen het goed hebben, de warmere tinten geel.
Bij mij staat het idioot, alle tinten geel. Paardebloem- en vooral citroengeel vind ik mooie, maar geen gemakkelijke kleuren.
Maar TO, als jij het mooi vindt draag je het toch gewoon ? ( Al moeten anderen er dan natuurlijk wel tegenaan kijken Afbeelding )

Waarom zijn al die smiley-emoji's eigenlijk geel, weet iemand dat ?
nounou
zazamaenade schreef:
29-04-2018 19:35
Ja ! en bij vrijwel niemand anders staat het mooi, vind ik. Sommige héél licht-blonde mensen kunnen het goed hebben, de warmere tinten geel.
Bij mij staat het idioot, alle tinten geel. Paardebloem- en vooral citroengeel vind ik mooie, maar geen gemakkelijke kleuren.
Maar TO, als jij het mooi vindt draag je het toch gewoon ? ( Al moeten anderen er dan natuurlijk wel tegenaan kijken Afbeelding )

Waarom zijn al die smiley-emoji's eigenlijk geel, weet iemand dat ?

Ik denk omdat de eerste smile uit de jaren 60 geel is?
Ik draag veel geel.
Mijn topjurk is geel.
Cateautje schreef:
29-04-2018 19:37
Ik denk omdat de eerste smile uit de jaren 60 geel is?
Ennnnnuh, waarom was die dan geel ? Afbeelding
nounou
zazamaenade schreef:
29-04-2018 19:41
Ennnnnuh, waarom was die dan geel ? Afbeelding
Oeh, da's een gemene brainteaser, dus ik hou het maar op een dooddoener pur sang. Ik heb geen flauw idee.
Geel was als klein meisje al mijn lievelingskleur. Ik had ook een gele slaapkamer.
Nu nog veel geel in huis. Ik word er zo vrolijk van.

In kleding heb ik het niet (of het moet in een print voorkomen), want het staat me echt niet. Alleen sommige oker-/ leeuwengele tinten kom ik net mee weg.

Maar oohhhh wat hou ik van geel :flirting:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik hou van geel maar het staat me helaas niet. Mijn huid lijkt er vaal bij, alsof ik ziek ben.
Ik heb een geel colbertje. Erg opvallend echter als ik het draag krijg ik veel complimenten. Gedurfd is het wel, echter afhankelijk van mijn gemoedstoestand hou ik daar van. Ik vind geel een mooie vrolijke en zonnige kleur. Denk aan zonnebloemen. Prachtig!
Geel is leuk, lekker vrolijk, maar helaas..... Ook ik kan het niet aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gele diamant ...
MonkeyTown schreef:
29-04-2018 19:12
Geel met grijs is ook een mooie combi. Ik heb een heel mooi frisheel blouseje maar toen ik een foto terugzag dacht ik , beter van niet. Staat denk ik alleen echt mooi als je een zongebruind tintje hebt of een tintje van jezelf.
Precies, en dat mis ik.
Maar als broek of rok kan ik wél geel dragen. Maar dat is uit de buurt van mijn gezicht.
Samen met wit en zwart in een print oogt het heel anders.
Ligt aan het model en de print, stof en zo. Maar dan kan het soms weer wel.
De winkels hangen er nu vol mee, ik vind het leuk.
@ Zaza: voor jou :hug: , omdat ik hem liever hier geef. :)
Heel zacht vanille geel in een zomerjurkje vind ik mooi.

Andere tinten geel vind ik dan weer niet mooi, niet bij mezelf en ook niet bij anderen. Of iemand donker of licht van huidskleur is maakt voor mij geen verschil, ik vind gele kleding in het algemeen gewoon niet mooi .
Uitzondering : de regenjas van TO vind ik geweldig voor druilerige dagen .

Iemand die er in een gele jurk uit ziet als de dansende banaan van Hyves kan me wel opvrolijken .
De gele zwemslip van Dries Roelvink dan weer niet .

Okergeel vind ik mooi in het interieur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven