Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 30 april 2018 om 23:07
+1000MaryCrawley schreef: ↑30-04-2018 23:03Ik vind het irritant omdat precies de verkeerde mensen tevreden gehouden worden en daardoor versterkt worden in hun gedrag.
Wat mij betreft mogen de stalk-staffers die elkaar lekker oproepen en opruien allemaal meteen geband worden. Wordt het voor iedereen leuker op en kunnen we ook weer eens scherp discussiëren zonder kinderachtig gedoe.
Hebben de mods meteen ook meer tijd om naar de écht belangrijk zaken te kijken en daarop te modereren.
maandag 30 april 2018 om 23:11
Moi op het randje?
Direct? Ja
Plat taalgebruik? Soms
Maar ze is zo forumnaief om te denken dat haar taalvaardigheid begrepen wordt.
Terwijl dat heus niet zo moeilijk is.
Ik vind haar echt zelden op het randje, zelden op de man en vaak bewonderingswaardig duidelijk en direct zonder iemand onherstelbaar af te branden.
Direct? Ja
Plat taalgebruik? Soms
Ik vind haar echt zelden op het randje, zelden op de man en vaak bewonderingswaardig duidelijk en direct zonder iemand onherstelbaar af te branden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 30 april 2018 om 23:11
maandag 30 april 2018 om 23:12
Dat is dus ook geen slet.
Een dom mokkel wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 30 april 2018 om 23:15
Kwartel123 schreef: ↑30-04-2018 22:59En met ruim 8000 berichten in 5 maanden, waarvan (met een hele voorzichtige schatting) de helft de grenzen van wat acceptabel is, opzoekt, is het niet zo raar dat deze 'fans' regelmatig iets stafwaardig vinden.
Ik vind haar eigenlijk helemaal niet zo vaak de grenzen opzoeken.
Het is gewoon logisch dat je iets vindt om te staffen als je daar op uit bent. Er zijn tenslotte geen beperkingen aan het staffen.
maandag 30 april 2018 om 23:16
Dit.feow schreef: ↑30-04-2018 23:11Moi op het randje?
Direct? Ja
Plat taalgebruik? Soms
Dat velen haar irritant vinden kan ik me overigens best voorstellen, maar dat ligt vaker aan de ander dan aan haar.

maandag 30 april 2018 om 23:19
Helemaal eens.
En ik kom haar lang niet in elk topic tegen. Eigenlijk best wel weinig zelfs.
maandag 30 april 2018 om 23:21
Eens. Ik lees dat ook echt honderd keer liever dan dat getuttel met fluwelen handschoentjes aan. Van die forummers die vijf alinea's volzinnen nodig hebben waar bv een Moi het in één zin even heel kort en duidelijk verwoordt.feow schreef: ↑30-04-2018 23:11Moi op het randje?
Direct? Ja
Plat taalgebruik? Soms
maandag 30 april 2018 om 23:27
Nou, dit dus. Helaas is begrijpend lezen voor sommigen enorm lastig. Persoonlijk vind ik haar directe Posts veel prettiger om te lezen, dan die enorme lappen tekst, waar met enorm veel woorden eigenlijk hetzelfde staat.feow schreef: ↑30-04-2018 23:11Moi op het randje?
Direct? Ja
Plat taalgebruik? Soms

maandag 30 april 2018 om 23:44
Ik heb het stukje niet gelezen, kreeg ze er geld voor?
dinsdag 1 mei 2018 om 07:36
Alhoewel ik niet bij de 'in-crowd' hier hoor, lees ik veel en zie veel posts van Moiren. En, heel eerlijk, sommige vind ik storend. Maar meestal niet. Kort, duidelijk en zonder omhaal. Daar hou ik ook van.
Iemand die zo veel post heeft natuurlijk sowieso meer kans om gestaft te worden. Echter zijn het de mods die bannen. De staffers zijn irritant maar de mods zouden beter moeten weten.
Ik mis haar wel als ze er niet is
.
Iemand die zo veel post heeft natuurlijk sowieso meer kans om gestaft te worden. Echter zijn het de mods die bannen. De staffers zijn irritant maar de mods zouden beter moeten weten.
Ik mis haar wel als ze er niet is

I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 1 mei 2018 om 08:04
Dit verwonderd mij dus ook. Maar is het veelzeggend¿?¿? Of een andere aanpak?
LOEP ME MAAR aub.

dinsdag 1 mei 2018 om 08:18
Mogelijk omdat ze aanvoelen dat dit een beetje dubieuze ban is?
Ik mis Moiren ook al ze er niet is.
dinsdag 1 mei 2018 om 08:38
Er zijn vaker vragen geweest voor uitleg, en die werden heel star nooit gegeven.Ik kan je een lijst van onnozele bannen noemen. Over het banbeleid werden geen uitspraken gedaan. Nam je het voor een gebande op dan werden er geen uitspraken gedaan ivm privacy.
LOEP ME MAAR aub.

dinsdag 1 mei 2018 om 09:26
Hou jij echt lijsten bij?
Laatst was er ook al een hele lijst van jou met topics op actueel door jou geopend.