Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
sam1968 schreef:
01-05-2018 09:26
Hou jij echt lijsten bij?
Laatst was er ook al een hele lijst van jou met topics op actueel door jou geopend.
Ik hoef maar in 'verzonden mail' naar berichten met de naam 'ban' te kijken. Dat zijn berichten waar ik dan een vraag over stelde. Ban wegens 'offtopic' omdat ik in topic1 een reactie op een ander topic noemde. Dus niet quote of citeerde, nee noemde. Zelfs dat noemen vond men ook nog eens op-de-man.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
01-05-2018 09:32
Ik hoef maar in 'verzonden mail' naar berichten met de naam 'ban' te kijken. Dat zijn berichten waar ik dan een vraag over stelde. Ban wegens 'offtopic' omdat ik in topic1 een reactie op een ander topic noemde. Dus niet quote of citeerde, nee noemde. Zelfs dat noemen vond men ook nog eens op-de-man.
Ok, alleen je eigen bannen dus?
Als je in dat kinderhaattopic het woord ‘kinderen’ vervangt voor Turken, bejaarden of vmbo’ers dan heb je een ban te pakken.

Maar nee je mag gewoon zeggen dat je een hele groep mensen haat.
Ik bedoel niet het kindervrij topic.
BahcoBarbie schreef:
01-05-2018 09:46
Als je in dat kinderhaattopic het woord ‘kinderen’ vervangt voor Turken, bejaarden of vmbo’ers dan heb je een ban te pakken.

Hier heb je wel een punt.
BahcoBarbie schreef:

Bizar he. En dan serieus vragen waarom anderen dat niet normaal vinden.
redbulletje schreef:
01-05-2018 01:11
wie z'n zus? welk topic?
Hekel aan kinderen op de kinderpijler.
BahcoBarbie schreef:

Je mag ook zeggen dat je 'n hekel aan honden, katten of vissen hebt hoor. En over bejaarden heb ik ook wel 'ns veralgemeniseerde uitspraken gelezen. Politiek correcter zou idd zijn geweest het over kindergedrag te hebben wat gehaat wordt.
Scratte schreef:
01-05-2018 09:53
Hekel aan kinderen op de kinderpijler.
mosterd ;-D
Verbazingwekkend dat een topic dat om middernacht wordt geopend in de vroege ochtend al 7 pagina's telt.
redbulletje schreef:
01-05-2018 09:55
Je mag ook zeggen dat je 'n hekel aan honden, katten of vissen hebt hoor. En over bejaarden heb ik ook wel 'ns veralgemeniseerde uitspraken gelezen. Politiek correcter zou idd zijn geweest het over kindergedrag te hebben wat gehaat wordt.
Als iemand hier komt vertellen dat ie vissen haat denk ik ook koekkoek :nut:

Al je andere voorbeelden trouwens ook. Je kan elk gedrag/geluid irritant vinden of vermijden, prima. Maar een héle groep echt haten? Dan ben je zelf niet helemaal lekker denk ik.
redbulletje schreef:

Nee het zou correcter zijn. Heeft niks met politiek te maken.
Nu neem ik dat topic man met hond een weekend weg ook niet meer serieus.
Er is nu een ander topic geopend. Schermpjes op de digipijler
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 10:19
12.03% gewijzigd
MaryCrawley schreef:
01-05-2018 10:00
Als iemand hier komt vertellen dat ie vissen haat denk ik ook koekkoek :nut:

Al je andere voorbeelden trouwens ook. Je kan elk gedrag/geluid irritant vinden of vermijden, prima. Maar een héle groep echt haten? Dan ben je zelf niet helemaal lekker denk ik.
Dit. En bij de meeste eigenlijk maar 2 mensen daar is dat ook gewoon zo, gezien wat ze tikken daar en elders op het forum.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 10:26
3.49% gewijzigd
redbulletje schreef:
Nog correcter zou het zijn als je het zou hebben over bepaald gedrag dat gehaat wordt.
Want ook volwassenen die zich zo gedragen trek ik slecht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
redbulletje schreef:
mosterd ;-D

Ik heb geen hekel aan mosterd :)
Het is een nogal extraverte, ongenuanceerde (en volgens zichzelf bot schrijvende) TO. Niet echt onvriendelijk overigens behalve dan dat ze blijkbaar kan schrijven dat ze haat en etterbakken kent. Tsja, ik ken ze wel erger dan deze TO.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
:$
Ik ben er denk ik net achter gekomen dat het ' vanaf oktober kindvrij' topic ( of soortgelijke titel) geen topic is van mensen bij wie in oktober het laatste kind de deur uit gaan.....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
01-05-2018 11:16
Ik ben er denk ik net achter gekomen dat het ' vanaf oktober kindvrij' topic ( of soortgelijke titel) geen topic is van mensen bij wie in oktober het laatste kind de deur uit gaan.....
:rofl:
Haha, Feow
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
feow schreef:
Dat dacht ik ook altijd! Dat ze dan gingen praten over alle tijd die ze overhebben en hoe ze hun leven gaan inrichten.
...
feow schreef:
Oh, dat dacht ik ook eigenlijk.
There is always something happening, and it's usually right now
feow schreef:

Nee?? wat dan?
I wanna live my life with the volume full!
Ik zie het.. waarom staat de maand en het jaar erbij?
I wanna live my life with the volume full!
Het gaat er op z'n euh.. Vindicats aan toe op het Vindicat-topic. Net het echte leven.
feow schreef:
:rofl: Loopt ook nog niet zo lang hè?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven