Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifermiauww schreef:
02-05-2018 08:52
Ja en net aangemaakt ook. :-D

Wel leuk als je je aan het vervelen bent op je strandvakantie.
:lightbulb:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lucifermiauww schreef:
02-05-2018 08:50
Goh.

Maar je had het over 'de hoeveelheid' ongeplande kinderen.
Het was er maar 1.
Ja, was misschien wat onduidelijk maar ik reageerde op het meervoud van Ana Isabel :-)
De OP zit vol met viva-clichés: zichzelf mama noemen, door de pil heen zwanger, ongepland, thuisblijfmoeder, agressief gedrag man, geen baan, huis van hem.
...
Wat mij vooral op viel was de tweede reactie.
Tot derde kind gewerkt en daarna huissloof geworden.
Lijkt me echt heerlijk, in mei op het strand liggen en nick regelen en dan effe lekker een topic openen. Het IP adres is toch van de vakantievoorziening. Lekker zwemmen, lezen, slapen en daarna effe checken hoeveel reacties er zijn geplaatst. Lalala.... :mrgreen:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
02-05-2018 12:29
Lijkt me echt heerlijk, in mei op het strand liggen en nick regelen en dan effe lekker een topic openen. Het IP adres is toch van de vakantievoorziening. Lekker zwemmen, lezen, slapen en daarna effe checken hoeveel reacties er zijn geplaatst. Lalala.... :mrgreen:
Maar alleen als nick zongebruind en minstens 185 is, met bruin haar en blauwe ogen.
Head schreef:
02-05-2018 12:31
Maar alleen als nick zongebruind en minstens 185 is, met bruin haar en blauwe ogen.
Waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
02-05-2018 12:31
Waarom?
Omdat ik niet van blond hou. :-D
Head schreef:
02-05-2018 12:33
Omdat ik niet van blond hou. :-D
Maar met zo’n nick ga je geen topics openen hoop ik ;)
-Red- schreef:
02-05-2018 12:58
Maar met zo’n nick ga je geen topics openen hoop ik ;)
Oei, dat heb ik al gedaan.Tot nu toe is dat gelukkig wel altijd goed gegaan. :proud:
Wat is het toch de laatste tijd?

Topics over kinderhaat, vrouwenhaat, heksenjachten, allerlei racistische shit en dan de verkeerde persoon/personen die een ban aangenaaid krijgen. En nu wordt er doodleuk een 14 jarige verkrachten "genant" genoemd wordt maar ja "politieke correctheid he" O_o

De menselijkheid en empathie zijn ver te zoeken op het forum. Ik word er een beetje onpasselijk van.
Vakantietijd.
Ik verbaas me vooral over de waterval aan nieuwe topics. En ze zijn volgens mij niet eens allemaal nep. Zou dat dan ook door de vakantietijd komen?
Wat een belachelijke reacties moet Ygg toch allemaal over zich heen laten komen. Is het nou nodig dat er zo wordt gereageerd, gewoon omdat zij het is?
Marana-- schreef:
02-05-2018 13:24
Wat een belachelijke reacties moet Ygg toch allemaal over zich heen laten komen. Is het nou nodig dat er zo wordt gereageerd, gewoon omdat zij het is?
Ik zit me er ook weer over te verbazen.
Zo gek is het toch niet wat ze zegt? Lijkt wel of heel veel mensen niet normaal kunnen reageren op haar.
RikM schreef:
Ik verbaas me vooral over de waterval aan nieuwe topics. En ze zijn volgens mij niet eens allemaal nep. Zou dat dan ook door de vakantietijd komen?
Kan maar zo.
Marana-- schreef:
Dit, ongelooflijk zeg. Waarom moet er van alles bijgehaald worden? Je bent misschien geen vriendjes met elkaar, maar kom op zeg. Met elke andere TO waren de reacties echt anders geweest.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 02-05-2018 13:40
17.05% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Marana-- schreef:

Yup.
Jonari schreef:
02-05-2018 13:27
Ik zit me er ook weer over te verbazen.
Zo gek is het toch niet wat ze zegt? Lijkt wel of heel veel mensen niet normaal kunnen reageren op haar.

Ze is het pispaaltje van het forum blijkbaar, en dus is het ok om te zuigen of zo. Slaat echt helemaal nergens op. Ik vind Ygg nog heel goed reageren.
Nouschi schreef:
02-05-2018 09:07
:lightbulb:
Ja,zou kunnen. :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Het-groepje schreef:
02-05-2018 08:46
......
.....

(Denk normaal vriendelijke zachtaardige vegetarische hipster die ineens stoer gaat zitten doen)

allebei de heren ook echt een periode elders geweest omdat ze zich zo genaaid voelden.
En nu alsnog vaders uit het boekje hoor.
Dat verklaart veel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Lucifermiauww schreef:
02-05-2018 08:52
Ja en net aangemaakt ook. :-D

Wel leuk als je je aan het vervelen bent op je strandvakantie.
;-D Soms is het wel leuk om even op Napraat te kijken, voor 'tips'.
nounou
redbulletje schreef:
02-05-2018 09:04
Kan me dat wel voorstellen. Als afgesproken is het bij 2 te houden, dan verbreek je die afspraak niet, ook niet wegens 'n ongelukje omdat die lul zo dom is geweest zich niet te laten steriliseren terwijl vrouw zwanger was van zijn persoonlijke limiet kind.
Of hij had zich wel laten steriliseren. ? :O
LOEP ME MAAR aub.
Star² schreef:
02-05-2018 13:39
Yup.
Ik vind wat ze schrijft gewoon ongelovelijk irritant en aanstellerig.

Niet altijd trouwens. Maar daar zeker wel.
De manier waarop vraagt om een specifiek verloop en ze weet dat heus wel.

Dat geneuzel over haar kinderen en hoeveel ze er heeft en nog wat andere info die niks met zo'n topic te maken erbij halen vind ik ook sneu van anderen.
Is het nationale dag tegen kinderen? En tegen ouders? Alweer een topic over slechte ouders en niet-opgevoede kinderen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven