Wij roepen wederom een eind weg!

dinsdag 1 mei 2018 om 15:01
Hiernaast bij Lees ook, staat al 2 dagen iets over volle maan en sterrenbeelden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 2 mei 2018 om 10:32
Een vreselijk onrustige nacht gehad, snap niet waar dat vandaan is gekomen. Werd vannacht ineens wakker, zat ik rechtop in bed met het dekbed opengeslagen, netjes opengevouwen.
Denk, wat is dit dan? Nou ja, misschien kwam dat wel door dat monster onder mijn bed. Heeft me jaren met rust gelaten, maar had blijkbaar behoefte om me een keertje te pesten.
Maar goed, ben niet geheel uitgerust, dus maar een dut vanmiddag.

woensdag 2 mei 2018 om 14:14
Dat is balen Cateau. Hopelijk knap je op van een lekkere middagdutCateautje schreef: ↑02-05-2018 10:32Een vreselijk onrustige nacht gehad, snap niet waar dat vandaan is gekomen. Werd vannacht ineens wakker, zat ik rechtop in bed met het dekbed opengeslagen, netjes opengevouwen.Denk, wat is dit dan? Nou ja, misschien kwam dat wel door dat monster onder mijn bed. Heeft me jaren met rust gelaten, maar had blijkbaar behoefte om me een keertje te pesten.

donderdag 3 mei 2018 om 13:28
In het zonnetje uit de wind is goed te doen.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.

donderdag 3 mei 2018 om 15:53
Gezellig Drackie, veel plezier.
Ik ben vanmorgen op de fiets naar het naastgelegen dorp gereden om brood te halen en vanmiddag een wandeling gedaan met dochter en kleindochter. Nog even naar de bibliotheek geweest dus weer genoeg beweging voor vandaag. Dadelijk een dutje doen en dan aan het eten beginnen.
Ik ben vanmorgen op de fiets naar het naastgelegen dorp gereden om brood te halen en vanmiddag een wandeling gedaan met dochter en kleindochter. Nog even naar de bibliotheek geweest dus weer genoeg beweging voor vandaag. Dadelijk een dutje doen en dan aan het eten beginnen.

vrijdag 4 mei 2018 om 23:40
Klinkt inderdaad niet opwekkend lise.
Even roepen: Hoera, het caviahok en ren zijn schoon! Ik had eerst geen zin omdat ik laat terug was van fitness, maar ik heb het toch gedaan, dus daar ben ik weer voor een week vanaf.
Ik was trouwens vandaag om 20:00 in de fitnesszaal en daar werden alle toestellen netjes om 19:55 stilgezet tot 20:02 om stil te zijn.
Even roepen: Hoera, het caviahok en ren zijn schoon! Ik had eerst geen zin omdat ik laat terug was van fitness, maar ik heb het toch gedaan, dus daar ben ik weer voor een week vanaf.
Ik was trouwens vandaag om 20:00 in de fitnesszaal en daar werden alle toestellen netjes om 19:55 stilgezet tot 20:02 om stil te zijn.