Wij roepen wederom een eind weg!
maandag 30 april 2018 om 19:42
Oh dat zou weer heel lekker zijn!
Ik lig in de lappenmand. Misselijk, spugen en het houdt maar niet op met als gevolg natuurlijk ook een knallende koppijn. 't Is altijd zo'n cirkeltje: zolang als ik niet kan eten knap ik niet op maar zodra ik eet ga ik krijg ik buikpijn en ga ik spugen. Bleh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 30 april 2018 om 19:44
Oeh getver, da's naar en je weet natuurlijk ook niet wat je onder de leden hebt. Heb je al contact gezocht met de huisarts?Oudblond schreef: ↑30-04-2018 19:42Oh dat zou weer heel lekker zijn!
Ik lig in de lappenmand. Misselijk, spugen en het houdt maar niet op met als gevolg natuurlijk ook een knallende koppijn. 't Is altijd zo'n cirkeltje: zolang als ik niet kan eten knap ik niet op maar zodra ik eet ga ik krijg ik buikpijn en ga ik spugen. Bleh.
Beterschap gewenst.

maandag 30 april 2018 om 20:15
Beterschap Blondje. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat je de laatste tijd best wat oververmoeid was. Dan heb je ook minder weerstand en al snel pik je iets op. Hopelijk is het snel over.
Drackie, wat fijn dat dit de laatste maand is dat het krap is. Dan heb je vanaf volgende maand wat meer lucht.
Cateau, 28 graden??? Hier ook maar 20 hoor. Al is dat ook al heerlijk. Hoe is het met je wond? Nog veel pijn?
Drackie, wat fijn dat dit de laatste maand is dat het krap is. Dan heb je vanaf volgende maand wat meer lucht.
Cateau, 28 graden??? Hier ook maar 20 hoor. Al is dat ook al heerlijk. Hoe is het met je wond? Nog veel pijn?

maandag 30 april 2018 om 20:27
Hé Praad. 
Hier de Buienradar voor Rotterdam : https://www.buienradar.nl/weer/rotterda ... 1/14daagse
De wond zelf doet geen pijn meer, maar de duim is erg beurs. IK hoop dat dat wegtrekt en geen ontstoken toestand blijkt te zijn.

Hier de Buienradar voor Rotterdam : https://www.buienradar.nl/weer/rotterda ... 1/14daagse
De wond zelf doet geen pijn meer, maar de duim is erg beurs. IK hoop dat dat wegtrekt en geen ontstoken toestand blijkt te zijn.

maandag 30 april 2018 om 20:49
Ik vraag me af of ik vannacht een goede slaapnacht zal hebben. Heb vanmiddag een dutje gedaan, althans, dat was de bedoeling, maar het is een beetje uit de hand gelopen en heb wel drie uur geslapen. Had het blijkbaar nodig,maar ja, dat betekent wel dat ik vanavond niet moe te krijgen ben. Dan maar Pauw kijken in de herhaling.
maandag 30 april 2018 om 20:53
Sorry 
Hopelijk slaap je toch goed vannacht Cateau!
Ik had vannacht een rare nacht. Koud, rillingen, maar toch vreselijk zweten. Geen koorts. Niet zo lekker geslapen dus. De hulp heeft vandaag gelukkig mijn bed verschoond, dus straks lekker in een fris bed.
Ik heb vandaag éindelijk weer wat dozen uitgepakt en man was heel blij. Ik ook. Het is nu echt bijna klaar!

Hopelijk slaap je toch goed vannacht Cateau!
Ik had vannacht een rare nacht. Koud, rillingen, maar toch vreselijk zweten. Geen koorts. Niet zo lekker geslapen dus. De hulp heeft vandaag gelukkig mijn bed verschoond, dus straks lekker in een fris bed.
Ik heb vandaag éindelijk weer wat dozen uitgepakt en man was heel blij. Ik ook. Het is nu echt bijna klaar!

maandag 30 april 2018 om 21:08

maandag 30 april 2018 om 22:29
Haha, gek mens. Ik at in het ziekenhuis een klein zakje zoute chips s'avonds omdat mijn bloeddruk zo laag is. Maar daar ben ik thuis weer mee gestopt. Ik was in het ziekenhuis 9 kilo aangekomen, vooral door vocht en medicatie en nu zit ik nog maar een halve kilo van mijn oude gewicht vandaan.
Ik heb me er verder niet druk om gemaakt omdat ik wist dat het vooral door het vocht kwam.
Maar gisteren een leuk jasje gekocht in maat 44 en die zit perfect. (ik heb best grote boobs). Dus ik ga weer verder waar ik gebleven was.
Ik heb me er verder niet druk om gemaakt omdat ik wist dat het vooral door het vocht kwam.
Maar gisteren een leuk jasje gekocht in maat 44 en die zit perfect. (ik heb best grote boobs). Dus ik ga weer verder waar ik gebleven was.

maandag 30 april 2018 om 23:25
28 graden? Volgens Accuweather maar 19, wat 'n verschil in voorspelling!
https://m.accuweather.com/nl/nl/rotterd ... ast/251688
Vanavond moest ik nog door de kou en regen met mijn waterdichte nepbontgevoerde laarsjes en met een trui, vest, wollen sjaal, pet, handschoenen, hoofdband, regenpak en ik kan niet zeggen dat ik het warm had. Dus ik geloof Accuweather.
https://m.accuweather.com/nl/nl/rotterd ... ast/251688
Vanavond moest ik nog door de kou en regen met mijn waterdichte nepbontgevoerde laarsjes en met een trui, vest, wollen sjaal, pet, handschoenen, hoofdband, regenpak en ik kan niet zeggen dat ik het warm had. Dus ik geloof Accuweather.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 08:19
0.26% gewijzigd
dinsdag 1 mei 2018 om 10:44
't Is een aanval van Crohn. Weinig aan te doen, maar gelukkig heb ik redelijk geslapen en kreeg ik vanochtend een beschuitje weggewerkt. Dat zit er nog in, dus zo maar even wat bouillon proberen. Huisarts had ik inderdaad al gebeld. Samen besloten om het even aan te zien omdat ik op medicatie ook niet altijd even goed reageer. Op naar energiekere dagen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 1 mei 2018 om 11:55
Wat goed zeg! Ik heb vandaag ook voor het eerst weer een maat 44 (shirt) aan, van de week gekocht. Wat toevallig.prada schreef: ↑30-04-2018 22:29Haha, gek mens. Ik at in het ziekenhuis een klein zakje zoute chips s'avonds omdat mijn bloeddruk zo laag is. Maar daar ben ik thuis weer mee gestopt. Ik was in het ziekenhuis 9 kilo aangekomen, vooral door vocht en medicatie en nu zit ik nog maar een halve kilo van mijn oude gewicht vandaan.