Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-04-2018 19:17
Het wordt in het weekend 28! graden. :blob:
Oh dat zou weer heel lekker zijn!
Ik lig in de lappenmand. Misselijk, spugen en het houdt maar niet op met als gevolg natuurlijk ook een knallende koppijn. 't Is altijd zo'n cirkeltje: zolang als ik niet kan eten knap ik niet op maar zodra ik eet ga ik krijg ik buikpijn en ga ik spugen. Bleh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-04-2018 19:42
Oh dat zou weer heel lekker zijn!
Ik lig in de lappenmand. Misselijk, spugen en het houdt maar niet op met als gevolg natuurlijk ook een knallende koppijn. 't Is altijd zo'n cirkeltje: zolang als ik niet kan eten knap ik niet op maar zodra ik eet ga ik krijg ik buikpijn en ga ik spugen. Bleh.
Oeh getver, da's naar en je weet natuurlijk ook niet wat je onder de leden hebt. Heb je al contact gezocht met de huisarts?

Beterschap gewenst.
Cateautje schreef:
30-04-2018 19:17
Het wordt in het weekend 28! graden. :blob:
28?! Hier maar 20. :O
Beterschap Blondje. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat je de laatste tijd best wat oververmoeid was. Dan heb je ook minder weerstand en al snel pik je iets op. Hopelijk is het snel over.

Drackie, wat fijn dat dit de laatste maand is dat het krap is. Dan heb je vanaf volgende maand wat meer lucht.

Cateau, 28 graden??? Hier ook maar 20 hoor. Al is dat ook al heerlijk. Hoe is het met je wond? Nog veel pijn?
Hé Praad. :)

Hier de Buienradar voor Rotterdam : https://www.buienradar.nl/weer/rotterda ... 1/14daagse

De wond zelf doet geen pijn meer, maar de duim is erg beurs. IK hoop dat dat wegtrekt en geen ontstoken toestand blijkt te zijn.
Wauw, in Purmerend zondag wel 23 graden, maar de 28 halen we niet. 23 is ook lekker hoor, daar niet van. :proud: Zo fijn dat er weer mooi weer aankomt!
Wauw, in Purmerend zondag wel 23 graden, maar de 28 halen we niet. 23 is ook lekker hoor, daar niet van. :proud: Zo fijn dat er weer mooi weer aankomt!
Uhhh er gaat iets niet helemaal goed. Hij plaatst wel reacties maar het lijkt alsof de plaatsknop niet reageert. En nu staat mijn reactie er heel vaak. Raar.
Ach, 6 keer wauw betekent wel dat er erg van onder de indruk bent. :-D
Al fijn dat het geen pijn meer doet. Beurs is normaal, als het maar niet rood wordt en gaat gloeien. En geen koorts krijgt.
Ja ik zag het net op je plaatje, dat is wel een heel verschil met hier.

Drackie. Ja, nu weten we het wel hoor :rofl:
Ik vraag me af of ik vannacht een goede slaapnacht zal hebben. Heb vanmiddag een dutje gedaan, althans, dat was de bedoeling, maar het is een beetje uit de hand gelopen en heb wel drie uur geslapen. Had het blijkbaar nodig,maar ja, dat betekent wel dat ik vanavond niet moe te krijgen ben. Dan maar Pauw kijken in de herhaling.
Sorry :proud:

Hopelijk slaap je toch goed vannacht Cateau!

Ik had vannacht een rare nacht. Koud, rillingen, maar toch vreselijk zweten. Geen koorts. Niet zo lekker geslapen dus. De hulp heeft vandaag gelukkig mijn bed verschoond, dus straks lekker in een fris bed.

Ik heb vandaag éindelijk weer wat dozen uitgepakt en man was heel blij. Ik ook. Het is nu echt bijna klaar!
Ik werd om 04.00 uur wakker omdat ik in mijn droom chips aan het eten was. Ik had me een honger dus heb ik maar wat ananas gegeten. Maar als ik chips had gehad had ik dat zeker gepakt. :-9
prada schreef:
30-04-2018 21:04
Ik werd om 04.00 uur wakker omdat ik in mijn droom chips aan het eten was. Ik had me een honger dus heb ik maar wat ananas gegeten. Maar als ik chips had gehad had ik dat zeker gepakt. :-9
Ik kan geen chips meer eten, als ik dat doe krijg ik jeuk aan mijn voeten. :(
Haha, gek mens. Ik at in het ziekenhuis een klein zakje zoute chips s'avonds omdat mijn bloeddruk zo laag is. Maar daar ben ik thuis weer mee gestopt. Ik was in het ziekenhuis 9 kilo aangekomen, vooral door vocht en medicatie en nu zit ik nog maar een halve kilo van mijn oude gewicht vandaan.
Ik heb me er verder niet druk om gemaakt omdat ik wist dat het vooral door het vocht kwam.
Maar gisteren een leuk jasje gekocht in maat 44 en die zit perfect. (ik heb best grote boobs). Dus ik ga weer verder waar ik gebleven was.
28 graden? Volgens Accuweather maar 19, wat 'n verschil in voorspelling!
https://m.accuweather.com/nl/nl/rotterd ... ast/251688

Vanavond moest ik nog door de kou en regen met mijn waterdichte nepbontgevoerde laarsjes en met een trui, vest, wollen sjaal, pet, handschoenen, hoofdband, regenpak en ik kan niet zeggen dat ik het warm had. Dus ik geloof Accuweather.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 08:19
0.26% gewijzigd
Iedereen goede nacht en wie het nodig heeft, beterschap!
Hoi,

Hier zijn de voorspellingen ook nog gematigd.

:hug: voor iedereen
Vannacht wakker gelegen, mede door die volle maan grr.
Ik begreep er al niks van , totdat ik vanmorgen op internet zag dat het 3 uur vannacht volle maan was.
Cateautje schreef:
30-04-2018 19:44
Oeh getver, da's naar en je weet natuurlijk ook niet wat je onder de leden hebt. Heb je al contact gezocht met de huisarts?

Beterschap gewenst.
't Is een aanval van Crohn. Weinig aan te doen, maar gelukkig heb ik redelijk geslapen en kreeg ik vanochtend een beschuitje weggewerkt. Dat zit er nog in, dus zo maar even wat bouillon proberen. Huisarts had ik inderdaad al gebeld. Samen besloten om het even aan te zien omdat ik op medicatie ook niet altijd even goed reageer. Op naar energiekere dagen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
30-04-2018 22:29
Haha, gek mens. Ik at in het ziekenhuis een klein zakje zoute chips s'avonds omdat mijn bloeddruk zo laag is. Maar daar ben ik thuis weer mee gestopt. Ik was in het ziekenhuis 9 kilo aangekomen, vooral door vocht en medicatie en nu zit ik nog maar een halve kilo van mijn oude gewicht vandaan.
Ik heb me er verder niet druk om gemaakt omdat ik wist dat het vooral door het vocht kwam.
Maar gisteren een leuk jasje gekocht in maat 44 en die zit perfect. (ik heb best grote boobs). Dus ik ga weer verder waar ik gebleven was.
Wat goed zeg! Ik heb vandaag ook voor het eerst weer een maat 44 (shirt) aan, van de week gekocht. Wat toevallig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven