in de war...
donderdag 3 mei 2018 om 21:44
Hey iedereen!
ik loop al een tijdje rond met twijfels omtrent een man.
ik zal proberen even kort de situatie te schetsen!
Ik ben vorig jaar na een relatie van meer dan 10j gescheiden. (we waren 4j getrouwd)
in November vorig jaar ben ik op de datingapp Happn een man tegengekomen die ik erg leuk vond! Hij had mijn profiel al geliked, we zijn wat beginnen praten, en uiteindelijk iets gaan drinken! de klik was enorm, we hadden het erg leuk samen! onze humor, interesses, hobby's, principes,... kwamen allemaal zo goed overeen! bleek ook nog eens dat hij in Januari 2018 mijn nieuwe buurman zou worden, wat dus erg toevallig was!
we zagen elkaar wekelijks meerdere keren, stuurden elkaar app'jes de hele dag, telkens een knuffel bij het afscheid,...
op een bepaald moment zaten we bij hem thuis in de zetel, en legde hij lief zijn hand op mijn been. Ik was toen nog helemaal niet klaar om verder te gaan met iemand, dus ik ben op dat moment echt geblokkeerd. de volgende keer dat we afspraken deed hij weer hetzelfde, en opnieuw blokkeerde ik. (ik gaf dus een reactie)
na een leuke date naar de kerstmarkt was plots alles anders, sindsdien geen knuffels meer, geen hand meer op mijn been,...
net op het moment dat ik naar hem begon toe te groeien keerde hij om.
we zijn wel blijven afspreken en app'en, maar alles was plots anders.
ik heb hem toen gevraagd waarom hij geen knuffels meer wou, en hij heeft die vraag ontweken.
nu ben ik hem steeds meer en meer graag gaan zien en ik heb hem dit dan ook verteld 2 maanden geleden. zijn antwoord was "je bent speciaal voor mij maar ik had gehoopt er een goede vriendin bij te hebben"
mijn hartje gebroken...
ik dacht dat we een contact meer zouden hebben, maar dat bleek niet te kloppen.
we worden steeds closer maar ik begrijp niet wat hij nu wilt?
we app'en elke dag, onlangs was ik met een vriendin naar een optreden gegaan en heeft hij op een zaterdagavond 100km gereden om ons op te pikken, we kijken samen tv en steevast heeft hij dan een zelfgemaakt dessertje mee, hij zoekt toenadering tot mijn dochtertje (stelt voor om samen op uitstap te gaan, stelt voor om op uitstap te gaan met zijn neefje erbij,...), 2 weken geleden kwam zijn broer voor de eerste keer op bezoek in zijn nieuwe woonst en toen heeft hij mij ook uitgenodigd (ik heb dus zijn broer en diens partner ontmoet), hij neemt me mee als hij op zoek gaat naar een nieuwe wagen, we doen uitstapjes samen, hij helpt me bij alles wat ik vraag, hij flirt, hij plaagt me, geeft subtiele complimentjes,...
ik heb binnenkort een officieel feestje op het werk, nu wil hij me komend weekend meenemen om een kleedje te zoeken,...
ik snap deze ommezwaai niet
dit zijn toch geen zaken die je doet met een gewone vriendin?
hij wijst me af, maar gaat zich dan daarna zo gedragen. Moet ik hier uit afleiden dat hij twijfelt? dat hij bang is? of me aan het lijntje houdt? of zie ik de dingen fout?
hij is nu anderhalf jaar single, zijn ex heeft hem zwaar bedrogen. over gevoelens praten is voor hem zeer moeilijk. hij is niet het type dat elke week een andere vrouw meeneemt, voor zover ik weet ziet hij geen andere vrouwen.
hij gaf wel al eens aan dat door alles wat er gebeurt is met zijn ex, hij zeer bang is voor een nieuwe relatie.
ik weet niet wat ik ervan moet denken, en wat ik ermee moet doen...
Help...
ik loop al een tijdje rond met twijfels omtrent een man.
ik zal proberen even kort de situatie te schetsen!
Ik ben vorig jaar na een relatie van meer dan 10j gescheiden. (we waren 4j getrouwd)
in November vorig jaar ben ik op de datingapp Happn een man tegengekomen die ik erg leuk vond! Hij had mijn profiel al geliked, we zijn wat beginnen praten, en uiteindelijk iets gaan drinken! de klik was enorm, we hadden het erg leuk samen! onze humor, interesses, hobby's, principes,... kwamen allemaal zo goed overeen! bleek ook nog eens dat hij in Januari 2018 mijn nieuwe buurman zou worden, wat dus erg toevallig was!
we zagen elkaar wekelijks meerdere keren, stuurden elkaar app'jes de hele dag, telkens een knuffel bij het afscheid,...
op een bepaald moment zaten we bij hem thuis in de zetel, en legde hij lief zijn hand op mijn been. Ik was toen nog helemaal niet klaar om verder te gaan met iemand, dus ik ben op dat moment echt geblokkeerd. de volgende keer dat we afspraken deed hij weer hetzelfde, en opnieuw blokkeerde ik. (ik gaf dus een reactie)
na een leuke date naar de kerstmarkt was plots alles anders, sindsdien geen knuffels meer, geen hand meer op mijn been,...
net op het moment dat ik naar hem begon toe te groeien keerde hij om.
we zijn wel blijven afspreken en app'en, maar alles was plots anders.
ik heb hem toen gevraagd waarom hij geen knuffels meer wou, en hij heeft die vraag ontweken.
nu ben ik hem steeds meer en meer graag gaan zien en ik heb hem dit dan ook verteld 2 maanden geleden. zijn antwoord was "je bent speciaal voor mij maar ik had gehoopt er een goede vriendin bij te hebben"
mijn hartje gebroken...
ik dacht dat we een contact meer zouden hebben, maar dat bleek niet te kloppen.
we worden steeds closer maar ik begrijp niet wat hij nu wilt?
we app'en elke dag, onlangs was ik met een vriendin naar een optreden gegaan en heeft hij op een zaterdagavond 100km gereden om ons op te pikken, we kijken samen tv en steevast heeft hij dan een zelfgemaakt dessertje mee, hij zoekt toenadering tot mijn dochtertje (stelt voor om samen op uitstap te gaan, stelt voor om op uitstap te gaan met zijn neefje erbij,...), 2 weken geleden kwam zijn broer voor de eerste keer op bezoek in zijn nieuwe woonst en toen heeft hij mij ook uitgenodigd (ik heb dus zijn broer en diens partner ontmoet), hij neemt me mee als hij op zoek gaat naar een nieuwe wagen, we doen uitstapjes samen, hij helpt me bij alles wat ik vraag, hij flirt, hij plaagt me, geeft subtiele complimentjes,...
ik heb binnenkort een officieel feestje op het werk, nu wil hij me komend weekend meenemen om een kleedje te zoeken,...
ik snap deze ommezwaai niet
dit zijn toch geen zaken die je doet met een gewone vriendin?
hij wijst me af, maar gaat zich dan daarna zo gedragen. Moet ik hier uit afleiden dat hij twijfelt? dat hij bang is? of me aan het lijntje houdt? of zie ik de dingen fout?
hij is nu anderhalf jaar single, zijn ex heeft hem zwaar bedrogen. over gevoelens praten is voor hem zeer moeilijk. hij is niet het type dat elke week een andere vrouw meeneemt, voor zover ik weet ziet hij geen andere vrouwen.
hij gaf wel al eens aan dat door alles wat er gebeurt is met zijn ex, hij zeer bang is voor een nieuwe relatie.
ik weet niet wat ik ervan moet denken, en wat ik ermee moet doen...
Help...
anoniem_368931 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 21:50
Reden: info vergeten bijzetten
Reden: info vergeten bijzetten
1.22% gewijzigd
donderdag 3 mei 2018 om 21:56
donderdag 3 mei 2018 om 22:10
mijn dochtertje aan hem meegeven zou ik nooit doen
donderdag 3 mei 2018 om 22:15
donderdag 3 mei 2018 om 22:23
het was voor mij toen gewoon nog te vroeg, en ik wist niet hoe ik erop moest reageren! dit zal mss als een afwijzing zijn overgekomen, maar dat was het niet!
donderdag 3 mei 2018 om 22:29
een hand op je knie! hij knoopte zijn broek toch niet los. meestal begin je eerst eens met zoenen voordat je gaat praten over relaties. als een hand op je knie al tot paniek leidt dan snap ik zijn terughoudendheid heel goed
donderdag 3 mei 2018 om 22:35
ik begrijp je punt, echt!
ik heb ook niet goed gereageerd, ik zou het nu helemaal anders doen
maar waarom dan nu terughoudend zijn, terwijl hij nu weet dat ik er wel klaar voor ben?
donderdag 3 mei 2018 om 22:35
je hebt hem de indruk gegeven dat je een koude kikker bent. waarom maak je zelf geen move?
donderdag 3 mei 2018 om 22:40
had hij niet gezegd dat hij hoopte om een goede vriendin bij te hebben, dan zou ik een move maken!
maar ik ben bang dat als ik een move maak, dat het hem niet zal bevallen nu!
hij heeft me afgewezen, dat houdt me tegen.
donderdag 3 mei 2018 om 22:58
neen dat hebben we nog niet gedaan!creativeguy schreef: ↑03-05-2018 22:50Heb je eigenlijk wel eens gezoend met hem ? Daarmee geef je aan dat je iets meer wilt dan vriendschap. En anders gewoon doen. Wel vermelden dat je niet op alleen sex uit bent.
ik heb hem gewoon verteld dat ik meer wil met hem, maar geen kus ofzo!
donderdag 3 mei 2018 om 23:34
donderdag 3 mei 2018 om 23:47
Jij hebt hem toch ook afgewezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 3 mei 2018 om 23:49
o echt? het kan ook een pedo zijn javiva-amber schreef: ↑03-05-2018 23:46Wat bij mij blijft hangen uit de op: ' hij zoekt toenadering tot mijn dochter. '