Date

05-05-2018 10:03 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele leuke jongen ontmoet. Hij zit bij mij op school en we sturen elkaar al best langs snapchats, maar sinds een schoolfeest van 2 weken geleden is het een beetje anders geworden. Ik weet zelf helaas bijna niks meer van dat feest omdat ik heel erg dronken was, maar als ik de verhalen moet geloven heb ik toen meerdere keren met hem gezoend. Hij stuurde vanochtend een appje of ik met hem en zijn vrienden mee wil naar bevrijdingsfestival, dit wil ik wel, maar ik wil graag ook een vriendin meenemen omdat ik zijn vrienden niet ken. Maar hoe moet ik mij gedragen vandaag bij hem? Ik weet namelijk nog niet zeker of ik hem zie zitten enz. Heeft iemand tips?
Zeker vriendinnen meenemen. Waarom was je zo dronken op dat schoolfeest?
MarindaH schreef:
05-05-2018 10:06
Zeker vriendinnen meenemen. Waarom was je zo dronken op dat schoolfeest?
Inderdaad, als TO < 18 is dan mag ze niet eens drinken. Hieruit blijkt weer dat je daar alleen maar gezeik van krijgt.
Neem dus vriendinnen mee naar dat bevrijdingsfeest.
Wat voor een school is dat? Er wordt helemaal geen alcohol geschonken op schoolfeesten. En als je dronken zou zijn geweest, zou je daar op zijn aangesproken.
Ik weet niet wat ik moet voorstellen bij zo dronken zijn dat je vergeet dat je een aantal keer gezoend hebt met iemand. Ben je toen meerdere keren knockout gegaan?
Het was stuntnacht, dus een ‘schoolfeest’ maar waar geen docenten bij zijn. Ik had gewoon teveel gedronken en daar was ik zeker niet de enige in haha, ik ben trouwens wel over een paar dagen 18. Maar ik heb m’n vriendinnen gevraagd en ze gaan mee!
Neem je vriendin mee en houd het bij een appelsapje. Dan onthoud je tenminste nog wat je aan het doen bent of wat je hebt gedaan. En dan hoef jij je ook niet af te vragen hoe jij je moet gedragen.
sinnombre schreef:
05-05-2018 11:22
Wat voor een school is dat? Er wordt helemaal geen alcohol geschonken op schoolfeesten. En als je dronken zou zijn geweest, zou je daar op zijn aangesproken.
Toch wel hoor. Op stunt- en examenfeesten wordt gewoon drank geschonken (dat wordt dus niet door scholen zelf georganiseerd.)
Ja ‘kasboom’ inderdaad. Onbeperkt en gratis zelfs. Maar dat doet er ook helemaal niet toe, die avond ging gewoon fout en ik was ook totaal niet vab plan om het zover te laten komen vandaag. Weet alleen niet zo goed hoe ik hem moet begroeten... haha
Nou gewoon drie kussen?

Niet teveel over nadenken. Gewoon gezellig maken en je een beetje toegankelijk opstellen. Zodat hij zoch vrij voelt een praatje met je te makren.

Uiteindelijk heeft hij ie uitgenodigd. Vast met het idee dat het gezellig wordt.

De zon schijnt de lucht is blauw... afijn lekker van het mooie weer genieten en die leuke jongen. De rest merk je wel toch?
Thanks Trien30! Het was heel gezellig
Anoooniem schreef:
05-05-2018 21:49
Thanks Trien30! Het was heel gezellig
Leuk! Lekker van genieten.
Anoooniem schreef:
05-05-2018 12:51
Het was stuntnacht, dus een ‘schoolfeest’ maar waar geen docenten bij zijn. Ik had gewoon teveel gedronken en daar was ik zeker niet de enige in haha, ik ben trouwens wel over een paar dagen 18. Maar ik heb m’n vriendinnen gevraagd en ze gaan mee!
Als je over een paar dagen 18 wordt, mag je nu dus gewoon nog steeds niet drinken.
Was ook verstandiger geweest, als ik het zo lees.
Tja dat jij misschien zo braaf bent dat kan😉 Het is ook helemaal niet stoer om te drinken maar ik heb dit topic niet geopend om daarover te discussiëren Tijdschriftenverslindster!
Anoooniem schreef:
06-05-2018 20:58
Tja dat jij misschien zo braaf bent dat kan😉 Het is ook helemaal niet stoer om te drinken maar ik heb dit topic niet geopend om daarover te discussiëren Tijdschriftenverslindster!
Klopt, maar heeft er wel zijdelings mee te maken. Als je straalbezopen op een schoolfeest niet eens meer weet met wie je gezoend hebt, dan is dat toch wel een belangrijke oorzaak waarom je dit topic opent.
We doen toch allemaal wel eens iets wat achteraf niet zo slim was. Daar leren we van als mens.

En ze is echt niet de enige op deze wereld die wel eens dronken is geweest.

#moraalridders
creativeguy schreef:
06-05-2018 21:07
Klopt, maar heeft er wel zijdelings mee te maken. Als je straalbezopen op een schoolfeest niet eens meer weet met wie je gezoend hebt, dan is dat toch wel een belangrijke oorzaak waarom je dit topic opent.
Dat dus en dan heb je het echt niet over één of twee glazen alcohol. TO: ik lees in het 'dat jij misschien zo braaf bent' vooral nu al het goedpraatexcuus van mensen die teveel drinken. Lijkt me in elk geval verstandiger als je voortaan niet zoveel zuipt dat je niet meer weet wat je doet, temeer daar je zelf zegt 'helaas niets meer te weten' en dat dit verre van goed voor je hersenen is.
Haha ja maar ik heb niet gevraagd om advies over mijn alcohol gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven