Wij roepen wederom een eind weg!

vrijdag 4 mei 2018 om 23:50
Heel vervelend om te lezen. Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat

zaterdag 5 mei 2018 om 10:24
Hoop dat je snel weer beter in je vel zit!
Normaal ben ik altijd om 20.00 thuis op 4 mei. Gisteren was ik nog onderweg naar huis. Heb netjes om 20.00 de auto even aan de kant van de weg gezet, en 2 minuten stil geweest.
Vandaag de bevrijding vieren, even gezellig ergens wat borreltjes drinken.
En dan gaat binnenkort IVF echt beginnen. Heb alles in huis liggen, en de eerste spuit mag bijna gezet worden. Spannend!
Normaal ben ik altijd om 20.00 thuis op 4 mei. Gisteren was ik nog onderweg naar huis. Heb netjes om 20.00 de auto even aan de kant van de weg gezet, en 2 minuten stil geweest.
Vandaag de bevrijding vieren, even gezellig ergens wat borreltjes drinken.
En dan gaat binnenkort IVF echt beginnen. Heb alles in huis liggen, en de eerste spuit mag bijna gezet worden. Spannend!

zaterdag 5 mei 2018 om 17:46
Nieuwe fiets is binnen, maar op de terugweg van fietsenmaker naar huis merkte ik een tik in de ketting. Ja hoor eens, daarvoor heb ik een nieuwe fiets gekocht, om daar vanaf te zijn! De tik is er niet de hele tijd, als-ie niet tikt, rijdt-ie lekker. Ik hoop dat het een afstelprobleem is, maar daar ga ik dus volgende week mee terug....
Nog steeds geen goede stadsfiets...!

zaterdag 5 mei 2018 om 23:35
He bah Aviv, hopelijk kunnen ze het verhelpen!
Morgen weer naar huis, maar eerst gelukkig nog de hele dag van het prachtige weer genieten. Lekker zwemmen in het meer, zonnen, boekje lezen, echt even een vakantiegevoel. Zelfs het bed is hier beter dan thuis. Zo genieten! Voorproefje van onze vakantie van de zomer. Dan zijn we hier twee weken.
Morgen weer naar huis, maar eerst gelukkig nog de hele dag van het prachtige weer genieten. Lekker zwemmen in het meer, zonnen, boekje lezen, echt even een vakantiegevoel. Zelfs het bed is hier beter dan thuis. Zo genieten! Voorproefje van onze vakantie van de zomer. Dan zijn we hier twee weken.

zondag 6 mei 2018 om 04:18
Klinkt top Drackie.
Ik erger me een beetje aan een kennis die nog niet goed koken kan. Wil dan dat ik bij hem kom eten. En vervolgens blijkt hij bij voorbaat niet af te willen spreken in het weekend. Omdat er dan mogelijk ook andere dingen georganiseerd worden. Dus ik stel voor komende dinsdag kan hij niet. Donderdag moet hij naar zijn ouders. Liever wil hij ook fietsen als het warm weer is.
Helemaal prima,maar nodig me dan niet uit. Grr
Ik erger me een beetje aan een kennis die nog niet goed koken kan. Wil dan dat ik bij hem kom eten. En vervolgens blijkt hij bij voorbaat niet af te willen spreken in het weekend. Omdat er dan mogelijk ook andere dingen georganiseerd worden. Dus ik stel voor komende dinsdag kan hij niet. Donderdag moet hij naar zijn ouders. Liever wil hij ook fietsen als het warm weer is.
Helemaal prima,maar nodig me dan niet uit. Grr

zondag 6 mei 2018 om 16:33

zondag 6 mei 2018 om 16:41
O dat klinkt goed! Fijn dat het bed goed ligt.Drackie schreef: ↑05-05-2018 23:35He bah Aviv, hopelijk kunnen ze het verhelpen!
Morgen weer naar huis, maar eerst gelukkig nog de hele dag van het prachtige weer genieten. Lekker zwemmen in het meer, zonnen, boekje lezen, echt even een vakantiegevoel. Zelfs het bed is hier beter dan thuis. Zo genieten! Voorproefje van onze vakantie van de zomer. Dan zijn we hier twee weken.![]()
![]()
Onze vakantie is ook net geboekt, het wordt fietsen in Zweden.

zondag 6 mei 2018 om 16:57
Hallo allen,
Lekker in de zon gebivakkeerd met een boek, er af en toe wel uitgevlucht om eventjes af te koelen, maar dan heb je ook wat. Ben echt poepiebruin aan het worden en ik denk dat morgen pas goed te zien is hoe ik ben verkleurd.
Kwam net naar binnen om mezelf te verwennen met sojayoghurt met verse blauwe bessen, heerlijk is dat met die warmte.
Kortom, ik geniet heerlijk van de dag.
Geweldig hè, dat het de rest van de week ook zo blijft?
Echt koud kan het nu niet meer worden, dus dat is gelukkig achter de rug.
Fijne dag verder!!!
Lekker in de zon gebivakkeerd met een boek, er af en toe wel uitgevlucht om eventjes af te koelen, maar dan heb je ook wat. Ben echt poepiebruin aan het worden en ik denk dat morgen pas goed te zien is hoe ik ben verkleurd.
Kwam net naar binnen om mezelf te verwennen met sojayoghurt met verse blauwe bessen, heerlijk is dat met die warmte.

Fijne dag verder!!!

zondag 6 mei 2018 om 17:42
Ik las dus: om mezelf te wassen met sojayoghurt met verse blauwe bessenCateautje schreef: ↑06-05-2018 16:57Hallo allen,
Fijne dag verder!!!

zondag 6 mei 2018 om 19:58
Mijn dochter heeft shampoo met blauwe bessen, dus daarmee wassen is niet gek.
Ik had laatst een doosje bessen voor bij het eten gekocht, maar omdat ik naar fitness was, at ik later en waren alle blauwe bessen al opgegeten! Gelukkig waren ze in de aanbieding bij de Ecoplaza, dus maar weer een doosje gekocht. Ik heb er een lekkere fruitsalade met meloen, pruimen en blauwe bessen gemaakt, lekker hoor. Ook had ik groene asperges bij de markt gehaald, die waren ook mjammie!
Ik had laatst een doosje bessen voor bij het eten gekocht, maar omdat ik naar fitness was, at ik later en waren alle blauwe bessen al opgegeten! Gelukkig waren ze in de aanbieding bij de Ecoplaza, dus maar weer een doosje gekocht. Ik heb er een lekkere fruitsalade met meloen, pruimen en blauwe bessen gemaakt, lekker hoor. Ook had ik groene asperges bij de markt gehaald, die waren ook mjammie!

maandag 7 mei 2018 om 12:16

dinsdag 8 mei 2018 om 14:16
Oei Nlies, dat is echt vervelend. Sterkte en beterschap.
Aviv, ja ik kan om 15.30 ongeveer bellen. Ben even lekker losgegaan bij de yoga, daarna even snel de stad in en 3!! paar sneakers gekocht en een shirt. Nog even bij cadeau dochter langs, amai die kleine kan alleen maar lachen naar me
Nu even tijd voor een boterham.
Aviv, ja ik kan om 15.30 ongeveer bellen. Ben even lekker losgegaan bij de yoga, daarna even snel de stad in en 3!! paar sneakers gekocht en een shirt. Nog even bij cadeau dochter langs, amai die kleine kan alleen maar lachen naar me

Nu even tijd voor een boterham.