Wij roepen wederom een eind weg!

maandag 14 mei 2018 om 19:42
twilight84 schreef: ↑14-05-2018 19:38Wij hadden gekookte aardappelen, bloemkool met sausje, en gehaktburger.
Lekker Hollands dus!

Hier weer keukensimpel: Caprese met een stokbroodje voorafgegaan door een kopje soep.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 15 mei 2018 om 20:31

woensdag 16 mei 2018 om 00:15

Doe ik nu voor het vierde jaar en is altijd leuk. Veel 'bekende artiesten" waarvan ik geen flauw idee heb wie ze zijn omdat ik
A. de Belgische artiesten niet volg en
B. de doelgroep vooral jongeren en jong-volwassenen tussen de 14 en 35 zijn.
Het festival verspreid zich over een heel dorp. Braderie, rommelmarkten, foodtrucks, cafe's door alle straten en een vreselijk groot terrein met verschillende podia.
Gelukkig dat ik altijd backstage sta, een pak rustiger. Maar ohhh wat heb ik er zin in.
En ik kan mijn favoriete jeans mt 40 weer aan, dus daar mijn outfit op aangepast.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 21:15
0.05% gewijzigd

woensdag 16 mei 2018 om 17:40
Ohhh deze oma is losgegaan op babyspulletjes. Ik heb een babybedje gekocht, een soort kribbetje, wat speelgoed en een stoel van pluche waar ze in kan zitten (de beentjes steken dan door de gaten en het is een soort ring) waardoor ze niet van de bank kan vallen. Dat stoeltje en speelgoed heb ik dubbel gekocht zodat dochter het thuis ook heeft.
Deze oma is bijna klaar voor het eerste logeerfeestje
Deze oma is bijna klaar voor het eerste logeerfeestje

woensdag 16 mei 2018 om 23:49
Gelukkig dat je de peperkorrels er nog uit kon vissen. Ik heb per ongeluk wel eens een heel pittig soepje gemaakt met een ander soort peper dan ik gewend was. Ik strooide met gulle hand, maar dat had die peper niet nodig. Er werd met tranen in de ogen gegeten, maar het was een koude dag, dus die werd zo wel opgepept.