Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
De duimen zullen weer draaien Twilight. Alvast heel veel succes.
Ik zit te smullen van zalm uit de oven, krieltjes in de schil en Italiaanse roerbak :yum:
Wat staat/stond er bij jullie op het menu?
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden gekookte aardappelen, bloemkool met sausje, en gehaktburger.
Lekker Hollands dus!
twilight84 schreef:
14-05-2018 19:38
Wij hadden gekookte aardappelen, bloemkool met sausje, en gehaktburger.
Lekker Hollands dus!
:kwijl: Oh hier zou ik nu zo voor tekenen! Zo lekker! Morgen mag ik aanschuiven bij mijn vriendin en ik heb haar gevraagd of ik ajb zulke Hollandse pot mag. Ik neem mijn volgens grootmoeders recept stoofvlees uit de vriezer mee en hoop dat het verder bloemkool met aardappeltjes wordt!
Hier weer keukensimpel: Caprese met een stokbroodje voorafgegaan door een kopje soep.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wij hadden broodjes knakworst, lekker simpel. We gingen naar de sportschool rond etenstijd en ik had daarna echt geen zin meer om te koken.
Nou, zo te lezen hebben er meerdere gesmuld. Blondje, je kunt ook een hint geven in de trant van "ik neem ook wel een bloemkool mee".
asperges met kip en pasta
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Brood met kroketten en mayo.
Hmm lekker Nlies en Cateau.
Ik heb net een heerlijk broodje geroosterde groente met hummus op, op kosten van de zaak. En dan ook nog met collega's lekker in het zonnetje kunnen zitten om het op te eten. Er zijn slechtere manieren om te werken en te lunchen!
Kijk, dat zijn de betere lunches Aviv. Heerlijk dat je genoten hebt.
Spierpijn in mijn armen door het sporten van gisteren. Doe ik ook nooit, naar de sportschool gaan. Ik ga morgen weer, ik wil toch eens wat aan mijn conditie en spierkracht gaan doen en ik ga samen met mijn schoonzusje, dus dat is een goede motivatie.
Goed van je Drackie. Maar ik heb wel eens begrepen dat je beter een rustdag na een trainingsdag kunt inlassen. Of je moet een andere spiergroep aanpakken, dan kan het wel.
Het kan trouwens altijd maar voor je spieren is het beter een rustdag te nemen.
Dankjewel, maar ik heb vandaag een rustdag hè. Gisteren geweest en morgen weer. :)
Drackie schreef:
15-05-2018 22:17
Dankjewel, maar ik heb vandaag een rustdag hè. Gisteren geweest en morgen weer. :)
:facepalm: Niet goed gelezen dus. Deze week sport ik even niet. Heb wat verplichtingen staan en van het weekend werk ik vrijwillig backstage bij een van het grootste festival van de Noorderkempen. Ik draai de bar op zaterdag en zondagavond.
Doe ik nu voor het vierde jaar en is altijd leuk. Veel 'bekende artiesten" waarvan ik geen flauw idee heb wie ze zijn omdat ik
A. de Belgische artiesten niet volg en
B. de doelgroep vooral jongeren en jong-volwassenen tussen de 14 en 35 zijn.
Het festival verspreid zich over een heel dorp. Braderie, rommelmarkten, foodtrucks, cafe's door alle straten en een vreselijk groot terrein met verschillende podia.
Gelukkig dat ik altijd backstage sta, een pak rustiger. Maar ohhh wat heb ik er zin in.
En ik kan mijn favoriete jeans mt 40 weer aan, dus daar mijn outfit op aangepast.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 21:15
0.05% gewijzigd
Ohhh deze oma is losgegaan op babyspulletjes. Ik heb een babybedje gekocht, een soort kribbetje, wat speelgoed en een stoel van pluche waar ze in kan zitten (de beentjes steken dan door de gaten en het is een soort ring) waardoor ze niet van de bank kan vallen. Dat stoeltje en speelgoed heb ik dubbel gekocht zodat dochter het thuis ook heeft.
Deze oma is bijna klaar voor het eerste logeerfeestje :love:
Oooh wat leuk Prada, een logeerfeestje! :heart:

Mijn pepermolen is net gesneuveld boven mijn pan pastasaus. :facepalm: Gelukkig kon ik nog net genoeg redden voor een maaltijd.
Drackie schreef:
16-05-2018 20:10
Oooh wat leuk Prada, een logeerfeestje! :heart:

Mijn pepermolen is net gesneuveld boven mijn pan pastasaus. :facepalm: Gelukkig kon ik nog net genoeg redden voor een maaltijd.
Pittig sausje geworden dus :hihi:
Jeetje, dan heb je geluk gehad met je eten Drackie. Hoe ging het op de sportschool?
Het waren hele peperkorrels, dat scheelt natuurlijk omdat je die goed ziet zitten. Sportschool was prima. Leuk om te doen samen met mijn schoonzusje. Zaterdag gaan we weer.
Gelukkig dat je de peperkorrels er nog uit kon vissen. Ik heb per ongeluk wel eens een heel pittig soepje gemaakt met een ander soort peper dan ik gewend was. Ik strooide met gulle hand, maar dat had die peper niet nodig. Er werd met tranen in de ogen gegeten, maar het was een koude dag, dus die werd zo wel opgepept.
Brrrrrrrrrrr wat een koude wind vandaag! De gevoelstemperatuur is maar 10 graden. Ik heb weer oorwarmers op buiten!
Hier is het wel lekker weer eigenlijk. Niet te warm en niet te koud. Lekker weer om toch even buiten te zijn.
Jaaaaaaa, er is weer Graskaas. Hmm, gelijk een stukje meegenomen bij de kaasboer.
Ik heb een poehoes!!! :-D

Afbeelding
Ohhhh Cateau, wat een schatje. Hoe heet ze en waar heb je haar nu vandaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven