Kat is een hypocriet

06-05-2018 12:06 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als we alleen zijn bijt ze me, maar de volgende dag als er andere mensen bij zijn krijg ik kopjes, wil ze op schoot en buikje kriebelen

Is ze gewoon een trut en moet ik het accepteren?
:rofl: wat een bitch.
Accepteren natuurlijk. Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel. En jij bent haar kokkin, verzorgster en bezigheidstherapeut. :)
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 06-05-2018 12:15
0.74% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Wat wou je anders doen dan accepteren dan? Een goed gesprek voeren over oprechtheid met je kat?
Fluithaas schreef:
06-05-2018 12:14
Wat wou je anders doen dan accepteren dan? Een goed gesprek voeren over oprechtheid met je kat?
:HA: :rofl:

Geloof me, je wil niet weten hoeveel mensen dat serieus doen..
Fluithaas: geloof me, dat heb ik allang geprobeerd. Ze is niet voor rede vatbaar!
SweetFirefly schreef:
06-05-2018 12:11
Accepteren natuurlijk. Een hond heeft een baas, een kat heeft personeel. En jij bent haar kokkin, verzorgster en bezigheidstherapeut. :)
En dat in combinatie met de nick van to, de ironie... :P

Maar goed, geen idee wat je hier nog meer aan kan doen dan accepteren.
In this mad house we must all survive
Geweldige op :applause: ik zou het zelfde terug doen, wat denkt die trut nou wel niet! :whip:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Zijdehoentje schreef:
06-05-2018 12:26

Maar goed, geen idee wat je hier nog meer aan kan doen dan accepteren.
En als je moeite hebt met het accepteren van je nederige rol, kun je daarvoor in therapie gaan.
Maar je kunt natuurlijk ook de kat wegdoen en een hond nemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Klinkt als of ze een narcist is (soortgelijke situaties lees ik vaker hier op Viva en dan gaat het altijd om een narcist).
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 06-05-2018 12:31
18.45% gewijzigd
koninginbeatrix schreef:
06-05-2018 12:24
Fluithaas: geloof me, dat heb ik allang geprobeerd. Ze is niet voor rede vatbaar!
Je kat heeft twee gezichten; Dr. Jeckyl en Mr. Hyde zeg maar. Ik zou langs een dierenpsychologe gaan als het erger wordt. Wie weet wat je nog te wachten staat. Straks krijg je de negeerstand ook nog en ben je ineens lucht voor haar. Onderneem actie ;)
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
eva-luna schreef:
06-05-2018 12:30
Klinkt als of ze een narcist is (soortgelijke situaties lees ik vaker hier op Viva en dan gaat het altijd om een narcist).
Dat ik daar nog niet aan gedacht had!! :yes:
Is het bijten uit nijdigheid of zijn het van die liefdesbeten?
Doen katten bij dingen waar ze heel veel van houden, muizen, mensen.. Die geven ze zachte bijtjes, zonder echt door te happen.
Hips, hopsakee en pierlala.
Ik zit hier in mijn eentje in een coffee shop (koffie) hardop te lachen om je titel en OP.

Katten zijn echt de allerallerleukste beesten ooit.
Collega vertelde dat haar nieuwe kat en de kat die ze al jaren had elkaar niet konden luchten of zien. Zodra ze elkaar zagen was het al hommeles: blazen, gillen, knokken. Was nog geen enkel moment goed gegaan, al een paar weken. Ze zat met de handen in het haar.

Komt ze thuis uit haar werk, is de buurvrouw in de tuin bezig. Zegt de buurvrouw "zo leuk die katten van jou, de hele dag gezellig samen op de vensterbank zitten met z'n tweetjes, beetje kijken naar wat er op straat voorbijkomt".

:rofl:
Tjezus, wat vals
Zijdehoentje schreef:
06-05-2018 12:26
Er is duidelijk maar ruimte voor één koningin in huis
Tjezus, wat vals
Het is duidelijk: je moet zo vaak mogelijk bezoek hebben, want anders valt er geen band op te bouwen met hare koninklijke hoogheid de poes.
MevrouwJack schreef:
06-05-2018 12:43
Collega vertelde dat haar nieuwe kat en de kat die ze al jaren had elkaar niet konden luchten of zien. Zodra ze elkaar zagen was het al hommeles: blazen, gillen, knokken. Was nog geen enkel moment goed gegaan, al een paar weken. Ze zat met de handen in het haar.

Komt ze thuis uit haar werk, is de buurvrouw in de tuin bezig. Zegt de buurvrouw "zo leuk die katten van jou, de hele dag gezellig samen op de vensterbank zitten met z'n tweetjes, beetje kijken naar wat er op straat voorbijkomt".

Net zulke hypocrieten als hier dus :HA:
MevrouwJack schreef:
06-05-2018 12:43

Met zijn tweeën alleen hadden ze geen strijd om aandacht van het baasje. Hoewel dat meer iets voor honden is natuurlijk.
Gewoon terug bijten. Is die kat betoeterd.
eva-luna schreef:
06-05-2018 12:30
Kan ook borderline zijn hoor
Maar moet verder wel lachen om dit topic hoor, zie de humor er wel van in.

Hier ook poezebeesten in huis (3 stuks) en man, man, man, wat een streken af en toe. Eén ervan presteert het gewoon om 'eisen' geaaid te worden tijdens het eten. En als beide voerbakjes niet genoeg gevuld zijn met voer, om dan stilzwijgend voor een bakje voer te gaan zitten en mij net zo lang aan te kijken met een blik die zegt 'vul dat bakje eens bij...'. De oudste van het gezelschap gaat rustig om de hoek van een deur zitten om dan soms, als dan één van beide andere katten langs komt om naar binnen of buiten te gaan, even een tik uit te delen.
In this mad house we must all survive
GinnyJones schreef:
06-05-2018 12:23
:HA: :rofl:

Geloof me, je wil niet weten hoeveel mensen dat serieus doen..
Ik voel me best een beetje aangesproken ;-D
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Inderdaad katten zijn hypocriet.

Die 2 van mij hebben regelmatig mot uit jaloezie van meneer opperkat.
Zodra ik de hielen gelicht heb liggen ze als 2 maatjes bij elkaar alsof het nooit anders is geweest :-o
Calamitycat schreef:
06-05-2018 13:21
Ik voel me best een beetje aangesproken ;-D

Haha ik ook :whistle:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven