Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
07-05-2018 17:39
Zou gek zijn als je er het mijne van zou denken. ;-)
En ik denk er niet het jouwe van.
Denk ik.
Ik denk dat je zo maar veel aanneemt voor iemand die geen aannemer is, neem ik aan.
shifty schreef:
07-05-2018 18:08
Ik denk dat je zo maar veel aanneemt voor iemand die geen aannemer is, neem ik aan.
:HA:
Waarom mag de op van een topic eigenlijk niet gequote worden?
Eze schreef:
07-05-2018 21:13
Privacy geblaat.
Eze schreef:
07-05-2018 21:13
Dan kun je het verhaal bewaren maar...... een OP weghalen mag ook niet want dan komt de mod met 'passende maatregelen'.
Er zal een grijs gebied tussen zitten lijkt me? Anders weten de mods dat 'grijze' wel, denk ik. Verschilt namelijk per keer en forummer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
07-05-2018 21:15
Privacy geblaat.
Ah, je bent er weer. Is de week alweer voorbij? Of ben je toch weer eerder ‘vrij’ gelaten?
vrouwjagersma schreef:
06-05-2018 19:08
Om eerlijk te zijn vind ik het wel steeds extremer worden, die hoeheurthet-fetish. Daarnaast ook totaal niet osm, dat constante veroordelen van anderen. Ik krijg er echt ongelooflijk zin van om mijn oorbellen uit te doen en een ouderwets tokkiepotje te vechten.
Crocs aan, panterleggingje en gaan !!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Enn schreef:
07-05-2018 21:16
Dan kun je het verhaal bewaren maar...... een OP weghalen mag ook niet want dan komt de mod met 'passende maatregelen'.
Er zal een grijs gebied tussen zitten lijkt me? Anders weten de mods dat 'grijze' wel, denk ik. Verschilt namelijk per keer en forummer.
Maar waarom is dat een probleem? Dat hele verhaal is meestal uit de reacties en quotes van andere berichten ook wel te construeren. Nogal een zinloze regel.
Moiren’ schreef:
07-05-2018 21:15
Privacy geblaat.
HE, je bent er weer! Goede geul voor je achterste in het zand gevonden? Fijne vakantie gehad? En bantechnisch klopte er natuurlijk geen gatgeulreet van.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Enn schreef:
07-05-2018 21:16
Huh??

Ik kan dat niet volgen, je kunt je OP bewaren? Nee, je MOET wel want leeghalen mag niet. Snap ik nog wel ook zeker als je de To anoniem maakt (en ook niet meer te loepen, niet onbelangrijk!).
'
Wat ik niet snap is dat één zin quoten niet mag, vooral waarom niet omdat je als je je OP verwijderd een 'passende maatregel' krijgen.
Wat dat dan ook moge wezen.. Die OP staat er over een miljoen jaar toch nog? Waarom dan niet quoten, eenmaal IN heb topic mag je quoten tot je een ons weegt. Vreemd hoor.
Wilhetnietweten schreef:
07-05-2018 21:18
Ah, je bent er weer. Is de week alweer voorbij? Of ben je toch weer eerder ‘vrij’ gelaten?
Die was ergens vandaag voorbij.
Oudblond schreef:
07-05-2018 21:24
HE, je bent er weer! Goede geul voor je achterste in het zand gevonden? Fijne vakantie gehad? En bantechnisch klopte er natuurlijk geen gatgeulreet van.
Geen dag gezond, wel een heerlijke vakantie gehad.
Veel te kort natuurlijk.
Ik kreeg eerst als reden op de man, toen ik het verschil uitlegde tussen op de man en op gedrag (dat wisten ze gaven ze aan) was het ineens ban voor ongepast taalgebruik.
Wat een bijzonder verhaal was het weer.
Moiren’ schreef:
07-05-2018 21:31
Veel te kort natuurlijk.
Ik kreeg eerst als reden op de man, toen ik het verschil uitlegde tussen op de man en op gedrag (dat wisten ze gaven ze aan) was het ineens ban voor ongepast taalgebruik.
Ik krijg meteen de neiging om mijn 'weinig gebruikte woordenschat' boven te halen. Onbeleefde trut ben je tenslotte ook :lol:
Moiren’ schreef:
07-05-2018 21:31
Veel te kort natuurlijk.
En wat er dan zo ongepast was, konden ze niet echt helder uitleggen zeker? Ik vond je ban ook onterecht en je opmerking in het bewuste topic terecht.
Oudblond schreef:
07-05-2018 21:36
Ik krijg meteen de neiging om mijn 'weinig gebruikte woordenschat' boven te halen. Onbeleefde trut ben je tenslotte ook :lol:
Nou, die gebruik ik dus voortaan.
Eerst een ban voor een ei, dan voor iets zeggen over iemands gedrag.
Elke keer denk je dat het niet dommer kan.
blijfgewoonbianca schreef:
07-05-2018 21:20
Crocs aan, panterleggingje en gaan !!!!
Crocs heb ik al aan. Wou vandaag zelfs nog iemand in de AH op haar muil timmeren. Best nette dame ogenschijnlijk en op maandagavond geven ze bij deze AH altijd gratis gebak mee. Het is wel de bedoeling dat je dan wacht tot het je aangeboden wordt. Dat vond het tienerkind van dame al lastig, want die zat al met haar tengels aan alle taartjes. Daarna wilde moeder toch "eigenlijk wel twee doosjes mee". De jonge cassiere bleef heel koel, "een per klant, mevrouw." Nou, dan wilde mevrouw ook wel een bosje bloemen erbij, want die stonden daar ook. Mocht ze daar dan wél twee van mee, want dat waren toch maar magere bosjes. Ik stond te wachten achter haar, maar ik heb me omgedraaid en haar de rug toegekeerd (dat doe ik normaal zelden). Anders had ik die bossen gerbera's achterin haar keel geduwd totdat haar kont in bloei stond.

En die perfecte moeder hangt me ook de keel uit.
vrouwjagersma schreef:
07-05-2018 21:39
). Anders had ik die bossen gerbera's achterin haar keel geduwd totdat haar kont in bloei stond.
:rofl:
Al die moeders wiens kinderen nooit janken, alles eten, nooit rottigheid uithalen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrouwjagersma schreef:
Crocs heb ik al aan. Wou vandaag zelfs nog iemand in de AH op haar muil timmeren. Best nette dame ogenschijnlijk en op maandagavond geven ze bij deze AH altijd gratis gebak mee. Het is wel de bedoeling dat je dan wacht tot het je aangeboden wordt. Dat vond het tienerkind van dame al lastig, want die zat al met haar tengels aan alle taartjes. Daarna wilde moeder toch "eigenlijk wel twee doosjes mee". De jonge cassiere bleef heel koel, "een per klant, mevrouw." Nou, dan wilde mevrouw ook wel een bosje bloemen erbij, want die stonden daar ook. Mocht ze daar dan wél twee van mee, want dat waren toch maar magere bosjes. Ik stond te wachten achter haar, maar ik heb me omgedraaid en haar de rug toegekeerd (dat doe ik normaal zelden). Anders had ik die bossen gerbera's achterin haar keel geduwd totdat haar kont in bloei stond.

:HA: :there:
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 07-05-2018 21:45
0.41% gewijzigd
07-05-2018 21:43
Al die moeders wiens kinderen nooit janken, alles eten, nooit rottigheid uithalen.
Wat een enge kinderen zijn dat :O
vrouwjagersma schreef:
Anders had ik die bossen gerbera's achterin haar keel geduwd totdat haar kont in bloei stond.

:HA:
07-05-2018 21:43
En ze verzamelen zich op Viva.
Verder kom ik ze nooit ergens tegen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
07-05-2018 21:45
En ze verzamelen zich op Viva.
Verder kom ik ze nooit ergens tegen.
:rofl: true.
In welk topic luisteren alle kinderen altijd? Daar ruikt het ook naar roosjes als ze hebben zitten poepen zeker.
Moiren’ schreef:
07-05-2018 21:37
Nou, die gebruik ik dus voortaan.
Eerst een ban voor een ei, dan voor iets zeggen over iemands gedrag.
Elke keer denk je dat het niet dommer kan.
Dit. Ik denk dat ik redelijk genuanceerd forum. Maar ik schiet soms meer door dan jij doet. En ik word ook wel gestaft lees ik in mijn pb's ('t zal me een wonder blijven hoe het komt dat mensen mij wel een pb kunnen stuen en dat die functie bij mij 'stuk' blijkt te blijven als ik zelf een bericht wil sturen). Maar ik ben blijkbaar niet eens 'waarschuwingswaardig'. Terwijl jij voor veel minder 'straf' krijgt. Waarschijnlijk ben jij veel openlijker en ik sneacky vilein. :bonk: NOT.
Moiren’ schreef:
07-05-2018 21:46
In welk topic luisteren alle kinderen altijd? Daar ruikt het ook naar roosjes als ze hebben zitten poepen zeker.
Welk topic is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven