Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ergens gelezen dat er "uitjes voor het hele gezin naar de Efteling" als secundaire arbeidsvoorwaarden worden aangeboden.
Ik heb mensen uit die branche steen en been horen klagen als ze dat moesten.
Die vergeleken dat met een MAC Donalds (is dat de langs de weg ingestorte werkpaardenburger van Opa Trump?) weg restaurants? :blond: :confused:

De vraag is nu of dat ook verplicht is om aan te nemen.
Laat het de kinderen maar niet weten. Ik hoor het ze nog zeggen.
Nee, ik heb die voorwaarde niet. :biggrin:
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 06-05-2018 12:11
Reden: Geen antwoord nodig, maar het is maar een vraag. Ik zou liever een kadobon krijgen.
2.02% gewijzigd
yasmijn schreef:
06-05-2018 11:06
Ja, hier.
Ha, sis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ViezeHond schreef:
06-05-2018 10:25
Ik denk dit;
EHSP. Extraverte Hooggevoeligen; een voet op het gaspedaal en een op de rem.
:HA:
nounou
Wie kan helpen? mode-beauty/gezocht/list_messages/409759

:-D
Ik weet nog wel een paar bijpassende schimmelschoenen. thuis/hoe-maak-je-schoen-vanbinnen-schi ... ges/409772

o_o
bethweeter schreef:
06-05-2018 13:10

:rofl:
bethweeter schreef:
06-05-2018 13:10

Ik verveel mij toch heb wel even zin in.
8102 schreef:
06-05-2018 13:15
Ik verveel mij toch heb wel even zin in.
Goed bezig :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
blijfgewoonbianca schreef:
06-05-2018 12:49
Ha, sis.
:couple:

Ik ga bier slempen in town :cheers:

Toedels
Geen bijzonderheden
kinderen/kinderwens-maar-bang-om-vrijhe ... ?start=140

Ga. Werpen. Mensch.
mode-beauty/winkelen-bruiloft/list_messages/409790

Ik heb er de kracht niet meer voor....
Star² schreef:
06-05-2018 18:10

Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd een hoop "anna's "zijn met de nick.
Star² schreef:
06-05-2018 18:10

Geen twee armbanden over één arm he?
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
06-05-2018 18:22
Geen twee armbanden over één arm he?

Het is verschrikkelijk :cry:
Om eerlijk te zijn vind ik het wel steeds extremer worden, die hoeheurthet-fetish. Daarnaast ook totaal niet osm, dat constante veroordelen van anderen. Ik krijg er echt ongelooflijk zin van om mijn oorbellen uit te doen en een ouderwets tokkiepotje te vechten.
Vrouw toch. Een moddergevecht? Dan doe ik mee :proud:

Ik moet op mijn handen zitten... Flut zeg, wat een chagrijn in het zomermopper topic. Wist niet dat mopperen en haat hetzelfde was. Bij warm weer -> niet goed want de rest is blij, leeft buiten en zet de bbq aan. Bij regen -> niet goed want dan zeuren andere mensen over regen. Sommige mensen maken het zichzelf wel heel moeilijk.
GenieInABottle schreef:
06-05-2018 19:22
Vrouw toch. Een moddergevecht? Dan doe ik mee :proud:

Ik moet op mijn handen zitten... Flut zeg, wat een chagrijn in het zomermopper topic. Wist niet dat mopperen en haat hetzelfde was. Bij warm weer -> niet goed want de rest is blij, leeft buiten en zet de bbq aan. Bij regen -> niet goed want dan zeuren andere mensen over regen. Sommige mensen maken het zichzelf wel heel moeilijk.
Nou zeg dat. Ik heb nota bene zelf ooit een paar van die topics geopend, gewoon om gezellig te mopperen als we wegdrijven van de hitte of om te juichen als het een keertje sneeuwt. Maar zo'n topic trekt blijkbaar alleen mensen die anderen het zonlicht niet in de ogen gunnen en kampioenen 'kijk mij es zielig en miskend zijn want zij genieten wel lekker en ikke niet' gejank. Bah.
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2018 19:27
Nou zeg dat. Ik heb nota bene zelf ooit een paar van die topics geopend, gewoon om gezellig te mopperen als we wegdrijven van de hitte of om te juichen als het een keertje sneeuwt. Maar zo'n topic trekt blijkbaar alleen mensen die anderen het zonlicht niet in de ogen gunnen en kampioenen 'kijk mij es zielig en miskend zijn want zij genieten wel lekker en ikke niet' gejank. Bah.
Ik heb alleen gescand en er sprong er maar 1 uit. Ik heb er in een van de vorige delen echt gezellig mee zitten kletsen. Maar nu mag het niet meer, want het is alleen voor haters :@@:
En anders voelt iemand zich gedwongen tot discussie. Zucht... :bonk:
GenieInABottle schreef:
06-05-2018 19:39
Ik heb alleen gescand en er sprong er maar 1 uit. Ik heb er in een van de vorige delen echt gezellig mee zitten kletsen. Maar nu mag het niet meer, want het is alleen voor haters :@@:
En anders voelt iemand zich gedwongen tot discussie. Zucht... :bonk:
Dat is al vaker geweest hoor, tot hele drama's aan toe. Dat zomerliefhebbers daar niet mochten schrijven want die moesten maar oprotten naar hun eigen topic en dat het winterhaterstopic hun enige veilige haven was in een boze buitenwereld vol zonaanbidders... ik heb het uiteindelijk maar opgegeven.

Terwijl ik zo graag mopper op het weer, maar het moet niet ontaarden in gesteggel zeg maar. Sowieso is steggelen over het weer een idiote bezigheid want je doet er allemaal toch geen reet aan.
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2018 19:44
Dat is al vaker geweest hoor, tot hele drama's aan toe. Dat zomerliefhebbers daar niet mochten schrijven want die moesten maar oprotten naar hun eigen topic en dat het winterhaterstopic hun enige veilige haven was in een boze buitenwereld vol zonaanbidders... ik heb het uiteindelijk maar opgegeven.

Terwijl ik zo graag mopper op het weer, maar het moet niet ontaarden in gesteggel zeg maar. Sowieso is steggelen over het weer een idiote bezigheid want je doet er allemaal toch geen reet aan.

Dat laatste heb ik al drie keer willen posten in dat topic maar ik heb het maar niet gedaan. Vrij zinloos, ben ik bang.
Star² schreef:
06-05-2018 17:43
kinderen/kinderwens-maar-bang-om-vrijhe ... ?start=140

Ga. Werpen. Mensch.
Dan krijgen we nog geen rust. Gok ik.
Makkelijke baby, nog makkelijker peuter (want goed opgevoed).
Kan ze nog steeds de halve dag hier vertellen hoe perfect het bij haar is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
kinderen/school-radeloos/list_messages/409844
Een hoop viva topics in één post inclusief een instagramm probleem.
Ik denk het er de mijne van.
Ben ik de enige die steeds leest "noodstop krijsende / gillende kinderen aan boord..." leest? :$
8102 schreef:
07-05-2018 16:02
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
8102 schreef:
07-05-2018 16:02
Zou gek zijn als je er het mijne van zou denken. ;-)
En ik denk er niet het jouwe van.
Denk ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven