Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 7 mei 2018 om 22:09
Hier weet wel iedereen dat mijn kinderen een beetje bijzonder zijn en het contact met de buren is ook prima, dat scheelt denk ik wel.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-05-2018 22:08Zo, dat is heftig!
Ik begrijp je gedachten. Gelukkig komt hier niemand aan de deur. Aan de andere kant denk ik dan ook " waarom niet eigenlijk?"
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 7 mei 2018 om 22:10
Tjsa... ik heb het niet bedacht. Ik weet het dus niet zo goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 7 mei 2018 om 22:12
Ja, dat is ook zo. Ons contact is ook goed en als dochter zo'n bui heeft, blijf ik eigenlijk rustig tegen haar praten en uiteindelijk negeer ik haar. Hopelijk weten mensen zo dat het echt eenrichtingsverkeer is

maandag 7 mei 2018 om 22:13
Mijn buurmeisje riep toen ze nog klein was 's nachts steeds heel hard "au mama, doet zo pijn!", keihard, ging echt door merg en been. De eerste keer kwam de buurvrouw met tranen in haar ogen vertellen dat dochter zoveel groeipijn had en dat ze zo bang was dat ik Veilig Thuis ging bellen. Zo sneu voor allebei, en dan daar ook nog bang voor zijn.Solomio schreef: ↑07-05-2018 22:06Mijn kind heeft jaren geslaapwandeld en nachtangst gehad. Die rende soms wel een kwartier krijsend door het huis. Ik erachteraan om te zorgen dat ie zich niet bezeerde.
Ben ook wel eens bang geweest dat de buren zouden denken dat ik hem in elkaar aan het beuken was.
Tjezus, wat vals

maandag 7 mei 2018 om 22:15
MevrouwJack schreef: ↑07-05-2018 22:13Mijn buurmeisje riep toen ze nog klein was 's nachts steeds heel hard "au mama, doet zo pijn!", keihard, ging echt door merg en been. De eerste keer kwam de buurvrouw met tranen in haar ogen vertellen dat dochter zoveel groeipijn had en dat ze zo bang was dat ik Veilig Thuis ging bellen. Zo sneu voor allebei, en dan daar ook nog bang voor zijn.

Zo krijste mijn destijds 9 jarige zoon " nee mama, niet doen aaaauwwww" toen hij zijn been had gebroken en snachts naar de wc moest. Ik moest hem optillen, maar hij was bang voor pijn ( die er niet meer was) ging door merg en been. En toch niemand aan de deur gehad. Vond ik heel gek.
maandag 7 mei 2018 om 22:30
Wij wonen in een flatgebouw: 40 woningen, 3 per etage. Stel op de 10 de heeft hun eerste kindje. Nu door de ouders als 'huilbaby' genoemd en die fase is voorbij maar uk heeft nog alle aandacht noditAna_Isabel2 schreef: ↑07-05-2018 22:15dat is sneu...
Zo krijste mijn destijds 9 jarige zoon " nee mama, niet doen aaaauwwww" toen hij zijn been had gebroken en snachts naar de wc moest. Ik moest hem optillen, maar hij was bang voor pijn ( die er niet meer was) ging door merg en been. En toch niemand aan de deur gehad. Vond ik heel gek.
g en ouders zijn op. En zo mooi wat er gebeurd: Huiswissels in de weekenden onder de buren. Dus in hetzelfde gebouw. Kind in eigen omgeving, ouders in het huis van buren (die kind goed kennen). Het werkt echt goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 7 mei 2018 om 22:38
Ik hou van jouw manier van forummen.Moiren’ schreef: ↑07-05-2018 21:54Ik ben uitgesproken in wat ik vind en kort en direct in mijn zinnen. Dat laatste is beroepsdeformatie, dat eerste karakter.
Ik kan me best voorstellen dat mensen dat lastig vinden, maar ik post echt zeer zelden op de man, ondanks dat ik heel veel moet incasseren.
Dus eerst kinderachtig janken, dan nog kinderachtiger janken bij de juf en dan ook nog eens een juf die alleen naar de jankert luistert en vervolgens gelijk straf uitdeelt.
Al dat stiekeme gezeik. Wees gewoon open en eerlijk en als je het ergens niet mee eens bent zeg je dat en kom je met onderbouwde argumenten.
Tis nu een beetje pootje haken zonder dat ik een idee heb wie dat steeds doen. Laf. En om te kotsen als je niet eens in staat bent om je eigen “strijd” te voeren. Maar dat zal schijnbaar wel de lol zijn, dat stiekeme gepootje haak.
Kots kots.
maandag 7 mei 2018 om 23:20
Ik deel met plezier dat herrie ding! Als ik er dan maar vanaf ben!GenieInABottle schreef: ↑07-05-2018 21:59Tel daarbij op de onkunde van de mods en het plaatje is compleet.
Ik heb nog een poging gedaan het begrijpelijk (verschil gedrag en op de man) voor ze te maken, helaas...
Lijkt wel alsof er een alarm bij ze afgaat zo snel jij gestaft wordt. Zo eentje als zure visgleuf?? ook heeft of had![]()

Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .

maandag 7 mei 2018 om 23:23
Wauw... dus buren gaan dan baby en huis zitten? Wel heel lief. Mooi als het werkt.Oudblond schreef: ↑07-05-2018 22:30Wij wonen in een flatgebouw: 40 woningen, 3 per etage. Stel op de 10 de heeft hun eerste kindje. Nu door de ouders als 'huilbaby' genoemd en die fase is voorbij maar uk heeft nog alle aandacht nodit
g en ouders zijn op. En zo mooi wat er gebeurd: Huiswissels in de weekenden onder de buren. Dus in hetzelfde gebouw. Kind in eigen omgeving, ouders in het huis van buren (die kind goed kennen). Het werkt echt goed.

dinsdag 8 mei 2018 om 06:09
Zure_Visgleuf schreef: ↑07-05-2018 23:20Ik deel met plezier dat herrie ding! Als ik er dan maar vanaf ben!![]()

Je bent geweldig!
dinsdag 8 mei 2018 om 06:20
Had jij al op de klok gekeken?

Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .

dinsdag 8 mei 2018 om 07:41
Yep, 4 uur de eerste keer. Ik dacht laat ik maar eerst gaan hardlopen, yoga-en, zwemmen en ontbijten voordat ik een reactie op die Zure Visgleuf geef. Maar het was nog te vroeg begrijp ik? Mijn nederige excuses

dinsdag 8 mei 2018 om 08:38
Haha dat doe ik ook. Als klanten of leveranciers te veel negatief in mijn aura zitten ga ik ook u-en. Ik denk om afstand te creëren. Als ik dan iets hards te melden heb was het iig al duidelijk dat we al geen vriendjes waren.
dinsdag 8 mei 2018 om 15:26
Even zien wat jullie hiervan vinden :
Topic 'agressie in mijn relatie' relaties/agressie-in-mijn-relatie/list_messages/409912# , heel heftig verhaal, er wordt lief gereageerd, met een zeer persoonlijk reddend aanbod van iemand en waar TO op reageert is de post van de incel-Revolutie! -man.
Ik vind het maar vreemd.
Topic 'agressie in mijn relatie' relaties/agressie-in-mijn-relatie/list_messages/409912# , heel heftig verhaal, er wordt lief gereageerd, met een zeer persoonlijk reddend aanbod van iemand en waar TO op reageert is de post van de incel-Revolutie! -man.
Ik vind het maar vreemd.
nounou

dinsdag 8 mei 2018 om 15:35
zazamaenade schreef: ↑08-05-2018 15:26Even zien wat jullie hiervan vinden :
Ik vind het maar vreemd.
Mijn bullshitradar ging ook af hoor. Als je met zulke verwondingen in het ziekenhuis belandt dan schakelen die echt wel de politie in. Laten we maar hopen dat het niet echt is.