Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
lise1985 schreef:
04-05-2018 23:30
Het besef dat dingen niet gaan zoals gepland of zoals ik het wil. Dat mijn leven al een half jaar overhoop ligt door iets wat snel over had moeten gaan. Het onbegrip wat dat soms met zich mee brengt.
Dat soort dingen.
Heel vervelend om te lezen. Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat :hug:
aviv_13 schreef:
04-05-2018 23:40
Klinkt inderdaad niet opwekkend lise.

.
Maandag maar weer eens naar de huisarts
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je snel weer beter in je vel zit!

Normaal ben ik altijd om 20.00 thuis op 4 mei. Gisteren was ik nog onderweg naar huis. Heb netjes om 20.00 de auto even aan de kant van de weg gezet, en 2 minuten stil geweest.
Vandaag de bevrijding vieren, even gezellig ergens wat borreltjes drinken.

En dan gaat binnenkort IVF echt beginnen. Heb alles in huis liggen, en de eerste spuit mag bijna gezet worden. Spannend!
Zeker spannend! Geniet maar extra van je borreltjes vandaag :cheers:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nieuwe fiets is binnen, maar op de terugweg van fietsenmaker naar huis merkte ik een tik in de ketting. Ja hoor eens, daarvoor heb ik een nieuwe fiets gekocht, om daar vanaf te zijn! De tik is er niet de hele tijd, als-ie niet tikt, rijdt-ie lekker. Ik hoop dat het een afstelprobleem is, maar daar ga ik dus volgende week mee terug.... :cry: Nog steeds geen goede stadsfiets...!
He bah Aviv, hopelijk kunnen ze het verhelpen!

Morgen weer naar huis, maar eerst gelukkig nog de hele dag van het prachtige weer genieten. Lekker zwemmen in het meer, zonnen, boekje lezen, echt even een vakantiegevoel. Zelfs het bed is hier beter dan thuis. Zo genieten! Voorproefje van onze vakantie van de zomer. Dan zijn we hier twee weken. :D :yes:
Klinkt top Drackie.

Ik erger me een beetje aan een kennis die nog niet goed koken kan. Wil dan dat ik bij hem kom eten. En vervolgens blijkt hij bij voorbaat niet af te willen spreken in het weekend. Omdat er dan mogelijk ook andere dingen georganiseerd worden. Dus ik stel voor komende dinsdag kan hij niet. Donderdag moet hij naar zijn ouders. Liever wil hij ook fietsen als het warm weer is.
Helemaal prima,maar nodig me dan niet uit. Grr
Spannend Twilight!

Fiets weer gefikst Aviv?

Geniet van het staartje van je vakantie Drackie!

Klinkt als een superkennis Miedo ;-)
lise1985 schreef:
06-05-2018 13:47
Spannend Twilight!

Fiets weer gefikst Aviv?

Geniet van het staartje van je vakantie Drackie!

Klinkt als een superkennis Miedo ;-)
+1 (te moe om zelf te reageren)
Misschien is het behalve een letterlijk aanloopprobleem ook figuurlijk, want vanmorgen fietste de fiets al wat soepeler! Hopelijk hoef ik er dus toch niet mee terug.

Nu zit ik tijdens een fietstocht op mij
andere fiets met een heerlijke ijsthee op een terrasje, het leven kon slechter!
Drackie schreef:
05-05-2018 23:35
He bah Aviv, hopelijk kunnen ze het verhelpen!

Morgen weer naar huis, maar eerst gelukkig nog de hele dag van het prachtige weer genieten. Lekker zwemmen in het meer, zonnen, boekje lezen, echt even een vakantiegevoel. Zelfs het bed is hier beter dan thuis. Zo genieten! Voorproefje van onze vakantie van de zomer. Dan zijn we hier twee weken. :D :yes:
O dat klinkt goed! Fijn dat het bed goed ligt.
Onze vakantie is ook net geboekt, het wordt fietsen in Zweden.
Hallo allen,

Lekker in de zon gebivakkeerd met een boek, er af en toe wel uitgevlucht om eventjes af te koelen, maar dan heb je ook wat. Ben echt poepiebruin aan het worden en ik denk dat morgen pas goed te zien is hoe ik ben verkleurd.
Kwam net naar binnen om mezelf te verwennen met sojayoghurt met verse blauwe bessen, heerlijk is dat met die warmte.
Kortom, ik geniet heerlijk van de dag.
Geweldig hè, dat het de rest van de week ook zo blijft? :-D
Echt koud kan het nu niet meer worden, dus dat is gelukkig achter de rug.

Fijne dag verder!!!
Cateautje schreef:
06-05-2018 16:57
Hallo allen,

Lekker in de zon gebivakkeerd met een boek, er af en toe wel uitgevlucht om eventjes af te koelen, maar dan heb je ook wat. Ben echt poepiebruin aan het worden en ik denk dat morgen pas goed te zien is hoe ik ben verkleurd.
Kwam net naar binnen om mezelf te verwennen met sojayoghurt met verse blauwe bessen, heerlijk is dat met die warmte.
Kortom, ik geniet heerlijk van de dag.
Geweldig hè, dat het de rest van de week ook zo blijft? :-D
Echt koud kan het nu niet meer worden, dus dat is gelukkig achter de rug.

Fijne dag verder!!!
Ik las dus: om mezelf te wassen met sojayoghurt met verse blauwe bessen XD
Mijn dochter heeft shampoo met blauwe bessen, dus daarmee wassen is niet gek.
Ik had laatst een doosje bessen voor bij het eten gekocht, maar omdat ik naar fitness was, at ik later en waren alle blauwe bessen al opgegeten! Gelukkig waren ze in de aanbieding bij de Ecoplaza, dus maar weer een doosje gekocht. Ik heb er een lekkere fruitsalade met meloen, pruimen en blauwe bessen gemaakt, lekker hoor. Ook had ik groene asperges bij de markt gehaald, die waren ook mjammie!
Hallo ladies,

Het is al een paar dagen erg stilletjes hier. Is iedereen druk of is er een Vivapauze?

Praad, hoe is het met je, nog steeds zo moe of gaat het wel weer een beetje?
Weet ik niet Cateautje.
Als je hele dag in de zon, beleef je ook niet zoveel :lol:

Ik ga straks met verstandelijk gehandicapte man zwemmen. Ik doe dat samen met een stagaire, want het omkleden in fysiek zwaar. Omdat deze man helaas niet zelf kan staan.

.
Ik ben weer thuis, dus nu geniet ik hier maar verder van de zon. Verder maak ik ook bijzonder weinig mee.
Ik ga zo naar de kapper :cheer2:
Wat leuk dat je dat gaat doen Miedo. Heel fijn voor die man ook.
Hier gaat het best goed, afgelopen week 2x gesport, gefietst en gewandeld. Zaterdag een slechte dag door extreme vermoeidheid.

Morgen bloedprikken, spannend. Ik zit vast de hele dag naast de telefoon.
was bij de dokter geweest, dacht zelf aan hielspoor, maar volgens dokter was het dat nog niet. wel een ontsteking. hopen dat het snel overgaat, is gewoon lastig.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat is naar Nlies. Heb je er iets voor gekregen? Een ontstekingsremmer ofzo? En kun je nog wel uit de voeten of kun je hem echt niet gebruiken?
ja ontstekingsremmer, en ja kan nog wel uit de voeten. maar het is lastig en met langer staan of lopen pijnlijk.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Prada, hoor je vandaag al de resultaten van het bloedprikken?
Oei Nlies, dat is echt vervelend. Sterkte en beterschap.

Aviv, ja ik kan om 15.30 ongeveer bellen. Ben even lekker losgegaan bij de yoga, daarna even snel de stad in en 3!! paar sneakers gekocht en een shirt. Nog even bij cadeau dochter langs, amai die kleine kan alleen maar lachen naar me :love:
Nu even tijd voor een boterham.
Spannend Prada.

Vervelend nlies, hopen dat het snel beter gaat.

Ik moet morgen bloedprikken, huisarts vond dat ik te lang zware pijnstillers geslikt had, dus nu moet het e.e.a. even gecheckt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven