Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 9 mei 2018 om 16:14
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 16:00Oh we hebben er weer eentje gevangen die denkt dat vrouwen niet poepen?
Bij de weg: thanks OB voor de waarschuwing. Leuk, Paradiso!
EJ en consorten?

woensdag 9 mei 2018 om 17:36
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 16:00Oh we hebben er weer eentje gevangen die denkt dat vrouwen niet poepen?
Nee hoor, maar dunne poep langs aarskettingen was even nieuw voor mij.

woensdag 9 mei 2018 om 17:38

woensdag 9 mei 2018 om 17:51

woensdag 9 mei 2018 om 17:55
Koel!Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 17:53Nee echt
HV schrijft al jaren liedjes voor Sesamstraat en die komt ie nu opvoeren![]()

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 9 mei 2018 om 17:55
http://static.upcoming.nl/static/images ... t-noup.jpg
Mijn man is ook een beest.
En trouw.
Dus.
Mijn man is ook een beest.
En trouw.
Dus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 9 mei 2018 om 18:04
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 17:53Nee echt

woensdag 9 mei 2018 om 18:15
Ik moest ook even wennen, maar eigenlijk ben ik toch wel benieuwd. De doelgroep is kinderen van 3-7 jaar maar oudere Sesamstraatfans mogen ook komen, zegt Paradiso. En nou ben ik toevallig al jaren fan van Sesamstraat, ik kan zelfs een heleboel ouwe liedjes van voor de HV periode nog woordelijk bleren. Plus dat ik DM fan ben, dus ik zal dan ook wel mogen komen denk ik dan. Als ik maar niet ga gillen.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 09-05-2018 18:16
0.66% gewijzigd

woensdag 9 mei 2018 om 18:20
Dat is achterhaald. Geldt alleen voor appelpitten, dan krijg je een boom. Druiven groeien trouwens aan een rank. Dat lijkt me wel heel fijn om te zijn, rank.vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 13:30Rode (ik weiger ze blauwe te noemen), want die zijn in de aanbieding bij de gele supermarkt. En altijd pitloos. Jongens, dat hele verantwoord eten is al genoeg struggle, dan ga ik niet ook nog als een malle de hele tijd pitjes uitspugen. Doorslikken mag niet, dan groeit er een druivenstruik in je buik.

woensdag 9 mei 2018 om 18:22
In een groot blauw pak met veren?Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 17:53Nee echt
woensdag 9 mei 2018 om 18:25
Ik denk dat ik kind van vriendin als alibi ga inschakelen.Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 18:15Ik moest ook even wennen, maar eigenlijk ben ik toch wel benieuwd. De doelgroep is kinderen van 3-7 jaar maar oudere Sesamstraatfans mogen ook komen, zegt Paradiso. En nou ben ik toevallig al jaren fan van Sesamstraat, ik kan zelfs een heleboel ouwe liedjes van voor de HV periode nog woordelijk bleren. Plus dat ik DM fan ben, dus ik zal dan ook wel mogen komen denk ik dan. Als ik maar niet ga gillen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 9 mei 2018 om 18:31
Goed plan! Ik zal de portiers influisteren dat die mevrouw die zo vals zingt echt naar binnen mag! (En ik ga om het hoekje wachten tot ik een zweetbandje zie verschijnen)Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 18:28Ik doe gewoon mijn DM zweetbandje om en ik zing 'De Dierenkooi' voor de kaartjesverkoper. Dat moet de truuk toch wel doen. En anders ga ik lekker naar Artis.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 9 mei 2018 om 18:39
Ik voel een viva miet aankomen. Met z'n allen naar pino.

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.