Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 8 mei 2018 om 21:42
Die van hitsige mannen wel

dinsdag 8 mei 2018 om 21:46
Dan heet het een Trolleke?

dinsdag 8 mei 2018 om 21:46
Dit.
Ik zou wsl. denken dat je a. Zelf hulpbehoevend bent, of b. Stiekem een hitsige man bent (of c. Bang zijn dat ik een nieuwe vriendschap krijg aangeboden die ik met geen mogeljjjheid meer van me kan loskrabben)

woensdag 9 mei 2018 om 11:33
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 11:31Ik heb een slang op mijn arm die een olifant heeft opgegeten.
Ja maar die

woensdag 9 mei 2018 om 11:41
vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 11:36Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.

There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 9 mei 2018 om 11:43
Oh, Ik las “zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje” en het eerste wat ik dacht was “ toch wel afgespoeld?!”vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 11:36Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.

woensdag 9 mei 2018 om 11:43
vrouwjagersma schreef: ↑09-05-2018 11:36Ik heb geen tatoeages, geen piercings, geen gaatjes in mijn oren. Alsnog ben ik echt een wildebras. Zo at ik vandaag mijn druiven zo van het trosje. Ik had ze natuurlijk wel even afgespoeld.