Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 mei 2018 om 21:12
Zullen we vriendjes worden dan? Dan ben ik meteen je beste vriend waarmee je ook nog eens geen seks hebt.

donderdag 10 mei 2018 om 21:19
Ja, dat is zo. Maar de rest is zo grappig.

donderdag 10 mei 2018 om 21:29
donderdag 10 mei 2018 om 21:41
Dat krijg je als je armeluistrifle maakt. Daar maak je geen vrienden mee

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 10 mei 2018 om 21:45
Ik vind van niet.
Wat zegt dat over mij?

donderdag 10 mei 2018 om 21:51
Ga maar vast liggen

donderdag 10 mei 2018 om 21:53
Daar kan ik mee leven.

donderdag 10 mei 2018 om 21:56
Katrijn is behoorlijk verandert sinds de jaren 80...

donderdag 10 mei 2018 om 21:59
Doen hoor!! Vanavond nog! Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Besluit je toch tegen alle adviezen in om bij die hork te blijven; eigen schuld! Huilie huilie achteraf doe je maar met jongblond50. Wel graag met dezelfde ava, loept en veroordeelt wat makkelijker.
donderdag 10 mei 2018 om 22:07
Ik probeerde het. Maar hij ligt op bed en weegt het dubbele van mij. En zijn koffer is ook al te zwaar om aan de deur te zetten. En hij voegt natuurlijk weinig toe in deze en gene. Morgen als hij naar het werk vertrekt om vreemd te gaan bel ik de slotenmaker. Kan die meteen - he want avondwerk - in ruil voor een beurt die koffer buitenzetten. Ik denk dat ik tevreden ben met die oplossing. En dan ga ik leven naar het advies van Solo. Word ik zoveel gelukkiger van volgens.. eh...normandina schreef: ↑10-05-2018 21:59Doen hoor!! Vanavond nog! Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Besluit je toch tegen alle adviezen in om bij die hork te blijven; eigen schuld! Huilie huilie achteraf doe je maar met jongblond50. Wel graag met dezelfde ava, loept en veroordeelt wat makkelijker.
oudblond wijzigde dit bericht op 10-05-2018 22:09
0.24% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 10 mei 2018 om 22:07

donderdag 10 mei 2018 om 22:08
Aan mij heb je niks. Sorry.normandina schreef: ↑10-05-2018 22:07Ik vraag me trouwens af of ik de enigste ben die een herhaalde permabanneling incognito herkent? Correspondentie hierover per pb graag. Geen zin om na een ban als Norman terug te moeten komen.
donderdag 10 mei 2018 om 22:08
Enigenormandina schreef: ↑10-05-2018 22:07Ik vraag me trouwens af of ik de enigste ben die een herhaalde permabanneling incognito herkent? Correspondentie hierover per pb graag. Geen zin om na een ban als Norman terug te moeten komen.

donderdag 10 mei 2018 om 22:09
Goed bezig!!! Een vrouw naar mijn (viva)hart!Oudblond schreef: ↑10-05-2018 22:07Ik probeerde het. Maar hij ligt op bed en weegt het dubbele van mij. En zijn koffer is ook al te zwaar om aan de deur te zetten. En hij voegt natuurlijk weinig toe in deze en gene. Morgen als hij naar het werk vertrekt om vreemd te gaan bel ik de slotenmaker. Kan die meteen - he want avondwerk - in een ruil voor een beurt die koffer buitenzetten. Ik denk dat ik tevreden ben met die oplossing. En dan ga ik leven naar het advies van Solo. Word ik zoveel gelukkiger van volgens.. eh...
donderdag 10 mei 2018 om 22:11
Aan mij ook niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras