Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 mei 2018 om 22:18
Is dit echt of is dit het einde van Blackadder? Want dan is het inderdaad hartverscheurend...Oudblond schreef: ↑10-05-2018 20:50Ik heb vandaag op het forum geleerd:
- Ik ben ontzettend naïef
- Mijn man gaat dagelijks vreemd
- Ik ben nog naïever dat ik geloof dat hij dat niet doet
- Al mijn mannelijke vrienden willen een keer 'over me heen'
- Vriendschap sluiten met een man is potentieel gevaarlijk voor een vrouw
- Alle mannen sturen elkaar foto's van vrouwen waar ze een keer 'overheen' willen
- Vrouwen hebben geleerd om nee te zeggen en mannen niet
- Mannen voegen weinig toe
- Mijn man en zijn beste vriendin doen het ook met elkaar
- Als een man een partner heeft is het heel raar dat hij de vriendschap met een vrouw aanhoudt.
(En ik kan geen 30kg aankomen want dan pas ik niet meer in mijn leuke nieuwe zomerjurkje

donderdag 10 mei 2018 om 22:19
Wat is een armeluistrifle? (Ik voel me echt elk uur dommer jonger wordencharlottew88 schreef: ↑10-05-2018 21:41Dat krijg je als je armeluistrifle maakt. Daar maak je geen vrienden mee![]()

donderdag 10 mei 2018 om 22:22
Logisch jij runt een kudde

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 10 mei 2018 om 22:25
Een recept met eierkoeken en vla het exacte recept heb ik uit mijn hoofd gebannen(geval niet willen weten want vies)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 10 mei 2018 om 22:27

As we speak slaapt er nog maar 1...
One down, three to go! ( aftellen tot ze weer naar school mogen

donderdag 10 mei 2018 om 22:29
Hmm klinkt stiekem als best wel lekker eigenlijkcharlottew88 schreef: ↑10-05-2018 22:25Een recept met eierkoeken en vla het exacte recept heb ik uit mijn hoofd gebannen(geval niet willen weten want vies)

donderdag 10 mei 2018 om 22:31
.normandina schreef: ↑10-05-2018 22:07Ik vraag me trouwens af of ik de ENIGE, met dank aan AQ, ben die een herhaalde permabanneling incognito herkent? Correspondentie hierover per pb graag. Geen zin om na een ban als Norman terug te moeten komen.
Ik ben daar heel slecht in. Ik herken nooit niemand niet.

Nouja, heel soms. Na een eeuwigheid begreep ik bijv. pas wie ViezeHond was. Maar ook alleen omdat iedereen hem/haar zo enthousiast begroette...
donderdag 10 mei 2018 om 22:32
Nog een paar dagenAna_Isabel2 schreef: ↑10-05-2018 22:27![]()
One down, three to go! ( aftellen tot ze weer naar school mogen)

Respect hoor Anna. Een kudde runnen je moet het maar kunnen.
donderdag 10 mei 2018 om 22:32

donderdag 10 mei 2018 om 22:35
En die echtscheidingspapieren invullen vergt ook veel energie. Man brengt natuurlijk weinig of niets in. Vrouw toch! En dan moet je ook nog dealen met het idee dat al jullie mannelijke vrienden...Ana_Isabel2 schreef: ↑10-05-2018 22:27![]()
One down, three to go! ( aftellen tot ze weer naar school mogen)

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 10 mei 2018 om 22:39
Ga het nu maar maken. Dan moet je het van jezelf opeten voor je een zak chips open mag maken. En je wil het niet opeten want zin in lekker dusss.....
donderdag 10 mei 2018 om 22:43
Heeft niets met jonger of dommer te maken. Dit zijn dingetjes die 'al lang forummers' van elkaar weten. Ik had ook geen idee wat het was voor VJ het ooit poste

donderdag 10 mei 2018 om 22:48
Haha, liefcharlottew88 schreef: ↑10-05-2018 22:32Nog een paar dagen![]()
Respect hoor Anna. Een kudde runnen je moet het maar kunnen.

Ik heb heel veel geluk met het karakter van de kinderen, waardoor het " makkelijk" gaat.
Er zijn hier absoluut achter- behang- plak-momenten. Maar dat is overal en het zijn momentopnamen. Het enige wat ik écht nodig heb is slaap. Dat mis ik soms weleens.
Zoals nu; ik ben moe, maar oudsten hebben vakantie en willen nog niet slapen. Dat gun ik ze dan ook wel weer. Ik kan ze ook alleen beneden laten en dat zou prima gaan, maar ze vinden het fijn als ik in de buurt ben.

donderdag 10 mei 2018 om 22:49

Aan mij hebben die mannelijke vrienden niks . Ben écht lui. Leg mij op bed en ik slaap.

donderdag 10 mei 2018 om 22:59

Zijn er dan wel foto’s van? VrouwJagersma misschien? Want ik ben nu wel heel benieuwd eigenlijk. Wil het ook wel een keer proberen! Wie weet met andere vla is het wel lekker?
donderdag 10 mei 2018 om 23:00

Aan mij heb je dus ook echt niets, ik weet niet eens wie Vieze Hond is.

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 10 mei 2018 om 23:00
Ik vind jou een hele lieve moederAna_Isabel2 schreef: ↑10-05-2018 22:48Haha, lief![]()
Ik heb heel veel geluk met het karakter van de kinderen, waardoor het " makkelijk" gaat.
Er zijn hier absoluut achter- behang- plak-momenten. Maar dat is overal en het zijn momentopnamen. Het enige wat ik écht nodig heb is slaap. Dat mis ik soms weleens.
Zoals nu; ik ben moe, maar oudsten hebben vakantie en willen nog niet slapen. Dat gun ik ze dan ook wel weer. Ik kan ze ook alleen beneden laten en dat zou prima gaan, maar ze vinden het fijn als ik in de buurt ben.

donderdag 10 mei 2018 om 23:09
Die herken zelfs jij aan zijn ava!doornroosje9 schreef: ↑10-05-2018 23:00![]()
Aan mij heb je dus ook echt niets, ik weet niet eens wie Vieze Hond is.![]()
donderdag 10 mei 2018 om 23:12
Serieus. Mijn ouders hadden 5 dochters. Die elkaar vaak de tent uit vochten. En toch slaagden mijn ouders erin om het fijn en gezellig te houden. Chapeau. Als kind heb ik me nooit geraliseerd dat mijn ouders moe waren. Ik tel mijn zegeningen in mijn opvoeding. Het was een andere tijd waarbij kinderen moesten luisteren en minder centraal stonden, maar toch. Heel veel respect voor mijn ouders en hun opvoeding.Ana_Isabel2 schreef: ↑10-05-2018 22:49![]()
Aan mij hebben die mannelijke vrienden niks . Ben écht lui. Leg mij op bed en ik slaap.

donderdag 10 mei 2018 om 23:14
.
Ja, dat was voor mij ook de clou.
Ben trouwens heel nieuwsgierig waar jij ZZP'er in bent GenieInABottle, maarja, wil dat zelf ook niet rondbazuinen.

donderdag 10 mei 2018 om 23:14
Ik ben een moeilijjke en kritische eter. Dus ik heb me hierin niet verdiept. Zeker omdat Mj al zei dat het niet te kanen is

Edit ; Moet natuurlij VJ zijn maar in mijn hoofd noem ik haar mevrouw. vandaar MJ

oudblond wijzigde dit bericht op 10-05-2018 23:24
9.45% gewijzigd
donderdag 10 mei 2018 om 23:15
Weet je echt wel. Die had ooit de frituurpan naast zijn bed staan... En zijn welliswaar nieuw AVA geeft ook veel weg.doornroosje9 schreef: ↑10-05-2018 23:00![]()
Aan mij heb je dus ook echt niets, ik weet niet eens wie Vieze Hond is.![]()