Uitgerekend December/Januari!

23-04-2018 20:40 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic voor iedereen die in december 2018/januari 2019 is uitgerekend.
Voel je vrij om mee te schrijven. Je kunt de tabel zelf bijwerken (zie gegevens hieronder)
of zet je gegevens dikgedrukt in het topic en vraag of iemand anders het voor je in de tabel verwerkt.
Veel schrijfplezier!

Inlognaam: Suzanne91_
wachtwoord: Suzanne91_
Nickname leeftijd Hoeveelste kindje uitgerekende datum geslacht Bevallen
Suusj91 27 eerste kindje 29 december 2018 jongen :flirting: 15 december
Bruschetta_ 29 eerste kindje 31december verrassing :flirting: 18 december
Bevallen van een zoon!
felyar90 27 Eerste kindje 21 December 2018 meisje :flirting: 25 november
ClaireSophie 29 eerste kindje 31 december 2018 meisje :flirting: 6 januari
Bakerloo 34 eerste kindje 27 december 2018 ?
Yellow002 31 eerste kindje 20 december 2018 verrassing :flirting: 28 december bevallen van een dochter!
DANIYL 27 eerste kindje 19 december 2018 onbekend
Sammie2636 26 eerste kindje 21 december 2018 jongen :flirting: 17 december
Jo_tasy 29 tweede kindje 7 januari 2019 meisje :flirting: 7 januari
Mama_30 30 derde kindje 24 december 2018 onbekend
MarisKF 25 eerste kindje 3 januari 2019 meisje :flirting: 28 december
Svea84 33 tweede kindje 6 januari 2019 jongen :flirting: 27 december
rose1 28 eerste kindje 5 januari 2019 verrassing
kersopdetaart 33 derde en vierde kindje 6 januari 2019 ?
Dreamboat 26 eerste kindje 12 Januari 2019 jongen
Sophie990 27 eerste twee kindjes 5 januari onbekend
Nausicaa 37 eerste kindje 11 december meisje :flirting: 2 december
Ingeb84 33/36 eerste kindje 27 februari onbekend
Renata83 36 tweede kindje 27 januari jongen
:rose: Ingeb84 :rose: ideetje88 :rose: Muisjemeisje :rose: Madderijn

Hoiii123, Bloem2222, Avocadopi87, zoonzoonbaby, localhero, bon28, MQ11: ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. inactiviteit. Mocht je weer mee willen kletsen, dan kun je je gegevens weer toevoegen.
anoniem_368334 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 09:55
94.50% gewijzigd
ideetje88 schreef:
11-05-2018 15:06
Voor mij is het helaas over dames. Mijn miskraam is nu echt op gang gekomen. Ik verlies flinke hoeveelheden helder bloed met stolsels en heb veel pijn in mijn onderbuik. Ik ben heel erg verdrietig en heb al flink wat tranen gelaten. Het is zo'n rollercoaster geweest de afgelopen weken met eerst de diagnose pcos en het vooruitzicht van de medische molen in moeten, toen tegen alle verwachting in toch een positieve test en nu dit. Ik weet dat het waarschijnlijk beter is en dat het geen gezond kindje zou zijn geworden, maar het doet nu vooral nog erg veel pijn :cry:
Ach lieverd. Wat ontzettend naar en verdrietig! Het was zo prachtig vlak voor jullie de medische molen in zouden gaan.... Ik denk aan je! :redrose:
Ideetje! Och, wat een afschuwelijk bericht! :cry:

Wat zullen jullie verdrietig zijn!
Heel veel sterkte! :rose:
Ideetje, wat verdrietig zeg... sterkte.
Neeee Ideetje wat vreselijk. Sterkte en ook ik denk aan je!
Sterkte ideetje :hug:
Ahhh ideetje wat verdrietig en ontzettend naar :hug:. Heel veel sterkte samen!
Neee wat verdrietig!! Heel veel sterkte :hug:
Ideetje wat verdrietig voor jullie! Heel veel sterkte gewenst :rose:
Ideetje, wat een schok, dit is inderdaad niet goed.
Deze was inderdaad niet goed, maar had ook gewoon een goede kunnen zijn.
Veel sterkte.
Hallo dames! Mag ik meeschrijven? 😄

@inge en @ideetje, veel sterke.

Wij zijn er net achtergekomen dat ik zwanger ben. En dat een week na de intake bij het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts. Na jaren wensen, een bizar timing. Ook al is het al heel lang onze wens, toch een beetje paniek. Ik vind het daarom heel fijn jullie ervaringen te lezen en delen in deze bijzondere tijd.
Aah Ideetje wat verdrietig dit :’(. Had zooo gehoopt dat het “niks” was voor je.. heel veel sterkte samen!

@ClaireSophie, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Heel veel succes en vooral plezier gewenst met de voorbereidingen!

Ken het “luxe-paardje” probleem trouwens, hier ook schuldig aan :whistle: hahaha!
Wat afschuwelijk voor jullie ideetje!! :( Heel veel sterkte, ik kan me indenken dat jullie intens verdrietig zijn.
Heel veel sterkte ideetje.. ik hoop dat het snel op de natuurlijke manier mag lukken! Na een miskraam ben je wel een tijdje extra vruchtbaar (je lichaam maakte zich al klaar voor een zwangerschap) dus misschien is dat het zetje in de goede richting. We duimen voor je!
Bon28 schreef:
11-05-2018 19:00
Hallo dames! Mag ik meeschrijven? 😄

@inge en @ideetje, veel sterke.

Wij zijn er net achtergekomen dat ik zwanger ben. En dat een week na de intake bij het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts. Na jaren wensen, een bizar timing. Ook al is het al heel lang onze wens, toch een beetje paniek. Ik vind het daarom heel fijn jullie ervaringen te lezen en delen in deze bijzondere tijd.
Gefeliciteerd! Je kunt je gegevens toevoegen in de OP of even dikgedrukt hier neerzetten dan doet iemand anders het voor je :-)
Ideetje, wat een vreselijk en verdrietig nieuws. Heel veel sterkte samen!
@ideetje88

Verschikkelijk.. heel veel sterkte! 😢
Welkom Bon28..

Ik wilde het gisteren nog even niet zeggen, want ik vind het te vervelend voor Ideetje (zelfs nu voelt het nog niet helemaal oké).. maar wil jullie nog even updaten over mijn eerste echo gisteren.

Die was gelukkig helemaal goed, met precies de termijn die ik ook had uitgerekend. Het was zo spannend en zo bizar om dan de echo te zien! Hoe klein ook, heel bijzonder! Ik hoop dat jullie snel ook allemaal die fijne bevestiging mogen zien!
Lieve meiden, heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woorden, dat doet me ondanks alles goed. Bedankt aan degene die mij uit de tabel heeft gehaald.

Mijn buikpijn is gelukkig al minder dan gisteren, maar het blijft erg confronterend om naar de wc te gaan en het bloed te zien. Ik voel me nu vooral leeg en op en lijk ook even geen tranen meer te hebben. Ik hoop dat er bij mij snel ook weer ruimte komt om te kijken naar de toekomst met daarin hopelijk een goede zwangerschap. Voor nu lukt dat nog even niet.

Ik hoop echt dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap zullen hebben en binnenkort mooie echo's te zien krijgen. Daniyl, je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! Net als ik ruimte mag krijgen voor het verdriet, mag jij ook zeker de ruimte krijgen voor de blijdschap. Hopelijk voel ik die binnenkort ook weer en zal er dan ook voor mij een goede afloop zijn.
Lieve Ideetje... Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. De tijd om naar de toekomst te kijken komt er zeker weer. Geef jou en je partner nu eerst de tijd voor dit verse verdriet. Denk aan je!!

Wat trouwens mijn valkuil was na mijn misser abortion (en waar je nu geen klap aan hebt, maar misschien later) iss dat ik steeds een periode voor ogen had waarvoor ik hoopte/dacht toch weer zwanger te zijn. Bijv de uitgerekende datum etc. Toen dat steeds niet het geval was waren die momenten extra heftig. Als je dat voor jezelf kunt vermijden raad ik je dat ten zeerste aan :-)
Take care ♡
DANIYL gefeliciteerd met de goede echo. Wat fijn! Vond je het spannend of ging je er wel ontspannen naar toe? Hoe ver ben je nu?
Lief van je ideetje! Heb echt aan je moeten denken en hoop dat er snel weer lichtpuntjes komen! Maar voor nu mag verdriet er natuurlijk zijn.

@Yellow.. ben nu 8 weken en 3 dagen! Ik had zeker (gezonde) spanning, maar zag meteen iets.. dus dat was echt een opluchting!
Hoera Daniyl, wat fijn!
Ik bedacht me opeens dat een goede echo nog geen veiligheid geeft gisteren. En omdat de hormonen de baas proberen te spelen heb ik het uitgezocht. Nog 10% kans dat het alsnog fout gaat.
Daar kan ik prima mee leven.

Ik heb oudste vandaag zelf naar huis laten fietsen, hij was trots en het was niet ver, zeker niet gevaarlijk. Maar ook daar kunnen dingen mis gaan. Vandaag heb ik weer vertrouwen.
Wat fijn Madderijn! En dat is inderdaad echt een laag percentage, helemaal in combi met je leeftijd. Echt een geruststelling lijkt me!
Fijn Danyl een goede echo!

Madderijn ik dacht zelf dat de kans veel lager is bij een echo met een kloppend hartje en een ongeveer kloppende termijn.
Althans zo deden ze bij mij het wel altijd overkomen bij mijn eerste kids.

Geen idee hoor!
Ik dacht dat iedereen namelijk 10% kans op een miskraam heeft en dat dat daalt na kloppend hartje.
Super @Daniyl gefeliciteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven