Mode & Beauty alle pijlers

Gemengd haar

12-05-2018 12:28 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje is bijna 1 en haar haar begint op sommige plekjes te kroezen. Ik heb al diverse producten geprobeerd, omdat zwitsal helaas niet echt veel meer uithaalt. Zijn er hier mama' s die de tip hebben wat ik kan gebruiken in haar haar?
Volgend jaar lach je er om.
Beetje wax.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Andrelon perfecte krul creme. Zit in een pompje.
Gebruik inmiddels andere producten nu ze wat ouder zijn, maar heb dir product van andrelon lang gebruikt.
Ik had ergens gehoord dat ik nog geen producten voor 'volwassen haar' moest gebruiken op haar haar, dus eigenlijk heb ik nooit verder gekeken dan de baby producten bij de black hair winkels. Beetje stom begrijp ik nu *schaam schaam*.
Dank je wel voor jullie reacties!
anoniem_302459 wijzigde dit bericht op 12-05-2018 12:41
Reden: Toevoeging
6.77% gewijzigd
viva-amber schreef:
12-05-2018 12:32
Beetje wax.
Dat werkt niet op kroeshaar. Wax is typisch europees/stijl haar.

To, ik heb zelf haar type 3c/4a, dus kroes.
Ik gebruik Wave nouveau. Het heeft geen sterke geur en maakt t haar zacht maar niet vettig. Je kan het vinden bij toko’s of tropische winkels

Daarnaast gebruik ik ook de haarcremes van Andrelon in een flesje met pompje. Ik gebruik alle soorten die ze hbben niet alleen het variant voor kroeshaar.
Top, dank je wel!
Andrelon of Wave nouveau dus. Bedankt voor je reactie!
Ibelize schreef:
12-05-2018 12:46
Dat werkt niet op kroeshaar. Wax is typisch europees/stijl haar.

To, ik heb zelf haar type 3c/4a, dus kroes.
Ik gebruik Wave nouveau. Het heeft geen sterke geur en maakt t haar zacht maar niet vettig. Je kan het vinden bij toko’s of tropische winkels

Daarnaast gebruik ik ook de haarcremes van Andrelon in een flesje met pompje. Ik gebruik alle soorten die ze hbben niet alleen het variant voor kroeshaar.
Waarom mag dat kind heur haar niet kroezen?
swaentje71 schreef:
12-05-2018 13:01
Waarom mag dat kind heur haar niet kroezen?
Lol, ik verwachtte deze al. Tuurlijk mag haar haar kroezen, maar aan de ene kant liggen er wat krullen plat en aan de andere kant een stukje dat pluist, en weer een ander stukje blijft alleen maar omhoog staan etc. Dus ik wil er zeg maar 1 geheel van maken :).
Ik zou geen haarproducten voor volwassen haar gebruiken voor haar van een kindje van 1, wat ik heel fijn vind is baby girl curls van Aunt Jackie. Verkrijgbaar bij de toko en tegenwoordig ook bij Kruidvat :)
'Moeders', niet 'mama's'. Alsjeblieft!
Toch niet? Wat dacht ik wel niet om een topic te openen, is niet goed voor een twijfelkont ;-).
cakepop schreef:
12-05-2018 13:30
Ik zou geen haarproducten voor volwassen haar gebruiken voor haar van een kindje van 1, wat ik heel fijn vind is baby girl curls van Aunt Jackie. Verkrijgbaar bij de toko en tegenwoordig ook bij Kruidvat :)
Cantu care voor kinderen las ik als tip in dreumestopic.
Ooh shit ik lees nu pas dat het een baby van 1 jaar betreft :-(
TO, ik zou het lekker zo laten hoor. Ik ken niemand die spul in het haar van een baby smeert. Baby haar groeit nou eenmaal zo raar.
Het ziet er zo gek uit :P .
Ik heb trouwens baby girl curls van aunt jackie net gekocht en gebruikt; het blijft er pluizig uitzien.
Misschien moet ik me erbij neerleggen dat het vanzelf een keer goed komt.
Misschien heb je iets aan deze tips? https://kroeshaar.com/haarverzorging-bl ... -kroeshaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven