Gemengd haar
zaterdag 12 mei 2018 om 12:28
zaterdag 12 mei 2018 om 12:40
Ik had ergens gehoord dat ik nog geen producten voor 'volwassen haar' moest gebruiken op haar haar, dus eigenlijk heb ik nooit verder gekeken dan de baby producten bij de black hair winkels. Beetje stom begrijp ik nu *schaam schaam*.
Dank je wel voor jullie reacties!
Dank je wel voor jullie reacties!
anoniem_302459 wijzigde dit bericht op 12-05-2018 12:41
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
6.77% gewijzigd
Volgend jaar lach je er om.
zaterdag 12 mei 2018 om 12:46
Dat werkt niet op kroeshaar. Wax is typisch europees/stijl haar.
To, ik heb zelf haar type 3c/4a, dus kroes.
Ik gebruik Wave nouveau. Het heeft geen sterke geur en maakt t haar zacht maar niet vettig. Je kan het vinden bij toko’s of tropische winkels
Daarnaast gebruik ik ook de haarcremes van Andrelon in een flesje met pompje. Ik gebruik alle soorten die ze hbben niet alleen het variant voor kroeshaar.
zaterdag 12 mei 2018 om 12:58
Top, dank je wel!
Andrelon of Wave nouveau dus. Bedankt voor je reactie!
Andrelon of Wave nouveau dus. Bedankt voor je reactie!
Ibelize schreef: ↑12-05-2018 12:46Dat werkt niet op kroeshaar. Wax is typisch europees/stijl haar.
To, ik heb zelf haar type 3c/4a, dus kroes.
Ik gebruik Wave nouveau. Het heeft geen sterke geur en maakt t haar zacht maar niet vettig. Je kan het vinden bij toko’s of tropische winkels
Daarnaast gebruik ik ook de haarcremes van Andrelon in een flesje met pompje. Ik gebruik alle soorten die ze hbben niet alleen het variant voor kroeshaar.
zaterdag 12 mei 2018 om 13:07
Lol, ik verwachtte deze al. Tuurlijk mag haar haar kroezen, maar aan de ene kant liggen er wat krullen plat en aan de andere kant een stukje dat pluist, en weer een ander stukje blijft alleen maar omhoog staan etc. Dus ik wil er zeg maar 1 geheel van maken
zaterdag 12 mei 2018 om 14:07
Toch niet? Wat dacht ik wel niet om een topic te openen, is niet goed voor een twijfelkont
.
zaterdag 12 mei 2018 om 17:58
Misschien heb je iets aan deze tips? https://kroeshaar.com/haarverzorging-bl ... -kroeshaar