Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Dan is er ook nog die prachtige moeder die zo graag nog eens wil maar het al jaren moeilijker heeft dan ooit want het kindje vind het nog geen tijd.

Maar ik vind het wel tijd....al heel lang.

Parel, dit heb ik uit je blog gekopieerd... gaat dit over mij??
Ik snap dat je je niet compleet voelt als gezin, maar da's wat anders dan geen gezin zijn als je 1 kind hebt. Je mist inderdaad nog een kind om jouw plaatje compleet te maken.

Ja, twee kinderen kunnen inderdaad ook vaak samen spelen. Aan de andere kant maken ze ook vaak ruzie samen en dan moet je scheidsrechteren (althans is mijn ervaring als er hier kindjes komen spelen zonder ouders). Ik heb dan het idee dat ik toch moet opletten, zodat ik degene gelijk geef die gelijk heeft, haha.

Over die foto's. Ik denk dat Anan m ook op haar "gewone" hyves heeft gezet en daarom zie jij nu op die foto een reactie. In ieder geval kan zo iemand niet op onze hyves kijken, om je gerust te stellen.

Dit probleem hebben we in het begin ook al een keertje gehad, meen ik me te herinneren.
Jullie zien aan de hoeveelheid postings dat ik heb druk heb vandaag Lekker even een dag voor mezelf, had ik vanmorgen al ingepland. Ben tot 4 uur alleen thuis en zorg even voor mezelf door te forummen, lezen, theetje drinken, handje op mijn buik en niks doen... heeft een mens soms zo nodig.
quote:Zitah schreef op 04 maart 2009 @ 14:58:

Dan is er ook nog die prachtige moeder die zo graag nog eens wil maar het al jaren moeilijker heeft dan ooit want het kindje vind het nog geen tijd.

Maar ik vind het wel tijd....al heel lang.

Parel, dit heb ik uit je blog gekopieerd... gaat dit over mij??Dat dacht ik ook meteen Zitah, toen ik het las. Volgens mij gaat t over jou ja.
Lekker van genieten hoor meis. Fijn dat de pijn is meegevallen, dan kún je ook genieten van deze tijd voor jezelf.

Ik ga wel weer even wat doen, haha.
Scheidsrechtertje spelen klopt wel maar hoe ouder ze worden hoe makkelijker dat weer gaat. Hier in huis althans als er iemand komt spelen.

Je hebt gelijk met het wel gezin zijn, ook met 1 kind maar het gevoel van niet compleet zijn en geen gezin zijn ligt voor mij dicht bij elkaar. Zo raar want als ik aan jullie denk vind ik jullie wel een echt gezin.

Ben gewoon een muts, moet niet zoveel malen

Wel raar dat die reactie van de foto dan ook op onze hyves komt te staan, dat is niet altijd zo toch. Ik blijf het wat eng vinden hoor.
quote:highfive schreef op 04 maart 2009 @ 15:01:

[...]

Dat dacht ik ook meteen Zitah, toen ik het las. Volgens mij gaat t over jou ja.Wauw, wat bijzonder. Ik weet dat jullie om me geven (en ik om jullie!) maar dit vind ik wel heel bijzonder. De tranen prikken in mijn ogen...
Hahaha, nou durft parel niet eens meer te zeggen als het niet om mij gaat
Dan heb je mazzel want het gaat idd over jou
Fijn trouwens dat het is meegevallen in het ziekenhuis!

Ben benieuwd hoe de volgende stap zal gaan.

Had je zoiets zelf verwacht?
H5 wat een k&^%topmerking over dat je met 1 kind geen gezin bent!

Wat ben je dan? een stel met kind ja.... en wat zijn stellen met een kind? in mijn ogen nog steeds een gezin hoor.

Wat een dumb and dumber zeg.....
quote:parel27 schreef op 04 maart 2009 @ 15:13:

Dan heb je mazzel want het gaat idd over jou

Dat vind ik echt heel erg bijzonder. Het raakt je echt, het doet je echt pijn dat ik nog niet zwanger ben. Jemig, weet gewoon niet wat ik daarop moet zeggen.

Dankjewel dat je zo om me geeft,

Maar denk er niet teveel over na hoor meis, het is heel lief dat je je zorgen maakt over anderen maar vergeet niet om de zorgen ook los te laten. Je verdient het om "zorgenloos" door het leven te kunnen gaan.
Zitah, zoals je leest gaat het niet alleen daarover maar zijn er op dit moment heel veel moeilijke dingen om ons heen met zwangerschappen en geboortes en heeft ons heel erg geraakt.

Zeker nu parelman en ik hebben besloten het straks weer te proberen.

Niet dat ik er slapeloze nachten van heb hoor maar niet om het te laten 'vergeten'

De blog is ook een soort emotionele sneer naar iemand/iets dat afgelopen weekend is gezegd op een verjaardag en waar ik heel verdrietig/boos om was.

De blog viel heftiger uit dan de bedoeling was, ik heb dan ook heel veel reacties gehad en twijfel of ik hem zal laten staan.

Andere kant vind ik het iets waar te weinig bij stil gestaan wordt.

En ja, jouw verhaal doet me veel want het had zomaar mijn verhaal kunnen worden.
Ik weet dat het niet alleen om mij gaat maar ik wil het wat makkelijker voor je maken dat je je geen zorgen moet maken om mij omdat je het al zwaar genoeg hebt met de andere gebeurtenissen om je heen.

Ik vind het een heel mooi en puur blog, het is hard en emotioneel maar het is wel de waarheid. Er mag best meer stil worden gestaan dat het krijgen en hebben van een kind heel bijzonder is. Als ik jou was zal ik hem laten staan.

Klopt, onze verhalen liggen dicht bij elkaar maar ik ben zo blij dat hij bij jou niet zo geindigd is. Het scheelt zo enorm dat ik al een heerlijke meid heb rond lopen, al zit er een heel groot stuk van het verdriet bij haar om het feit dat ik haar geen broertje of zusje kan geven. Het was veel moeilijker geweest als het andersom zou zijn, dat ik wel zwanger was geworden en jij niet. Ben blij dat het zo gegaan is, jij verdient ook een kindje.
Hey emotionele tuttebellen!!!

Ben vandaag met smurf naar CB geweest en die vette vent is al anderhalve kilo aangekomen!!!!!! Was ook wel t everwachten want je ziet hem gewoon dikker worden, haha!
Tsssk... noem je Ellen een ontaarde moeder omdat ze haar kind dikbilindiaan noemt.... nee... vette vent is lekker....

He, goed nieuws man. Lekker dat ie het zo goed doet op de bv. Had ik je nou al eens gezegd dat ik t zo gaaf voor je vindt dat het deze keer lukt!! Echt te gek voor je!

Heeft ie zijn prikkies ook weer gehad?
Wauw, nog een moeder die slagroom heeft. Ik ben ook zo blij dat het deze keer wel goed gaat.
sow! anderhalve kilo?! lekker hoor!!

sem struint hier op zn knieen door het huis het konijn te zoeken;

joeohoe!! konijhijn! spelen met sem komen NU!
En het konijn houdt zich schuil en stil???

Las net op de site van Pom dat ze in de Kruidvat konijntjes zag, Bieb had haar namelijk bij de luchtjes geparkeerd en daar stonden luchtjes van Playboy, hihi.

Inderdaad slagroom, haha, wat hij aankomt gaat er bij mij af, heeeeel goed!

Je had het al eens gezegd H5, dat je ook een lichte vorm van jaloezie voelde. Snap je helemaal hoor, jij had het ook graag zien lukken met Iris en ik heb nu een geslaagde tweede kans gekregen. Ben dr ook zoooo blij om, kan echt verliefd kijken naar die vent aan m'n tiet, haha.
Ha ha, die Pom.

Heel fijn dat de kilo's er bij jou ook weer afvliegen. Niks mis mee toch.

Roos, volgens mij had ik nog niet gereageerd op jullie nieuwe huis plannen. Wel heel spannend, ik hoop dat het gaat lukken voor jullie. En wat heerlijk dat je je wel op je plek voelt bij je nieuwe werk en dat je zelfs wat meer tijd hebt voor jezelf. Goede zet geweest dus!
Hmm... ik kijk ook wel eens verliefd naar die vent aan mijn tiet. Maar ik denk toch met andere gedachten dan jij (althans dat mag ik wel hopen)

Enne... die vent is ook een stukkie groter. Kan trouwens ook best anderhalve kilo aankomen in een maand

Wahaha, konijntjes van de playboy
Als Iris bij mijn ouders is, roept ze ook op zo'n toon en zo hard ze kan de poezen (die overigens erg bang zijn voor dat luidruchtige monstertje): "poes, kom, aai". Echt niet dat ze dan komen.

Jaloers als in "ik gun het mezelf ook wel" en niet jaloers als in "ik gun het jou niet" he, MH. Laat dat duidelijk zijn.
quote:highfive schreef op 04 maart 2009 @ 17:34:

Hmm... ik kijk ook wel eens verliefd naar die vent aan mijn tiet. Maar ik denk toch met andere gedachten dan jij (althans dat mag ik wel hopen)

Whoehahahaha..... help, ik denk vaak in plaatjes
Dat weet ik H5!

Enne ik wist ook dat jij op die manier zou reageren op die zin van die vent aan tiet, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven