Date neemt afstand?

08-05-2018 18:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Sinds enkele weken ben ik aan het daten met een leuke jongen. We hebben nu een aantal dates gehad en hadden tussendoor een paar keer per dag contact, niet heel erg veel maar toch wel af en toe een berichtje. Sinds de laatste twee dates is dit contact tussendoor erg afgenomen, vaak hoor ik amper nog wat. We hebben nu wel weer een date staan voor deze week, maar ik merk dat ik onzeker wordt door het weinige contact en er veel mee bezig ben. Er is weinig interesse in wat ik in de tussentijd aan het doen ben, terwijl de dates wel erg leuk zijn. Hij geeft ook aan het erg leuk te vinden en mij ook leuk te vinden. Ik kan dan alleen helemaal niet plaatsen waarom sinds de laatste dates hij nog amper wat tussendoor laat horen. Ik hoef niet de hele dag met hem te appen maar iets meer contact, zeker nu in de beginfase mis ik toch wel erg.

Hebben jullie nog tips of adviezen?
Doortjee schreef:
13-05-2018 22:34
Hoe staat het er nu voor TO? Werd in mijn vrijgezellenperiode ook altijd onzeker van zulke situaties. Negen van de tien keer klopte dan wel mijn gevoel over de persoon in kwestie. Bij mijn huidige man had ik dit niet, daar bleef de spanning aanhouden zeg maar.. Benieuwd hoe je laatste date was!
De date dit weekend was erg geslaagd! Nieuwe date voor aankomende week staat ook gepland, maar het weinige contact blijft wel zo. Dus even afwachten hoe het verder gaat. Het voelde wel goed toen we elkaar zagen, alleen nu daarna weer even wat minder. Ik probeer het maar even wat los te laten.
Zeepaardje123 schreef:
13-05-2018 22:41
De date dit weekend was erg geslaagd! Nieuwe date voor aankomende week staat ook gepland, maar het weinige contact blijft wel zo. Dus even afwachten hoe het verder gaat. Het voelde wel goed toen we elkaar zagen, alleen nu daarna weer even wat minder. Ik probeer het maar even wat los te laten.
Misschien zit het echt in jouw hoofd.. die constante bevestiging nodig hebben! Hij vaart waarschijnlijk op de momenten die hij jou ziet.. Probeer vast te houden aan het gevoel wat je hebt als je bij hem bent en niet teveel waarde hechten aan veel of weinig contact.. Fijn dat het leuk was!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven