Vriend van ex
maandag 14 mei 2018 om 07:23
Ik ben helemaal hoteldebotel van de vriend van mijn ex.
Het is nu ruim een jaar uit met mijn ex en heeft al een tijdje weer een nieuwe vriendin.
Heb me altijd al tot zn vriend aangetrokken gevoeld. Heb er nooit wat mee gedaan, omdat het de vriend van is..
Ben hem aantal weken geleden tegen, hebben gezellig gekletst en gedanst. Sindsdien kan ik alleen maar aan hem denken.
Bij navraag bij vrienden en ook vrienden van vrienden van hem, gaven ze aan dat ik mn gevoel achter aan moest gaan. T is tenslotte een jaar geleden.
Een hele gewaagde stap, heb ik vrijdagavond hem geappt met de vraag of hij t gezellig vond om wat te gaan drinken.
Geen reactie. Tot gisteravond dat hij terug stuurde, dat hij er even goed over na moest denken, maar dit niet netjes vindt tegenover mn ex...
Wat ik overigens begrijp hoor. Maar ik baal!
Ik heb er nog niet op gereageerd. Wil toch laten blijken, dat ik ervan baal en t wel zie zitten, maar de situatie ook begrijp.
Wat zouden jullie sturen?
Het is nu ruim een jaar uit met mijn ex en heeft al een tijdje weer een nieuwe vriendin.
Heb me altijd al tot zn vriend aangetrokken gevoeld. Heb er nooit wat mee gedaan, omdat het de vriend van is..
Ben hem aantal weken geleden tegen, hebben gezellig gekletst en gedanst. Sindsdien kan ik alleen maar aan hem denken.
Bij navraag bij vrienden en ook vrienden van vrienden van hem, gaven ze aan dat ik mn gevoel achter aan moest gaan. T is tenslotte een jaar geleden.
Een hele gewaagde stap, heb ik vrijdagavond hem geappt met de vraag of hij t gezellig vond om wat te gaan drinken.
Geen reactie. Tot gisteravond dat hij terug stuurde, dat hij er even goed over na moest denken, maar dit niet netjes vindt tegenover mn ex...
Wat ik overigens begrijp hoor. Maar ik baal!
Ik heb er nog niet op gereageerd. Wil toch laten blijken, dat ik ervan baal en t wel zie zitten, maar de situatie ook begrijp.
Wat zouden jullie sturen?
maandag 14 mei 2018 om 07:45
Voortaan maar even loepen voordat ik reageer.
Met die andere reacties heb je blijkbaar niks gedaan to. Waarom open je dan weer een topic?
maandag 14 mei 2018 om 07:50
maandag 14 mei 2018 om 08:04
maandag 14 mei 2018 om 10:08
Wat je terug moet sturen?
Dat je zijn mening respecteert.
Meer niet lijkt me
Als hij je leuk had gevonden was zijn antwoord waarschijnlijk anders geweest lijkt me
En misschien is hij een echte vriend, zo iemand die bro's over ho's verkiest
Maar hoe dan ook, jij staat in ieder geval niet bovenaan zijn prioriteitenlijstje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 14 mei 2018 om 13:33
Wanneer hij het zou willen proberen met jou, dan zal hij zijn vriend, jouw ex, benaderen om dit te bespreken.
Als hij dat niet wil doen, dan ziet hij niet voldoende in jou om dat te doen dus heeft een relatie tussen jullie verder weinig zin.
Laat het aan hem over, dwing hem niet. Accepteer dat "He is not that into you" en ga op zoek naar een ander.
Als hij dat niet wil doen, dan ziet hij niet voldoende in jou om dat te doen dus heeft een relatie tussen jullie verder weinig zin.
Laat het aan hem over, dwing hem niet. Accepteer dat "He is not that into you" en ga op zoek naar een ander.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.