Welk tijdschrift
maandag 14 mei 2018 om 22:32
Vroeger las ik altijd de viva, flair en cosmopolitan.
Nu ik 30 ben vind ik die tijdschriften wat minder interessant aan het worden.
Welke tijdschriften lezen jullie? En welk tijdschrift hoort nou echt bij 30 plus of is echt een aanrader? Magriet, libelle, linda?
Het moet wel iets zijn wat bij mijn leeftijdscaterogie past.
Nu ik 30 ben vind ik die tijdschriften wat minder interessant aan het worden.
Welke tijdschriften lezen jullie? En welk tijdschrift hoort nou echt bij 30 plus of is echt een aanrader? Magriet, libelle, linda?
Het moet wel iets zijn wat bij mijn leeftijdscaterogie past.
maandag 14 mei 2018 om 22:52
Ik heb op dit moment een abo op de Ariadne at home en de brocante uitgave, de eerste vind ik leuk, de tweede veel te flets en ik heb een proefabo op de Flow, maar daar moet ik de eerste nog van binnenkrijgen. Ben zeer benieuwd, want ik hoor er erg veel over.
Ik heb een jaarabo gehad op de Libelle en daar verveelde ik me ongans mee en heb er nog steeds een aantal liggen die nog in het folie verpakt zitten. Ze kwamen ook te vaak, iedere week. Had de ene nog niet uitgelezen of de volgende lag alweer in de bus.
Ik heb een jaarabo gehad op de Libelle en daar verveelde ik me ongans mee en heb er nog steeds een aantal liggen die nog in het folie verpakt zitten. Ze kwamen ook te vaak, iedere week. Had de ene nog niet uitgelezen of de volgende lag alweer in de bus.
maandag 14 mei 2018 om 22:59
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Ik ben 33 en vind dat er soms best leuke verhalen/weetjes in de Libelle en Margriet staan.
Ik lees ze soms als ik er 1 van mijn tante krijg (die een abonnement heeft).
maandag 14 mei 2018 om 23:00
maandag 14 mei 2018 om 23:07
maandag 14 mei 2018 om 23:13
Wel veel mama- en omaverhalen, je moet wel echt into gezinsleven zijn om dat blad te kunnen waarderen.
maandag 14 mei 2018 om 23:18
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Ik vind het te suf voor woorden.iets_perzik schreef: ↑14-05-2018 23:13Wel veel mama- en omaverhalen, je moet wel echt into gezinsleven zijn om dat blad te kunnen waarderen.
dinsdag 15 mei 2018 om 07:01
Linda vind ik echt een heel goed tijdschrift waarbij ik vrijwel alle artikelen lees omdat het allemaal leuk is om te lezen (dat gebeurt bijna nooit).
Libelle en Margriet lees ik ook maar dat is wel voor een oudere doelgroep, dus daar staan wel artikelen in die ik oversla. Ik lees deze 3 tijdschriften overigens al vanaf mijn 12e haha.
Cosmopolitan las ik toen ik 17 was en vond ik rond mijn 20e al niet meer leuk. Linda is echt mijn favoriet.
Libelle en Margriet lees ik ook maar dat is wel voor een oudere doelgroep, dus daar staan wel artikelen in die ik oversla. Ik lees deze 3 tijdschriften overigens al vanaf mijn 12e haha.
Cosmopolitan las ik toen ik 17 was en vond ik rond mijn 20e al niet meer leuk. Linda is echt mijn favoriet.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF