Welk tijdschrift

14-05-2018 22:32 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger las ik altijd de viva, flair en cosmopolitan.
Nu ik 30 ben vind ik die tijdschriften wat minder interessant aan het worden.

Welke tijdschriften lezen jullie? En welk tijdschrift hoort nou echt bij 30 plus of is echt een aanrader? Magriet, libelle, linda?

Het moet wel iets zijn wat bij mijn leeftijdscaterogie past.
Wat herkenbaar... ik ben benieuwd naar de antwoorden en ik lees mee. Heb vooral dat de Cosmopolitan en Grazia me steeds minder boeien. Viva en Flair vind ik nog wel leuk, maar alleen bepaalde delen en dan sla ik wel erg veel over...
Het ligt er maar net aan waar je interesses liggen.
Zelf vind ik Psychologie Magazine en Jan fijne bladen om te lezen.
De Linda is leuk en past nu goed bij je.

Je zou ook de Flow kunnen proberen, maar dat is wel iets heel anders, heel eigen.
Ik kan de Donald Duck aanbevelen.
:lol:

Alle andere bladen vervelen mij al ruim voor het einde van het jaarabonnement. Maar je kan wat nummers proberen natuurlijk. Van de Linda of de &C.
Hoezo moet het bij je leeftijd passen? Probeer gewoon wat uit en kijk wat je leuk vindt.

Ik lees vaak de Mijn Geheim en ik heb een abonnement op de Beau Monde (maandblad).
Ik (47 jaar) lees Linda.

Mijn moeder (74 jaar) heeft een abonnement om Margriet en bewaart ze daarna voor mij.
Ik vind het een ouwe tuttemoeder tijdschrift.
Kan me niet voorstellen dat iemand van 30 dat wel een leuk blad vindt.
Ik lees de Libelle en Margriet al vanaf mn 25e.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb op dit moment een abo op de Ariadne at home en de brocante uitgave, de eerste vind ik leuk, de tweede veel te flets en ik heb een proefabo op de Flow, maar daar moet ik de eerste nog van binnenkrijgen. Ben zeer benieuwd, want ik hoor er erg veel over.

Ik heb een jaarabo gehad op de Libelle en daar verveelde ik me ongans mee en heb er nog steeds een aantal liggen die nog in het folie verpakt zitten. Ze kwamen ook te vaak, iedere week. Had de ene nog niet uitgelezen of de volgende lag alweer in de bus.
Runner’s World. :proud:

Margriet en Libelle vind ik meer wat voor oma’s.
Ik heb een tijdschriften abo en lees libelle, Margriet, flair, viva, Linda. Daarnaast lezen de kinderen de DD, Katrien duck, tina en zo zit dat. Daarnaast nog wat bladen maar die screen ik: Revu, panorama, ouders van nu, Marie clair, flow.

Ik vind persoonlijk de Linda en Margriet het leukst.
Scratte schreef:
14-05-2018 22:44
Ik (47 jaar) lees Linda.

Mijn moeder (74 jaar) heeft een abonnement om Margriet en bewaart ze daarna voor mij.
Ik vind het een ouwe tuttemoeder tijdschrift.
Kan me niet voorstellen dat iemand van 30 dat wel een leuk blad vindt.
Ik ben 33 en vind dat er soms best leuke verhalen/weetjes in de Libelle en Margriet staan.
Ik lees ze soms als ik er 1 van mijn tante krijg (die een abonnement heeft).
Ik heb nu een abonnement op Linda. Ben 43.
Viva lees ik tegenwoordig maar af en toe. Flair vind ik een echt mutsenblad geworden.
And C en Wendy vind ik niet zo leuk. Cosmopolitan vind ik ook niks.
Als we op vakantie gaan koop ik wel eens een Beau Monde of Grazia.
Helden, runners word, national geographic
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Vriendin wel eens geprobeerd?
Ik was lid van de Linda, maar na 2 jaar viel het wat in herhaling en heb ik opgezegd. Daarnaast lees ik graag de Flow.
Verder koop ik het liefst losse nummers, want dan koop ik alleen tijdschriften met onderwerpen die me op dat moment aanspreken.
Voor de mooie foto's en goede artikelen lees ik National Geographic.
Voor de de goede artikelen ik Opzij.
Voor de ontspanning lees ik Seasons.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-05-2018 05:45
3.78% gewijzigd
CarmiggelT schreef:
14-05-2018 23:06
Vriendin wel eens geprobeerd?

Wel veel mama- en omaverhalen, je moet wel echt into gezinsleven zijn om dat blad te kunnen waarderen.
sinds Hilmar Mulder weg is bij Grazia is het flut.

Viva lees ik regelmatig, LINDA vind ik leuk staan goeie onderwerpen in en leuke reportage. LINDA Meiden lees ik ook al begint dat nu een beetje een hipster blad te worden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
iets_perzik schreef:
14-05-2018 23:13
Wel veel mama- en omaverhalen, je moet wel echt into gezinsleven zijn om dat blad te kunnen waarderen.
Ik vind het te suf voor woorden.
De Quest vind ik ook leuk. Die koop ik altijd voor man als we op vakantie gaan.
dolfje schreef:
14-05-2018 23:19
Ik vind het te suf voor woorden.

+1
Als je geen trotse mama bent is dat blad he-le-maal niks.

Liever Flair dan nog. Die koop ik nog wel eens los.
Ik ben ook begin 30 en ik ben gek op ELLE en Flow.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Linda vind ik echt een heel goed tijdschrift waarbij ik vrijwel alle artikelen lees omdat het allemaal leuk is om te lezen (dat gebeurt bijna nooit).

Libelle en Margriet lees ik ook maar dat is wel voor een oudere doelgroep, dus daar staan wel artikelen in die ik oversla. Ik lees deze 3 tijdschriften overigens al vanaf mijn 12e haha.

Cosmopolitan las ik toen ik 17 was en vond ik rond mijn 20e al niet meer leuk. Linda is echt mijn favoriet.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Onze taal en het Eigen huis magazine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven