Vriend wilt backspacken
woensdag 16 mei 2018 om 08:14
Ik heb jullie mening nodig !
Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.
Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.
Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
woensdag 16 mei 2018 om 08:59
Waarom wil jouw vriend ineens backpacken met zijn vrienden ipv met jou? Was het gewoon een mededeling van zijn kant? Het is een opmerkelijke draai. Je spreekt iets af en jij spaart er notabene voor. Dat kun je niet zomaar met vrienden afspreken. Wat is zijn ' geweldige' reden om met vrienden weg te gaan?
Doet hij dit soort dingen vaker?
Je zegt zelf dat hij al wat egoïstisch is. Waar uit zich dat in? En kun jij hier wel mee leven?
Je zegt zelf dat hij al wat egoïstisch is. Waar uit zich dat in? En kun jij hier wel mee leven?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
woensdag 16 mei 2018 om 09:04
Als aanvulling.
Toen ik nog een relatie had ging ik weleens met vriendinnen op vakantie, maar dan had ik dat wel besproken met mijn partner. Dus op zich is het op vakantie gaan met vrienden niet heel vreemd, maar wel de manier waarop dit gaat. Als je samen bent dan bespreek je dit op een normale manier.
En ik zou hem het backpacken met vrienden niet gunnen. Kom zeg! Je bent veel te inschikkelijk. Ik zou hier ruzie om gemaakt hebben.
Toen ik nog een relatie had ging ik weleens met vriendinnen op vakantie, maar dan had ik dat wel besproken met mijn partner. Dus op zich is het op vakantie gaan met vrienden niet heel vreemd, maar wel de manier waarop dit gaat. Als je samen bent dan bespreek je dit op een normale manier.
En ik zou hem het backpacken met vrienden niet gunnen. Kom zeg! Je bent veel te inschikkelijk. Ik zou hier ruzie om gemaakt hebben.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
woensdag 16 mei 2018 om 09:13
Volgens mij wel. Ik kwam hetzelfde tegen tijdens het loepen. Vorige maand waren jullie uit elkaar en voorzichtig opnieuw begonnen met daten. Dat laat je nu wel weg in dit verhaal.Grobbekuiken_ schreef: ↑16-05-2018 09:06Wacht effe....nog geen maand geleden was hij je ex en was je weer aan het daten.
Gaat dit over dezelfde man?
woensdag 16 mei 2018 om 09:22
Lijkt me idd niet geheel onbelangrijk.
To, je schreef toen dat als hij het echt wil, hij zijn best zou blijven doen, en dat hij je anders niet waard zou zijn.
Nu lijkt het alsof hij je weer binnen heeft gehengeld en weer z'n oude gedrag laat zien.
Wil je dit echt?
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 16 mei 2018 om 09:26
Maar hoe passen voorzichtig daten en samen een verre reis maken bij elkaar?Grobbekuiken_ schreef: ↑16-05-2018 09:22Lijkt me idd niet geheel onbelangrijk.
To, je schreef toen dat als hij het echt wil, hij zijn best zou blijven doen, en dat hij je anders niet waard zou zijn.
Nu lijkt het alsof hij je weer binnen heeft gehengeld en weer z'n oude gedrag laat zien.
Wil je dit echt?
•
woensdag 16 mei 2018 om 09:30
woensdag 16 mei 2018 om 09:57
Dit iddpatchouli_ schreef: ↑16-05-2018 08:33Er is niks mis met willen backpacken met vrienden.
Het is alleen niet OK om daar een afgesproken reis met je partner voor af te willen zeggen.
Jullie zouden op reis dit jaar, volgend jaar kan hij backpacken met vrienden.
Als hij dat niet wil, dan weet je welke prioriteit je hebt.
woensdag 16 mei 2018 om 10:01
Mijn eerste ingeving toen ik je openingspost las dat ik jouw vriend wel erg egoïstisch vind dat hij je laat zitten maar aangezien jullie een maand terug nog exen waren, maakt het wel een beetje anders.
Was deze afspraak gemaakt voordat jullie uit elkaar gingen? Ik snap wel dat als je nu weer rustig aan date, hij met vrienden weg wil en de plannen van voor die tijd wat doorgeschoven worden.
Is het eventueel een optie om mee te gaan? Anders lekker met vriendinnen weg , doorsparen en mochten jullie volgend jaar nog samen zijn een reis maken?
Was deze afspraak gemaakt voordat jullie uit elkaar gingen? Ik snap wel dat als je nu weer rustig aan date, hij met vrienden weg wil en de plannen van voor die tijd wat doorgeschoven worden.
Is het eventueel een optie om mee te gaan? Anders lekker met vriendinnen weg , doorsparen en mochten jullie volgend jaar nog samen zijn een reis maken?
woensdag 16 mei 2018 om 10:02
Elje relatie is geven en nemen. Jij zou gaan backpacken, wat niet helemaal je ding is. Hij zou dat met jou doen.
Als hij niet met jou wil gaan, dat kan natuurlijk, hoewel het niet netjes is gegaan, dan zou ik of met vriendinnen gaan, lekker hotelletje. Of anders toch die grote reis maken, met een vriendin of met een groepsreis. Ik ken mensen die dat doen en die vinden het super!
Als hij niet met jou wil gaan, dat kan natuurlijk, hoewel het niet netjes is gegaan, dan zou ik of met vriendinnen gaan, lekker hotelletje. Of anders toch die grote reis maken, met een vriendin of met een groepsreis. Ik ken mensen die dat doen en die vinden het super!
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 16 mei 2018 om 10:04
oh nee, vergeten te loepenGrobbekuiken_ schreef: ↑16-05-2018 09:06Wacht effe....nog geen maand geleden was hij je ex en was je weer aan het daten.
Gaat dit over dezelfde man?
woensdag 16 mei 2018 om 10:39
SausjalMeediah schreef: ↑16-05-2018 08:30Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
woensdag 16 mei 2018 om 11:45
woensdag 16 mei 2018 om 11:57
Het is hem gewoon niet gelukt om het geld voor een verre reis bijeen te sparen. Dus zijn alternatief is met vrienden backpacken en een goedkope trip naar Spanje met jou als troost optie.
Voor jou de keuze, wil jij nog een grote verre reis maken, dan zal je dat met iemand anders moeten gaan doen, want met deze vriend gaat dat voorlopig niet gebeuren.
Voor jou de keuze, wil jij nog een grote verre reis maken, dan zal je dat met iemand anders moeten gaan doen, want met deze vriend gaat dat voorlopig niet gebeuren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 16 mei 2018 om 12:58
Hoezo 'ineens' ? Misschien waren het altijd al meer de plannen van To dan van haar vriend?Borgia schreef: ↑16-05-2018 08:59Waarom wil jouw vriend ineens backpacken met zijn vrienden ipv met jou? Was het gewoon een mededeling van zijn kant? Het is een opmerkelijke draai. Je spreekt iets af en jij spaart er notabene voor. Dat kun je niet zomaar met vrienden afspreken. Wat is zijn ' geweldige' reden om met vrienden weg te gaan?
En het is tegenwoordig heel normaal om met je vrienden op vakantie te gaan hoor. Een mens mag van gedachten veranderen, alleen is het dan aan To wat ze er mee doet.
woensdag 16 mei 2018 om 13:02
Er wordt ook pas een maand weer gespaard.jaw schreef: ↑16-05-2018 11:57Het is hem gewoon niet gelukt om het geld voor een verre reis bijeen te sparen. Dus zijn alternatief is met vrienden backpacken en een goedkope trip naar Spanje met jou als troost optie.