Vriend wilt backspacken
woensdag 16 mei 2018 om 08:14
Ik heb jullie mening nodig !
Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.
Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
Mijn vriend is altijd al iets egoïstisch geweest..
ik ben al een jaar aan het sparen omdat we samen een verre reis zouden gaan maken. (Dit hebben we 1 keer eerder gedaan)
Nu het er bijna op aan komt heeft hij aangegeven eigenlijk graag met zijn vrienden te gaan backpacken ipv met mij en dan maar met mij naar Spanje te gaan ofzo. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld en vind het vooral jammer dat hij dit niet met mij wilt doen. Al was afgesproken dat we samen zouden reizen dit jaar. Ik gun het hem wel en wil zijn wensen niet in de weg staan maar vind het toch jammer.
Wat vinden jullie hiervan? Misschien stel ik me wel gewoon aan en is het heel normaal dat je partner nog gaat backpacken met vrienden.
woensdag 16 mei 2018 om 18:28
Ik ga op het verhaal van TO af. Het komt blijkbaar rauw op haar dak vallen. Ik weet ook niet wat er precies heeft plaats gevonden, maar dat weet je toch nooit op een forum. Je leest altijd maar een kant van het verhaal en ik reageer op die ene kant.
Ik zeg toch ook niet dat het abnormaal is? Ik ga zelf ook weleens met vriendinnen op vakantie, maar het is wel opmerkelijk als je een grote reis plant, zoals TO beschrijft, en dat hij dan dit gaat doet met vrienden ipv met haar. Ik zou echt not amused zijn. Ook niet als een gewone vriendin dit zou doen. TO mag best wat meer voor haarzelf opkomen en dat probeerde ik te beschrijven.
Al lees ik net dat iemand TO geloept heeft en daaruit blijkt dat hij niet lang geleden haar ex was. Tsja dat zet alles natuurlijk in een heel ander daglicht. Dan is het niet zo heel gek dat hij met zijn vrienden op vakantie wil gaan.
anoniem_268355 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 18:35
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
4.69% gewijzigd
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
woensdag 16 mei 2018 om 21:00
Ik voel ook een beetje kots op komen elke keer dat ik het lees. Snap écht niet waarom mensen zich niet aan deze simpele uitzondering houden. Het staat zó dom (en lelijk).SausjalMeediah schreef: ↑16-05-2018 08:30Waarom vind je deze reactie nodig? Om TO ff op spelfouten te wijzen? Komt heel denigrerend over!
anoniem_347523 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 21:03
4.63% gewijzigd
woensdag 16 mei 2018 om 21:02
Dit lees ik ook. Snap best dat hij graag met z'n vrienden wil backpacken, maar hij heeft al met jou de afspraak ver te gaan reizen. Betreft dat een soortgelijke reis? Zo niet snap ik niet dat hij dat niet aan je heeft voorgesteld. Ik zou zeggen; hij spaart maar lekker een jaartje verder en boekt dan pas de reis met z'n vrienden.
Je zegt hij is altijd al egoïstisch geweest, hoe zie je met hem een toekomst voor je?