Our Bar, Just Wonderful.
woensdag 16 mei 2018 om 22:41
Ben me een beetje aan het inlezen hier.
En her en der eens wat aan het reageren.
Staat een topic over: brutalen hebben de halve wereld.
Wel even een stukje terug lezen, maar de tranen liepen me over de wangen van het lachen.
Over hoe Groningers reageren als er iemand staat te dringen bij de kassa (zo van: ik mag toch wel even eerst, want ik heb maar 1........) en hoe de casiërre daar mee omgaat
En her en der eens wat aan het reageren.
Wel even een stukje terug lezen, maar de tranen liepen me over de wangen van het lachen.
Over hoe Groningers reageren als er iemand staat te dringen bij de kassa (zo van: ik mag toch wel even eerst, want ik heb maar 1........) en hoe de casiërre daar mee omgaat
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
donderdag 17 mei 2018 om 00:31
Ik vind dat ze hier ook leuke topics hebben, helaas geen tijd om te reageren.
Anders zit ik tegen 100
Topic wat helpt jou tijdens het rouwen vind ik zo mooi verdrietig en zo herkenbaar.
Ene kant zit ik tijdens het lezen te janken, andere kant voel ik mij opgelucht.
Zo een pijn verwacht niemand, diep en intens.
Kijk in het leven is ook compleet anders.
Moet Flower bedanken dat ze Viva in de groep had gegooid.
Welterusten lieffie, dames.
Laiverdje van mij, geen zin... lekker onder plaid gaan liggen en candy of Sudoku doen. Don't feel bad. Jij is lief.
Anders zit ik tegen 100
Topic wat helpt jou tijdens het rouwen vind ik zo mooi verdrietig en zo herkenbaar.
Ene kant zit ik tijdens het lezen te janken, andere kant voel ik mij opgelucht.
Zo een pijn verwacht niemand, diep en intens.
Kijk in het leven is ook compleet anders.
Welterusten lieffie, dames.
Laiverdje van mij, geen zin... lekker onder plaid gaan liggen en candy of Sudoku doen. Don't feel bad. Jij is lief.
donderdag 17 mei 2018 om 08:49
You're welcomeJustWonderful schreef: ↑17-05-2018 00:31Ik vind dat ze hier ook leuke topics hebben, helaas geen tijd om te reageren.
Anders zit ik tegen 100![]()
donderdag 17 mei 2018 om 08:50
Ga het straks eens opzoeken . Heb ook wel zin om te lachenmama-inge schreef: ↑16-05-2018 22:41
donderdag 17 mei 2018 om 08:54
donderdag 17 mei 2018 om 08:55
Het staat bij kinderen
Op de 2e pagina inmiddels als je ingesteld hebt dat je het laatste bericht eerst wilt lezen
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
donderdag 17 mei 2018 om 10:01
https://www.youtube.com/watch?v=wHcpd5LWA5w
Even testen. Was op de radio vanochtend, ben niet zo van de nederlandse muziek, maar hier word ik blij van.
Even testen. Was op de radio vanochtend, ben niet zo van de nederlandse muziek, maar hier word ik blij van.
donderdag 17 mei 2018 om 10:03
donderdag 17 mei 2018 om 10:10
Moet eigenlijk poetsen, maar heb een beetje last van uitstelgedrag van de week
Nou ja, heb morgen de hele dag tijd! Vanmiddag naar de speelzaal. Oudste heeft vanmiddag nederlands.....vind zo'n zenuwslopende tijd met die examens.
Jongste gaat vanmiddag met de klas op de fiets naar Stadskanaal, naar de Technobiel. Een fgrote vrachtwagen met technische dingen. Vind ze superleuk! Daarna gaan ze met z'n allen naar de Mac
Hahaha, benieuwd waar ze al die fietsen gaan neerzetten
Jongste gaat vanmiddag met de klas op de fiets naar Stadskanaal, naar de Technobiel. Een fgrote vrachtwagen met technische dingen. Vind ze superleuk! Daarna gaan ze met z'n allen naar de Mac
donderdag 17 mei 2018 om 10:14
Gooodmurning ! Dank jullie wel voor de felicitaties! Het trouwen hing al een tijd in de lucht, maar door gedoe met werk-en verblijfsvisa was het even lastig. De kinderen hebben elkaar een jaar of 5 geleden leren kennen tijdens hun studie in Shanghai. A.s. Schoondochter komt uit Indonesie, maar is van Chinese afkomst. Onze zoon (voor een kwart -Chinees ) kon 3 jaar geleden direct na zijn studie economie aan de slag bij een groot concern . Schoondochter was vorig jaar mei klaar met haar studie en kan nu aan de slag in Shanghai, Maar als je studie- visum afloopt moet dat worden omgezet in een werkvisum en dat is even gedoe. In de tussentijd heeft ze gewerkt en ervaring opgedaan bij een bedrijf in Indonesie. Trouwen doen ze in Hongkong, met wederzijdse ouders als getuigen en daarna een feest in Indonesie en eentje in Nederland. Zo is iedereen tevreden.
donderdag 17 mei 2018 om 10:19
donderdag 17 mei 2018 om 10:22
Leuk ! Wel ver weg .Piep--zei-de-muis schreef: ↑17-05-2018 10:14Gooodmurning ! Dank jullie wel voor de felicitaties! Het trouwen hing al een tijd in de lucht, maar door gedoe met werk-en verblijfsvisa was het even lastig. De kinderen hebben elkaar een jaar of 5 geleden leren kennen tijdens hun studie in Shanghai. A.s. Schoondochter komt uit Indonesie, maar is van Chinese afkomst. Onze zoon (voor een kwart -Chinees ) kon 3 jaar geleden direct na zijn studie economie aan de slag bij een groot concern . Schoondochter was vorig jaar mei klaar met haar studie en kan nu aan de slag in Shanghai, Maar als je studie- visum afloopt moet dat worden omgezet in een werkvisum en dat is even gedoe. In de tussentijd heeft ze gewerkt en ervaring opgedaan bij een bedrijf in Indonesie. Trouwen doen ze in Hongkong, met wederzijdse ouders als getuigen en daarna een feest in Indonesie en eentje in Nederland. Zo is iedereen tevreden.![]()
Mijn jongste had ook een buitenlandse relatie ( kennengeleerd op een UNI in de VS waar ze half jaar studeerde ) .
Om een lang verhaal kort te maken , is toch niets geworden na 4,5 jaar totaal .
Ben er eerlijk gezegd niet rouwig om . Was beetje wereldvreemde jongen en hij was niet lief voor haar .
Gelukkig heeft ze nu eenveel lievere vriend ( zeg ze
Nou ja , het is ook nog maar 10 maanden .