Our Bar, Just Wonderful.

11-05-2018 11:01 3187 berichten
Hellootjes Laiverdje...en iedereen.

Afbeelding

Afbeelding
:cheer:

Afbeelding
anoniem_6542a15eb1b21 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 19:46
80.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben me een beetje aan het inlezen hier.
En her en der eens wat aan het reageren.
Staat een topic over: brutalen hebben de halve wereld.
Wel even een stukje terug lezen, maar de tranen liepen me over de wangen van het lachen.
Over hoe Groningers reageren als er iemand staat te dringen bij de kassa (zo van: ik mag toch wel even eerst, want ik heb maar 1........) en hoe de casiërre daar mee omgaat
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Ik vind dat ze hier ook leuke topics hebben, helaas geen tijd om te reageren.
Anders zit ik tegen 100 :biggrin:

Topic wat helpt jou tijdens het rouwen vind ik zo mooi verdrietig en zo herkenbaar.

Ene kant zit ik tijdens het lezen te janken, andere kant voel ik mij opgelucht.
Zo een pijn verwacht niemand, diep en intens.
Kijk in het leven is ook compleet anders.

Moet Flower bedanken dat ze Viva in de groep had gegooid.

Welterusten lieffie, dames.
Laiverdje van mij, geen zin... lekker onder plaid gaan liggen en candy of Sudoku doen. Don't feel bad. Jij is lief. :heart:
JustWonderful schreef: ↑
17-05-2018 00:31
Ik vind dat ze hier ook leuke topics hebben, helaas geen tijd om te reageren.
Anders zit ik tegen 100 :biggrin:

Moet Flower bedanken dat ze Viva in de groep had gegooid.

You're welcome :thumbsup:
mama-inge schreef: ↑
16-05-2018 22:41

Staat een topic over: brutalen hebben de halve wereld.
Wel even een stukje terug lezen, maar de tranen liepen me over de wangen van het lachen.
Over hoe Groningers reageren als er iemand staat te dringen bij de kassa (zo van: ik mag toch wel even eerst, want ik heb maar 1........) en hoe de casiërre daar mee omgaat
Ga het straks eens opzoeken . Heb ook wel zin om te lachen :rofl:
Wonder48 schreef: ↑
16-05-2018 21:47
Slaap lekker straks lieffie, ladies! Ik heb geen zin om te typen, morgen weer! :biggrin:

Love you, kussies :flirting:
Moet kunnen :redrose:
Goedemorgen ladys

Het is fris buiten.
De kinderen wilden ook wel een iets dikker vest aan naar buiten in plaats van hun dunne jas.

Ik voel nu mij rug en armen wel wat.
Ga nog wel wat doen, maar toch even iets rustiger als gisteren.
wild-flower2 schreef: ↑
17-05-2018 08:50
Ga het straks eens opzoeken . Heb ook wel zin om te lachen :rofl:
Het staat bij kinderen
Op de 2e pagina inmiddels als je ingesteld hebt dat je het laatste bericht eerst wilt lezen
Ik zie dat ik een beetje achterloop met mijn posts... :nerd:
Piep, gefeliciteerd met de trouwplannen van je zoon!
https://www.youtube.com/watch?v=wHcpd5LWA5w

Even testen. Was op de radio vanochtend, ben niet zo van de nederlandse muziek, maar hier word ik blij van.
Deze word ik ook blij van! :biggrin:

Skik! https://www.youtube.com/watch?v=f81tx32 ... adbNRhAhOg
Moet eigenlijk poetsen, maar heb een beetje last van uitstelgedrag van de week :biggrin: Nou ja, heb morgen de hele dag tijd! Vanmiddag naar de speelzaal. Oudste heeft vanmiddag nederlands.....vind zo'n zenuwslopende tijd met die examens.
Jongste gaat vanmiddag met de klas op de fiets naar Stadskanaal, naar de Technobiel. Een fgrote vrachtwagen met technische dingen. Vind ze superleuk! Daarna gaan ze met z'n allen naar de Mac :yum: Hahaha, benieuwd waar ze al die fietsen gaan neerzetten :-D
Fijne dag allemaal! :daisy:
Gooodmurning ! Dank jullie wel voor de felicitaties! Het trouwen hing al een tijd in de lucht, maar door gedoe met werk-en verblijfsvisa was het even lastig. De kinderen hebben elkaar een jaar of 5 geleden leren kennen tijdens hun studie in Shanghai. A.s. Schoondochter komt uit Indonesie, maar is van Chinese afkomst. Onze zoon (voor een kwart -Chinees ) kon 3 jaar geleden direct na zijn studie economie aan de slag bij een groot concern . Schoondochter was vorig jaar mei klaar met haar studie en kan nu aan de slag in Shanghai, Maar als je studie- visum afloopt moet dat worden omgezet in een werkvisum en dat is even gedoe. In de tussentijd heeft ze gewerkt en ervaring opgedaan bij een bedrijf in Indonesie. Trouwen doen ze in Hongkong, met wederzijdse ouders als getuigen en daarna een feest in Indonesie en eentje in Nederland. Zo is iedereen tevreden. :couple:
Just, heerlijk he, de dimsum van échte chinese restaurants! Net zoals sushi, die zijn ook niet lekker uit een supermarkt.

Ik vind het hier bij de viva heel leuk. Beetje lezen, soms rode oortjes, verbazing of opwinding ( nee, niet van de rode oortjes :$ hahaha)
Wonder, ik ken dat uitstelgedrag, maar heb er niet veel last van, :rofl:
anoniem_369244 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 10:44
Reden: schrijffout
1.99% gewijzigd
Piep--zei-de-muis schreef: ↑
17-05-2018 10:14
Gooodmurning ! Dank jullie wel voor de felicitaties! Het trouwen hing al een tijd in de lucht, maar door gedoe met werk-en verblijfsvisa was het even lastig. De kinderen hebben elkaar een jaar of 5 geleden leren kennen tijdens hun studie in Shanghai. A.s. Schoondochter komt uit Indonesie, maar is van Chinese afkomst. Onze zoon (voor een kwart -Chinees ) kon 3 jaar geleden direct na zijn studie economie aan de slag bij een groot concern . Schoondochter was vorig jaar mei klaar met haar studie en kan nu aan de slag in Shanghai, Maar als je studie- visum afloopt moet dat worden omgezet in een werkvisum en dat is even gedoe. In de tussentijd heeft ze gewerkt en ervaring opgedaan bij een bedrijf in Indonesie. Trouwen doen ze in Hongkong, met wederzijdse ouders als getuigen en daarna een feest in Indonesie en eentje in Nederland. Zo is iedereen tevreden. :couple:
Leuk ! Wel ver weg .
Mijn jongste had ook een buitenlandse relatie ( kennengeleerd op een UNI in de VS waar ze half jaar studeerde ) .
Om een lang verhaal kort te maken , is toch niets geworden na 4,5 jaar totaal .
Ben er eerlijk gezegd niet rouwig om . Was beetje wereldvreemde jongen en hij was niet lief voor haar .
Gelukkig heeft ze nu eenveel lievere vriend ( zeg ze :hyper: ) , maar samenwonen durft ze nog niet aan .
Nou ja , het is ook nog maar 10 maanden . :couple:
Ik ga maar eens wat doen . Dat uistelgedrag ken ik ook wel Wonder .. :rofl:
Zit nog steeds voor de pc te koekeloeren :HA:

Piep, wat leuk zeg! Dubbel feest ook nog!
yes! Wondertje, ik zit nog in mijn snelle pakkie ( ponnetje en joggingbroek ) hier te koekeloeren, samen met de Bob :puppy: en een kop koffie.
Wat voor hond is Bob? Mijn oudste dochter is gek op honden, alle dieren eigenlijk, wij hebben er geen. We hebben een parkietje, Rio. Ook een schatje hoor!
Een Schipperke ,( zie avatar) , is een klein , zwart ( Belgisch)herder soort. Is een ( soms te ) intelligent ras dat bovendien niet naar hond ruikt.
Als ik zover ben dat ik foto's kan plaatsen dan zal ik er een van hem opzetten. Hoe doe je dat eigenlijk? Ik weet dat het pas kan na 200 reacties, maar dat gaat nu snel.
Heb even gegoogled, wat een schattig hondje! Als pup ook!
Ja, als pup lijken ze echt op kleine beertjes. Het schijnt dat een berenmoeder ook geen verschil ziet :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven