Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Zit je gewoon wat te vervelen. Naja ik verveel me wellicht dus ik doe vervelend.

Kijk je morgen ook mee? En dan via het andere topic? Best leuk om al die feitjes die je kent te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
18-05-2018 19:41
de pa van Maxima was ook niet aanwezig toch?
en moet je zien hoe lang Wim en Max al getrouwd zijn.

Charles zelf is ook niet van onbesproken gedrag, maar die kunnen ze niet thuislaten natuurlijk.
en dan Camilla er nog bij.

De vader van Maxima was om een heel andere reden afwezig bij het huwelijk van zijn dochter..

Toen Charles eindelijk met zijn Camilla mocht trouwen was zijn moeder-de-queen een deel van de huwelijksceremonie niet aanwezig. (Wel was de queen en haar man bij de trouwreceptie) Dat was omdat Camilla al eens gescheiden was. De queen is hoofd van de Angl.kerk en mag een huwelijk van een gescheiden persoon niet steunen. Of ze er bij is als Harry en Megan trouwen is afwachten. Misschien is Megan daarom gedoopt tot de Angl.kerk.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
18-05-2018 20:37
Ik vind het zo leuk hoe die 2 broers met elkaar omgaan, William is echt begaan met zijn broertje, heel leuk.
Inderdaad, Heel mooi hoe ze met elkaar omgaan..
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
18-05-2018 21:00
Mr Bean is een van de friends van Charles. Rowan Atkinson.
https://www.youtube.com/watch?v=gT8FQy1LVrk
:rofl:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
18-05-2018 21:22
Zou de biologische vader van Harry ook uitgenodigd zijn?

Charles is aanwezig.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
18-05-2018 21:46
Jij weet heel goed dat Harry op en top een ginger Spencer is. Hij lijkt op zijn moeder’s kant.
Harry lijkt op zijn opa van vaders kant. Prins Philip.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
18-05-2018 23:38
De vader van Maxima was om een heel andere reden afwezig bij het huwelijk van zijn dochter..

Toen Charles eindelijk met zijn Camilla mocht trouwen was zijn moeder-de-queen een deel van de huwelijksceremonie niet aanwezig. (Wel was de queen en haar man bij de trouwreceptie) Dat was omdat Camilla al eens gescheiden was. De queen is hoofd van de Angl.kerk en mag een huwelijk van een gescheiden persoon niet steunen. Of ze er bij is als Harry en Megan trouwen is afwachten. Misschien is Megan daarom gedoopt tot de Angl.kerk.
Dat is raar, gezien de ontstaansgeschiedenis van de anglicaanse kerk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke moeder heeft Meghan. Ik vind haar mooi, maar ze heeft vooral een hele fijne uitstraling ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
19-05-2018 08:15
Dat is raar, gezien de ontstaansgeschiedenis van de anglicaanse kerk.
De regels zijn nu voor even opgeschort. Daarom mag the Queen er bij zijn.
Zij is hoofd van de Anglicaanse kerk dus dat was niet zo moeilijk. Een teken dat ze eindelijk met haar tijd meegaat.
De absolute heersregels van haar voorganger Henry VIII, de stichter van de Anglicaanse kerk omdat hij brak met Rome voor zijn eigen belang, zijn nu echt wel achterhaald.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
BBC is al bezig!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-05-2018 08:49
De regels zijn nu voor even opgeschort. Daarom mag the Queen er bij zijn.
Zij is hoofd van de Anglicaanse kerk dus dat was niet zo moeilijk. Een teken dat ze eindelijk met haar tijd meegaat.
De absolute heersregels van haar voorganger Henry VIII, de stichter van de Anglicaanse kerk omdat hij brak met Rome voor zijn eigen belang, zijn nu echt wel achterhaald.
Maar juist die Henry steunde zijn eigen scheiding en nieuwe huwelijk als geschreiden man door maar hoofd van de kerk te worden.
Hoewel, die man deed natuurlijk alles voor zijn eigen belang en de rest kon er in stikken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

zijn we er klaar voor, ik moet het helaas missen :cry:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
19-05-2018 09:18
Maar juist die Henry steunde zijn eigen scheiding en nieuwe huwelijk als geschreiden man door maar hoofd van de kerk te worden.
Hoewel, die man deed natuurlijk alles voor zijn eigen belang en de rest kon er in stikken natuurlijk.
Dat precies. Regels golden niet voor hem, alleen voor anderen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
De beveiliging. Wat een operatie. Hoofdbrekens voor diverse kolonels. 😆
Omdat alles anders gaat dan eerdere Royal weddings.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
BUCKINGHAM PALACE

The Wedding of Prince Henry of Wales and Ms. Meghan Markle

Saturday 19th May, 2018

The Queen has today been pleased to confer a Dukedom on Prince Henry of Wales. His titles will be Duke of Sussex, Earl of Dumbarton and Baron Kilkeel.

Prince Harry thus becomes His Royal Highness The Duke of Sussex, and Ms. Meghan Markle on marriage will become Her Royal Highness The Duchess of Sussex.

BACKGROUND

DUKEDOM: SUSSEX

Royal Associations

In 1801 H.R.H. Prince Augustus Frederick, sixth son of King George III was created Baron of Arklow, Earl of Inverness and Duke of Sussex. Prince Augustus Frederick was born in 1773 and died in 1843, when the titles became extinct.

In 1874 Sussex was conferred as an Earldom with the Dukedom of Connaught and Strathearn on Queen Victoria’s third son Prince Arthur William Patrick Albert (1850-1942) and the titles became extinct on the death of his grandson, the second Duke of Connaught and Strathearn and Earl of Sussex in 1943.

In both 1801 and 1874, as is customary, one peerage title was chosen from each of the three Kingdoms, and this tradition has been followed with the choice of Sussex, Dumbarton and Kilkeel.

Earlier non-Royal Associations
Before Prince Augustus Frederick was created Duke of Sussex in 1801 Sussex had existed as a non-Royal title and as an Earldom.

In 1141 The Earldom of Sussex was conferred on William d’Aubigny and descended in that family until the death of the 5th Earl of Sussex, who was usually known as Earl of Arundel, in 1243.

In 1529 Robert Radcliffe was created Earl of Sussex. This title became extinct on the death of the 5th Earl of this creation in 1643.

In 1644 Thomas Savile was created Earl of Sussex. This title became extinct on the death of the 2nd Earl in 1671.

In 1674 Thomas Lennard was created Earl of Sussex and died in 1715 when the title went extinct.

Finally, in 1717 Talbot Yelverton was created Earl of Sussex. This title became extinct on the death of the 3rd Earl in 1799.

Two years later in 1801 Prince Augustus Frederick was created Duke of Sussex thus beginning the royal association with the title.

EARLDOM: DUMBARTON

George Douglas, a younger son of the first Marquess of Douglas, was created Earl of Dumbarton in 1675. On the death of the 2nd Earl in 1749 the title became extinct and until now has not subsequently been granted as a title.
Dumbarton, on the north bank of the River Clyde, was a Royal Burgh between 1222 and 1975. Dumbarton Castle was a Royal fortress even before Dumbarton became a Royal Burgh.

BARONY: KILKEEL

Kilkeel has never previously been granted as a title. It is a small town, with a fishing fleet, on the coast of County Down, below the Mourne Mountains.
All Baronies have a Nomen Dignitatis and a territorial designation. The title therefore is Kilkeel and the territorial designation is of Kilkeel in the County of Down.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
18-05-2018 20:28
Ze wordt ook niet echt weggegeven, maar loopt het eerste stuk zelf, wordt dan door Charles begeleidt naar het altaar, waarna Charles wegloopt en zij naar Harry stapt;

https://www.google.co.uk/amp/s/amp.cnn. ... index.html
Mooi!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-05-2018 09:05
BBC is al bezig!
Ik zit al vanaf 8 uur BBC te kijken! Tot een uur of 1, dan moet ik weg maar neem de rest op.

Veel gasten ken ik niet.
Vrouw van earl Spencer heeft een prachtige paarse outfit aan. Zijn stropdas afgestemd op haar.

Mijn man geeft niet om zo'n royal wedding. Maar zojuist zei hij spontaan: "die Meghan lijkt me een lieve meid". 😉
Alle reacties Link kopieren
Eenvoudige jurk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
19-05-2018 13:02
Eenvoudige jurk.
Mooi, vind ik. Ingetogen chiq.
Alle reacties Link kopieren
Half Hollywood is uitgenodigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dit wad Pejekas kans
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Toen Charles haar begeleidde, moest ik toch even een traantje wegvegen

Vind het sneu dat haar moeder helemaal alleen zit
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een saaie jurk en die hele toestand echt vreselijk uit de tijd. Van mij mogen ze het afschaffen. Wel fijn dat Harry en Meghan het zelf leuk vinden.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Wie is die vrouw naast Serena Williams?? In de blauwe jurk? Actrice toch?

Wie van haar familie is er nu bij?? Alleen moeder??
Alle reacties Link kopieren
Wat een enthousiaste dominee nu. Brengt de boel aardig tot leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven