Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
19-05-2018 20:31
was idd beetje langdradig vond de jurk mooi maar er hadden best wat steentjes op gemogen mhja al die trouwjurken van het koningshuis zijn saaitjes .
vond vooral de bruidskindjes zo lief :flirting:
Ik was helemaal fan van de bruidsjurk van Kate, maar ik ben gek op kant.
Alle reacties Link kopieren
Afwezige vader Meghan Markle vond ceremonie 'emotioneel' - Nu.nl
https://www.nu.nl/.../afwezige-vader-me ... ioneel-zie...

Nu
Afwezige vader Meghan Markle vond ceremonie 'emotioneel' om te zien

Foto: AFP
Gepubliceerd: 19 mei 2018 14:56 Laatste update: 19 mei 2018 15:43

Thomas Markle, de vader van Meghan Markle, heeft gereageerd op het huwelijk van zijn dochter met Prins Harry, dat zaterdagmiddag in zijn
afwezigheid plaatsvond.

Markle laat aan TMZ weten dat hij met veel plezier naar de ceremonie gekeken heeft via de televisie, maar dat het ook emotioneel voor hem was.

Ook zegt hij dat zijn dochter er "prachtig en gelukkig uitziet" en dat hij graag bij het huwelijk aanwezig had willen zijn. "Ik geef ze al mijn liefde en hoop dat ze heel gelukkig worden samen", aldus Markle.

Meghan Markle trad zaterdagmiddag in het huwelijk met de Britse prins Harry. Haar vader was afwezig tijdens de bruiloft vanwege gezondheidsproblemen.

Thomas Markle werd vorige week getroffen door een hartaanval en had afgelopen maandag weer last van pijn op zijn borst. Dinsdag bleek na verschillende onderzoeken in het ziekenhuis dat de hartaanval "significante schade" heeft aangericht en dat hij onder het mes moet.

Foto's

Eerder twijfelde de vader van de bruid al om naar het Verenigd Koninkrijk te reizen en het huwelijk bij te wonen. Maandag werd duidelijk dat hij betaald kreeg voor foto's waarop te zien is dat hij in een internetcafé naar informatie over prins Harry zoekt.

Achteraf schaamde Markle zich voor die actie en besloot hij daarom niet naar Windsor af te reizen voor de bruiloft van zijn dochter.

Bruiloft

Meghan Markle en prins Harry trouwden op Windsor Castle. De twee gaven elkaar het jawoord ten overstaan van de aartsbisschop en ruim zeshonderd aanwezigen.

Het kersverse echtpaar mag zich hertog en hertogin van Sussex noemen. Harry krijgt daarnaast de titels graaf van Dumbarton en baron Kilkeel.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ze zagen er heel gelukkig uit. :flirting:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
18-05-2018 00:17
Valt me ook op dat het vooral de wat oudere (50+), wellicht conservatievere forumsters zijn die Meghan niet zo leuk vinden, terwijl de jongere generaties neutraal of positief naar haar kijken. Niet alleen hier, maar op het internet algemeen. Tekenend vind ik dat.
Hoe ouder hoe zuurder bedoel je? :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Lorelai schreef:
19-05-2018 16:05
Is een hele echte uit de collectie van the Queen!

http://people.com/royals/royal-wedding- ... kle-tiara/
Hij is echt prachtig. Maar ik vond de jurk en sluier teleurstellend saai en behouden.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
19-05-2018 20:42
Ik was helemaal fan van de bruidsjurk van Kate, maar ik ben gek op kant.
die was ook mooi idd :) , ooh jaa ik ook hihih :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Maleficent schreef:
19-05-2018 22:31
Hoe ouder hoe zuurder bedoel je? :proud:
:clown:
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-05-2018 22:58
Hij is echt prachtig. Maar ik vond de jurk en sluier teleurstellend saai en behouden.
Harry stonde er prachtig op, en de jurk van Megan vond ik heel mooi en bescheiden. Maar die vitrage voor het gezicht vond ik afschuwelijk. Het had iets engs. Toen die vitrage naar 'achter geklapt' was vond ik Megan er prachtig opstaan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
19-05-2018 23:19
Harry stonde er prachtig op, en de jurk van Megan vond ik heel mooi en bescheiden. Maar die vitrage voor het gezicht vond ik afschuwelijk. Het had iets engs. Toen die vitrage naar 'achter geklapt' was vond ik Megan er prachtig opstaan.
Harry kon alleen niet zijn verveling verbergen. Hij had een paar lesjes moeten nemen bij zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Lorelai schreef:
19-05-2018 16:05
Is een hele echte uit de collectie van the Queen!

http://people.com/royals/royal-wedding- ... kle-tiara/
Lief hoe Charles Megan begeleid. :photo:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
19-05-2018 08:15
Dat is raar, gezien de ontstaansgeschiedenis van de anglicaanse kerk.
Ik heb die regeltjes niet bedacht.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sugarbaby schreef:
19-05-2018 08:44
Wat een leuke moeder heeft Meghan. Ik vind haar mooi, maar ze heeft vooral een hele fijne uitstraling ofzo?
Klopt.
Ik zag een foto van haar met Megan als baby,peutertje, Megan's moeder leek daar op Michelle Obama, maar ook wel een beetje op Megan van nu.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-05-2018 08:49
De regels zijn nu voor even opgeschort. Daarom mag the Queen er bij zijn.
Zij is hoofd van de Anglicaanse kerk dus dat was niet zo moeilijk. Een teken dat ze eindelijk met haar tijd meegaat.

De absolute heersregels van haar voorganger Henry VIII, de stichter van de Anglicaanse kerk omdat hij brak met Rome voor zijn eigen belang, zijn nu echt wel achterhaald.
Of ze echt met de tijd mee gaat? Ik denk dat ze gewoon een zwak heeft voor haar kleinzoon Harry.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
19-05-2018 13:39
Prachtige vertolking van 'stand by me' door het koor.
Dat was inderdaad prachtig.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
19-05-2018 16:06
The Queen: Ik dacht dat zij als hoofd van de kerk geen huwelijk mocht steunen van iemand die al eerder getrouwd was, bij het huwelijk van Charles en Camilla was ze ook niet aanwezig.

William: Prachtig om te zien hoe hij zijn broetje steunt, die 2 zijn dikke vrienden

Camilla: Die preek was haar duidelijk teveel, haar lichaamstaak sprak boekdelen, ik vond dat een tikkeltje onbeschoft

Charles: Ook hij vond iets van die preek, dat liet hij duidelijk merken, ik vond het wel lief dat hij Doria een hand gaf.

Kate: Ze deed raar vandaag, misschien heeft de baby haar wakker gehouden, ze had wat mij betreft beter thuis kunnen blijven, ze keek constant de andere kant op.

Doria: Ach die arme schaap zat moederziel alleen, die moeder had zich wel iets meer kunnen opdoffen.
Ik denk dat het met die grote hoed niet makkelijk alle kanten op kijkt. Ik vond haar helemaal niet raar.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-05-2018 16:52
Ik vond de jurk prachtig, heel eenvoudig op de eerste blik maar een meesterwerk van couture. Mijn hart ging met name uit naar de moeder van Meghan. Ze zag er heel eenvoudig uit in een mantelpak, maar in al haar eenvoud was ze ontroerend. Die Amerikaanse priester ging wat mij betreft nét iets te veel "over the top" met zijn toespraak, en ging ook net iets te lang door. De muziek tijdens de ceremonie vond ik vrij weinig bijdragen, niet iets dat echt feestelijk was of memorabel.
De muziek vond ik heel mooi. En juist veel bijdragen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zagen jullie hoe zuur Harry's ex Chelsea keek? Ik vond dat ze er prachtig uit zag en ook goed dat ze gekomen was, was zeker niet makkelijk voor haar
Camilla moest haar man uitlenen aan moeder van Meghan. Dat is ze niet gewend.
Een intiem gesprek tussen Charles en echtgenote afgeschermd door hoed tegen liplezers die meekijken en tolken. Haar en hun recht.


Moeder van Meghan was slecht ter been. Is niet gewend aan die media-aandacht en heeft armoede gekend. Ziet haar kind opeens als prinses.
De docu van NPO is nog terug te kijken. Verder was er nog ergens meer informatief in een samenvatting.
Charles mocht haar helpen. Is een eer en vader van Meghan was uitgenodigd, maar ook niet gewend aan media aandacht. Uitleg via NPO. Harry en Meghan gaan op tournee en ook NL staat op hun agenda.
Ouders van Meghan zijn als vrienden uit elkaar gegaan.

President Obama stond op gastenlijst, maar geen regeringsleiders etc. om Trump niet ook te moeten uitnodigen. Nu mochten heel veel echte Britten komen en minder beveiligers nodig.

Verder zag ik op RTLZ of Duitse RTL? een special van alle koninklijke bruiloften die er vanaf voor Charles en Diana als jurk en kus was geweest.
Na de jurk van Kate Middleton vond ik de jurk van Meghan veel mooier en ook de sluier zag ik pas goed in die special.

Queen Elizabeth zal wel bijna in slaap gesukkeld zijn. Niet gemakkelijk omdat die Amerikaanse preek erg levendig was. Die banken zitten erg ongemakkelijk. Daar ga je vanzelf raar van lopen. Charles mocht tenminste nog even de benen strekken. Daar wordt toch iedereen die lang moet zitten op keiharde banken blij van? Zadelpijn is vergelijkbaar. Probeer het maar eens. Paalzitten kan ook. :biggrin:

Verder fijne Pinkster. Morgen gaan de meubelboulevards pas open.
In het bos zal het wel druk zijn en file lopen. Misschien ga ik nog met de fiets via een geheimen sluiproute. :hihi:
Veel sluiproutes nemen is lekker en beter dan op dit forum rondhangen. :)

EDIT: Die film over hoe ze elkaar ontmoeten. Die vond ik erg slecht en niet af gekeken. Leken niet en alles waar echte beelden van waren zat in film. Ik geloof dat oma gewoon erg blij is dat haar kleinzoon (lijkt op haar man) weer op het juiste pad zit. Dat hij toch een gezin gaat stichten. Ze kent het karakter van haar eigen echtgenoot als vader en ook haar zoon. Andere zoon is wel gescheiden maar ik gok vanwege de schulden en/of kinderen. Het afbetalen ging nu beter. Bij de juiste vrouw lukt het uiteindelijk toch om in het spoor te blijven.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-05-2018 16:25
15.20% gewijzigd
Pumps_italiaans schreef:
20-05-2018 12:11
Verder fijne Pasen.
:-D Wens je dat al zolang van tevoren ;-) Fijne Pinksterdagen!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-05-2018 23:34
Of ze echt met de tijd mee gaat? Ik denk dat ze gewoon een zwak heeft voor haar kleinzoon Harry.
Volgens mij heb ik idd weleens gehoord dat ze een hele close band hebben.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-05-2018 13:49
Volgens mij heb ik idd weleens gehoord dat ze een hele close band hebben.
Correct
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
20-05-2018 12:11
Camilla moest haar man uitlenen aan moeder van Meghan. Dat is ze niet gewend.
Een intiem gesprek tussen Charles en echtgenote afgeschermd door hoed tegen liplezers die meekijken en tolken. Haar en hun recht.


Moeder van Meghan was slecht ter been. Is niet gewend aan die media-aandacht en heeft armoede gekend. Ziet haar kind opeens als prinses.
De docu van NPO is nog terug te kijken. Verder was er nog ergens meer informatief in een samenvatting.
Charles mocht haar helpen. Is een eer en vader van Meghan was uitgenodigd, maar ook niet gewend aan media aandacht. Uitleg via NPO. Harry en Meghan gaan op tournee en ook NL staat op hun agenda.
Ouders van Meghan zijn als vrienden uit elkaar gegaan.

President Obama stond op gastenlijst, maar geen regeringsleiders etc. om Trump niet ook te moeten uitnodigen. Nu mochten heel veel echte Britten komen en minder beveiligers nodig.

Verder zag ik op RTLZ of Duitse RTL? een special van alle koninklijke bruiloften die er vanaf voor Charles en Diana als jurk en kus was geweest.
Na de jurk van Kate Middleton vond ik de jurk van Meghan veel mooier en ook de sluier zag ik pas goed in die special.

Queen Elizabeth zal wel bijna in slaap gesukkeld zijn. Niet gemakkelijk omdat die Amerikaanse preek erg levendig was. Die banken zitten erg ongemakkelijk. Daar ga je vanzelf raar van lopen. Charles mocht tenminste nog even de benen strekken. Daar wordt toch iedereen die lang moet zitten op keiharde banken blij van? Zadelpijn is vergelijkbaar. Probeer het maar eens. Paalzitten kan ook. :biggrin:

Verder fijne Pinkster. Morgen gaan de meubelboulevards pas open.
In het bos zal het wel druk zijn en file lopen. Misschien ga ik nog met de fiets via een geheimen sluiproute. :hihi:
Veel sluiproutes nemen is lekker en beter dan op dit forum rondhangen. :)

EDIT: Die film over hoe ze elkaar ontmoeten. Die vond ik erg slecht en niet af gekeken. Leken niet en alles waar echte beelden van waren zat in film. Ik geloof dat oma gewoon erg blij is dat haar kleinzoon (lijkt op haar man) weer op het juiste pad zit. Dat hij toch een gezin gaat stichten. Ze kent het karakter van haar eigen echtgenoot als vader en ook haar zoon. Andere zoon is wel gescheiden maar ik gok vanwege de schulden en/of kinderen. Het afbetalen ging nu beter. Bij de juiste vrouw lukt het uiteindelijk toch om in het spoor te blijven.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-05-2018 22:58
Hij is echt prachtig. Maar ik vond de jurk en sluier teleurstellend saai en behouden.
Ik vond de jurk geweldig.ik vond destijds de jurk van Diana niks.terwijl iedereen daar lyrisch over was.
Naar mijn smaak veel te pompeus en te veel bombarie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
20-05-2018 12:11
Camilla moest haar man uitlenen aan moeder van Meghan. Dat is ze niet gewend.
Een intiem gesprek tussen Charles en echtgenote afgeschermd door hoed tegen liplezers die meekijken en tolken. Haar en hun recht.


Moeder van Meghan was slecht ter been. Is niet gewend aan die media-aandacht en heeft armoede gekend. Ziet haar kind opeens als prinses.
De docu van NPO is nog terug te kijken. Verder was er nog ergens meer informatief in een samenvatting.
Charles mocht haar helpen. Is een eer en vader van Meghan was uitgenodigd, maar ook niet gewend aan media aandacht. Uitleg via NPO. Harry en Meghan gaan op tournee en ook NL staat op hun agenda.
Ouders van Meghan zijn als vrienden uit elkaar gegaan.

President Obama stond op gastenlijst, maar geen regeringsleiders etc. om Trump niet ook te moeten uitnodigen. Nu mochten heel veel echte Britten komen en minder beveiligers nodig.

Verder zag ik op RTLZ of Duitse RTL? een special van alle koninklijke bruiloften die er vanaf voor Charles en Diana als jurk en kus was geweest.
Na de jurk van Kate Middleton vond ik de jurk van Meghan veel mooier en ook de sluier zag ik pas goed in die special.

Queen Elizabeth zal wel bijna in slaap gesukkeld zijn. Niet gemakkelijk omdat die Amerikaanse preek erg levendig was. Die banken zitten erg ongemakkelijk. Daar ga je vanzelf raar van lopen. Charles mocht tenminste nog even de benen strekken. Daar wordt toch iedereen die lang moet zitten op keiharde banken blij van? Zadelpijn is vergelijkbaar. Probeer het maar eens. Paalzitten kan ook. :biggrin:

Verder fijne Pinkster. Morgen gaan de meubelboulevards pas open.
In het bos zal het wel druk zijn en file lopen. Misschien ga ik nog met de fiets via een geheimen sluiproute. :hihi:
Veel sluiproutes nemen is lekker en beter dan op dit forum rondhangen. :)

EDIT: Die film over hoe ze elkaar ontmoeten. Die vond ik erg slecht en niet af gekeken. Leken niet en alles waar echte beelden van waren zat in film. Ik geloof dat oma gewoon erg blij is dat haar kleinzoon (lijkt op haar man) weer op het juiste pad zit. Dat hij toch een gezin gaat stichten. Ze kent het karakter van haar eigen echtgenoot als vader en ook haar zoon. Andere zoon is wel gescheiden maar ik gok vanwege de schulden en/of kinderen. Het afbetalen ging nu beter. Bij de juiste vrouw lukt het uiteindelijk toch om in het spoor te blijven.
Hier ben ik het volledig mee eens, ze was aanwezig terwijl ze daar niet mocht zijn omdat Meghan al eerder getrouwd was.
Er zal nu wel een behoorlijke druk op Meghan liggen om asap zwanger te raken, Meghan zal vanaf nu scherp in de gaten gehouden gaan worddn, het viel me wel op dat toen de dominee iets zei over hun eventuele toekomstige kinderen, dat ze elkaar lachend aankeken, als er ineens volgende maand een zwangerschap word aangekondigd, en ze bevalt met 8 maanden dan was ze al zwanger toen ze trouwde.
Ik zal ze blijven volgen, want ik vind ze leuk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
21-05-2018 21:03
Hier ben ik het volledig mee eens, ze was aanwezig terwijl ze daar niet mocht zijn omdat Meghan al eerder getrouwd was.
Er zal nu wel een behoorlijke druk op Meghan liggen om asap zwanger te raken, Meghan zal vanaf nu scherp in de gaten gehouden gaan worddn, het viel me wel op dat toen de dominee iets zei over hun eventuele toekomstige kinderen, dat ze elkaar lachend aankeken, als er ineens volgende maand een zwangerschap word aangekondigd, en ze bevalt met 8 maanden dan was ze al zwanger toen ze trouwde.
Ik zal ze blijven volgen, want ik vind ze leuk.

Ik denk niet dat ze al zwanger is. Dat risico kun je gewoon niet lopen.
Voor hetzelfde geld ben je hondsberoerd en moet je nog trouwen voor het oog van zo'n beetje de hele wereld.
Ik denk wel Dat ze snelle plannen hebben, gezien de blik :proud: .

En waarom zou ze asap zwanger moeten worden? Ze hoeft geen troonopvolger te produceren, die zijn er meer dan genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven