Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

Wat heerlijk Suus! Het is jullie zo gegund!
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeie nacht gehad Mal?
De laatste 2 nachten heb ik weer bij Jonathan geslapen op de kamer, dan slaapt hij vaak wel beter. Het is niet ideaal maar anders houdt Malman het helemaal niet vol.
Wat ik wel merk is dat als Jonathan vroeg wakker is, zoals vanmorgen, en hij valt daarna weer in slaap tegen mij aan, dat hij wel vaak epilepsie-achtige schokken heeft waar hij niet wakker van wordt. Dus Malman zegt dat het slaapschokken zijn, maar het is alleen maar rechts, net als wanneer hij epilepsie heeft. Maar hij is verder heel goed te pas, dus ik heb toch de frisium weer wat verlaagd vanmorgen. We doen het iets versneld maar dan zijn we er vanaf voordat die keelamandelen eruit gaan.
Dat is volgende week toch, die keelamandelen?

Fijn dat je wta beter geslapen hebt.

Ben je niet bang voor meer aanvallen als je zo snel afbouwd?, of denk je dat het wel mee gaat vallen?
Geen "echte" aanvallen dus? Tsja lastig hè, wat is het. Slaapschokken of niet. Kan hij door de operatie van de amandelen ook weer meer aanvallen krijgen of is dat niet te zeggen?

En bevalt de saturisatiemeter eigenlijk (zo heette het toch?)
Ik denk dat hij wel wat meer aanvallen kan krijgen, maar daar helpt dat korreltje frisium wat hij krijgt ook niet tegen. Dat komt dan gewoon van het ongemak en de stress.

Ik merk dat nu hij ouder is de epilepsie wel anders wordt. En ik denk dat hij best zonder de frisium kan.
Ik hoop dat je zo door kunt gaan met afbouwen Mal! Gelukkig heeft hij geen last van deze aanvallen. Al is het voor jou onrustig misschien.

CG heeft keelonsteking en we blijven voor de vierde dag binnen de vier muren. Gelukkig heb ik mijn ma ingeschakeld vandaag, anders word ik gek.

Oja Mal, de link staat op H. en we gaan dinsdag kijken.
Hè bah wat balen voor CG... En fijn dat je vandaag even mag "luchten"... Even boodschappen doen zeker?
Van de laatste 2 keer afbouw heeft hij weinig last gehad vandaar dat ik het wel aan durf. Hij eet de frisium alleen op met pap (wat hij niet mag hebben de eerste dagen), dus het scheelt gewoon 1 stresspunt per dag als we het eraf krijgen.
Ik vind het een leuk huis Compu! Hoop voor jullie dat het gaat lukken. Sterkte met de keelonsteking van CGtje.
Oh dat is dan wel fijn ja! En hoeveel dagen heb je nog nodig om af te bouwen?
Mogge dames,

Mal, fijn dat afbouwen goed gaat. Je hebt gelijk hoor. Als je dat stress-moment kunt voorkomen volgende week lijkt me dat heel erg prettig, zowel voor jou als voor hem!

Compu, sterkte met de kleine meid! (waarom hou je haar binnen trouwens? Wandelingetje met genoeg kleertjes aan kan wel toch?)

Bam, nog vergeten te vragen: gaat tie een beetje? Of is huis stil, leeg en saai nu?

Zo, zaten we gisteren helemaal opgelucht te wezen met broodje en thee belt kdv: de freule heeft zich een gat in de kin gevallen. Snel terug gereden en ha heeft er een nette hechting in gezet. Men, wat kan die griet gillen zeg .... En ze heeft nu dus een kin met dikke pleister, mooi man!

Oh ja, voor ik het vergeet: in het kader van de anonimiteit: kunnen we misschien overwegen het schema te dumpen? We kennen elkaar nu zo goed dat we dat niet meer nodig hebben om te onthouden wie bij wie hoort toch? En anders kunnen we schema misschien verplaatsen naar h?
Nog een andere vraag: iemand zin in weekend Centerparcs aan zee met kinderen en moi? Ik moet nodig even weg en vent kan niet. Beetje lekker hangen in zwembad en speeltuin enzo? Einde van deze maand zit ik aan te denken, net even voor Pasen.
Jeej Suus, lekker... Gelukkig na goed nieuws, heb je een buffertje. Maar oei, klinkt niet fijn...

Schema. ja prima hoor, maar als hij blijft staan, ook geen enkel probleem.
Zin: JAJAJAJAJAJA!!! Helaas zijn de centen echt op en hebbenw e nog aantal dingen voor de boeg (autostoel voor vent, kinderstoel voor dame, familieweekendje ) Dus sorry...
Ik heb geen last van het schema, staat toch niks in wat een ander niet mag weten. En het staat wel gezellie.

Maar als de rest hem eruit wil hebben, moppen we hem er wel uit. ( vraag me wel af waarom die vraag na 3 jaar komt?)
Weekend weg, op zich wel leuk, zie me alleen nog niet hangen in het zwembad. Hier ook eigenlijks wel toe aan weg gaan!
Hier wel goeddies, ja wel saai en stil en ook weer niet, ze was dinsdag en gisteren even hier, en morgen komt ze vanuit haar werk gezellie pizza eten.
Bam, omdat het nu met numero 2 onderweg wel echt heel erg herkenbaar wordt en ik er toch nooit naar kijk. Na drie jaar weet ik wel wie er bij wie hoort zeg maar. Maar goed als je hem graag wil laten staan prima hoor! Ga ik even bedenken hoe ik mezelf wat anoniemer kan maken. Ik mail je wel ok?
Je kan via Bungalows.nl een mystery weekend boeken bij CP. Dat kost dan 150 euro en je hebt minimaal dus een 4 persoons economy cottage, maar je kan dus ook luxer treffen als je geluk hebt. Wij hebben dat toen gedaan en kregen een familycottage in Zeeland. Misschien een tip.

Maar ik ga niet mee trouwens
En ik kan bij jouw naam als je dat liever hebt Suze & J zetten en een poppetje in plaats van foto van Julia

( zie juud, jinny en compu )
*proest* Mijn manneke vraagt om echt eten. Dus ik vraag wat is echt eten dan? patatjes!

Oh en nu wil hij een glas bier.

Gaat lekker hier
hahahaha, bridges, bijdehandje die zoon van jou
quote:Suze2 schreef op 05 maart 2009 @ 09:33:

Bam, omdat het nu met numero 2 onderweg wel echt heel erg herkenbaar wordt en ik er toch nooit naar kijk. Na drie jaar weet ik wel wie er bij wie hoort zeg maar. Maar goed als je hem graag wil laten staan prima hoor! Ga ik even bedenken hoe ik mezelf wat anoniemer kan maken. Ik mail je wel ok?Ik snap 't

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven