Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 19 mei 2018 om 21:47

zaterdag 19 mei 2018 om 21:51
Ik snap ook niet waarom mensen gaan trouwen, maar ik vind zo'n huwelijk toch leuk om te zien, al die mooie jurken, de romantiek, en de verliefdheid van die twee. Heerlijk even wegdromen. Ik hou ook van Fred Astaire films. Dat is het romantische gen in mij, dat meestal door heel veel cynische, pragmatische en begriploze genen wordt bedolven.

zaterdag 19 mei 2018 om 22:01
Ik lees zo eens even terug in dit topic en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij juist overal een mening over hebt.
Vriendelijk.
zaterdag 19 mei 2018 om 22:05
Dan vind je trouwerijen stom, kijk je daarom nat-tuur-lijk niet naar een trouwerij van een ander maar ga je wel mee zitten lezen op een stom topic dat gaat over dat waar jij een hekel aan hebt, waar je niet naar kijkt.
En dat dan allemaal stom vinden en blij zijn dat je vaak geen mening hebt.
Uh-uh
Tjezus, wat vals
zaterdag 19 mei 2018 om 22:06
En die opmerking over het elastiekje: die was van mij. Het was heel grappig dat er in alle pracht en praal en sjieke jurken, hoedjes en naaldhakken iemand van de kerk zelf tussen loopt met een rommelige vlecht en een héél simpel bescheiden elastiekje in haar haar ja. Mooi contrast en het zegt iets over een ceremonie als dat gewoon kan.
Maar sorry als ik geheel tegen mijn bedoeling in de indruk heb gewekt dat ik een sterke mening heb over elastiekjes
Maar sorry als ik geheel tegen mijn bedoeling in de indruk heb gewekt dat ik een sterke mening heb over elastiekjes

Tjezus, wat vals
zaterdag 19 mei 2018 om 22:07
Dit. Ik maak me ernstig zorgen over het gebrek aan trashwaardige evenementen in de nabije toekomstvrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 21:54Ik heb geen mening over dat hele huwelijk. Ik hoop dat ze gelukkig zijn. Ze zagen er mooi uit. En het is op zich een positieve activiteit, zo'n huwelijk.
Het is zo jammer dat er vanavond geen Eurosongfestival is.
Tjezus, wat vals
zaterdag 19 mei 2018 om 22:16
Ja, die vergissing maken veel mensen.patatjedubbelmayo schreef: ↑19-05-2018 22:01Ik lees zo eens even terug in dit topic en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij juist overal een mening over hebt.
Ik heb vrijwel nergens een mening over, maar áls ik een mening heb laat ik die graag horen en is dat uiteraard de enige juiste mening.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 mei 2018 om 22:18
Heb je dit nou echt tegen mij? Of meer in het algemeen? Of over jezelf?MevrouwJack schreef: ↑19-05-2018 22:05Dan vind je trouwerijen stom, kijk je daarom nat-tuur-lijk niet naar een trouwerij van een ander maar ga je wel mee zitten lezen op een stom topic dat gaat over dat waar jij een hekel aan hebt, waar je niet naar kijkt.
Uh-uh
Of heb ik me ergens weer op de borst geklopt omdat ik niet naar een trashprogramma heb gekeken?
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 mei 2018 om 22:19
Dat elastiekje kwam langs op mijn FB, dus niet van jou.MevrouwJack schreef: ↑19-05-2018 22:06En die opmerking over het elastiekje: die was van mij. Het was heel grappig dat er in alle pracht en praal en sjieke jurken, hoedjes en naaldhakken iemand van de kerk zelf tussen loopt met een rommelige vlecht en een héél simpel bescheiden elastiekje in haar haar ja. Mooi contrast en het zegt iets over een ceremonie als dat gewoon kan.
Maar sorry als ik geheel tegen mijn bedoeling in de indruk heb gewekt dat ik een sterke mening heb over elastiekjes![]()
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 mei 2018 om 22:21
zaterdag 19 mei 2018 om 22:24
Hoe vaker ik deze post lees, hoe meer ik denk: wtf heb ik jou aangedaan?MevrouwJack schreef: ↑19-05-2018 22:05Dan vind je trouwerijen stom, kijk je daarom nat-tuur-lijk niet naar een trouwerij van een ander maar ga je wel mee zitten lezen op een stom topic dat gaat over dat waar jij een hekel aan hebt, waar je niet naar kijkt.
Uh-uh
Waar komt deze snerende toon vandaan?
Welk topic heb ik zitten lezen?

David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 mei 2018 om 22:25
En jij denkt daardoor dat je mij kent?
David Dunning
David Dunning