Wat je niet hardop wilt zeggen

zaterdag 19 mei 2018 om 23:06
Owww, zooo herkenbaar, hoe je deze zwangerschap beschrijft. Heel, heel veel sterkte, wat is dit zwaar hè!!!Yellow002 schreef: ↑19-05-2018 22:48Goeie!![]()
Ik zag zelf altijd meer kinderen wel zitten maar met deze fucking HG zwangerschap zie ik mezelf dat iet nog een paar keer doen.
Mijn partner vroeg wel of ik deze zwangerschap überhaupt kan uitdragen zo. Maar het kindje is (voor ons beiden) enorm gewenst. Dus ik hoop dat uk het goed blijft doen.![]()
En wekenlang kotsmisselijk totaal uitgeput bonkende koppijn hebben en zowat omvallen én gestalkt worden door het UWV en dan geen gezonde zwangerschap hebben...? Dan kun je me echt opvegen.![]()
Dus plan is: dit rampenplan doorkomen, UWV overleven (werkgever krijgt in principe vergoeding van hun als ik zwangerschapsgerelafeerd ziek ben) de allerleukste baby ooit (vinden wij natuurlijk) op de wereld zetten, manlief aan de poep en kotsdienst zetten (nogmaals: dank voor de inbreng
) en wachten tot hij zelf met het voorstel komt dat we het er bij één laten. Top!
zaterdag 19 mei 2018 om 23:14
Tegen collega: zeik niet zo over je rekeningen bij elke gelegheid, sneu dat je de fysio niet meer kan betalen, maar je wist dat heter aan kwam, was dan zo bijdehand geweest je zorgverzekering aan te passende stop met roken.
Tegen broer: stel je kinderen niet voor aan elke nieuwe vrouw in je leven.
Tegen broer: stel je kinderen niet voor aan elke nieuwe vrouw in je leven.
Such a beautiful place to be with Friends.

zaterdag 19 mei 2018 om 23:21
goed topic
Hou je tering bek, probeer de slapen gvd
ontsla die doos gewoon, je wist toch waar je aan begon
zijn meteen van het gezeik af.
Waarom moet je verdomme altijd die die silent treatment modus gaan als ik ''iets'' fout doe, als ik iedere keer in die modus moet schieten omdat JIJ wat doet dan praat ik 2 weken niet.
je bent gewoon een verwend zeikwijf, eeuwig heb je wat.
je kind heeft ook een vader die kan ook gewoon oppassen en ik weet dat je niet dol bent op je schoon moeder maar voor 1x moet kunnen toch? weetje nog dat we het over het-claimen-van-je-kind hadden dat doe jij nu ook!!!

Hou je tering bek, probeer de slapen gvd

ontsla die doos gewoon, je wist toch waar je aan begon

Waarom moet je verdomme altijd die die silent treatment modus gaan als ik ''iets'' fout doe, als ik iedere keer in die modus moet schieten omdat JIJ wat doet dan praat ik 2 weken niet.
je bent gewoon een verwend zeikwijf, eeuwig heb je wat.
je kind heeft ook een vader die kan ook gewoon oppassen en ik weet dat je niet dol bent op je schoon moeder maar voor 1x moet kunnen toch? weetje nog dat we het over het-claimen-van-je-kind hadden dat doe jij nu ook!!!
rouge__ wijzigde dit bericht op 19-05-2018 23:33
21.03% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 19 mei 2018 om 23:25
.strikjemetstippels schreef: ↑19-05-2018 20:48Zou er bijna Facebook voor nemen om die treurige bedelaar helemaal kapot te schelden![]()
Oh echt? Ik wil het boek juist.. MevrouwJagersma? Please?

Later is nu

zaterdag 19 mei 2018 om 23:32

zaterdag 19 mei 2018 om 23:37
Nee!! Je bent niet zielig omdat je sneller zwanger raakte dan je verwachtte! Je stopte goddomme toch zelf met die pil omdat jullie een kind wilden? Vervolgens in paniek raken en jengelen dat je het liever een half jaartje later had gehad... Je hebt geen ENKELE teleurstellende menstruatie hoeven meemaken en het wordt tijd dat je inziet hoe ongelooflijk gelukkig je daarmee mag zijn, kut!
anoniem_347523 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 23:42
16.67% gewijzigd

zondag 20 mei 2018 om 00:02
Is die kutkermis nou nog steeds niet afgelopen? Altijd weer die takkenherrie van dat klote carillon, en dan ook nog die rennende, voetballende kinderen met boksbal boven zonder vaste bedtijden vanwege hun "vrije opvoeding". Kan het hier nou nooit eens stil zijn? Ik betaal godverdomme mijn halve maandloon om hier te kunnen wonen!
zondag 20 mei 2018 om 00:11
Tegen wie wil jij dat zeggen?Sabeltandcavia schreef: ↑19-05-2018 23:32Ik wil dat je me bespringt, de kleren van mijn lijf trekt, mij op bed gooit en dan eens goed de bezem erdoor haalt.

On topic: nee ik vind het helemaal niet gezellig, vind de helft van de lui die er zullen zijn randdebielen en heb helemaal geen zin om zogenaamd gezellig te gaan zitten zijn. En nee het valt ook nooit mee!
zondag 20 mei 2018 om 00:33
Beste baas,
Waarom overal over zeuren? Als ik het toch allemaal niet goed die, ontsla me dan en ga ‘goed’ personeel zoeken. Waarom altijd agressief zijn tegen mij en als er klanten staan je leuke, lieve gezicht opzetten. Ooit zal je gestraft worden voor de daden die je nu doet. Je bent gewoon een ontzettende lul en ik haat je zo intens. Zo verrot ben je van binnen.
Oh en probeer ook niet te dansen op de dansvloer. Het ziet er echt niet uit, houte Klaas dat je bent. Je zet jezelf alleen maar ontzettend voor lul. Nare vent dat je bent, kan je wel schieten!
Waarom overal over zeuren? Als ik het toch allemaal niet goed die, ontsla me dan en ga ‘goed’ personeel zoeken. Waarom altijd agressief zijn tegen mij en als er klanten staan je leuke, lieve gezicht opzetten. Ooit zal je gestraft worden voor de daden die je nu doet. Je bent gewoon een ontzettende lul en ik haat je zo intens. Zo verrot ben je van binnen.
Oh en probeer ook niet te dansen op de dansvloer. Het ziet er echt niet uit, houte Klaas dat je bent. Je zet jezelf alleen maar ontzettend voor lul. Nare vent dat je bent, kan je wel schieten!
zondag 20 mei 2018 om 00:34
Tegen mijn buren:
Sterf! Liever nog vandaag dan morgen stelletje asociale lowlifes!! Met jullie meurende gillende vieze stinkvarkens, die kuthaan die geen reet snapt van de wekker en de hele dag zijn lelijke stemgeluid laat horen, jullie luidruchtige kuthonden, 18 verwaarloosde katten en die tyfusduiven die mijn ramen onder schijten.
Ik HAAT jullie zo ontzettend. Ga gewoon werken!!! Kan ik ook eens rustig een dagje in mijn tuin doorbrengen zonder jullie door merg en been gaande aanwezigheid. Rot gewoon op naar een onbewoond eiland kunnen jullie daar fijn je tokkieleven leiden!
Dat stemgeluid van dat stinkende wijf van je maakt de melk zuur en de planten gaan er dood van. Je zou haar stembanden door moeten laten snijden, dan houdt ze misschien haar lelijke kutsmoel eens. Dat leugenachtige secreet, al twee jaar thuis met een "hernia" maar kan wel met omgewaaide bomen slepen, hout hakken, een dierentuin erop na houden en iedere dag stofzuigen.
Ik hoop dat als jullie weer eens met jullie dronken harses in de auto stappen jullie een flinke boom tegen komen, dat het stuurslot in werking treedt en de remmen het niet meer doen en dat het dan maar een flinke harde klap mag zijn. Ik ben het zo spuugzat dat jullie mij terroriseren. Helemaal niemand heeft last van mij, ik wil gewoon rustig kunnen leven, ik wil dat mijn huis weer een veilige haven wordt. Maar zolang jullie naast me wonen ben ik 24/7 op mijn hoede. Dus ja, sterf gewoon! Nog nooit heb ik zoveel haat gevoeld noch iemand dood gewenst. Maar jullie halen het slechtste in me naar boven, stelletje gore onderkruipsels!
(normaliter ben ik heel aardig hoor maar god damn zeg, wat voelt dit goed)
Sterf! Liever nog vandaag dan morgen stelletje asociale lowlifes!! Met jullie meurende gillende vieze stinkvarkens, die kuthaan die geen reet snapt van de wekker en de hele dag zijn lelijke stemgeluid laat horen, jullie luidruchtige kuthonden, 18 verwaarloosde katten en die tyfusduiven die mijn ramen onder schijten.
Ik HAAT jullie zo ontzettend. Ga gewoon werken!!! Kan ik ook eens rustig een dagje in mijn tuin doorbrengen zonder jullie door merg en been gaande aanwezigheid. Rot gewoon op naar een onbewoond eiland kunnen jullie daar fijn je tokkieleven leiden!
Dat stemgeluid van dat stinkende wijf van je maakt de melk zuur en de planten gaan er dood van. Je zou haar stembanden door moeten laten snijden, dan houdt ze misschien haar lelijke kutsmoel eens. Dat leugenachtige secreet, al twee jaar thuis met een "hernia" maar kan wel met omgewaaide bomen slepen, hout hakken, een dierentuin erop na houden en iedere dag stofzuigen.
Ik hoop dat als jullie weer eens met jullie dronken harses in de auto stappen jullie een flinke boom tegen komen, dat het stuurslot in werking treedt en de remmen het niet meer doen en dat het dan maar een flinke harde klap mag zijn. Ik ben het zo spuugzat dat jullie mij terroriseren. Helemaal niemand heeft last van mij, ik wil gewoon rustig kunnen leven, ik wil dat mijn huis weer een veilige haven wordt. Maar zolang jullie naast me wonen ben ik 24/7 op mijn hoede. Dus ja, sterf gewoon! Nog nooit heb ik zoveel haat gevoeld noch iemand dood gewenst. Maar jullie halen het slechtste in me naar boven, stelletje gore onderkruipsels!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

zondag 20 mei 2018 om 00:43
sorry maar ik moest echt keihard lachen, let the hate flow through you hahahahaCalamitycat schreef: ↑20-05-2018 00:34Tegen mijn buren: