Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
19-05-2018 21:53
Ik snap je frustratie, maar :rofl:
:proud:
nounou
Je hebt het gewoon niet in je. Ik begrijp volledig dat ik die autorisatie wel heb en jij niet.
zazamaenade schreef:
19-05-2018 21:35
Houd nou eens op met dat domme gerook in je tuin, het stinkt verdomme de hele dag in mijn huis als ik de deur open heb.
En daarbij dan ook nog eens dat stompzinnige geleuter met die harde stem van je, alsof de hele buurt moet meegenieten van jouw hersenloos gezwets.
Ben jij mijn buurvrouw? :D

Hou eens op met je kleinzielige gezeik, ik werk hard dus als ik op mijn vrije dag een sigaretje wil roken in mijn eigen tuin dan doe ik dat, dan doe je je deur maar 5 minuten dicht!!! Dat jij 2 uur per dag vrijwilligerswerk doet en daarom op elke slak zout legt is niet mijn probleem! En als je er echt niet tegen kan ga dan in een hutje op de hei zitten! En ik krijg koppijn van die smerige wierook geur van jou en je lijzige kutstem!

Oh lekker dit hee
Twee dagdelen per week is geen carrière. Echt niet. Het is hooguit een baan. Ik noem het stiekem een betaalde hobby. Dus flikker lekker even een end op met je ‘Ik begrijp helemaal wat je zegt”
Celaena_Aelin schreef:
19-05-2018 21:52
:rofl:
Ik lach stiekem ook, maar wow wat hebben wij nu een probleem: Vloer eruit en hopen dat dat kan en er nieuwe vloer gestort kan worden die ook nog uitgehard is voor de keuken vrijdag komt of eeuwig grinniken om de kattenpootstempels waar vuil in vast komt te zitten... Wijze raad is welkom.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En tegen de arts van een paar weken terug :
Ben je echt zo dom dat als een kankerpatiënt met koorts op de spoedeisende hulp aankomt en er van zo'n beetje elk lichaamsdeel foto's zijn gemaakt je NIET doorhebt dat het dan niet handig is om als allereerste tegen de patiënt die op de uitslag zit te wachten te zeggen "oei, ik schrok hier wel van."
Ik had bijna een hartverlamming en dacht dat er minstens een nieuwe uitzaaiing was gevonden of ik volgende week dood zou zijn. En toen zei jij "zo jong nog".
Denk je dat ik zelf niet weet hoe oud ik ben, stomme muts?
Je had ook kunnen beginnen met "we hebben niks gevonden".
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
19-05-2018 22:17
En tegen de arts van een paar weken terug :
Ben je echt zo dom dat als een kankerpatiënt met koorts op de spoedeisende hulp aankomt en er van zo'n beetje elk lichaamsdeel foto's zijn gemaakt je NIET doorhebt dat het dan niet handig is om als allereerste tegen de patiënt die op de uitslag zit te wachten te zeggen "oei, ik schrok hier wel van."
Ik had bijna een hartverlamming en dacht dat er minstens een nieuwe uitzaaiing was gevonden of ik volgende week dood zou zijn. En toen zei jij "zo jong nog".
Denk je dat ik zelf niet weet hoe oud ik ben, stomme muts?
Je had ook kunnen beginnen met "we hebben niks gevonden".
Dat is echt erg zeg. Alsof je dat niet al 1000 keer hebt gehoord.
amy888 schreef:
19-05-2018 22:13
Ben jij mijn buurvrouw? :D

Hou eens op met je kleinzielige gezeik, ik werk hard dus als ik op mijn vrije dag een sigaretje wil roken in mijn eigen tuin dan doe ik dat, dan doe je je deur maar 5 minuten dicht!!! Dat jij 2 uur per dag vrijwilligerswerk doet en daarom op elke slak zout legt is niet mijn probleem! En als je er echt niet tegen kan ga dan in een hutje op de hei zitten! En ik krijg koppijn van die smerige wierook geur van jou en je lijzige kutstem!

Oh lekker dit hee
:rofl:
Oudblond schreef:
Ik lach stiekem ook, maar wow wat hebben wij nu een probleem: Vloer eruit en hopen dat dat kan en er nieuwe vloer gestort kan worden die ook nog uitgehard is voor de keuken vrijdag komt of eeuwig grinniken om de kattenpootstempels waar vuil in vast komt te zitten... Wijze raad is welkom.
Wij krijgen een schuur-beurt en dan komen er tegels.

Dank de goden
Oudblond schreef:

Kattenpootjes laten zitten natuurlijk! Aan iedereen vertellen dat het zo hoort, dat jullie de kat expres door het nog natte beton hebben gejaagd.
Als ik deze zwangerschap zo intens ziek blijf, blijft het 100% zeker weten bij 1 kind. :fortune: En nee dat kan
niet hardop want dit vindt partner niet leuk om te horen.

Ik hou dit niet vol :furious: :@@: :cry:

Tnxx voor de ongecensureerde uitlaatklep.
Ik vind het belachelijk en onverantwoord dat je zwanger bent. Je hebt een vechtscheiding achter de rug, 3 kinderen, je zit in de bijstand, hebt allerlei lichamelijke klachten, je slaapt zelf in de woonkamer omdat er nergens anders plek is en jullie hebben pas 6 maanden een relatie. Ga eerst eens wat meer tijd besteden aan de kinderen die je al hebt!
Buurman, kun je de auto ook schoonmaken zonder schuurmachine (of wat er dan ook zo'n zaag/schuurgeluid moet maken)? En moet dat echt ieder weekeind, dat zeurende geluid?
celaena_aelin wijzigde dit bericht op 19-05-2018 22:29
98.82% gewijzigd
AnnA_C schreef:
19-05-2018 22:11
Nee, ik wil geen 3 zoenen van jou krijgen, waarom denk je dat ik blijf zitten en mijn hand uit steek? Ik haaaaat zoenen. (En dat vanmiddag tegen 30 mensen...)
Oh deze! Kom ik zodra heerschap in mijn blikveld is met een meter arm en hand vooruit toegestapt want in profi toestand moet ik welkom heten. Word ik gewoon tegen dat heerschap aangetrokken en gezoend. Bahbah bah. Te denigrerend naar vrouwen en halllooooooo meneer de notaris met pensioen: je maakt geen enkele indruk op me en doe niet zo 'vriendelijk' want je probeert me al jaren ontslagen te krijgen omdat ik geen afspraak buiten kantoor met je wil maken. En nee, vrouwen zijn geen typmiepen.
Celaena_Aelin schreef:
19-05-2018 22:26
B
B? Dat kan je toch best hardop zeggen????
Elfje112 schreef:
19-05-2018 21:51
Lieve bestuurder van vanmiddag, zou je de volgende keer wat meer afstand willen nemen van mijn achterbumper? Want jouw gedrag was zo hinderlijk dat ik enorm zin kreeg om jouw rotkop zo hard op je stuur te rammen dat je voorlopig geen een achterbumper meer kunt waarnemen.
Dit bericht begon heel lief... :rofl:
Yellow002 schreef:
19-05-2018 22:24
Als ik deze zwangerschap zo intens ziek blijf, blijft het 100% zeker weten bij 1 kind. :fortune: En nee dat kan

Zwaar voor jou, maar ik moest erg lachen om je schrijfsel!
Waarom heb jij áltijd álles net even erger? Kun je echt niet gewoon eens luisteren zonder het verhaal direct naar jezelf te trekken?
Nee, dat kun je niet, stom wijf.
AnnA_C schreef:
19-05-2018 22:27
B? Dat kan je toch best hardop zeggen????
Mijn telefoon was te snel...
linjmh schreef:
19-05-2018 21:53
Nee geen kattenpoot. Wel waterlekkage-afdruk van verkeerd afgesloten CV-leiding-lekkage...
Jammer hoor, toch geen huisgenoten
We zijn elkaar hier al vaker tegen gekomen en ik denk dat ik prima met jou een huis zou kunnen delen. Even grote pechkonten :proud:
Nee, je bent niet ‘bewust jullie kinderen zelf gaan opvoeden’. Jij werd te oud en dus te duur om achter die kassa te zitten en iets anders kun je niet vinden.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 19-05-2018 22:32
2.21% gewijzigd
Yellow002 schreef:
19-05-2018 22:24

Hij heeft de eerste 5 jaar poep/plas/kots/snot-dienst. Kijken hoeveel kinders hij dan nog wil.
Het is heel jammer dat je carrière aan de andere kant van de wereld is mislukt. En dat jij (zus) weer overspannen thuis kwam wonen.

Maar Dat betekend niet dat je ons vol kan uitschelden.
En als je het thuis niet meer trekt dan ga je maar op jezelf wonen, met je chagrijnige hoofd.
Oudblond schreef:
19-05-2018 22:31
We zijn elkaar hier al vaker tegen gekomen en ik denk dat ik prima met jou een huis zou kunnen delen. Even grote pechkonten :proud:
Min maal min enzo.
Wat mij betreft deal! Moet wel even de Fam overhalen natuurlijk. Maar jij hebt katten en een man met een stoer beroep (jij misschien ook maar dat weet ik niet precies...).
Condo halverwege delen?
Oudblond schreef:
19-05-2018 22:29
Zwaar voor jou, maar ik moest erg lachen om je schrijfsel!
:mrgreen: is het toch nog ergens goed voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven