Wat je niet hardop wilt zeggen

zaterdag 19 mei 2018 om 22:12
zaterdag 19 mei 2018 om 22:13
Ben jij mijn buurvrouw?zazamaenade schreef: ↑19-05-2018 21:35Houd nou eens op met dat domme gerook in je tuin, het stinkt verdomme de hele dag in mijn huis als ik de deur open heb.
En daarbij dan ook nog eens dat stompzinnige geleuter met die harde stem van je, alsof de hele buurt moet meegenieten van jouw hersenloos gezwets.

Hou eens op met je kleinzielige gezeik, ik werk hard dus als ik op mijn vrije dag een sigaretje wil roken in mijn eigen tuin dan doe ik dat, dan doe je je deur maar 5 minuten dicht!!! Dat jij 2 uur per dag vrijwilligerswerk doet en daarom op elke slak zout legt is niet mijn probleem! En als je er echt niet tegen kan ga dan in een hutje op de hei zitten! En ik krijg koppijn van die smerige wierook geur van jou en je lijzige kutstem!
Oh lekker dit hee

zaterdag 19 mei 2018 om 22:17
Ik lach stiekem ook, maar wow wat hebben wij nu een probleem: Vloer eruit en hopen dat dat kan en er nieuwe vloer gestort kan worden die ook nog uitgehard is voor de keuken vrijdag komt of eeuwig grinniken om de kattenpootstempels waar vuil in vast komt te zitten... Wijze raad is welkom.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 19 mei 2018 om 22:17
En tegen de arts van een paar weken terug :
Ben je echt zo dom dat als een kankerpatiënt met koorts op de spoedeisende hulp aankomt en er van zo'n beetje elk lichaamsdeel foto's zijn gemaakt je NIET doorhebt dat het dan niet handig is om als allereerste tegen de patiënt die op de uitslag zit te wachten te zeggen "oei, ik schrok hier wel van."
Ik had bijna een hartverlamming en dacht dat er minstens een nieuwe uitzaaiing was gevonden of ik volgende week dood zou zijn. En toen zei jij "zo jong nog".
Denk je dat ik zelf niet weet hoe oud ik ben, stomme muts?
Je had ook kunnen beginnen met "we hebben niks gevonden".
Ben je echt zo dom dat als een kankerpatiënt met koorts op de spoedeisende hulp aankomt en er van zo'n beetje elk lichaamsdeel foto's zijn gemaakt je NIET doorhebt dat het dan niet handig is om als allereerste tegen de patiënt die op de uitslag zit te wachten te zeggen "oei, ik schrok hier wel van."
Ik had bijna een hartverlamming en dacht dat er minstens een nieuwe uitzaaiing was gevonden of ik volgende week dood zou zijn. En toen zei jij "zo jong nog".
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

zaterdag 19 mei 2018 om 22:18
Dat is echt erg zeg. Alsof je dat niet al 1000 keer hebt gehoord.AnnA_C schreef: ↑19-05-2018 22:17En tegen de arts van een paar weken terug :
zaterdag 19 mei 2018 om 22:20
amy888 schreef: ↑19-05-2018 22:13Ben jij mijn buurvrouw?![]()
Hou eens op met je kleinzielige gezeik, ik werk hard dus als ik op mijn vrije dag een sigaretje wil roken in mijn eigen tuin dan doe ik dat, dan doe je je deur maar 5 minuten dicht!!! Dat jij 2 uur per dag vrijwilligerswerk doet en daarom op elke slak zout legt is niet mijn probleem! En als je er echt niet tegen kan ga dan in een hutje op de hei zitten! En ik krijg koppijn van die smerige wierook geur van jou en je lijzige kutstem!
Oh lekker dit hee

zaterdag 19 mei 2018 om 22:22
Wij krijgen een schuur-beurt en dan komen er tegels.Oudblond schreef: ↑19-05-2018 22:17Ik lach stiekem ook, maar wow wat hebben wij nu een probleem: Vloer eruit en hopen dat dat kan en er nieuwe vloer gestort kan worden die ook nog uitgehard is voor de keuken vrijdag komt of eeuwig grinniken om de kattenpootstempels waar vuil in vast komt te zitten... Wijze raad is welkom.
Dank de goden

zaterdag 19 mei 2018 om 22:23
Oudblond schreef: ↑19-05-2018 22:17Ik lach stiekem ook, maar wow wat hebben wij nu een probleem: Vloer eruit en hopen dat dat kan en er nieuwe vloer gestort kan worden die ook nog uitgehard is voor de keuken vrijdag komt of eeuwig grinniken om de kattenpootstempels waar vuil in vast komt te zitten... Wijze raad is welkom.
Kattenpootjes laten zitten natuurlijk! Aan iedereen vertellen dat het zo hoort, dat jullie de kat expres door het nog natte beton hebben gejaagd.
zaterdag 19 mei 2018 om 22:26
Ik vind het belachelijk en onverantwoord dat je zwanger bent. Je hebt een vechtscheiding achter de rug, 3 kinderen, je zit in de bijstand, hebt allerlei lichamelijke klachten, je slaapt zelf in de woonkamer omdat er nergens anders plek is en jullie hebben pas 6 maanden een relatie. Ga eerst eens wat meer tijd besteden aan de kinderen die je al hebt!
zaterdag 19 mei 2018 om 22:27
Oh deze! Kom ik zodra heerschap in mijn blikveld is met een meter arm en hand vooruit toegestapt want in profi toestand moet ik welkom heten. Word ik gewoon tegen dat heerschap aangetrokken en gezoend. Bahbah bah. Te denigrerend naar vrouwen en halllooooooo meneer de notaris met pensioen: je maakt geen enkele indruk op me en doe niet zo 'vriendelijk' want je probeert me al jaren ontslagen te krijgen omdat ik geen afspraak buiten kantoor met je wil maken. En nee, vrouwen zijn geen typmiepen.
B? Dat kan je toch best hardop zeggen????
Dit bericht begon heel lief...Elfje112 schreef: ↑19-05-2018 21:51Lieve bestuurder van vanmiddag, zou je de volgende keer wat meer afstand willen nemen van mijn achterbumper? Want jouw gedrag was zo hinderlijk dat ik enorm zin kreeg om jouw rotkop zo hard op je stuur te rammen dat je voorlopig geen een achterbumper meer kunt waarnemen.

zaterdag 19 mei 2018 om 22:29
Zwaar voor jou, maar ik moest erg lachen om je schrijfsel!

zaterdag 19 mei 2018 om 22:31
We zijn elkaar hier al vaker tegen gekomen en ik denk dat ik prima met jou een huis zou kunnen delen. Even grote pechkonten

zaterdag 19 mei 2018 om 22:32
Hij heeft de eerste 5 jaar poep/plas/kots/snot-dienst. Kijken hoeveel kinders hij dan nog wil.

zaterdag 19 mei 2018 om 22:34

zaterdag 19 mei 2018 om 22:35
Min maal min enzo.
Wat mij betreft deal! Moet wel even de Fam overhalen natuurlijk. Maar jij hebt katten en een man met een stoer beroep (jij misschien ook maar dat weet ik niet precies...).
Condo halverwege delen?